Tak-Lee laten bezorgen?

1219261423 89
1226101907 88
1369752080 83
1479199831 93

1. Meest lekkere loempia in tijden gegeten met daarbij heerlijke verse annanassap.
    Vriendelijke bediening, eigenaresse.

2. Besteld en binnen een kwartier zou het komen omdat we dichtbij wonen, niet dus. Weer gebeld na 3 kwartier. Toen is ons verteld dat het binnen een minuut afgeleverd zou worden. Niet dus. Uiteindelijk na 5 kwartier hebben we het gekregen.

3. Heerlijk gegeten, een prima service, fraaie presentatie.

4. Theo Kappelhof

Voor de eerste keer eten besteld bij Tak Lee. Ik moet zeggen: het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Ik heb in tijden niet zo lekker chinees eten gegeten. Super. Ook netjes op tijd bezorgd.

5. Kom hier al een paar jaar. Heel prettige bediening, eten is erg goed, zowel in het restaurant als afhalen.

6. Erg vriendelijk. Gaan hier altijd afhalen. Nog nooit slecht eten gehad. Het is veel en smaakt altijd prima! Komen er graag.

7. Hoe je het ook bekijkt, de gemiddelde babi pangang en foe yung hai afhaler zal hier ook graag terug komen. Afgelopen donderdag eindelijk weer eens kunnen gaan. "Een loempia van Ting, gaat er altijd in". Rotterdammers van boven de 50 weten wat ik bedoel. Ting is inmiddels overleden maar gelukkig hebben we Yin (met echtgenoot chef-kok). Rotterdam staat toch ook zeker bekend om zijn Chinese restaurants. Deze klasse is voortreffelijk te noemen. Misschien dat de wat afgelegen locatie je afschrikt. Niet doen, gewoon gaan en vraag aan Yin wat ze op dat moment aanbevelen. 9.3 gemiddeld krijg niet alleen met mooie ogen!

8. Opnieuw fantastisch gegeten bij Tak Lee. Na een hartelijk welkom geacclimatiseerd met een goed glas wijn, gevolgd door een diversiteit aan kleine voorgerechten.

Op voorstel van eigenaresse Yin gekozen voor verse tarbot, op eigen wijze bereid door de kok met verse groenten, gember, knoflook en een lichte hoisin saus. Omdat de tarbot wordt gestoomd, moet rekening worden gehouden met een kleine wachttijd van zo´n 30 minuten. Maar het is het wachten waard: een voortreffelijk gerecht. Het gerecht staat als zodanig niet op de kaart, maar iedere wens is bespreekbaar.

Yin is niet alleen een voortreffelijke gastvrouw, maar heeft ook veel verstand van de diversiteit van de Chinese keuken. Het is dus alleszins de moeite waard om buiten de kaart om te bestellen. De persoonlijke aandacht van gastvrouw Yin doet weldadig aan en is niet hinderlijk of storend. De bekende Oosterse beleefdheid is bij haar authentiek.

Een aanrader voor hen die nog niet zijn geweest. Wat ons betreft, gaan wij binnenkort weer naar Tak Lee.

9. S.C. Koninga

Heerlijk en vers eten voor een lage prijs. Mocht je gaan, neem dan eens een tipan gerecht, een echte aanrader!

10. Fam Lafort

Geweldig lekker eten! Goede smaak en kwaliteit, en de service is super. Wij hadden besteld via etenbezorgd.nl en het eten was ruim op tijd, goed op temperatuur en van goede kwaliteit.

11. Wij eten hier vaak daar de gerechten zeer gevarieerd zijn en met elk een eigen smaak. De bediening is erg vriendelijk. We bestellen hier ook voor grote gezelschappen die zich dan verbazen over de kwaliteit.

12. Na lange tijd weer eens hier naar toegegaan. Er waren weer verbeteringen aangebracht. Er wordt toch aandacht besteed aan de aankleding van het restaurant. Het is een hele verbetering.
    Het voorgezette voedsel was weer van voortreffelijke kwaliteit, en verrassend van smaak. Mevr Zhou, ik wilde dat ik in de buurt woonde, ik zou er elke dag eten.

