mar's profielfoto

2. 6,4

Proeflokaal Bregje

Beinsdorp
  3. 8,9

mar heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Chefke's
    Nederlands Lisse

mar

Voor het eerst gegeten in dit restaurant.
    Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening!
    Het eten was heerlijk, niets op aan te merken.
    Wij komen graag nog eens terug!

2. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Eddies hotel-restaurant

Vanavond een proeverij van verschillende gerechtjes gegeten.
    Bediening was netjes en vlot.
    De gerechtjes werden allemaal heel mooi opgediend en smaakte erg lekker!
    De keuze uit de hoofdgerechten vonden wij minder, maar de keuze uit nagerechten vonden wij prima!
    Voor herhaling vatbaar!

3. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

mar

Niet slecht, niet goed is onze ervaring.
    Het duurde erg lang voordat we het hoofdgerecht kregen en dat was helaas niet al te warm.
    De hoeveelheid die je krijgt is net genoeg.
    Voor de prijs die je moet betalen is het een redelijk 3 gangen diner.
    De drankjes gingen dit keer wel sneller als vorige keer dat we er waren.
    Kortom: verwacht geen toprestaurant, maar voldoende voor de prijs die je af moet rekenen!

4. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor 't Elfde Gebod

mar

Vanmiddag hier geluncht met mijn man een pistolet ossenworst en ik een pistolet carpaccio.
    Het zag er keurig verzorgd uit, alleen waren de broodjes echt hard en taai met name aan de onderkant.
    We kregen ons mes er zeer moeilijk in.
    De smaak van de broodjes waren wel goed.
    Bij de vraag of het smaakte, vertelde ik eerlijk dat we flink met het mes moesten hakken wilden we er een stukje afkrijgen.
    Na een excuus van de ober kreeg ik een bosbessen smootie van het huis!
    Dit vond ik wel een aardig gebaar van de ober!
    Het personeel was overigens erg vriendelijk!

5. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puck

Afgelopen weekend uit eten geweest bij Puck. Ze hadden net een nieuwe kaart en deze zag er goed uit! Het eten was echt fantastisch( biefstuk en spare ribs)!
    Ook de nagerechten waren heel erg lekker!
    Het enige minpuntje wat wij vonden is dat er geen bakje sla of groenten meer standaard op tafel komt.
    De groenten heb ik wel begrip voor, maar een schaaltje sla erbij moet toch wel kunnen lijkt mij!
    Verder een prima restaurant wat eigenlijk steeds beter wordt!

6. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Bij Mario

mar

Gezellig eetcafé met lekker eten! Een drie gangen menu voor 18,50 is niet duur! Voor bepaalde gerechten moet er 2,50 bijbetaald worden (carpaccio) en ook voor de sauzen wordt extra geregeld. Personeel is netjes en gastvrij.
    Helaas zat er bijna niemand binnen, misschien omdat het in een zijstraatje achteraf ligt?
    Wij hebben in elk geval lekker gegeten!

7. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenboerderij De Hooiberg

mar

Voor het eerst hier wat gegeten. Werden snel en vriendelijk geholpen! De pannenkoeken waren erg lekker! Vel keus ook in vele soorten pannenkoeken. Gezellig ingericht en ook voor kinderen erg leuk om naar toe te gaan. Aparte speelhoekjes waren aanwezig. Nagerechten erg lekker maar wel wat prijzig.

8. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Family
    Nederlands Lisse

mar

Altijd m´n favoriete restaurantje geweest om te lunchen.
    Werd altijd vlot en vriendelijk geholpen, ook het eten was van goede kwaliteit.

De laatste twee keer viel het me op dat de bediening veranderd. Zijn niet vlot en reageren slecht op vragen. De zaak was bijna leeg, maar moesten erg lang wachten op onze bestelling. Waarschijnlijk gewoon vergeten, want de club sandwich was koud en vreselijk taai! Deze had duidelijk al een tijdje gestaan. Ook geserveerd op een verkeerd bord. Nu is dat niet zo vreselijk, maar het geheel komt niet professioneel meer over! Vind het echt jammer dat dit gebeurt. Denk ook dat het er heel erg aan ligt wie er in de keuken/bediening staan!

9. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Bij Thomas en Hendrik

Heerlijk gegeten met vier personen vanavond in dit restaurant!
    Het smaakte perfect!
    De porties mogen wat ons betreft wel wat groter.
    Het nagerecht, twee keer dame blanche en een keer sorbet, waren opgediend in grote,ondoorzichtige glazen.
    Zelf zou ik dan kiezen om het op te dienen in een ijscoupe of een schaal/bord.
    Dit staat een stuk professioneler en kun je ook zien wat je eet.
    De sfeer is perfect en de bediening netjes!
    Komen zeker nog eens terug!

10. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Bij Thomas en Hendrik

Heerlijk gegeten met vier personen vanavond in dit restaurant!
    Het smaakte perfect!
    De porties mogen wat ons betreft wel wat groter.
    Zelf zou ik dan kiezen om het op te dienen in een ijscoupe of een schaal/bord.
    Dit staat een stuk professioneler en kun je ook zien wat je eet.
    De sfeer is perfect en de bediening netjes!
    Komen zeker nog eens terug!

11. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Massada
    Nederlands Nieuw Vennep

Gisteren met vier personen gegeten. De bediening is vriendelijk, maar absoluut traag! Het duurt verschrikkelijk lang voordat ze de bestelling op komen nemen en tussen de gangen door krijg je niks te drinken als je daar niet zelf om vraagt!

Het eten zelf vond ik redelijk, vooral de spareribs en saté waren goed. Nagerecht vond ik slecht! Had stoofpeer met wat fruit en klein bolletje ijs. Weinig smaak aan en ik miste de slagroom erbij!

