Trivio Del Villaggio in Meppen

Ruime parkeerplaats bij het restaurant.

• OV

Lijn 27 richting Hoogeveen vanaf Emmen voor de deur uitstappen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Trivio Del Villaggio

1337196498 89
1381119026 88
1392099658 87
1501905979 78

1. We wilden reserveren bij dit restaurant nadat we er al een jaar of twee niet zijn geweest. Aan de telefoon een hautaine dame die zei "er is alleen nog plek in de kelder". Ik schoot al in de lach want, noem het dan de "wijnkelder" ofzo, dan lijkt het nog wat. Tja, zegt ze: Dat heb je als je last minute reserveert. Mijn oma zou zeggen: "ze schijten daar hoger dan de kont". Dus op het laatste nippertje nog een zin eruit kunnen stamelen van: laat maar zitten, we gaan even verderop kijken. Dat dus nooit meer!

2. gerja Harke

Heel gezellig heerlijk eten alles was is lekker leuke vlotte bediening in een woord geweldig heerlijk gegeten geen minpuntje opgemerkt het was razend druk maar al het personeel blijft vriendelijk en blijft lachen zeker een aanrader.

3. Wij komen al een jaar of 15 bij dit restaurant. In het begin een knus restaurant waar het goed toeven was. Vriendelijk personeel, goed eten en je voelde je welkom! Nu uitgegroeid naar een soort pizzafabriek met heel veel omzet maar weinig oog voor de klant! Je moet wel erg je best doen om een tweede drankje te bestellen en de pizza lijkt iedere keer wat taaier en harder te worden! Je mag aan de balie afrekenen en totaal geen interesse of het gesmaakt heeft en of alles naar wens was! Voor mij de eerste keer dat ik geen fooi heb gegeven! Een volgende keer zit er niet in.

4,3
  4. Marloes

Heerlijk gegeten je proeft de verse ingrediënten. Hele fijne bediening en service! En even voor de bediening dank voor de melk!

5. Vanwege de zeer goede recensies, gereserveerd bij Trivio del Villaggio in Meppen.
    Lasagne en een pizza besteld.
    Helaas voldeden beiden niet aan onze verwachting.
    In de lasagne was bitter weinig lasagneblad te bekennen, het was een soepachtige substantie.
    Doorgegeven aan de bediening, onze ervaring werd “doorgegeven aan de kok, moeilijk om een lasagne te bereiden die bij iedereen in de smaak valt”
    De pizza was smakelijk maar de bodem was tamelijk taai/ hard.
    Jammer, we hadden ons bezoek aan het restaurant anders voorgesteld.

1,9
  6. Na jarenlang prima ervaring (tijdens vakanties) met dit restaurant, dit jaar een complete aanfluiting.
    Hoofd "schuldige" is de bazin (?) van deze tent. Of het Corona-gerelateerde stress is weet ik niet, maar de benadering door madame van zowel haar klanten als haar personeel is op het schofterige af. Maar dat is nog niet alles.
    Ik koos voor een pikante pizza met spaanse pepers. Althans, volgens de menukaart. In plaats van die spaanse pepers, zo vertelt desgevraagd een serveerster mij later, wordt er een olie-achtig goedje gebruikt. Smaakte overigens nergens naar, in ieder geval niet pikant.
    Een ander dingetje is dat de prijzen van de menu-kaart afwijken van die van de uiteindelijke rekening. En uiteraard niet in het voordeel van de klant. En volgens madame staat duidelijk (....??) op de menu-kaart aangegeven dat de prijzen onder voorbehoud zijn. Zal aan mij liggen, maar ik ga niet op zoek naar kleine letterjes op een menu-kaart.
    Ik dacht een biertje van €3,75 besteld te hebben, maar op de rekening staat voor datzelfde biertje toch echt €5,75. En zo is ook de pizza duurder.
    Het personeel is uitermate correct en vriendelijk. Daaraan is niets gewijzigd ten opzichte van voorgaande jaren.
    Het eten wordt kennelijk duurder gemaakt door gebruik van andere dan eerder gebruikte ingredienten (waardoor ook minder lekker) en een toeslag op de prijslijst.
    De service van de uitbaatster heeft met haar hautaine gedrag de oceaan-bodem zo'n beetje bereikt. Als dit de manier is om je tent draaiende te houden denk ik dat dat niet de juiste is.
    Wij zijn er in ieder geval voorlopig even klaar met trivio-del-villaggio.