13. Weer eens uitgetest of de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Het was uitmuntend!! Op de vraag om een duidelijk karakteristiek qua smaak chinees gerecht, hebben we mogen smullen. De keuken kan met recht zeggen dat ze niet onderdoen voor een 1 ster restaurant. Het uiterlijk van de zaak mag wel aangepakt worden, een verfje kan geen kwaad. Familie Zhou, ik zou graag willen zeggen tot volgende week, maar helaas. Ik hoop binnen een jaar weer terug te komen.

14. Heerlijk gegeten, verse ingredienten, licht knapperige groenten, vriendelijke bediening: Helamaal top !

15. Heerlijk eten. Goede bediening. Leuke sfeer. Eigenaresse altijd vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Hmmmmmm heerlijk gegeten vandaag.

16. Klein restaurantje met hele gemoedelijke sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Nooit eerder zo lekker Chinees gegeten. Echt een aanrader!

17. Zeer vlotte bediening, soms wat Thai, maar wel vriendelijk. Het eten w
    was verrukkelijk. Zeer afwisselend was het menu van de chef. Een aanrader voor elke bezoeker van dit etablisement. Het is alleen jammer dat als het afhalen druk is de klanten die zitten langer moeten wachten.
    Maar al met al meer dan de moeite waard om hier naar toe te gaan. Het was de reis waard.

18. Recent weer uitgebreid gegeten bij dit uitstekende restaurantje met z'n vriendelijke en zeer attente bediening.

Het valt ons iedere keer weer op, dat men dagverse ingrediënten gebruikt voor de gerechten. Ook kan men de kok vragen buiten de kaart speciale gerechten te maken. Hij beheerst de verschillende Chinese keukens en smaken. Wij hebben hiervan al diverse malen gebruik gemaakt en het is ons steeds uitstekend bevallen.

Het interieur van het restaurant is misschien wat verouderd, maar dat heeft ons inziens geen invloed op de sfeer en zeker niet op de kwaliteit van het eten.

De inzet van de beide jonge mensen (man en vrouw en startende eigenaren) is groot. Het enthousiasme is bewonderenswaardig en voor velen een voorbeeld.

19. Ik ben hier een paar maal geweest. Elke keer wat anders besteld, maar de Babi Panghang niet te vreten, de garnalen veel te oud en niet goed gebakken. Sorry de bediening zeer slecht, hebben een een en ander mokkelte uit de krant? ze mogen wel gaan kijken of ze een belastingbetaler is.

20. Vorige week chinese rijsttafel genomen. Maar met babi pangang?? De sate is gekookte kip met calvepindakaas dus weinig smaak , garnalen was meer deeg dan garnalen, jammer.

21. Gisteren 1-6-2011 was het weer feest! Om minder prettige reden naar Rotterdam gemoeten maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door weer een bezoek aan Tak Lee. Ze hebben de menukaart iets gewijzigd, probeer eens het romantisch menu voor 2 personen. Pittig maar goddelijk bijna! Als altijd weer enthousiast ontvangen door (nu zwangere) bediening en uitstekend gegeten. Ik kan niet anders dan een 10 geven en hopen dat het zo nog langer op dit niveau mag doorgaan.

22. Balthasar

Kwam begin december 2010 er voor het eerst, en was gelijk verkocht. Vriendelijke bediening en goed en vers eten. Neem vooral eens menu vd chef in diverse prijsklassen.

Sinds december 2010 ben ik al 4x terug geweest.

23. We komen hier al jaren.

Wat mij opvalt is dat Tak Lee een enorm klantenbestand heeft, waarvan 95 % van de klanten vaste klanten zijn. Afhaal is geregeld druk. Voor het wachten krijg je altijd een drankje van de zaak. Eigenares is echt top, grote babbels over de zaak, hoe het gemaakt wordt etc. Echt een toppertje. Alles wat je vraagt kan en mag. Ze denken met je mee en eten is echt super lekker. Een dikke 10...

