Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

Ineke vd Meyde

Onze ervaring is Top! Waren er met 6 personen en allen hebben er heerlijk gegeten. Leuke sfeer en heel fijn personeel! Met name Patty onze complimenten je bent een leuke gastvrouw en je hebt ons een fijne avond bezorgd. Heel, heel veel dank! Wij komen zeker eens terug! Gr Ineke vd Meyde

2. Aziatisch Rotterdam

T de Held

Om 17.00 Uur besteld en gevraagd om 18.00 te bezorgen. Afstand is ongeveer 400 meter. Toch wordt er na een telefoontje pas om 18.30 bezorgd. Het eten was smakeloos en is direct in de afvalbak verdwenen. Garnalen smaakten alleen naar paneer. Nasi en bami zat geen smaak aan en heel weinig ingrediënten alleen rijst en mie. Kortom het is zowat een buurman maar de volgende keer laat ik het wel van verder komen want dit hoeft ik niet meer.

Afgelopen donderdagavond met goede vrienden bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en kunnen plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Het personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Zomermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen, die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Onze complimenten, Ben & Marijke

mw snoeren

Bij de kuip gegeten bij de beren. 3 Gangen menu. Voorgerechten calamaris en garnaal was koud. Tomatensalade was bedorven. Kok maakte zijn excuses. Hoofdgerecht weer bedorven salade en dan beweerd de jonge serveerster dat de salade altijd zo ruikt. Kortom ze geloofde ons niet dat de salade zo muf was en bedorven was. Ijsje toe was lekker dame blanche echter 3 stukjes papier in het ijs tegengekomen later weer geklaagd encompensatie voor de drankjes gehad. Echter het verpest wel je eten.

Miranda

Lekker gegeten en gezellige avond gehad.

Mijn vrouw en ik hadden een mini high tea bon van Gift For You. Omdat de bon bijna verliep hebben we op internet rond gekeken waar we de bon konden gebruiken. Uiteindelijk uitgekomen bij Berry's lunchroom. We hadden voor vrijdag 6 juli vrij genomen en op maandag 2 juli om 23:02 een mailtje gestuurd naar info@berrysluchroom.nl dat we wouden reserveren voor vrijdag 6 juli en dat we een Gift For You bon hadden. Op deze mail hebben we nooit een reactie gekregen. Op dinsdag 3 juli om 16:45 hebben we gebeld naar Berry's lunchroom en voicemail ingesproken. Daar is ook nooit op gereageerd.

Af en toe met de familie hier gaan eten. Vast personeel is zeer vriendelijk en kundig. Het eten wordt snel opgediend. De kaart is onlangs vervangen. Niet alles staat op de kaart. Binnen is er een kinderspeelhoek. Er zijn wat zitplaatsen, niet veel, maar als het erg heet is buiten dan zijn de plaatsen bij het raam helemaal leeg. Het kan er ook snikheet worden .

Het eten is goed. Verrassingsgewijs is de salade heerlijk, maar dit kwam ook door de saus.
    Schnitzel is lekker, maar dun en gefrituurd. De saus erbij, was veel te weinig, maar smaakte wel goed. Patat was ook goed en leuk opgediend. Eigenlijk een best prima tent.
    Het overige gezelschap was ook erg tevreden. Pittige kipkluifjes (zeer mals) en burgers. Rund en vis. Allen had alles netjes verorberd.

Drama!
    Ik vroeg kaas. Geen kaas.
    Personeel lelijk tegen klanten.
    Klanten bedankte. Geen dank terug.
    Vroeg meeneem bestek. Hebben ze niet eens. Nooit meer. Drama!

Niel

Met een Groupon hier gaan eten. De soep was gewoon koud. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Het voorgerecht ging nog wel, het hoofdgerecht was aangebrand. Je moet ook veel te lang wachten op je eten. Geen aanrader.

10. Midden-Oosters Rotterdam

Personeel en baas merkbaar zonder enige ervaring in de horeca. In de keuken zag er erg vies en smerig en zeker niet onderhouden uit. Ik denk dat de eigenaar zelf niet veel met horeca op heeft. Het eten was niet goed van smaak en de bediening was totaal klantonvriendelijk. Beter een afhaalzaak met bezorgen misschien van maken. Deze zaak gaat het niet worden, een ieder die er 1× geweest is komt er nooit meer.

Mooie sfeer, prettige bediening en smakelijke lunch.
    Op maandag niet te druk en daarmee plezierige locatie voor een zakenlunch.

12. Nederlands Rotterdam

H volker

Blijft leuk daar. Heerlijk buiten op het terras gezeten.

