in Nieuwegein

Mythologisch genieten bij Minos!

1. K. Bleijenberg

Met 6 personen wezen eten op 30 september.
    Bij de voorgerechten waren de warme gehaktballetjes helaas niet meer leverbaar. Dat kan gebeuren. Als hoofdgerecht hebben 3 personen "Exochiko" besteld, wat een gerecht is van lamsvlees, rozemarijn, mediterrane groentes en filodeeg. Maar wat kregen we? Lamsschenkel met aardappelen en een zeer pittige saus. Bij het serveren werd ineens gezegd dat het filodeeg op was. Maar wat we dus uiteindelijk kregen had helemaal niets met "Exochiko" te maken. Dat viel ons zwaar tegen, het vlees was vet en de saus bijzonder pittig dus.
    Waarom wordt er bij het bestellen niet gewoon gezegd dat dit gerecht niet leverbaar is. Het excuus van de ober was de drukte en dat hij verder niets had gezegd omdat ook een voorgerecht ook al niet leverbaar was.
    We hadden graag iets anders besteld i.p.v. iets eten wat we echt niet lekker vonden en ook nooit besteld zouden hebben. Bijzonder teleurstellend dus. Bij het afrekenen kregen we wel 15% korting op de hele rekening en de koffie was helemaal gratis. Men deed dus wel zijn best om e.e.a. goed te maken wat we dan wel weer op prijs stelden.

6,1