Op dit adres zit nu: RYP

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1351195634 90
1414042068 91
1423020130 91
1431998192 91
1620537495 91
1692361991 91

1. Oliver van dijk

Prima gegeten, vriendelijke bediening.

2. Vanmiddag bij u geluncht, het was heerlijk, tot onze volle tevredenheid.

3. Goed eten voor een redelijke prijs.
    Logistiek kan er nog wel e.e.a. verbeterd worden.
    Broodmandje kwam niet vooraf maar samen met voorgerecht.
    Bediening kwam bijna niet tijdens eten om bv drankjes aan te vullen of om te vragen of alles naar wens was.
    Lege flesjes en glazen werden niet afgeruimd.
    Bij toetje kwam een ijsje pas na 10 minuten.
    Daarnaast is een verbeterpunt de ventilatie. Het was erg benauwd.

5. René 3150 punten

Bijzonder genoten van een diner in dit restaurant. Mooie lokatie in het dorpje Rijpwetering, goede bediening, goede keuze van wijnen die als onderdeel van een wijnarrangement werden geschonken. Wat opvalt is de ruime en rustige opzet van het restaurant in een zeer landelijke omgeving, terwijl je toch maar op een paar minuten rijden van een stad als Leiden bent. Er wordt de tijd genomen om een menu samen te stellen en om de gerechten toe te lichten aan de gasten.

6. Vandaag een lunch gehad bij dit restaurant. Wij waren hier al eerder tot volle tevredenheid geweest. Nu weer met veel plezier gegeten. Wat een mooie en smakelijke gerechten. Vanaf de voortreffelijke amuse tot aan de lekkernijen bij de koffie, hebben wij genoten. En ook de bediening is uitstekend, zeer vriendelijk en attent.
    We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Wij komen zeker terug.

7. mevr. Gubbi

Wij hebben hier gegeten tijdens de restaurantweek, op 1 maart 2013. Hebben aardig wat ervaring in goede restaurants, maar dit was een onverwachte topper.
    Prachtige zaak, heerlijke stoelen, fantastische bediening en exquise gerechten.
    Komen zeker terug, ze verdienen het.

8. Trudy van Veen

Gisteravond gegeten met mijn familie. Zeer sfeervolle inrichting. Zeer vriendelijk personeel. De gerechten waren helemaal super. Wij hebben genoten. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen. Het is wel een beetje prijzig maar het geld meer dan waard!

9. Woorden schieten te kort voor dit restaurant. Perfecte ambiance, top bediening en voortreffelijk eten en drinken voor een prima prijs. De eigenaars/bediening zijn vakbekwaam en adviseren deskundig voor wat betreft de wijnkeuze enz. Je voelt je hier echt thuis. Aanrader!

10. Wij hebben een heel goed restaurant erbij. Niet alleen de sfeer en de warme ontvangst nodigen uit, om in dit restaurant te bezoeken, maar zeker ook het eten dat een culinair hoogtepunt genoemd mag worden. Er word met veel zorg en liefde voor de gast gezorgd en het eten op je bord is een kunstwerk op zich. Kortom een dikke aanrader en zeker de moeite waard.

11. Andrea Steffes

Een heel goed restaurant waar de klant zeer gastvrij wordt ontvangen en individuele wensen geen enkel probleem zijn. Uitstekende vlotte service, goed advies ook qua wijn en bovenal heerlijk eten.
    Het eten is niet allen een lust voor het oog, maar houdt wat het beloofd. Onze ervaring willen wij daarom met andere mensen delen, die op zoek zijn naar een nieuwe culinaire ervaring.
    Kortom, een aanrader.
    Smakelijk eten!

12. Vanaf het moment van binnenkomst wordt alles tot in de puntjes verzorgd. Elk gerecht is een beleving van verschillende smaken die perfect met elkaar in evenwicht zijn.
    De bediening is zeer attent en vriendelijk met een groot gevoel voor kwaliteit en service.
    Uit eten wordt een onvergetelijke belevenis. Top!

13. MaroVinci

Prima eten en vriendelijke bediening. Lokatie goed voor watersporters... minder voor gezellig een avondje gezellig uit eten. Aan de dure kant qua ambiance.