2,7
  7. Een grote teleurstelling. Is een pizza fabriek, geen verse producten, smakeloos en erg gehaast om je tafel weer leeg te krijgen voor de volgende Tourist. Dit aangegeven aan het personeel maar je lijkt gewoon niet serieus genomen te worden en daarna genegeerd degene waarbij je de klacht hebt gemeld.

2,4
  8. Via online besteld en laten bezorgen.
    Precies op de afgesproken tijd afgeleverd, en het eten was prima heerlijk warm en we hebben samen met onze vrienden heerlijk gegeten. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het heerlijke eten en zeker voor herhaling vatbaar..
    Vriendelijke groeten Fam Braa

9. Hier komen wij dus al meer dan twintig jaar. Topkwaliteit pizza's. Het is een tochtje vanuit Utrecht meer dan waard. Gezellig terras. Vriendelijke bediening. Veelal jongelui die het vak onder de knie gaan krijgen. Prima leiding.

10. Vandaag weer eten laten bezorgen. Keurig volgens afspraak geleverd. En het eten was weer fantastisch, als vanouds. Een echte aanrader, dus.

11. Normaal genieten wij altijd erg van de ongedwongen en toch zeer correcte gastvrijheid en het verrukkelijke eten van deze pizzeria, helaas ivm Corona was alleen bezorgen mogelijk. Maar het blijft heerlijk eten en de tiramisu is werkelijk goddelijk!

12. Prima pizzeria met toch een paar punten ter verbetering. De Hawaii Pizza was niet met verse ananas belegd. Min puntje, verder prima. Mijn pizza had puntjes biefstuk die droog en smakeloos waren vond ik. Kan beter. Tevens was asperge uit pot. Verder heerlijke pizza.
    Kom zeker nog X terug.

13. Lekker eten en super fijne ambiance. Toffe bediening! We komen graag terug!

14. Michelle Tuin

Heel leuk! Gezellige sfeer en uitstekend gegeten.

15. Geweldige avond gehad en met een 2 jarige aan tafel zegt dat een hoop! Eindelijk een pizzaria die begrijpt dat de uitstraling van het restaurant niet goedkoop hoeft te ogen om Italiaans aan te doen. De pizza was al lekker maar een goede chef herken je aan zijn carbonara (10/10)

complimenten voor de snelle en klantgerichte gastvrouwen, ze weten ook een hoop. Knappe tiramisu met veel laagjes en niet te vochtig waardoor het een heerlijk geheel werd. 'T is dat we op vakantie zijn, anders werden we stamgasten ;-)

16. Petra Gazendam

Geweldig eten; op uitstekende wijze rekening gehouden met de allergie van mijn man voor uien; erg aardige en professionele bediening. Wat was het eten voortreffelijk! We hadden allemaal iets anders van de kaart en het was stuk voor stuk overheerlijk.

17. Micha de Groot

Wat hebben wij hier een geweldige avond gehad. Ondanks dat we binnenkwamen in een overvolle zaak terwijl we niet hadden gereserveerd werd er nog vol vriendelijkheid een plekje voor ons gecreëerd. Het eten was top! Nog nooit zulke goeie spaghetti carbonara gegeten. De pizza van mijn partner was ook magnifiek evenals de desserts. Ondanks de drukte stond het eten snel en gloeiend heet op tafel. (Knap!) Bovendien is het echt opvallend hoe attent, gastvrij, alert en vriendelijk het personeel is. Wauw wat een toptent!

18. Ondanks de drukte stond het eten snel op tafel, wat ook erg fijn was met de kindjes. Het eten was heerlijk en ondanks dat ze mijn eten vergeten waren, stond het erg snel en was de kwaliteit goed. Wij zijn heel erg te spreken over dit restaurant.

19. Oskar en Diana

We zijn afgelopen maand 3 keer geweest, het is elke keer weer verrukkelijk. We komen er al jaren en het altijd gezellig en een feestje om te eten. We kijken al uit naar de volgende keer😀.

Groetjes Diana en Oskar.

20. Heel erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en vlot.
    Gevraagd aan de telefoon of ik alvast een bedrag kon betalen zonder dat mijn moeder dit door zou hebben omdat dit anders niet geaccepteerd/aangenomen zou worden. Hier werd gelijk begrip voor getoond en erg leuk op gereageerd. Goed geregeld.
    Bedankt hier voor en voor de geslaagde avond!

