GRATIS Parkeren voor de deur. Enkel op woensdagavond en donderdag aangepast parkeren in verband met de wekelijkse markt voor de deur.

Metro Hoogvliet Centrum, hierna met de bus of 10 minuten te voet richting Winkelcentrum Hoogvliet.

Geniet van ons wereldse buffet met open keuken bereiding. Laat u verrassen door gerechten uit de Wok, een eeuwenoude Chinese Traditie. Proef de passie uit Zuid-Europa met de Mediterrane BBQ. Ontdek de Japanse keuken van de Teppanyaki plaat en ervaar de trend van heerlijk vers bereide Sushi’s in grote variëteit.

Naast de open keuken bereidingen heeft u ook de keuze uit onze aanvullende warm- en koudbuffet uit diverse windstreken. Wees zuinig met wat u eet, want het dessertbuffet wacht op u!
Uw keuze uit vers fruit, schepijs, cakes, luxe banketspecialiteiten maken uw culinaire reis compleet.

Een groots assortiment voor ieder wat wils. Het drankenbuffet met frisdrank, verschillende sappen en mineraalwater is inbegrepen. Overige dranken kunnen als extra worden besteld tegen vriendelijke prijzen.

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin American Express

1204553045 89
1217912091 95
1358182074 88
1378220643 89
1498452057 85

1. Binnenkomst was niet erg vriendelijk maar erg gestresst. Lange rijen bij de grill. Frisdrank uit de tap slaat helemaal dood. Vloer plakt. Stokbrood is gefrituurd. Eten was niet erg bijzonder. Wij komen niet meer.

2. Zeer slecht gegeten vanavond.
    Stokbrood bleek in de frituur opgewarmt te worden, het droop van het vet.
    Vlees veel te ver doorgegrild.
    Gambas te ver doorgebakken en kurkdroog.
    Sauzen bij het vlees veel te dik.
    Nee, voor mij hoeft dit niet meer.
    Jammer, in het begin was het wel goed.

3. Een goede vriendin van mij was jarig, we besloten daarom naar Sense of China te gaan. Leuk gedaan met de actie, waardoor mijn vriendin gratis mag mee eten. En wij weten natuurlijk dat zij wokken helemaal te gek vindt. Bij Sense of china komen wij regelmatig, het personeel werkt er met een glimlach, het eten is er altijd goed. Als wij gaan wokken dan doen we dat bij Sense of China.

4. Fijn restaurant! Al meerdere keren geweest. Fijne prijs, aardig personeel, borden worden snel opgehaald, meestal rustig, genoeg keus en je krijg ook genoeg vlees per keer. Kortom: leuk, gezellig restaurant, vooral langsgaan :)

5. Vriendelijke en behulpzame mensen. Lekker eten en gezellig. Een ronde tafel met kinderstoel stond klaar. Top.

6. Patricia

Altijd heerlijk eten hier.
    Ga er graag naartoe.

7. Mevr.H.Speelman

Vriendelijk ontvangen, gerechtjes waren lekker en steeds bijgevuld leuk dat er een kinderspeelplaats is. De alcoholische drankjes zijn vriendelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar.

8. Stichting Culti Care GGZ GHZ

Persoonlijk kom ik hier al sinds 2010 en dan 4x per jaar. Ik voel me hier prettig en vrij. Geen personeel dat maar steeds om je heen loopt en je gadeslaan.

Wat vind ik hier zo leuk dan?
    1) Het eten is goed gekruid en perfect op smaak. De oosterse touch proef je!
    2) Keuze uit verse maaltijden, BBQ, grill en wokken.
    3) Ben je moslim en wil je dat ze de vleessoorten niet samen bereiden, dan geef je dat aan en wordt 't apart klaargemaakt.
    4) Geen verdere onkosten behalve als je alcoholische dranken, koffie etc besteld.
    5) Kinderen hebben een eigen speelruimte
    6) Vriendelijk en bekwaam personeel.

Ik neem elke keer als ik ga steeds mensen mee die nog nooit geweest zijn en iedereen ervaart dit restaurant als prima.

Ik zou zeggen... ga 't proberen.

