Minos Pallas in Nieuwegein

1249652064 59
1298197597 51
1312067749 58
1319002825 59

1. TEGENVALLER. Zaterdag avond, het was er redelijk druk maar voor ons was er nog 'n plaatsje. Het is ons echt tegengevallen omdat we bijvoorbeeld een mix-grill schotel hadden besteld zonder dat we ook maar het idee hadden dat daar GEEN groente bij zit. Zelfs niet 1 plakje komkommer of zo terwijl ik gewend ben op zijn minst een schaaltje salade erbij te krijgen. Een unieke ervaring moet ik zeggen. Navraag bij de ober leverde het volgende antwoord op 'vroeger gaven we er rauwkost bij maar dat liet iedereen staan zodat we het weg moesten gooien'. De wereld op zijn kop zou je zeggen, de rauwkost is niet te vreten en dan stoppen we er maar mee zonder op het idee te komen op iets aan die groente / salade te gaan doen. De grill schotel zag er dus niet aantrekkelijk uit en wij hebben het gemis aan groente als niet prettig ervaren. Eerst wilde we groente bijbestellen net zoals een extra drankje, maar de bediening had het erg druk en geen oog voor ons, je moest dus zelf naar de bar lopen om gezien te worden. Een van de serveersters was ook snipverkouden, lekker hygiënisch over je drankje hoesten en aan je eten zitten, niet echt fris en je verwacht van de eigenaar dat hij niet iemand die snip verkouden is laat werken met voedsel! De smaak van het vlees was ook erg eenzijdig, verschillende soorten vlees (redelijk mals) maar wel met gelijke smaak, valt ook tegen. De zaak is leuk opgezet maar erg rumoerig, slechte akoestiek waardoor je je stem moet verheffen om met je partner te kunnen praten. Kortom, prijs kwaliteit verhouding is ver onder de maat en ik ga er niet meer naar toe, vandaar ik mijn betoog begon met TEGENVALLER! Ik hoop dat ze iets doen met mijn ervaring.

2. Net 25 min daar geweest na reservering met ah actie. Eerst buiten moeten wachten op de tafel zonder dat er een drankje wordt aangeboden. Toen begon te regenen omdat al meer personen naar binnen waren gegaan en wel een tafeltje kregen, toch naar binnen gegaan en uiteindelijk een onvolledig gedekt tafeltje gekregen. Daarna weer 10 minuten zitten wachten en 6× voorbij gelopen door personeel met dr handen in de zakken en nog geen menu kaart of vraag voor drank gekregen. Dus vertrokken en nu elders al 2× drankje gekregen binnen 5 minuten.

1,7
  3. Ben er vaak geweest, was altijd top. Gisteravond weer, maar viel voor het eerst tegen. Bediening viel tegen, was een beetje cru, en het eten was iets aangebrand en het vlees droog. En miste de ouzo.

4. Het eten is nog nooit tegengevallen, en we komen er al jaren!
    En 21 mei weer live muziek, moet je echt meemaken.

5. Deze keer niet zo'n goede ervaring. Mezedes besteld voor 2 personen. Allereerst kregen we verbrand brood. Na 2 stukjes bittere broodkorsten was ik er wel klaar mee. Toen kwamen de warme gerechten. Nou ja, warm konden we het echt niet noemen. Alles was lauw. Zelfs de patat kwam slap uit het bakje.
    Toen we besloten hadden er iets van te zeggen (eerste keer van mijn leven) werd alles van tafel gehaald en compleet in de magnetron gezet. Resultaat: plastic feta en hete tzatziki. Helaas waren ze vergeten de patat en rijst mee te nemen dus dat bleef koud. Als compensatie kregen we wel 3 gerechtjes extra. Dit kon onze avond niet meer redden. Jammer, jammer, jammer. Voorlopig de laatste keer geweest.