21. Ibrich de vos

Geweldig! Wat een leuk, gezellig en gastvrij restaurant. Door de ruimtes goed in te delen is het heel knus en gezellig! Leuke spontane bediening en natuurlijk heerlijk gegeten. Jammer dat het voor ons zo ver weg is (wij komen uit Brabant) anders zouden we véél vaker komen…

22. Pien 29 punten

Erg mooi en gezellig restaurant! Het was vol toen we er hebben gegeten, maar het personeel zo ontzettend vriendelijk dat even wachten geen probleem was! We gaan hier zeker vaker heen!

23. Ellen&John en familie

Onze familie zou je bijna Italiaans kunnen noemen, veel ervaring en ook aangetrouwde liefhebbers van de Italiaanse keuken, dus zeer kritisch.
    Sinds kort wonen we in Drenthe en waren zeer benieuwd. Inmiddels nemen we familie die bij ons op bezoek komt mee naar dit restaurant, want…
    Het eten is uitstekend, vers en smaakvol en wordt door alle familieleden (lees italiaanse familie) geprezen!
    Verbaasd mij wel dat er zoveel verschillende kritieken zijn? Verdenk toch een beetje de voorkeur voor de geboren en getogen Drentenaren? Ik deel de mening dat het restaurant te vol is ingericht, jammer. De bediening is zeer hartelijk en goed, niets op aan te merken.
    Kortom wij blijven liefhebbers en wensen jullie nog vele jaren succes toe bij het runnen van dit restaurant!

24. Donderdag hier gegeten, aardig personeel en superlekkere pizza. Voor herhaling vatbaar!

25. Mike Kuipers

26. Dit was de 1ste keer dat wij hier gingen eten, het was ook gelijk de laatste keer.
    Dan ga je uit eten met je man en kids i.v.m. je 25 jarig huwelijk en dan kom je hierin terecht. Bij het opnemen van de bestelling ging het al stroef. Maar bij het uitleveren van de bestelling ging het helemaal mis. 2 gerechten kwamen ( wij waren met ons vieren) Dus de 2 die hun gerechten hadden, wachtten keurig op de gerechten van de andere 2. Immers, je wilt niet dat 2 personen hun eten op hebben, terwijl de andere 2 op hun eten zitten te wachten. Na een kwartier ( en nadat wij na 5 minuten al haden aangaven dat de andere 2 nog niet hun gerechten hadden en onze gerechten koud dreigden te worden) kregen wij te horen: de gerechten komen er aan. Na 10 minuten kwamen deze 2 gerechten lauw aan, terwijl onze gerechten ondertussen koud waren. Op de opmerking dat onze gerechten koud waren geworden, terwijl wij aan het wachten waren op de gerechten van mijn vrouw en zoon, kregen wij van de bediening te horen dat wij onze gerechten dan maar meteen hadden moeten opeten. Op de opmerking dat mijn vrouw en mijn zoon hun gerechten lauw kregen, kregen wij de opmerking: dat dat niet zo was. Ondertussen terwijl wij zaten te wachten op de laatste 2 gerechten, kwam het personeel ineens wel heel vaak langs met de vraag of wij nog iets wilden drinken. Ik krijg hierdoor de indruk dat jullie zoveel mogelijk aan omzet willen draaien met een minimum aan inspanning. Als je bij een gezin van 4 personen eerst 2 gerechten laat aanrukken en na 20minuten pas de andere 2 van het gezin bedient en ondertussen tot vervelens aan toe blijft vragen: wilt u nog wat drinken, krijg ik de indruk van: Hoe sneller de omzet wordt gedraaid, ongeacht de klanten, hoe beter.
    Wat een waardeloze tent is dit.

27. Mieke van Houts

Superlekker gegeten! Echt een aanrader!

28. Als we naar een italiaan gaan dan meestal even naar meppen! Worden nooit teleurgesteld en is altijd prima voor elkaar!

29. Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening.

30. Fam.Peeters-Corsus-Hendrickx

Wij hebben een zeer fijne avond gehad. Het eten was subliem, het personeel zeer vriendelijk en in de weer om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.De kinderen hebben zich goed geamuseerd in de speelruimte. Een echte aanrader! Een topavond om onze vakantie af te sluiten.