Vj

9. Vele woks bezocht. Deze heeft veruit de grootste keuze. Heerlijk gegeten. Kom zeker terug

10. Het eten en de bevoorrading waren heel erg goed

11. Ben hier inmiddels al paar keer geweest met mijn man en elke keer is het een belevenis.. Lekker eten, veel keus en leuk personeel.

12. Wij recommanderen dit restaurant iedereen aan.
    De stoelen zitten zeer comfortabel , een zeer uitgebreide keuken en veel keuze.
    Wij hebben twee vrienden meegenomen, die daar nog nooit geweest zijn.
    zij hebben zichzelf inlaten schrijven .
    Het eten, drinken, sfeer,en prijs waren 200 %.

13. Het was weer super gezellig en erg lekker.

14. Het eten was koud, de vis die we bestelde was helemaal niet goed doorgebakken, vlees was erg taai, kortom ik ga er nooit meer eten!

15. Mijn vrouw kwam met het idee lekker gezellig uiteten op je verjaardag, en nog gratis ook... dachten we (ivm verjaardag actie).

Netjes telefonisch gereserveerd en gevraagd hoe de verjaardag actie werkt. Er werd ons verteld dat de jarige een geldige legitimatie bewijs moest mee nemen.

Ben je klaar met een gezellig avondje eten maar de actie was niet voor ons geldig omdat je minimaal met 3 volwassenen moest zijn! We waren met twee volwassenen en drie kinderen. Terwijl wij dit wel telefonisch hebben aangegeven, beetje jammer.

16. Donderdag hier wezen eten. Ik kon niet anders zeggen dan dat prima was. Ik was alleen maar ik werd niet weg gedaan in een hoekje maar prima midden in de zaal. Kom zeker terug. Goed eten en goede service.

17. Wij zijn met z'n 3en wezen eten. Bij aankomst duurde het al even voor we werden geholpen. Wij hadden niet geserveerd dus duurde het even voor we een tafel konden krijgen. Uiteindelijk kregen we een tafel helemaal achter in een hoek, tegenover de deur van het speelhok. De jongen die rond liep om de borden op te halen kon blijkbaar niet lachen. En wat betreft het buffet was het erg teleurstellend, het was weinig en wat er was niet erg lekker en het was allemaal koud. Het enige wat wel lekker was, was de bbq, maar ook daar waren ze niet erg vriendelijk. Dit restaurant was voor ons ééns en nooit meer.

19. Mary Huijers

20. Marleen van Eijk

21. Ary Meijndert

Aanwezig op woensdagavond, gezellig druk, zijn keurig opgevangen. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, leuke avond, absoluut voor herhaling vatbaar.

22. Hele goede ervaring! Mijn verjaardag met familie hier gevierd en iedereen vond het erg lekker. Vooral de sushi is er heerlijk, lekker vers en zeer smakelijk. De bami was iets afgekoeld, maar dat hadden we moeten zeggen, niet gedaan..
    Wij gaan hier vaker terug komen!

23. Wij zijn er afgelopen 1 April voor de eerste keer geweest. Onze oudste dochter vierde haar verjaardag.
    Dit was voor ons een aparte ervaring, 1 maal eerder hebben wij gewokt in Sassenheim, maar dat was ons tegengevallen. Nu hebben wij deze keer onwijs genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. We komen hier al vanaf het begin. Na de verbouwing is het er alleen maar beter op geworden. Goed eten en de sushi bar vinden we geweldig lekker. Alles is erg lekker hoor, maar de sushi's zijn uiter kunst. Morgen gaan we gezellig weer!

25. Wij komen hier al enkele jaren en doen dit ook graag, want het eten is er heerlijk en er is een ruime keus. Ik kan een ieder dit restaurant aanbevelen.

26. Ik heb hier een avondje gegeten met m'n vriend en het was geweldig. De sfeer was erg goed en het eten was heerlijk. Je werd goed bediend, ook bij de wok en de kassa werd je goed geholpen. Ik kon ook gelijk parkeren, dus ik hoefde niet de hele tijd te zoeken. Na de verbouwing is het allemaal heel mooi geworden.

27. Heb nog nooit een slechte ervaring gehad, Het eten is voortreffelijk en wordt snel en goed bereid. Er is eigenlijk van alles voldoende. Mooie omgeving en.. prima parkeren voor de deur, dus geen gezoek!