24. Zelfs na onze verhuizing komen we hier speciaal naar toe. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader!

25. Kom er toch voor uit Venlo naar toe... Beetje overdreven maar als ik in de buurt ben en da's al gauw 2 keer per jaar ga ik daar naar toe. Bediening is uitermate vriendelijk, herkende mij meteen en was duidelijk blij ons weer te verwelkomen.

Bestel eens een keer babi ketjap maar dan zoals die meneer uit Venlo en je weet niet wat je proeft. (Is wel een beetje pittiger dan normaal) Is in zijn klasse apart en hoogstaand! Kan haast niet wachten tot mij auto weer gekeurd moet worden...

26. Wij werkten in rotterdam in 2007, ook in het weekend en bezochten de Chinees Tak Lee voor het eerst. Eerst dacht ik wat klein en oud, maar als je binnen bent en de eigenaar bij je komt ben je al thuis. Dan komt daarna het eten en het is compleet. Mijn complimenten.

Nu, 2010 gaan wij weer daar naar toe om juist deze sfeer te proeven, dit is zeker aan te bevelen.

27. Goed en verzorgd. Een oud tentje maar de kwaliteit van het eten en de service van de gastvrouw maken alles goed. Goed dus. Verrassingsmenu's geweldig gewoon. Tot volgende keer.

28. kimberley

Zoooo heerlijk eten :) en zeker heel erg gezellig. Met mevrouw Yin is het ook heel erg gezellig!

29. Vanmiddag voor de tweede keer wezen afhalen en het eten was weer heerlijk!

Eigenaresse was zeer gastvrij.

De sfeer die deze zaak uitademd is erg gezellig, echt zo'n "ouderwetse Chinees" en niet zo'n geforceerd gemoderniseerd Chinees restaurant waar geen sfeer hangt.

Komend weekend ga ik er lekker eten.

30. Wij vinden dit de beste Chinees in de Alexanderpolder. De lekkerste gerechten komen hier uit de keuken. De eigenaresse Yin en haar bediening zijn heel erg vriendelijk. Wij komen gemiddeld twee maal in de week bij haar. Het is echt een aanrader voor een ieder die echt lekker wil eten.

31. Echt gezellig restaurant met goede kwaliteit. Nu komt er een nieuwe eigenaar, een leuke en jonge dame. De prijs is ook niet zo duur. Ik kom zeker nog terug.

32. Klein maar erg gezellig. Soms wat druk, maar het eten is van zeer goede kwaliteit. Vooral als je iets special vraagt, dan kun je je laten verrassen door de chef. De jonge dame is terug (na haar bevalling) en ze is vooral heel enthousiast en gastvrij. Kortom een gezellige sfeer. Aanbevolen!

33. china fan

Helaas nieuwe eigenaars sinds ruim een jaar.

Niets bijzonders meer, matige kwaliteit voor standaard prijzen.

Zeer stil en nors personeel.

34. Klein, maar erg gezellig. De bediening is super. Wij komen hier al jaren en het blijft lekker eten. We zijn nu verhuisd maar blijven hier chineer eten halen.

35. Soms wat te druk, maar eten is van zeer goeie kwaliteit. Zeer gastvrije bediening zelfs al loopt hij op zijn wenkbrauwen.

36. Anja Vermeulen

Ik haal altijd Babi Pangang en die is lekker mager en krokant gebakken. En een 1-persoonsportie is ruim voldoende. Je krijgt altijd wat te drinken aangeboden en kroepoek mee.Bovendien zijn het aardige mensen.
    Prima restaurant.

37. MarcelLandman

Knus jaren zeventig chinees ook buiten de kaart om gerechten te bestellen.
    Wordt door veel chinese gasten bezocht zegt wel wat over de kwaliteit. een toppertje vriendelijke bediening.

38. Garnalen coctail met tomatenketchup, dit kan echt niet.
    Klein maar wel informeel.