31. John de Groot

Altijd weer een feest om hier te komen.
    Wat een hartelijke bediening, altijd vriendelijk en zeer gastvrij. Vanavond weer overheerlijke pizza en pasta gegeten en ook onze kinderen hebben er van gesmuld.
    Hadden wij maar zo’n pizzeria in Katwijk.
    Top!
    Wij komen weer terug.

32. Heerlijke pizza gegeten met vriendin. Alleen doordat het druk en rumoerig was en je boven op elkaar zit niet echt van kunnen genieten. Dat was erg jammer. We moesten veel moeite doen om elkaar te verstaan.
    Tip: verwijder uit het voorste gedeelte een paar tafeltjes. Komt mijn inziens wat rustiger en gezelliger over. Nogmaals de pizza was uitstekend van smaak.

33. Lekkere pizza's gegeten. Droge rode wijn besteld maar er werd een lambrusco geserveerd (die overigens goed smaakte). Snelle en vriendelijke bediening. Groot restaurant, druk bezet en daarmee ook rumoerig.

34. Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Trivio met onze kids.
    Blijft één van de betere pizzeria's in Drenthe en omgeving, snelle en vriendelijke bediening, het eten wordt vrij vlot aan tafel geserveerd.
    En er hangt een fijne sfeer.
    Ideaal voor de kinderen is de speelkelder, als de kinderen uitgegeten zijn kunnen zij daar nog even lekker spelen.
    Kortom zeker de moeite waard.

35. Zeer onvriendelijke bazin, Totaal geen gastvrouw, het lijkt hier wel een vreetschuur. Deze mensen verdienen hun geld te gemakkelijk! En je moet lang wachten op eten. Restaurant is te vol opgezet, de achterburen porren zo in je rug. Zeer zeer waardeloos.

2,2
  36. Heerlijk gegeten En hele goeie bediening. Echt een super lekkere avond gehad.

37. Deze Mokumer ging gisteren eten bij Trivio en wist niet wat hij mee maakte, super vriendelijke bediening en uitstekend eten prachtige porties smakelijke paste, pizza van top kwaliteit en tafelgenoot had een gegrilde biefstuk ook van zeer goede kwaliteit zou bijna voor dit restaurant in Meppen gaan wonen - prijs kwaliteits verhouding top.

38. Niet erg klantvriendelijk. Ik vraag bij het ophalen van de bestelling of de pizza's even gesneden kunnen worden , is het antwoord nee. Het is nu erg druk.

39. Ontzettend vriendelijk personeel met oog voor iedereen!! Lekker gegeten. Vooral het aardbeiencheesecake ijs is een aanrader!

40. De reservering via deze site 'was niet door gekomen'. Kan gebeuren maar de manier waarop dit zogenaamd opgelost werd was niet professioneel. Geen verontschuldigingen en we mochten aan een vieze tafel gaan zitten welke nog etensresten van de vorige gasten betrof.
    Kortom heerlijk eten maar van de service / bediening moet deze pizzeria het niet hebben.

41. Ondanks de drukte een prima bediening - lekker snel en vriendelijk. Daarnaast heerlijke pizza's tegen een redelijke prijs. Aanrader.

42. Bas Keuper

Ruime keuze en lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

43. evelien wery

Slechte eerste en dus laatste ervaring. Leuke vreetschuur met slechte bediening en totaal geen empathie.

2,8
  44. Gisteren heerlijk gegeten bij Trivio Del Villaggio. Prima en vriendelijke bediening en geen absurd lange wachttijden tot de maaltijd gereed is. Voor herhaling vatbaar.

45. Merel de Wolff

We werden zo onbeschoft te woord gestaan dat we besloten er niet te gaan eten, omdat we toch iets moesten eten dachten we pizza's mee te nemen. Toen ik vroeg of ik hier ook pizza af kon halen, werd ik met een streng "nee" afgeserveerd. Er liepen toch echt mensen met pizzadozen het restaurant uit.

46. Fam. Van Asselt

Gaan hier standaard heen als we een weekendje weg gaan daar in de buurt! Was nu zo'n 3 jaar geleden en er is nogal een stukje bij gebouwd. De pizza's zijn nog altijd erg lekker en ruim belegd en de bediening weer uiterst vriendelijk! Nu maar hopen dat we gauw weer die kant op gaan. Telefoon nummer is opgeslagen dus reserveren ruim van te voren vanaf de Veluwe. Topzaak!