28. Afgelopen maandag hier opnieuw gegeten.
    Hoewel we hier al komen, sinds de zaak jaren geleden net was geopend, is de sfeer na de verbouwing zeker verbeterd.
    Het restaurant is nu opgedeeld in kleinere zalen, welke onderling wel in open verbinding met elkaar staan.
    Het eten was wederom van zeer goede kwaliteit en de keuze is veel ruimer dan bij een gemiddeld wokrestaurant, vooral het buffet met salades, vis en sushi kent een ruime keuze. De alcohol houdende dranken zijn goed betaalbaar en frisdranken en het nagerecht zitten bij de prijs inbegrepen.
    Het personeel is altijd vriendelijk.
    Hier komen we zeker vaker terug.

29. Was er afgelopen weekend voor het eerst. Echt super vriendelijk bedienend personeel, heel veel verschillende gerechten bij alle gangen. Het ziet er netjes en schoon uit.
    Frisdranken zelf non-stop tappen, pakken met sapjes, fristi en chocomel ook onbeperkt.
    Jammer dat bij all-in drank de biertjes er niet bijzitten.

Puntje van kritiek; de wok-koks mogen wel wat vriendelijker, staan nors in hun pannen te roeren.

30. Khoa nguyen

Sense of china is een top restaurant, we gaan er altijd heel graag het is niet duur en altijd heerlijk!

31. Cleo Manni

Na de verbouwing is de sfeer alleen maar beter geworden. Was goed is nu geweldig, knussere ruimtes om te eten. Het eten op zich is echt GREAT. Een bezoek meer dan waard.

32. Het eten was heerlijk. Er was een goede sfeer, warm en vriendelijk.
    Er was een aparte speelruimte waar de kinderen konden spelen.
    Er is aan alles gedacht. Ze hadden ook lekkere sushi's.

33. Zeker na de verbouwing een leuke sfeer. lekker eten en de prijs is geweldig.

34. Heerlijk eten en na de verbouwing gezellige sfeer, aanrader!

35. Sense of China

Sense of China is recentelijk volledig verbouwd. Met een nieuw interieur waarbij verschillende aparte ruimten zorgen voor de nodige intimiteit. Een uitbreiding met een sushi corner waarbij de sushi chef de meest kraakverse sushi klaarmaakt en een aparte kinderspeelruimte maken het nieuwe Sense of China compleet.
    Mvg, Sense of China team

36. Lekkerste eten en lopend buffet was goed, eten was niet koud, lekker heet. Niet duur, heel goedkoop en erg gezellig.

37. Ben er gisteren wezen eten, maar ik vond het nogal karig moet ik eerlijk bekennen..

Groetjes!

38. Wij hebben 1e Kerstdag hier gegeten voor het eerst en niets dan goed, er was volop eten en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel en niet duur, wat wil een mens nog meer. Een donderdag gaan we weer bij Sense of China eten, het is echt een aanrader.

39. Mijn ervaring bij Sense Of China is ruim voldoende omdat het heel sfeervol is. Maar het heeft ook vele nadelen. Ik ben 5 keer naar Sense of China geweest maar er was nooit nasi of bami terwijl dat wel op de menu kaart staat. Ijs wordt zelden bij gevuld en glazen zijn meestal op. Ook moet je controleren of de borden schoon zijn want sommige borden zijn soms vies. Maar het is wel leuk om er een verjaardag te vieren, ze hebben een glas met fruit, ijs, slagroom, saus met een sterretje erop voor de jarige.

40. Toppie.. lekker eten.. frisdrank onbeperkt.. lkkr eten.. vooral de biefstuk!

Zeker een aanrader!

41. Gerard van H.

Van 't weekend weer eens mijn favoriete restaurant bezocht. Was weer top lekkerrrr...

Kreeg een mok kado met eigen ontwerp. Leuke actie! Goed bezig, ga zo door!

42. Lekker gegeten... alles smaakte goed..

Zeker een aanrader! Goed prijsje en ruime keuze van frisdrank!

Ik ga er zeker vaker na toe!