Goed eten, aardige bediening, mag wat rustiger aan doen, tussen de maaltijden.

Erhan Evrenos

Ik zal nooit meer hier bestellen en ik heb het iedereen ook afgeraden en raad iedereen hier ook aan om hier niet te bestellen. Pure verspilling van je geld. De klant is hier zeker geen koning, of ze uberhaupt van klantenservice hebben gehoord betwijfel ik.

16. Chinees-Indisch Rotterdam
    Vertaal van English naar Nederlands

Nice food, not to expensive.

Kim

Hier gaan zitten omdat alle andere terrassen vol waren en hier maar een paar mensen zaten. Na recensies gelezen te hebben begonnen we te twijfelen of we daar wel wilden eten, maar we wilden het een kans geven. Eerst maar iets drinken besteld, duurde ruim 10 minuten voordat we het bestelde drinken kregen (2 flesjes desperados, hoe lang kan dat duren?). Er werd niet gevraagd of we wilden eten. Na een kwartier was ons nog steeds niks gevraagd dus zijn we weggegaan en ergens anders gaan eten. Kwaliteit eten kan ik dus niet beoordelen maar bediening / service gewoon slecht. Ook had de bediening geen nette of gepaste kleding, schort, of iets dergelijks aan, zag er niet uit.

Geweldig! Enorm simpel. Maar het doet me denken aan vakantie. Voor je neus gegrilde vis. Beste alternatief als je geen zin hebt om te koken. En de beste en vriendelijkste bediening.

Koen Wouterse

Was warm en konden buiten eten, super!
    Bediening redelijk tot vlot, vind de prijs wat aan de hoge kant voor wat er geboden wordt maar smaakte prima!

Henk Peterse

Perfecte bediening.
    Erg gezellige sfeer.
    Heerlijk eten.

Pia Padmos

Met zes vrienden was ik gisteren bij "Het Lachende Varken". Het eten was weer heerlijk, eerlijk en puur. Je proeft dat het biologisch is en met liefde bereid. Ook de drankjes waren lekker: een gemberdrankje en rabarberlimonade gedronken. Mmmm. De service was als altijd top. Enig minpuntje vond ik de houten bank, na een avond daarop zitten, ben je wel gesloopt.

23. Midden-Oosters Rotterdam

Terri van Iperenburg

Heerlijk gegeten bij Bazar in Rotterdam. De sfeer was erg goed door de mooie inrichting van het restaurant. Het is wel een vol en groot restaurant, waardoor je elkaar niet goed kan verstaan door veel geluid. De service was snel en goed. De persoon die ons hielp was aardig. Wel hadden we een voorgerecht en een hoofdgerecht wat erg veel bleek te zijn, hier mag naar mijn idee over geadviseerd worden. Vooral de porties van het eten in dat opzicht. Geen spijt gehad van de keuze voor het eten, want alles was heerlijk. Ook niet duur voor alles wat je krijgt bij je gerecht. Ik ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden!

24. Pannenkoekenhuis Rotterdam

Zo’n warm welkom en zo’n verwennerij, we voelden ons er meteen thuis. Héérlijke pannenkoeken met aardbeien, ijs en slagroom gegeten. Buiten, in de avondzon. Een echt Rotterdams onthaal.

Echt een aanrader! Geweldig terras met uitzicht. Hier word met veel liefde gekookt en gewerkt!

Vanavond een zeer slechte ervaring. Ga hier nooit eten. Mooi weer buiten een tafel gereserveerd. Kaasfondue besteld. Dit bleek buiten niet goed warm te serveren. Warmhoud lichtje waait uit. Wij naar binnen maar kregen wederom dezelfde koude substantie. Leek totaal niet op fondue. Na commentaar hierop werd niet serieus genomen, we we werden gewoon uitgelachen en moesten gewoon de rekening betalen. Had een reservering gemaakt voor een groep in juli, maar ik ga hier nooit meer heen. Kortom geen aanrader.

Reginald

Heerlijk gegeten hoor kom zeker weer terug. 😊😊

Sophie Engeler

Ik had laatst een Dim Sum menu hier gegeten en dat waren de 4 gangen. Het vult heel erg en het is echt lekker. Heel goed restaurant voor Aziatisch eten.

Sophie Engeler

Heb hier gegeten met een vriend van mij. Wij hadden beiden de Heilbotfilet uit de oven. Je krijgt waar voor je geld en het was echt heel lekker. De smaken waren goed. Wij komen zeker terug.

Sophie Engeler

Gisteren met een paar vrienden hier geweest en het was echt gezellig. Aardig personeel en lekkere verse sushi wordt hier geserveerd.