47. Mooi persoonlijk ontvangst, zie foto. Sfeervol ingericht, het was er wel druk maar dat is een goed teken. Heerlijk gegeten, een aanrader.

48. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De bediening is vriendelijk en spraakzaam. Je kan de pasta bestellen zoals je zelf wil (juist zonder of met een extra ingredient)

49. Een heel leuk en gezellig restaurant met heel erg goed eten. Bediening heel erg vriendelijk. Voor iedereen aan te raden.

50. Wat een fijn Italiaans restaurant. Hier samen met mijn vriendin verjaardag gevierd en wat een beleving. Eten heerlijk op smaak en voldoende. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. (Net dat beetje extra service)

Zodra wij weer in de gelegenheid zijn brengen wij hier weer een avond door!

51. We zaten in het bijgebouw waar de verwarming nog niet aan was waardoor het koud was en bleef. De bediening maakte meerdere keren fouten. Meerdere keren werden de pizza's weer terug gestuurd naar de keuken. Sommige pizza's waren hard en een beetje droog. restaurant is wel mooi aangekleed en de bediening is vriendelijk.

52. Gewoon een super goed Italiaans restaurant! Lekker eten, goede service, leuke sfeer, vriendelijk personeel en waar voor je geld! Absolute aanrader en wat mij betreft het beste Italiaanse restaurant in Drenthe!

53. Ik heb een pizza afgehaald Helaas sta je dan naast de keuken. Dame van de bediening hoest vreselijk in haar handen en gooit met dezelfde hand rauwe ham op pizza's. Ook staat er een dame toetjes klaar te maken naast mij waarbij zij herhaaldelijk haar vingers aflikt en de tiramisu weer vrolijk beetpakt. Dit werd een speciaal toetje voor iemand die zijn verjaardag aan het vieren was Ik hoop dat hij de volgende haalt. Hygiëne is absoluut ver te zoeken Ik heb diverse personeelsleden aan zichzelf zien krabben neus afvegen mond afvegen hoesten en niemand ze daarna zien wassen. Ik heb geen smetvrees maar zou het daar wel krijgen. Heel blij dat mijn pizza niet in handen van de bediening is geweest.

54. Knus restaurant, maar door relatief veel gasten (ook kinderen want hier is het echt kindvriendelijk) in een kleine ruimte vond ik het vrij rumoerig.

Pizza's waren echt lekker. Het ijs na vond ik een echte traktatie.

Wel vond ik dat we vrij lang moesten wachten tot er een van de dames de bediening bij ons tafeltje kwam, om lege bord af te halen, bestelling dessert op te nemen... Wellicht door de drukte want ze hadden geen van allen tijd om ff stil te staan.

55. Heerlijk eten, leuke bediening en een topsfeer! Wij komen hier zeker nog eens terug.

56. Adri de Bruin

Mijn vrouw en ik hebben hier op zondag 22 november samen gegeten. Wij waren voor de eerste keer te eten bij trivio del vallagio en het was erg goed bevallen. Eten was heerlijk (vegetarische pizza en varkenshaas met champignonroomsaus) en ook de bediening was zeer attent. Ook de prijs kwaliteits verhouding was dik in orde! Wij komen zeker gauw weer terug!!!

57. Wij komen vaker eten bij deze pizzeria en we waren altijd vol lof. Maar onze ervaring gisteravond was heel slecht. Het eten was koud, verkeerd gerecht geleverd, de locatie was koud, de bediening wist niets over het menu dat al een jaar op de kaart stond. En op het laatst, toen we nog even na zaten te praten, werd onze tafel helemaal afgeruimd. En of het nog niet erg genoeg was, we kregen de rekening zonder hier al om gevraagd te hebben. Kortom een hele slechte ervaring.

58. Wij hebben 2 weken op camping de Bronzen Emmer gestaan en hebben 4 keer gegeten bij Trivio Del Villaggio. Het eten was heerlijk en ze zijn kindvriendelijk ingesteld. Als wij weer eens terug komen in deze omgeving gaan we zeker weer daar uit eten. Het is iedereen aan te raden. De pizza's zijn heerlijk maar ook de vleesgerechten zijn om te smullen.

