Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijpwetering verdeeld zijn.

1. mar

Wederom heerlijk gegeten! Het was erg druk, maar we hoefden niet lang te wachten. Het eten is echt van een prima kwaliteit en de service is fantastisch!!

2. familie Koot

Het was erg gezellig met een zeer goede en vriendelijke bediening. Daarnaast hebben we heerlijk gegeten en alle borden waren leeg. Ondanks de drukte hoefde we niet lang tussen de gangen te wachten. Het was en is perfect. Dat kun je niet overal beleven.
    Yvonne koot

3. Heerlijk gegeten... en het is heel gezellig en de bediening is top. En je word snel en correct geholpen. Kortom een echte aanrader. En als ik nu ergens anders eet dan mis ik de service en de gezelligheid, dus dat doe ik dan ook niet te vaak.

5. Vandaag naar een High Tea geweest, het was overheerlijk, voor herhaling vatbaar!

6. Hetty Bentvelzen

Met een groep van 9 personen gereserveerd, op aanraden van mijn broer. En wat had hij gelijk!
    De binnenkomst was uiterst hartelijk, wat al een goed begin was. Heel vriendelijk personeel, mijn wensen waren ingewilligd. Een gezellige tafel op de perfecte plek. Er ontbrak werkelijk niets! Het eten was super, het is jammer dat ik maar een 10 mag geven want als het aan mij lag was het cijfer hoger!
    Een echte aanrader, wat ik dan ook al bij verschillende mensen heb gedaan. Daar ga ik nu wel mee stoppen omdat ik anders niet meer in de gelegenheid kom ooit nog eens een tafel te reserveren. En dat is iets wat ik zeker nog ga doen, dit was zeker niet de laatste keer dat ik De Vergulde Vos heb bezocht, nogmaals super!

7. René

Bijzonder genoten van een diner in dit restaurant. Mooie lokatie in het dorpje Rijpwetering, goede bediening, goede keuze van wijnen die als onderdeel van een wijnarrangement werden geschonken. Wat opvalt is de ruime en rustige opzet van het restaurant in een zeer landelijke omgeving, terwijl je toch maar op een paar minuten rijden van een stad als Leiden bent. Er wordt de tijd genomen om een menu samen te stellen en om de gerechten toe te lichten aan de gasten.

8. mar

9. Kan niet anders dan alles een 10 geven. Heerlijk eten voor een goede prijs. Aan het eind van de avond zit je hartstikke vol en dat voor weinig geld. Service is ook top! Gezellige meiden die je met een glimlach te woord staan. Zeker een aanrader.

10. Angelique v.d. M

Gisteren voor de 4e keer wezen high wine-en/beer-en. Super gezellige en ongedwongen sfeer. Eten was zoals alle vorige keren weer heerlijk. Wat je ook kiest, het is altijd goed. Complimenten aan de kok! Ook de bediening is goed en vriendelijk. En de prijs is helemaal goed. Normale prijs voor overheerlijk eten. De spareribs zijn ook geweldig. Heerlijk gemarineerd en het vlees valt van het bot. Raad iedereen het eten hier aan. En ook knap dat zo'n jong stel er in een korte tijd zo een goede tent van hebben weten te maken. Alle lof voor Denise en Arjen! Ga zo door.

11. M v d meer

Vanmiddag met mijn zussen high tea gedaan, echt helemaal super.
    Veel verschillende zoet en hartige hapjes, ruim voldoende.
    We komen terug........

12. Robin Markwat

13. mar

Geweldig lekkere high tea gedaan met 10 personen.
    Was erg goed verzorgd, met lekkere hapjes!
    Ruim voldoende van alles en ook de bediening is erg vriendelijk!
    Een aanrader!

14. Vandaag een lunch gehad bij dit restaurant. Wij waren hier al eerder tot volle tevredenheid geweest. Nu weer met veel plezier gegeten. Wat een mooie en smakelijke gerechten. Vanaf de voortreffelijke amuse tot aan de lekkernijen bij de koffie, hebben wij genoten. En ook de bediening is uitstekend, zeer vriendelijk en attent.
    We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Wij komen zeker terug.

15. mevr. Gubbi

Wij hebben hier gegeten tijdens de restaurantweek, op 1 maart 2013. Hebben aardig wat ervaring in goede restaurants, maar dit was een onverwachte topper.
    Prachtige zaak, heerlijke stoelen, fantastische bediening en exquise gerechten.
    Komen zeker terug, ze verdienen het.

