Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

1. Internationaal Rotterdam

We hebben al meerdere malen bij Okay gegeten en het is altijd van goede kwaliteit. Ook de sfeer in het restaurant is gezellig. In de zomer is het terras geweldig. Heel de dag zon.

Is gewoon goed en gezellig

Naar aanleiding van een folder heb ik op de website gekeken en sprak het mij gelijk aan. Nu ben ik er met een vriendin gaan eten en je wordt hartelijk ontvangen. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Wij hebben heerlijk pasta gegeten en de maaltijd afgesloten met een koffie. Koffie montata is een aanrader als je van veel slagroom houdt en de koffie is lekker. Volgende keer ga ik voor de pizza!

4. Internationaal Rotterdam

Erg vlotte en goede bediening voor lekker eten in fijne omgeving.

5. Chinees-Indisch Rotterdam

Took 2 hours to get delivered and the food was bland

Bestelling duurt echt lang ik woon er nog geen 10 min vandaan en wacht al langer als een uur net gebelt krijg ik te horen dat ze aan het wachten zijn op de bezorger ... lekker dit

7. Chinees-Indisch Rotterdam

Cor van Gent

Gisteren voor een party thuis gebruik gemaakt van de Catering-service van Zilveren Rijn. Was in een woord voortreffelijk. Wat een verschillende gerechten, alles wordt hapklaar op tafel gezet. We kregen van de gasten alleen maar lovende reacties. Het eten was ruim voldoende voor het aantal opgegeven gasten en smaakte heerlijk voor een zeer aanvaardbare prijs. Zilveren Rijn, bedankt!

8. Nederlands Rotterdam

Ellen Spiering

De gerechten zijn van hoge kwaliteit, alles is dagvers en aangepast aan het seizoen.
    Mooie smaakcombinaties.
    De wijnen zijn zeer zorgvuldig gekozen.
    De bediening is perfect, men weet daar wat verwennen is.

10. Broodjes Rotterdam

Wat een gezellig vriendinnen ontbijtochtendje met onze jonge dochtertjes had moet worden pakte bij Hopper iets anders uit. We kozen ervoor om boven (dichtbij het speelhoekje) te gaan zitten. Na enige tijd kwam er een serveerster de bestelling opnemen. We vroegen alvast om 2 croissantjes voor de kinderen. Uitverkocht!! was het antwoord. (Terwijl ze pas 45 minuten open waren). Vervolgens bestelde we een koffie en een water. Wat betreft het water kregen we op uiterst onvriendelijke toon te horen dat we dat beneden zelf bij de kraan konden tappen. Zeer slechte service, aangezien we daar met jonge kinderen bovenaan een trap zaten.
    Daarna werd het ontbijt geserveerd. Dat liet weinig te wensen over. Smakelijkeloze scrambled eggs met toast, snotterig en waterig van structuur.
    Ondertussen vermaakte onze dochters zich prima in het op zich niet onaardige speelhoekje. Maar dat kwam onze chagrijnige serveersters even bruut verstoren door het gebouwde treintje van stoeltjes op een geirriteeede manier terug te zetten aan het speeltafeltje. Vervolgens kregen we als klap op de vuurpijl een sneer van de serveerster dat we moesten letten op het speelgoed en dat het niet buiten het speelhoekje mocht komen, omdat andere gasten daar last van hadden. (Er zaten 2 mensen boven aan de andere kant van de zaak).
    Kortom: klantonvriendelijk, kindonvriendelijk en alles behalve een lekker ontbijtje. Onze vrijdagochtend ontbijtjes gaan in ieder geval nooit meer bij Hopper plaatsvinden!!

12. Midden-Oosters Rotterdam

14. Nederlands Rotterdam

15. Internationaal Rotterdam

16. Nederlands Rotterdam

Gast

18. Internationaal Rotterdam

Andrea en Paul

Altijd heerlijk eten, gezellige bediening, goed advies. En weer hebben we ons laten verrassen. door het 3 gangen verrassingsmenu van de kok... echt heerlijk
    Bedankt Gr Paul en Andrea

19. Surinaams Rotterdam

Simpel rijst kip kerrie besteld.
    Eerste en laatste keer.
    Slechtste kip kerrie die ik in mijn leven gegeten heb.
    Overdreven veel knoflook en de kip is dat echte kip??
    Niet te eten.

20. Surinaams Rotterdam

Ron Berkhout

Het personeel is altijd super vriendelijk. Zowel balie als bezorger. Eten altijd goed en bestel er regelmatig.

Het is soms druk ja, zal ook wel zijn omdat het eten goed is.

Ga zo door medewerkers van Shalom

Jan Engelblik

Heerlijke lunch. Prima prijs/kwaliteitverhouding

23. Chinees-Indisch Rotterdam

Half 6 eten besteld. Om 7 uur nog niks, gebeld en idd verteld dat de bezorger onderweg is. Vervolgens om 8 uur nog niks, bezorger is nog steeds onderweg (+/- 10 min. naar hier).

Uiteindelijk weer gebeld en zijn ze de bezorger gaan bellen uiteindelijk naar buiten gegaan om de bezorger tegemoet te lopen toen stond hij om 20:45 uur voor de deur. En heeft hij al die tijd voor kapotte slagbomen van de metro gestaan.

Dan alsnog worden we niet op de hoogte gesteld. Geen telefoontje dat het langer duurt ivm slagbomen helemaal niks, uiteindelijk eten koud en volle mep moeten betalen. Geen compensatie. Slecht dit.

24. Surinaams Rotterdam

Nasi, tjauw min en saoto besteld en alles was NIET te eten! Ik snap niet hoe je als Surinamer zulke gerechten volledig kan verpesten. Neem wat kooklessen of sluit je tent! Want dit is simpelweg beroving van mijn geld.

Afgelopen zondagavond bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Wintermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang.

Hans Stam

Ik vierde de verjaardag van mijn echtgenote met een heerlijk 5-gangen menu met bijpassend wijn arrangement. We hebben er van genoten. Goede gerechten, origineel, het gehele pallet aan smaken kwam langs. Prettige entourage en gelukkig een rustige muzikale achtergrond. Op een wat luidruchtig gezelschap aan de tafel achter ons na, een prima avond. Daar had wat eerder iets aan gedaan kunnen worden. Ook is de prijs van het wijnarrangement aan de hoge kant. Hoe dan ook een aanrader.

Gedacht hier goed te eten na lezen recensies maar helaas niet waar gemaakt.
    Het eten viel echt tegen, rendang is taai & nasi kuning ruikt een beetje en smaakt nog minder… matabak & loempia zijn vast eigen creaties niks Indisch!
    De bediening is niet echt vlot, 15 minuten gewacht op een serveerster om een toetje te bestellen, we hebben uiteindelijk de rekening gevraagd.

28. Barbecue Rotterdam

Super! Heerlijk gegeten vriendelijke en vlotte bediening

29. Internationaal Rotterdam

Gezellige zaak met goede bediening en prima eten.

Emanuel