59. Jan 19 punten

Goed eten, super lekker. Verwarming erg lawaaiig in de bijzaal (airco). Let op; Levensgevaarlijk als je er weg rijd, omdat er een heg staat waar je niets kunt zien wat er aan komt!! Hierdoor bijna een ongeluk gehad met een bromfietser en onbegrijpbaar dat men hier niets aan doet!!

60. Niets beters dan op een warme, zwoele zomeravond buiten op het terras eten en drinken. Ik waan mijzelf dan in Italië. Fantastisch goede en lekkere pizza's. Leuke, vlotte bediening is belangrijk, je bent tenslotte UIT. Wel lijken de pizza's ietsje kleiner geworden dan vorig jaar. Maar niet echt een probleem, die "grotere" kreeg je nauwelijks op. Nu er extra aandacht wordt geschonken, ja, aan het schenken (bediening drankjes) is het helemaal TOP. Zodra het weer een zwoele zomeravond wordt, ben ik weer op het terras te vinden!

61. Zwoele zomeravond, heerlijk buiten op het terras, flesje frisse Italiaanse wijn. Heerlijk eten!!! Top zelfs!! Aangenaam verrast in het kwadraat. Aanrader!!

62. Stella en Renée

Wij komen uit Noord Holland en eten regelmatig een pizza, maar zoals deze smaakte hebben we maar weinig geproefd! Ook het nagerecht was lekker en de bediening erg vriendelijk. Toppertje dus!

63. Heerlijk eten en vrolijke vriendelijke bediening

64. aaldert

Zondagavond heerlijk gegeten in restaurant Trivio Del Villagio in Meppen, op aanraden van vrienden. Zonder te reserveren langs gegaan. Het vriendelijke personeel heeft er alles aan gedaan om een plekje voor ons vieren te creeren.
    Ondanks de gezellige drukte toch heerlijk relaxt met elkaar kunnen dineren onder het genot van een goed glas wijn. Wij hebben dan ook heerlijk gegeten, en komen zeer zeker weer terug.

65. Bert de Jong

Je kunt er ook afhalen, maar er blijkt ook een aparte toegang voor afhalen te zijn. Staat niet duidelijk aangegeven, buiten. Je wordt wel laatdunkend aangekeken en behandeld als je dan door de 'verkeerde deur' binnenkomt. Pizza Verde met lekkerse verse ingrediënten maar kleffe bodem, pasta met kaas te zout, teveel kaas, niet bijzonder. Kortom: een teleurstellende ervaring.

66. Eerst moesten we zo'n 3 kwartier wachten op de pizza's dia eenmaal opgediend nog net lauw waren zo koud. Zo bijzonder lekker waren ze ook niet, gewoon doorsnee. Niet echt een afader maar het omrijden niet waard.

67. Fam.Tepper

Afgelopen weekend gegeten met een groepje van 7. Alles was heerlijk en smaakvol opgediend. Er hangt een gezellige, haast huislijke ontspannen sfeer. Wel haast wat aan de krappe kant om te zitten, maar ook dat geeft wel een knusse gezelligheid. Eerst een broodtje op geknabbeld, waarna we allemaal tegelijk konden beginnen met eten, daar het ook direct gezamenlijk wordt opgediend. De pizza's, pasta's en noem maar op zijn evenals de desserts zeer smaakvol en mooi opgemaakt. Mijn favoriet is wel hazelnoot ijs met honing, super! De bediening is vriendelijk en zeer wel willend ondanks de drukte. Misschien soms wel te druk? Men moet wel van tevoren reserveren! Als je geen kleine kinderen hebt kan je beter wat later gaan eten. Is iets rustiger! Super tent, kom zeker weer!

68. Geweldige sfeer! Heerlijk eten! En vooral niet te vergeten super personeel! Hier moet je een keer hebben gegeten.

69. Afgelopen weekend hebben we met z'n viertjes gegeten bij Trivio del Villaggio. Wat een leuke zaak! Het was erg sfeervol en gezellig Italiaans druk. De tortellini al Forno is een echte aanrader!! En ook de pizza's vielen erg goed in de smaak. We komen zeker een keer terug!