Met beter personeel zou dit een veel beter restaurant zijn!

12. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Vos

Wederom heerlijk gegeten! Het was erg druk, maar we hoefden niet lang te wachten. Het eten is echt van een prima kwaliteit en de service is fantastisch!!

13. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Dinercafe Amadeus

Wat een gezellig restaurant! Leuke sfeer, gezellige bediening en belangrijk; lekker eten! Echt een aanrader om hier eens neer te strijken!

14. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Orries
    Internationaal Nieuw Vennep

mar

Net geopend dit restaurant! Enthousiaste bediening die bereid is van hun fouten te leren! Het eten is fantastisch! Prima kwaliteit, met name de biefstuk en de spareribs.

Persoonlijk vind ik het jammer dat je elk gerechtje (bijvoorbeeld patat, sla, saus) apart moet bestellen en betalen. We hebben er nu twee keer gegeten en je ziet de verbeteringen bij het personeel!

Veelbelovend!

15. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Hanepoel

mar

Onlangs heerlijk gegeten! Enige minpuntjes van dit restaurant vonden wij de karige smeerseltjes bij het stokbrood! Waren met 8 personen en kregen genoeg stokbrood, maar heel weinig beleg! Jammer! Ook vroeg ik als nagerecht om normale koffie. Hier kreeg ik allerlei chocolaatjes ed bij, dus ik dacht nog goede service! Stond alleen wel apart op de bon vermeld, beetje jammer dit!

16. mar's profielfoto

via Butler

17. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Grand Café Pierrot

mar

Mooie locatie, slechte ervaring met lunch! Vanmiddag twee tosti´s besteld, duurde meer dan een half uur voordat ze kwamen. Waren vreselijk slap en nattig! Nadat ik dit meldde aan de serveerster, haalde ze de tosti´s zonder iets te zegen weg! Er kon geen excuses vanaf, echt schandalig!

Tosti´s stonden waarschijnlijk al klaar en waren vergeten te brengen en toen zijn ze in de magnetron gegaan om op te warmen, waardoor je een slappe hap krijgt! Geen reclame voor deze, verder, prima tent!

1,7
  18. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Schiphol

Heerlijk gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening vriendelijk.

19. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Mammaloe IJssalon

mar

Mijn ervaring in de zomer was geen goede ervaring. Kleine bolletjes ijs voor hetgeen je besteld! De smaak van het ijs is prima, maar de hoeveelheid is voor een kabouter!

20. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Olympia

Toont niet gezellig binnen. Beetje vreetschuur idee. Er liep 1 meisje van de bediening zeer ongemotiveerd te bedienen. Ze zei vrijwel niks en smeet het eten op tafel. Een ander meisje en een jongen waren klantvriendelijker! Het eten was redelijk. Porties zijn niet heel groot, maar wel voldoende. Ik heb redelijk gegeten voor een goede prijs, maar ga er geen tweede keer naar toe.

21. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Vos

Geweldig lekkere high tea gedaan met 10 personen.
    Was erg goed verzorgd, met lekkere hapjes!
    Ruim voldoende van alles en ook de bediening is erg vriendelijk!
    Een aanrader!

22. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puck

Gisteravond weer eens hier gegeten. De uitstraling van het restaurant is prima en ook de bediening is zeer vriendelijk!
    Helaas is de varkens sate van de kaart gehaald en zijn er eigenlijk alleen maar kip gerechten te bestellen.
    De kip piri piri was lekker en ook de kip sate was goed.
    Minpuntjes vonden wij bij het stokbrood het kleine kuipje boter, echt een aanfluiting, jammer!
    Doe dan gewoon wat kruidenboter in een schaaltje, staat een stuk professioneler.
    Ook de patat vonden wij niet lekker.
    Voorheen was de patat zelf gesneden, deze was niet echt lekker.
    De salade was wel weer prima!

23. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eetze
    Internationaal Aalsmeer

mar

Afgelopen week met twaalf personen gegeten.
    Ruime keuze aan voor en hoofdgerechten!
    Alles ziet er prima uit en was ruim voldoende aanwezig!
    Zeker als er kinderen in het gezelschap zijn, kunnen zij zich hier prima vermaken met zelf drankjes tappen en ijsjes maken.
    Echt supergezellig is het niet als iedereen constant van tafel loopt om wat te halen, maar met een grote groep ontkom je daar niet aan!
    Prima prijs/kwaliteit verhouding!

24. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Massada
    Nederlands Nieuw Vennep

Gisteravond daar gegeten. Duurde lang voordat we wat te drinken kregen en nog langer voordat we de menukaart kregen.
    Toen wij binnenkwamen was het niet druk, dus vraag me af waarom dat zo lang moet duren.
    We hadden allebei sate van de haas besteld. Na een uur wachten kregen we dat dan eindelijk.
    Sate was op zich goed, niet super mals, maar wel goed. Er zat patat en salade bij, dit was ruim voldoende.
    Als er meer bediening zou lopen, zouden wij hier misschien wat vaker heen gaan.

25. mar's profielfoto
    mar heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

mar

Gisteravond via vakantie veilingen hier wezen eten. Ontvangst was goed, kregen gelijk een tafel toegewezen. Helaas was alles aan de krappe kant, zodat we zelf maar even met de tafels wat hebben geschoven. Het was erg donker en de ouderen in ons gezelschap konden de kaart niet lezen. Het vlees was prima, de salade en stokbrood ook, alleen de kruidenboter smaakt echt nergens naar helaas.
    Die gamba´s hadden van ons niet gehoeven, niemand wist precies wanneer die dingen nou gaar waren.
    Al met al, redelijk goed gegeten en als je geen grote verwachtingen hebt van deze zaak, kun je een prima avond hebben!