6. Prima eten en goede ambiance en prettige bediening. Leuke avond gehad

7. J.van Dongen

De sfeer en de bediening waren gezellig. Het eten heerlijk, tot de volgende keer.

8. Na september 2014 eindelijk weer eens hier gegeten: weer ander personeel, weer een andere eigenaar?
    Nou ja, gelukkig hebben ze onze favoriete Retsina (Malamatina) weer. Eten (vis en visschotel) weer goed. Cheesecake als nagerecht: één portie met zijn 2en genomen. Gelukkig maar, want ook het nagerecht komt in een grote hoeveelheid! Bediening goed met voldoende aandacht, gerechten in een goed tempo geserveerd. Prijzen zijn een fractie hoger dan gemiddeld. Graag tot een volgende keer.

9. Wim van den berg

Vanavond voor de 2e keer in restaurant Minos Pallas gedineerd! En het beviel me erg goed net als de eerste keer. Goede bediening warm en vriendelijk. Eten is op smaak. We hebben alleen een hoofdgerecht besteld omdat we niet veel tijd hadden. 1keer mixgrill en een maal lavraki. Beide gerechten zijn goed geserveerd. 2 glaasjes rood erbij. In dit restaurant zullen we nog vaker komen!!

10. Kleine klacht op excellente wijze opgelost en alleen al daarom komen we nog 'n keer terug. Schoolvoorbeeld hoe een klacht op te lossen. Het eten is standaard Griekse kaart maar "gewoon" goed voor 'n prima prijs. Inrichting ietwat gedateerd.

11. We zijn met een groep van 15 personen gaan eten, om en verjaardag te vieren. Er was live muziek. Door die muziek hebben we nauwelijks een gesprek kunnen voeren, moesten bijna schreeuwen. Muziek veel te hard en steeds hetzelfde. Eten en bediening op zich goed, maar ga niet op live muziek avond!!!

12. Tja het eten is goed! Maar de bediening... Weinig grieken en er is weinig tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht! En als je gezellig aan het natafelen bent, krijg je rond 22:00 uur op een vrijdagavond gewoon de rekening op tafel met de opmerking wij zijn er klaar mee!!! Met andere woorden, oprotten dan kunnen wij ook naar huis.... Dus de gastvrijheid is ver te zoeken

13. Arnold de Haan

14. M.J. 22 punten

Altijd prima gegeten. Ieder jaar gaan we hier vaste prik met familie heen op 1 januari. Helaas afgelopen april een minder goede ervaring;
    De 4-persoons schotel met diverse soorten vlees was dit keer op een klein bord geserveerd. Schandalig dat ze hier 100 euro voor durven te vragen! Omdat iedereen al wat biertjes op had, dacht men hier een slaatje uit te kunnen slaan. Bij het afrekenen hebben we hier wat van gezegd en trok men 15 euro af van het totaal bedrag van 156 euro voor 4 personen. Op dit moment heeft niemand nog de intentie om hier nog heen te willen gaan, jammer dat je zo met je klanten omgaat....!! Griek in IJsselstein de volgende keer waarschijnlijk maar weer eens opzoeken, waar je de griekse sfeer nog wel heerst, ook qua bedienend personeel..

15. A. van Brakel

Heerlijk verrast door een uitstekende maaltijd, vriendelijk personeel die de tijd namen om vragen te beantwoorden. Wij kennen de Griekse keuken namelijk niet zo goed. Vlotte bediening. Van harte en warm aanbevolen!

16. Zeer leuke, gezellige en lekkere Griek! Variatie voldoende op de kaart, voor ieder wat wils. De eigenaar doet overduidelijk zijn best om er iets van te maken en het personeel is zeer zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een gezellig avondje uit eten hier. Dat er door meer zo over gedacht wordt is duidelijk. Vooral in de weekenden is het echt overvol en moet je echt reserveren. Wij komen hier graag!