70. We waren een weekendje weg met 6 personen en om onze trouwdag te vieren, wilden we uit eten bij deze pizzeria. Nou, dat hebben we geweten. De tafels stonden erg dicht op elkaar. Mijn vader had veel last van personeel dat steeds achter hem langsliep. Hij kreeg bijna een pizza over zich heen, maar deze viel nog net op de grond. De soep was warm water, niet lekker dus. Daarna kreeg onze dochter als enige haar patat, wat later een foutje bleek te zijn. Heel veel later kregen wij de pizza. Echter onze zoon kreeg niet de pizza die hij besteld had. Nadat er 3 keer heen en weer was gelopen en wij de pizza al bijna op hadden, kreeg hij de goede pizza. Als goedmakertje voor alle fouten kregen wij een drankje van de zaak, die mijn man geheel over zich heen kreeg gegooid. Toen was de maat vol! We waren het helemaal zat. Wat een leuke avond moest worden, werd een erg ongezellige avond. We wensten niet te betalen. Dat was goed, maar dan moesten wij direct vertrekken. Terwijl onze zoon net zijn pizza had gekregen.......we zijn toen maar vertrokken. De volgende dag hebben we in een ander restaurant nog wel een gezellige avond gehad.

71. Via een tip van een collega kwamen we terecht bij deze alleraardigste pizzeria in Meppen. Het was woensdagavond en de zaak zat flink vol. Een goed teken dus. Het bedrijf is smaakvol ingericht en de stoelen zitten prima. Wat opvalt is de grote keuze uit pizza's: minimaal 100 stuks. De sfeer is gemoedelijk en gezellig, hoewel ik een leuk Italiaans muziekje op de achtergrond wel heb gemist. Mijn keuze is gevallen op een Pizza Fruiti di Mare en ik kan in een woord zeggen: hij smaakte uitstekend! Ook de bodem was lekker krokant. Mijn tafelgenote koos voor een pittige Dynamite pizza met onder meer rode peper. Ook deze pizza viel zeer in de smaak. Als nagerecht gingen we voor vanille ijs met verse aardbeien. Ook hier is helemaal niks mis mee.

Samenvattend: een knusse, smaalvol ingerichte pizzeria met een prima keuken. Ze zien ons hier zeker weer terug.

72. Familie vd Waarsenburg

Wij waren 14 dagen in Drenthe en zijn diverse keren gaan uit eten. Wij vonden van alle zaken waar we geweest zijn, dit bij uitstek de beste eetgelegenheid tussen Emmen en Assen. Prima gegeten, voor een zeer nette prijs. Bedankt voor de gezellige en heerlijke gerechten die wij bij jullie gegeten hebben. Het was top!

73. Erg lekker gegeten. Wel heel veel look in de gerechten. Vriendelijke bediening. Kids mochten een verrassing kiezen uit een schatkist. Een zeer geslaagde avond!

74. Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, tenminste de oudere garde. Minpuntje: tafels wel erg dicht bij elkaar staan, maar echt heerlijk gegeten.

75. Als fervente fans van italië en zijn keuken besloten we na het lezen van de recensies te reserveren voor een romantisch diner. Bij binnenkomst bleek dat een foute keuze. Het restaurant was een groot kippenhok vol gekakel, serveersters liepen af en aan. Wij zeiden we hebben gereserveerd en kregen te horen ga maar zitten aan de tafel waar uw naam op staat. Tafels staan bijna op elkaar zodat je bijna bij de buren aan tafel zit, weinig romantiek dus. Daarom maar besloten om alleen een pizza te eten en ons diner maar een andere keer plaats te laten vinden. De pizza was overigens goed van smaak met een goede bodem.
    Ons inziens restaurant goed geschikt voor een snelle hap maar daar blijft het dan ook bij.

76. We hebben hier diverse keren ontzettend lekker gegeten. Het is een gezellig sfeervol restaurant (met groot terras, deels overdekt, perfect voor een zomerse avond), correcte vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is heerlijk en wordt met zorg bereid en geserveerd. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

77. We hebben hier gegeten omdat we hier in de buurt op vakantie waren.
    Eten was erg heerlijk. Wat hebben ze veel keuze in pizza’s.

Vooraf hadden we brood besteld. Echter waren ze ons vergeten. Waardoor we een half uur hebben moeten wachten op ons brood. (en dat terwijl mensen die later binnen kwamen eerder eten hadden).
    Daardoor waren onze pizza’s ook veel later.