14. Op eerste Pinksterdag met 6 dames wezen lunchen (high tea) bij het altijd heerlijke Restaurant Paerdeburgh. In 1 woord: fantastisch! Vanwege het mooie zomer weer konden wij heerlijk op het mooie terras aan het water zitten. Wat een genot, alles klopte tot in detail. Wij waren daar met 6 dames waarvan 3 zwanger ( waaronder ikzelf) en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Niets was te gek en alles kon. Onze complimenten voor de bediening! Het terras zat bomvol maar niemand kwam iets te kort en personeel genoeg.... wat overigens daar altijd heel vriendelijk en attent is. We hebben echt genoten en zaten als 'god in Frankrijk'. Abosluut een aanrader voor lunch of diner, binnen of buiten. Voor de meeste van ons niet de eerste keer bij Rest. paerdeburgh en zeker niet de laatste. Wat een genot zo'n fantastisch restaurant!

Namens alle dames van de high tea: bedankt voor een mooie, bijzondere en heerlijke middag!!!

Met vriendelijke groet,

Stefanie V.

15. henk distelvelt

Met vrienden afgelopen zaterdag Paerdenburgh bezocht. Gekozen voor het menu. Alle gangen waren schilderijtjes op je bord en smaakten verrukkelijk. Mijn vrouw lust geen gesmolten kaas en daar werd in elke gang netjes rekening mee gehouden. Tijd tussen de gangen was perfect, niet te lang en niet te kort. Veel aandacht van het personeel om je een leuke avond te bezorgen. Echt een aanrader om in een gemoedelijke sfeer weer eens te genieten van een uitstekende maaltijd.

16. Kim 11 punten

De eerste zonnestraaltjes zijn er weer, dus zochten we een restaurant met een mooi terras aan het water. En die hebben we gevonden! Vanmiddag bij Paerdeburgh van een heerlijke lunch genoten. Het menu vast lekker, de wijn was lekker, de service uitstekend, kortom het totaal plaatje was formidabel! Voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laaste keer (ook zonder de zon zal het er fantastisch zijn ). Groetjes Kim en Casper

17. Gisteren genoten van het kreeftmenu, helemaal àf.

Verzorgd, mooie presentaties, maar bovenal perfect bereid, met af en toe een verrassend smaakaccent.

Geadviseerde wijn paste perfect bij de gerechten.

Attente en vlotte bediening (en het zat toch helemaal vol).

18. L. Zonneveld

Wij hebben zondag, 1e paasdag, via Diningcity met 8 personen hier gedineerd en zijn hier zeer tevreden over. Wilden graag dit compliment kwijt. Er werd ondanks de aanbieding op niets bespaard waardoor wij graag nog eens terugkomen.

19. We hebben zondag middag 20-3-2011 de lunch gebruikt. Zoals altijd voortreffelijk gegeten. De bijpassende wijnen waren met zorg uitgekozen. Vriendelijke en deskundige bediening en uitstekende ambiance. Wij komen zeer zeker terug. Zeker als binnenkort het mooi gelegen terras aan het water opengaat.

20. jan en jose

Afgelopen zaterdag heel lekker gegeten met de familie.

Mijn zwager had eerst zijn bedenkingen. Want hij was de Oude Paerdeburgh gewend. Aan het eind van de avond was hij helemaal om. Bedankt voor de perfecte avond.

21. Gina en Ed

Wij hebben er nu al vijf keer gegeten.

Diner was fantastisch. De bediening goed met veel aandacht, maar precies goed, voor de gasten. De eigenaar en partner kennen wij van onze etentjes bij Moerbei en prentenkabinet. Waar wij altijd heerlijk hebben gegeten. Nu dat zij voor zichzelf zijn begonnen en dicht bij ons huis is zijn wij helemaal blij. Wij hopen nog heel veel jaren van ze te mogen genieten. Wij kunnen echt iedereen aanraden om er te gaan eten.

22. Bart

23. ton hendirks

3 sept bij jullie gegeten, Paerdeburgh menu, eendenborst en wijnarrangement. Een aantal tussengerechten.

Het eten was perfect, de wijnen goed uitgezocht met prettige uitleg, wat tot leuke gesprekken leidde met de gerant.