17. K. Bleijenberg

Met 6 personen wezen eten op 30 september.
    Bij de voorgerechten waren de warme gehaktballetjes helaas niet meer leverbaar. Dat kan gebeuren. Als hoofdgerecht hebben 3 personen "Exochiko" besteld, wat een gerecht is van lamsvlees, rozemarijn, mediterrane groentes en filodeeg. Maar wat kregen we? Lamsschenkel met aardappelen en een zeer pittige saus. Bij het serveren werd ineens gezegd dat het filodeeg op was. Maar wat we dus uiteindelijk kregen had helemaal niets met "Exochiko" te maken. Dat viel ons zwaar tegen, het vlees was vet en de saus bijzonder pittig dus.
    Waarom wordt er bij het bestellen niet gewoon gezegd dat dit gerecht niet leverbaar is. Het excuus van de ober was de drukte en dat hij verder niets had gezegd omdat ook een voorgerecht ook al niet leverbaar was.
    We hadden graag iets anders besteld i.p.v. iets eten wat we echt niet lekker vonden en ook nooit besteld zouden hebben. Bijzonder teleurstellend dus. Bij het afrekenen kregen we wel 15% korting op de hele rekening en de koffie was helemaal gratis. Men deed dus wel zijn best om e.e.a. goed te maken wat we dan wel weer op prijs stelden.

18. Was na lange tijd weer eens gaan eten bij Minos Pallas, het eten was goed en de bediening was vriendelijk.
    Voor diegene die lekker Grieks willen eten, ga gerust naar Minos Pallas.

19. Op uitnodiging van mijn schoonzus en zwager wezen eten bij Minos Pallas, waar we al vaker waren geweest. Grieks smaakt ons altijd goed en de kaart geeft voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten. Het restaurant komt vrij groot over en heeft niet de kleinere sfeer als 'de griek' in Houten, maar ondanks dat hebben we zeer aangenaam gedineerd.

20. Een dure griek in een mooie setting, met best lekker eten..

21. Kom de laatste tijd weer geregeld bij Minos Pallas. Wat een verandering van sfeer, eten en vriendelijkheid. De gastheer/eigenaar straalt zoveel gastvrijheid uit dat het personeel dit overneemt en je het gevoel geven dat je gast bent. Een goed idee om via internet je op de hoogte te houden met de acties. De kortingskaart van tien procent ga ik volop gebruiken.
    Probeer dit niveau vast te houden!

22. Super gezellig restaurant, we komen hier al jaren. Vriendelijke bediening en lekker eten. Nog nooit een slechte ervaring gehad met dit restaurant.

23. Vele malen beter dan de gemiddelde griek. Mooi ingericht restaurant met zeer goed eten. Van het weekend nog wezen eten en het zat helemaal vol. Wij zaten boven en daar liepen twee meiden (een duidelijk zeer ervaren en de ander denk ik nieuw) de benen onder hun lijf vandaan. Toen het wat rustiger werd is er uitgebreid te tijd voor ons genomen en krijg je de aandacht die je daarvoor misschien wat minder kreeg dubbel en dwars terug. Onze serveerster vertelde nog enthousiast over haar opleiding communicatie en we hebben daarna ook nog gezellig een praatje gehad over nieuwegein en het restaurant zelf. Kortom, een aanrader!

24. Vanavond weer lekker gegeten op het terras van Minos Pallas.

Voor een ieder die van heerlijk Grieks eten houdt een aanrader.

25. Wij komen al jaren in dit restaurant. Nu was het weer even geleden maar 26 maart jl. zijn wij weer eens geweest en het was zeker nog zo goed als we gewend waren!

Goede sfeer, gezellige drukte en heerlijk eten. We komen snel nog eens terug (het volgende etentje staat inmiddels al weer gepland).

26. Wij komen hier al jaren met regelmaat met ons gezin.

Het eten op zich is goed. Wel een grote ruimte dus rustig met z'n tweetjes een gezellig avondje uit is hier geen aanrader. Zeker als er grotere groepen zijn, vanwege de herrie. De prijzen zijn stevig. Vriendelijke bediening.