43. Roy 11 punten

Gisteravond ben ik weer met een groep vrienden bij Sense of China geweest en het was echt weer top! Eten was weer heerlijk, bediening was weer erg vriendelijk en bovenal was het weer super gezellig. Ik ben zo te spreken over Sense of China dat ik echt iedereen aanraad er een keer te gaan eten, gewoon het beste wok restaurant van Nederland! En geloof me, ik kan het weten want ik ben zo'n beetje bij allemaal geweest!

44. Ik ben al een paar keer bij Sense of China geweest. Met vriendinnen/ familie - het maakt niks uit, voor iedere gelegenheid is dit restaurant geschikt. Het is groot en sfeervol, maar waarom S.o.C. vooral mijn favoriet is, is het eten en het personeel. Bij binnenkomst wordt duidelijk uitgelegd wat het concept is. Het buffet is altijd ruim gevuld en de wok-koks zijn razendsnel.

Ik ga er zeker nog vaak eten.

45. Mijn ervaringen over dit restaurant zijn zeer positief!
    Het is een ideaal en niet duur restaurant, het eten is heerlijk vooral de kipfilet van de teppanyaki. Echt heerlijk!

Ik zou zeggen ga zelf kijken. Ik ga zelf vaak met een groep vriendinnen en dat is echt super!

46. Prima restau, heerlijk eten. Ik ga zo meteen weer genieten.

47. Ik ben er verschillende keren geweest. Ik moet zeggen dat ik steeds heel vriendelijk ben ontvangen. Enkele dames houden je goed in de gaten om de lege spullen weer weg te halen zodat jij steeds weer ruimte krijgt om weer verder te gaan. Veel lekker en goed eten. Het is gewoon een goede tent!

48. Heerlijk eten en heel veel keus..

49. Vorige week gewokt met de familie. Lijkt op een hotel van binnen. Wokken incl. gratis frisdrank, bier apart te bestellen. Moet je wel gelijk doen anders zit het voltallige personeel zelf te eten. Heb ik nog nooit gezien. 12 bedienende Chinezen zelf aan het eten tijdens spitsuur.

Eten was goed.

50. Al meerdere malen hier langs geweest.

Samen en ook met de kids en opa en oma.

Het is waar dat de bediening wel iets vriendelijker zou kunnen.
    Maar daar laat ik mijn avond niet door verpesten.

Er is vreselijk veel keus en de kids hebben het altijd naar hun zin.

En wij trouwens ook.

De zwarte pepersaus is zeker een aanrader als je tegen lekker pittig kan.

51. Qua sfeer zal een (groot) wokrestaurant als dit nooit kunnen wedijveren met gewone restaurants. Je voelt je wat verdwaald in de grote zaal. Wel ideaal voor gezinnen met kinderen.
    Er is genoeg keuze en het eten is van redelijke kwaliteit.
    Het personeel zou best wat vriendelijker kunnen.

52. Weer eens wezen wokken hier, het was lekker en gezellig.

Heb weleens mindere ervaringen gekend, maar de laatste tijd erg goed.

Gezellig, lekker en goede bediening.

Weer een aanrader!

53. Kids zullen het super vinden!

Het is relatief hard werken om alles te proeven wat je wilt proeven in een sterk uitdagende omgeving als deze.
    Er zijn hordes om te nemen (slecht gehumeurd wokpersoneel, zelftaplimonades & uiteraard de ijsbar die zgn niet onder toezicht is = crimineel).

Doen, doen, doen!
    Kids hebben het super, thus...

54. Op 2 juli met 11 familieleden gaan eten.
    Bediening zeer onvriendelijk.
    Eten voornamelijk erg zout. En als een maaltijd ivm hoge zoutgehalte niet opgegeten wordt, word je eerst aangesproken door het onvriendelijke personeel. Het hele bord moet leeg, anders betalen. Enerzijds terecht, anderzijds als je iets echt niet lust omdat het te zout is...........

Nooit meer gaan we hier wokken.

55. 2 Juli met het gezin gaan tafelen.
    Bijzondere onprettige ervaring met de persoon achter het wok gebeuren. Deze persoon wilde mij en andere gasten voortdurend terugsturen wanneer er een bordje eten aan hem werd aangeboden om te bereiden. Er zou te weinig op liggen waardoor er door hem te vaak gewokt zou moeten worden?!
    In eerste instantie nogal verbaasd over zijn reactie. Later toen dit tot drie maal toe gebeurde had ik het wel gehad met deze onsympathieke wok-kok.
    Voor mij een absolute afknapper in een restaurant waar ik niet meer zal komen.