16. Marleen van ruiten

Zaterdag heerlijk van een high tea gesmikkeld. Het was top en de kids vonden het ook echt super leuk en lekker.

17. Trudy van Veen

Gisteravond gegeten met mijn familie. Zeer sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijk personeel. De gerechten waren helemaal super. Wij hebben genoten. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen. Het is wel een beetje prijzig maar het geld meer dan waard!

18. De High wine is geweldig. Ook voor vegetariers zijn er heerlijke gevarieerde hapjes bij de wijn. De sfeer is heel gezellig en de bediening is goed.
    Ik beveel het mijn vrienden aan.

19. Super goed verzorgde high wine! Een absolute aanrader! Veel en goede kwaliteit eten voor weinig geld! Fantastische bediening! Komen zeker nog vaker terug!

20. Woorden schieten te kort voor dit restaurant. Perfecte ambiance, top bediening en voortreffelijk eten en drinken voor een prima prijs. De eigenaars/bediening zijn vakbekwaam en adviseren deskundig voor wat betreft de wijnkeuze enz. Je voelt je hier echt thuis. Aanrader!

21. Andrea Steffes

22. Wij hebben een heel goed restaurant erbij. Niet alleen de sfeer en de warme ontvangst nodigen uit, om in dit restaurant te bezoeken, maar zeker ook het eten dat een culinair hoogtepunt genoemd mag worden. Er word met veel zorg en liefde voor de gast gezorgd en het eten op je bord is een kunstwerk op zich. Kortom een dikke aanrader en zeker de moeite waard.

23. Andrea Steffes

Een heel goed restaurant waar de klant zeer gastvrij wordt ontvangen en individuele wensen geen enkel probleem zijn. Uitstekende vlotte service, goed advies ook qua wijn en bovenal heerlijk eten.
    Het eten is niet allen een lust voor het oog, maar houdt wat het beloofd. Onze ervaring willen wij daarom met andere mensen delen, die op zoek zijn naar een nieuwe culinaire ervaring.
    Kortom, een aanrader.
    Smakelijk eten!

24. Heerlijk eten voor een sportieve prijs.
    Ongedwongen sfeer met prettige bediening.
    De kok heeft wel neiging fors te kruiden.

25. Vanaf het moment van binnenkomst wordt alles tot in de puntjes verzorgd. Elk gerecht is een beleving van verschillende smaken die perfect met elkaar in evenwicht zijn.
    De bediening is zeer attent en vriendelijk met een groot gevoel voor kwaliteit en service.
    Uit eten wordt een onvergetelijke belevenis. Top!

26. MaroVinci

Prima eten en vriendelijke bediening. Lokatie goed voor watersporters... minder voor gezellig een avondje gezellig uit eten. Aan de dure kant qua ambiance.

27. Op eerste Pinksterdag met 6 dames wezen lunchen (high tea) bij het altijd heerlijke Restaurant Paerdeburgh. In 1 woord: fantastisch! Vanwege het mooie zomer weer konden wij heerlijk op het mooie terras aan het water zitten. Wat een genot, alles klopte tot in detail. Wij waren daar met 6 dames waarvan 3 zwanger ( waaronder ikzelf) en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Niets was te gek en alles kon. Onze complimenten voor de bediening! Het terras zat bomvol maar niemand kwam iets te kort en personeel genoeg.... wat overigens daar altijd heel vriendelijk en attent is. We hebben echt genoten en zaten als 'god in Frankrijk'. Abosluut een aanrader voor lunch of diner, binnen of buiten. Voor de meeste van ons niet de eerste keer bij Rest. paerdeburgh en zeker niet de laatste. Wat een genot zo'n fantastisch restaurant!

Namens alle dames van de high tea: bedankt voor een mooie, bijzondere en heerlijke middag!!!

Met vriendelijke groet,

Stefanie V.

28. henk distelvelt

Met vrienden afgelopen zaterdag Paerdenburgh bezocht. Gekozen voor het menu. Alle gangen waren schilderijtjes op je bord en smaakten verrukkelijk. Mijn vrouw lust geen gesmolten kaas en daar werd in elke gang netjes rekening mee gehouden. Tijd tussen de gangen was perfect, niet te lang en niet te kort. Veel aandacht van het personeel om je een leuke avond te bezorgen. Echt een aanrader om in een gemoedelijke sfeer weer eens te genieten van een uitstekende maaltijd.