27. Heerlijk gegeten met z'n vieren, drie gangen, lekker voorgerecht, hoofdgerecht was ook prima (frietjes waren wat slap), vlees was lekker en een heerlijk nagerecht. Prijs kwaliteit is oke en gewoon ook echt Grieks van binnen, gezellig en ruim opgezet. Je zit niet op elkaars lip. Bediening was zeer vriendelijk en correct.

28. Wij hebben er na een tijd afgelopen woensdag weer eens gegeten en ik kan me bij veel reacties aansluiten..het is absoluut niet meer wat het geweest is!

Het vlees was op zich nog wel te doen, maar de rijst/aardappelen/en nog zo'n frutje die je erbij geserveerd krijgt waren gewoon bijna koud, bbrrrr..helemaal niet lekker.

Ik probeer het elke keer weer, maar na de zoveelste tegenvaller ben ik bang dat dit toch echt de laatste keer is geweest..zonde!

29. Stefanie

Heerlijk gegeten. Ook de kinderen aten gewoon mee en vonden het erg lekker. Grote porties, dessert paste er bij ons niet meer bij. Sommige gerechten misschien wat duur, maar ook weer niet buitensporig. Een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

30. Absoluut vergane glorie. Vroeger was dit een zeer goede Griek. Tegenwoordig is het niets meer!

31. Na aantal maanden weer eens terug geweest. Op zoek naar wat Minos Palace eens was en nu definitief voor de laatse keer. In het verleden onderscheidde dit restaurant zich door iets extra's te doen in menu / keuken/ bediening? Goede prijs / kwaliteit en gastheerschap. ( en 'gratis' ouzo)

Huidige eigenaar snapt er echt niets van. Veel te duur, geen inspiratie in de keuken en aandacht voor de klant....... Zo zie je maar horeca is een vak.

32. Hier nou een paar keer geweest, maar elke keer was de kwaliteit weer wat minder, tegen toch behoorlijk pittige tarieven. De laatste keer waren de bijlagen vergeten (werden alsnog gebracht toen het vlees allang op was). De borden waren bevroren, en bij het opdienen was het vlees lauw. De zaak was voor hooguit een kwart gevuld, maar twee soorten van de desserts uitverkocht....?

En die ouzo van de zaak, dat is inderdaad al heeel lang geleden(de eerste keer dat we er waren). We gaan op zoek naar een andere Griek.

33. Vroeger kwam ik hier regelmatig en was ik zeer te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding. Maar nu is het eten niet al te best voor die prijs en de ouzo van het huis is er ook niet meer.

Onze bestelling werd verward met die van de bestelling van de tafel achter ons. De bediening werkte niet samen, zo werd door 3 verschillende serveersters gevraagd of ze de bestelling konden opnemen. En nadat wij al om de rekening gevraagd hadden bij de een, kwam de ander vragen of we nog wat wilden bestellen. Om vervolgens onze rekening aan de tafel achter ons te geven.

We hebben het maar weg gelachen, maar hier kom ik niet meer.

34. Het eten was ronduit slecht en de bediening was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Het voorgerecht was niet wat er op de kaart beschreven werd, toch hield de bediening bij hoog en laag vol dat het 't juiste gerecht was. Het stond bij de warme gerechten, toch was het koud. Het zouden amuses moeten zijn, maar volgens mij moeten ze dat woord nog maar eens opzoeken in het woordenboek want dit waren absoluut geen amuses. De rijst was gewoon niet lekker, de aardappelpuree was smaakloos en slecht gepureerd. Ook heeft de bediening nooit gevraagd hoe de tournedos geserveerd moest worden, resultaat was dat hij aan de ene zijde medium was, maar aan de andere zijde nagenoeg rauw was. De mozzarella die er bovenop lag was nog koud en niet gesmolten. Het zal enige jaren duren voor ik me ooit nog terug waag in dit restaurant.

