Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijpwetering verdeeld zijn.

Oliver van dijk

Prima gegeten, vriendelijke bediening.

Vanmiddag bij u geluncht, het was heerlijk, tot onze volle tevredenheid.

Leny

Super prijs / kwaliteit verhouding. Zeer service gerichte en vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Altijd een feest om daar aan te schuiven.

Zeer goeie ervaring gehad lekker eten vriendelijk personeel.

De Vergulde Vos is zomer en winter een feestje om te bezoeken. Goed eten en drinken. Vriendelijk personeel, schone toiletten

Goed eten voor een redelijke prijs.
    Logistiek kan er nog wel e.e.a. verbeterd worden.
    Broodmandje kwam niet vooraf maar samen met voorgerecht.
    Bediening kwam bijna niet tijdens eten om bv drankjes aan te vullen of om te vragen of alles naar wens was.
    Lege flesjes en glazen werden niet afgeruimd.
    Bij toetje kwam een ijsje pas na 10 minuten.
    Daarnaast is een verbeterpunt de ventilatie. Het was erg benauwd.

G.F.C. Valk

Heerlijk geluncht. Carpacciowrap van hoge kwaliteit. Heel vriendelijke bediening. Ongedwongen gezellige sfeer.

yvonne en de mannen

Het was weer een heerlijk avondje!!!
    Maar het was een beetje koud bij de deur.

Eric en Santina

Was erg rustig, maar lekker gegeten en heel vriendelijk geholpen.
    Komen zeker terug.

Leuke sfeer, prima bediening, heerlijk geluncht, gaan we zeker nog heel vaak doen.

Met zijn tweeën hebben we genoten van de sfeer, het heerlijke eten van top opgemaakte borden en de ontzettend leuke en aardige bediening! Een echte aanrader!

Liselotte Volwater

Het heeft heerlijk gesmaakt het eten. En de sfeer was ook goed. Alleen was de service wat minder. Want de bediening was niet zo heel erg snel. Het was ook wel erg druk in het restaurant.

Wederom heerlijk gegeten! Het was erg druk, maar we hoefden niet lang te wachten. Het eten is echt van een prima kwaliteit en de service is fantastisch!!

familie Koot

Het was erg gezellig met een zeer goede en vriendelijke bediening. Daarnaast hebben we heerlijk gegeten en alle borden waren leeg. Ondanks de drukte hoefde we niet lang tussen de gangen te wachten. Het was en is perfect. Dat kun je niet overal beleven.
    Yvonne koot

Heerlijk gegeten... en het is heel gezellig en de bediening is top. En je word snel en correct geholpen. Kortom een echte aanrader. En als ik nu ergens anders eet dan mis ik de service en de gezelligheid, dus dat doe ik dan ook niet te vaak.

Dirk

Vandaag naar een High Tea geweest, het was overheerlijk, voor herhaling vatbaar!

Hetty Bentvelzen

Met een groep van 9 personen gereserveerd, op aanraden van mijn broer. En wat had hij gelijk!
    De binnenkomst was uiterst hartelijk, wat al een goed begin was. Heel vriendelijk personeel, mijn wensen waren ingewilligd. Een gezellige tafel op de perfecte plek. Er ontbrak werkelijk niets! Het eten was super, het is jammer dat ik maar een 10 mag geven want als het aan mij lag was het cijfer hoger!
    Een echte aanrader, wat ik dan ook al bij verschillende mensen heb gedaan. Daar ga ik nu wel mee stoppen omdat ik anders niet meer in de gelegenheid kom ooit nog eens een tafel te reserveren. En dat is iets wat ik zeker nog ga doen, dit was zeker niet de laatste keer dat ik De Vergulde Vos heb bezocht, nogmaals super!

René

Bijzonder genoten van een diner in dit restaurant. Mooie lokatie in het dorpje Rijpwetering, goede bediening, goede keuze van wijnen die als onderdeel van een wijnarrangement werden geschonken. Wat opvalt is de ruime en rustige opzet van het restaurant in een zeer landelijke omgeving, terwijl je toch maar op een paar minuten rijden van een stad als Leiden bent. Er wordt de tijd genomen om een menu samen te stellen en om de gerechten toe te lichten aan de gasten.

mar

Kan niet anders dan alles een 10 geven. Heerlijk eten voor een goede prijs. Aan het eind van de avond zit je hartstikke vol en dat voor weinig geld. Service is ook top! Gezellige meiden die je met een glimlach te woord staan. Zeker een aanrader.

Angelique v.d. M

Gisteren voor de 4e keer wezen high wine-en/beer-en. Super gezellige en ongedwongen sfeer. Eten was zoals alle vorige keren weer heerlijk. Wat je ook kiest, het is altijd goed. Complimenten aan de kok! Ook de bediening is goed en vriendelijk. En de prijs is helemaal goed. Normale prijs voor overheerlijk eten. De spareribs zijn ook geweldig. Heerlijk gemarineerd en het vlees valt van het bot. Raad iedereen het eten hier aan. En ook knap dat zo'n jong stel er in een korte tijd zo een goede tent van hebben weten te maken. Alle lof voor Denise en Arjen! Ga zo door.

M v d meer

Vanmiddag met mijn zussen high tea gedaan, echt helemaal super.
    Veel verschillende zoet en hartige hapjes, ruim voldoende.
    We komen terug........

Robin Markwat

Geweldig lekkere high tea gedaan met 10 personen.
    Was erg goed verzorgd, met lekkere hapjes!
    Ruim voldoende van alles en ook de bediening is erg vriendelijk!
    Een aanrader!

Vandaag een lunch gehad bij dit restaurant. Wij waren hier al eerder tot volle tevredenheid geweest. Nu weer met veel plezier gegeten. Wat een mooie en smakelijke gerechten. Vanaf de voortreffelijke amuse tot aan de lekkernijen bij de koffie, hebben wij genoten. En ook de bediening is uitstekend, zeer vriendelijk en attent.
    We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Wij komen zeker terug.

mevr. Gubbi

Wij hebben hier gegeten tijdens de restaurantweek, op 1 maart 2013. Hebben aardig wat ervaring in goede restaurants, maar dit was een onverwachte topper.
    Prachtige zaak, heerlijke stoelen, fantastische bediening en exquise gerechten.
    Komen zeker terug, ze verdienen het.