De ambiance was zeer gezellig. Ook het gezelschap waar Karin en ik verkeerde,n.l Jannie en Leo.

Mijn oprechte complimenten. Jullie zien ons terug!

Ton Hendriks.

24. leny angevaare

Van harte gefeliciteerd, 2de diner city.

25. Afgelopen vrijdag, 13 augustus 2010 heerlijk gegeten. Deze eerste kennismaking is goed bevallen. Ruime zitplaatsen in een sfeervol restaurant. Bediening was vriendelijk en wist uitstekend te verwoorden wat er werd opgediend. Lekkere amuse (flinke portie) en vers volkoren of zuurdesembrood.

Wij hebben gekozen voor de menusuggestie van de dag. Dit was een 4-gangenmenu met een prima opbouw van vis naar vlees. Het toetje hebben wij laten vervallen, dit was geen probleem. Ook het wijnarrangement was naar wens. Prima parkeergelegenheid (gratis). Kortom een heerlijke avond.

26. Nog nooit zo lekker gegeten!

Omdat we met acht personen waren, werd ons bij de reservering al aangegeven dat het restaurant de voorkeur heeft bij groepen het door het restaurant samengesteld vier- of vijfgangenmenu aan te bieden. Dit om de kwaliteit te waarborgen. Dat was niet teveel gezegd. We hebben alle acht genoten van het heerlijke eten. Geen grote hoeveelheden, maar precies genoeg en alle smaakpapillen kwamen aan bod. Niet alleen de smaak was voortreffelijk, het zag er ook mooi en smaakvol uit. (overigens hier met een kleiner gezelschap twee maanden eerder a la carte gegeten, was ook lekker, maar de exclusiviteit was minder opgevallen, dus het door het restaurant samengestelde menu is zeker een aanrader).

27. Met 2 paren hier gegeten. De bediening is prima, maar het tempo vanuit de keuken kan beter, 3 kwartier wachten op een amuse is te lang. Het eerste rondje brood was oud en uitgedroogd, de 2e ronde was wel goed, warm en vers. Dat moet toch ook bij de 1e ronde lukken lijkt ons. Het eten was goed, niet super, maar het zijn de kleine dingen die het doen.

28. Fia 9 punten

Op een warme zomeravond hebben wij lekker op het terras aan het water gegeten. Wij hebben ons laten verrassen door te kiezen voor het Paerdeburgh 4 gangen menu. Een verrassing was het, we hebben heel lekker gegeten, zonder vooraf te weten wat ons geserveerd zou worden. Het restaurant en de verzorging is ons prima bevallen. We gaan zeker nog een keer terug.

29. Diverse malen met relaties op bezoek geweest in Restaurant Paerdeburgh te Rijpwetering. Genoten van het 5-gangen menu waarbij de sommelier een perfect wijnarrangement presenteerde. Zakelijk gezien voor ons een uitstekende ervaring omdat onze relaties zich op hun gemak voelden en vol lof waren.

Ondernemers kan ik dit restaurant van harte aanbevelen, zowel zakelijk als voor privé. Ik wens uw smaakpapillen veel plezier toe.

Houwstede & Partners Groep, Aad Hooijmans, algemeen directeur.

30. Stefanie

Wat een prachtig restaurant en waanzinnige locatie! Het restaurant is in maart 2010 veranderd van eigenaren en met een volledig nieuw concept zijn zij in april van start gegaan. We zijn er nu een paar keer wezen eten en het is heel erg goed bevallen. Vriendelijk en professioneel personeel en een hele goede sfeer. Je voelt je bij Paerdeburgh echt zeer welkom! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, dus echt een aanrader voor iedereen! Wij gaan er in ieder geval vaker heen!

31. Restaurant is totaal vernieuwd met nieuwe eigenaren. Super mooi ingericht en voortreffelijk gegeten! Een aanrader!

32. Familie Nelissen

Net naar de feestelijke opening van Paerdeburgh geweest. Heerlijke hapjes, een goede wijn. Hapjes van een bijzonder Spaans varkensras uit Iberië. Alles met liefde en zorg en smaak gemaakt.

We gaan er zeker eten!