56. etienne

Al geruime tijd komen wij terug in dit wokrestaurant.

Elke keer weer is het genieten geblazen. Heerlijk eten, aangename sfeer en ook goed toeven voor de kleintjes.

Een echte aanrader!

57. Top! Lekker gegeten en veel keus.

Die recensie hier onder kan ik niet begrijpen!

58. fam. de ridder

Vrijdagavond 24 april 2009: live muziek, goed restaurant; -mooi ruim opgezet.

Kwaliteit goed, eten in overvloed, gratis fris, bier en wijn 1 euro, ijs gratis, sate perfect.

1 kok was aan het grillen en 1 kok aan het het wokken, niets was een probleem voor het personeel, lege bakken werden aangevuld. Goed salade bufet, rauwkost in overvloed.

Dit restaurant is ruim opgezet en een verademing vergeleken met die chique tenten waar je niet met kleine kinderen durf te komen. Kom zeker nog eens terug. Lijkt me ook prima voor een receptie of bedrijfsetentje.

Oh ja er was zelfs even een grats loterij, grappig veel gelachen.

59. Prijs kwaliteit is op zijn plaats om het goed te vinden. Eten is goed geregeld idd zoals eerder gezegd op bepaalde tijden grijp je mis lege bakken dat is wel eens jammer de netheid is ook goed en het drinken van softdrinks gratis is heel leuk bedacht.

Alleen de dames die in de rondte lopen moeten wel naar een cursus lachen hebben, want dat gaat nergens over de vrolijkheid.

60. P.Verbrugge

Met verschillende familieleden een aantal keren gegeten in Sense of China, weinig of niets aan te merken op het aanbod. Het vullen van de bakken kan inderdaad wat beter, met name na 19:00 uur. De bediening aan de tafel was in alle gevallen overigens prima! Toiletten werden door ons als netjes en schoon ervaren.

fam. Verbrugge.

61. a.leetz

Ik ben 5 keer hier geweest. Altijd was het eten goed en nooit op zoals ik lees dat het slecht. Is gewoon waar voor je geld, gratis frisdrank en ijs. Zeg maar waar je dat vind in deze tijd.

Wij gaan zeker weer.

62. Bij de entree viel meteen de veel te harde muziek op. Daarna moesten wij de jassen meenemen naar onze tafel, want de garderobe was vol.

Na ons een weg gebaand te hebben door een veel te volle, drukke en chaotische zaal, namen wij plaats op een tafel ingebouwd door andere tafels en langs een looppad. Door dit looppad liep de halve zaal.

Het eten was ronduit slecht (smaakloos) en het drinken was zonder prik. Het eten en het ijs was vaak op.

Geen aanrader!!!!

63. we zijn al meerdere keren hier geweest en dat was prima,maar ik ga nooit meer op een doordeweekse dag.er was gister bijna niks meer,en de bakken werden niet meer aangevult omdat het op was. toen wilde ze voor ons apart iets maken,maar wat we vroegen was ook al op. toen we hier bij het betalen een klacht over wilden indienen werden wel erg raar behandeld en niet serieus genomen.het antwoord was dat het in het weekend nooit gebeurde.maar daar heb ik toch niks aan,ik was er nu.kon bijna uit niks meer kiezen,maar moest wel gewoon alles betalen. ik hoop dat als ik nog een keer zou gaan het weer gewoon is zoals de andere keren.

64. jan janse

De johny walker whiskey verkopen voor euro 3,40 voor 5 cc ( = 680 euro ) voor een fles van 1 liter is schandalig

65. van ham

we zijn al meerdere malen geweest ook toen ik 12 en half jaar getrouwd was we waren met 17 man en het was voor iedereen iets wils en voor kinderen is het ook leuk ze hoeven niet stil te zitten aan tafel ze hebben hun loopje de kinderen vinden het fijn daar groette fam van ham uit spijkenisse

66. ideaal voor afscheidsreceptie

ruim opgezet,lekker & goed eten.