35. Ach wat zal ik zeggen : Wij missen de vorige eigenaar!

Het was altijd een goed restaurant maar het is echt achteruit gegaan, jammer. Als wij nog eens komen, dan komen we alleen maar voor de gezellige barman Piet, dat is een toppertje.

36. Was altijd goed, nu niet meer!

Inderdaad, ouzo niet meer "gratis".
    Bij navraag was hun reactie; de meeste mensen die hier komen of kwamen, lieten de ouzo staan, zonde van het geld?

Wij hebben nog nooit gezien dat iemand de ouzo liet staan, dus een kletsverhaaltje!

Je kan 'm uiteraard nog wel bestellen hoor! Ja, snap ik, tegen betaling. Maar hij beloofde betere tijden, v.a. medio september zou er een vernieuwde kaart komen. Biologisch vlees, dus betere kwaliteit.
    Sorry, maar wij gaan dit niet uitproberen, dit vinden wij zonde van het geld!
    Soms vergeten ze de "gratis", salade, moet je dan weer om vragen...
    Kortom ; wij komen hier niet meer!

37. GP 25 punten

Kwam hier vaak en graag, prijs/kwaliteit tegenvallend.

38. Heb hier verschillende keren gegeten. Het eten is wel redelijk, bediening waardeloos op één of twee NL serveersters na. Grieks personeel lijkt altijd druk met andere dingen. Ouzo als welkomstdrankje kun je hier ook wel vergeten. Als je er naar vraagt krijg je een grote mond of een sarcastische opmerking. Met pijn en moeite kan er dan een ouzootje van af.

Voorlopig even niet, of er moet een nieuwe eigenaar komen...ha.

39. Brila 41 punten

Service en kwaliteit lijkt minder goed als enkele jaren terug. Ouzo wordt niet meer standaard geserveerd. Obers hebben nauwelijks tijd. Voor friet moet je extra betalen. Ik had een menu waarbij risotto geserveerd had moeten worden, die heb ik nergens op het bord kunnen vinden. Na het roepen van de ober heb ik lang moeten wachten en heb uiteindelijk maar doorgegeten want hij is gewoon niet meer geweest. Nee..Minos..ik hoop dat jullie het de volgende keer weer beter doen.

40. Minos valt tegen, het ligt er ook aan wie er in de keuken staat. Soms staat de ober te koken..!? De kwaliteit wisselt heel sterk, je kunt er dus niet van op aan dat het goed is, wat mij betreft een afrader!

41. gezellige tent vooral de barman piet is een lievie
    we komen graag wel eens eten met heel wat meiden en dan is het zekers gezellig
    dus er heen mensen

42. Charlotte

GOED!

43. Op zich een prima grieks restaurant. eten top niets mis mee. De bediening is te schandalig voor woorden. Zit ik daar met een groepje vrienden probeert één van die iets te gladde obers mijn vriendin te versieren. Gelukkig dat ze het me pas thuis vertelde!! Echt schandalig!!!!!!

44. Het eten smaakte niet vers en was vettig. Afgelopen jaar hebben wij hier heerlijk gegeten, maar dit keer was het teleur stellend

45. Sander Boekhout

Eten is lekker, maar duur. Bediening laat nogal wat steekjes vallen en op de rekening staan drankjes die wij niet hebben besteld en gekregen.

46. Goed restaurant, lekker eten!

47. marieke verburg

Zeer goede griek, erg lekker eten, goed van smaak ,en kwaliteit,vlotte bediening en vriendelijk,goede ambiance en gezelligheid

48. Slijmerige arogante bediening

1,7
  49. Heel gezellig smaakvol restaurant. Goede prijs/kwaliteit

50. heleen v den heuvel

lekker en goed grieks eten ,mooi opgediend,goede sfeer ,mooi interieur,ontspannen en relaxed