Ondanks dat waren ze wel overheerlijk.
    Drinken zelf vond ik matig. Heb het idee dat dit niet uit een fles oid komt.

Jammer dat ze ons vergeten waren want het eten was heerlijk.

78. Gisteravond hier gegeten! Super, de bediening was zeer snel en erg gezellig. Er kwam iemand van onze familie later bij zitten en ze wachtte keurig tot dat hij er was met het voorgerecht! De pizza's waren overheerlijk! Pizza's op, toen maar een toetje. Maar een toetje was het niet, het was een bord vol, een toet! dus. Heerlijk met verse aardbeien! Wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer heen!

79. Lekkere pizza's. Ook afhaal, ideaal

80. Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten zonder te reserveren. We waren een weekendje weg in Gees en zagen dit restaurant en het leek ons ten eerste lekker om Italiaans te eten en ten tweede zag het er gezellig uit. Onze indrukken werden 100% waargemaakt! Toen we parkeerden (ruime gelegenheid!), zagen we al dat het druk was. We moesten ook even wachten want het zat goed vol. Omdat we niet gereserveerd hadden (we waren met 9 man), was er geen plek. Ondanks dat, heel vriendelijk ontvangen en er werd direct gekeken voor een plek voor ons en of het lang zou duren. We werden heel goed op de hoogte gehouden van de status, konden buiten even plaats nemen, er werd een praatje met ons gemaakt en we kregen alvast de menukaart om te kijken. Het heeft niet lang geduurd voor we naar binnen konden.
    Service: perfect! Eten: heerlijk! Sfeer: geweldig! Zeker een aanrader!
    Ondanks dat het zo druk was en vol was, leed de vriendelijkheid van het personeel hier niet onder. Ze maakten zelfs tijd om even een praatje met je te maken. Het duurde niet al te lang voordat de bestelling bezorgd werd (en voor allen tegelijkertijd!) en de kwaliteit van het eten had er ook zeker niet onder te lijden. Het was echt een heerlijke avond uit. Er is ruim voldoende keuze uit allerlei soorten pizza's en daarnaast ook nog pasta's en heerlijke toetjes. Prachtig opgediend.
    Wil je een leuke avond uit, dan kun je hier gerust naar toe! :-)

81. Vertaal van English naar Nederlands

Excellent food and service, fantastic menu card.

82. familie

Heerlijk gegeten wederom. Elke keer nemen we wat anders, en elke keer is het weer lekker. Alles vers, en heel veel keuze. En hoe druk het ook is, lang wachten op je eten hoeft nooit.

En ook een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Waar kun je nog drie gangen eten met 4 personen en onder de 100 euro blijven?

Geen simpele pizzeria, maar volwaardig Italiaans restaurant. We verblijven regelmatig in Italie en als we hier eten, wanen we ons even weer in Italie.

83. Met vakantie in Aalden, hier op 10 oktober wezen eten. In 1 woord: Fantastisch. De pizza's waren uitstekend van smaak, veel beleg, lekker knapperig, en groot. Veel keuze, en redelijke prijzen. Ook de dame van de bediening verdient een 10 met een griffel. Zij bediende alles in haar uppie, was vlot, vriendelijk, en zeer professioneel in haar werk. Had voor iedereen een vriendelijk woord; kortom deze dame is goud waard voor zo'n fantastische zaak!

84. Geweldig restaurant waar je voor weinig lekker kunt eten. Vooral het gebruik van de verse ingrediënten is opvallend in relatie tot de prijzen. Vriendelijk personeel. Snelle keuken!
    Met zijn tweeën voor minder als 30 euro gegeten en omdat het zoveel was hetgeen over was mee kunnen nemen. Dit werd aangeboden door de bediening en wordt door ons zeer gewaardeerd.
    Restaurant oogt chique en er hangt een fijne sfeer.

85. Een heerlijk adres om te eten, dat reserveren een must is, zegt genoeg.

86. Heerlijk gegeten gisteravond in dit restaurant met nog 3 andere personen. Ik was hier de 2e x. Goede bediening, aardig en vlot. Veel keus. Ossehaas was erg lekker evenals de carpaccio en pizza fruti di mare. We gaan zeker weer.

87. Italiaans restaurant met naast de vele 'normale' italiaanse gerechten en de wat minder bekende italiaanse gerechten ook een hele grote hoeveelheid verschillende pizza's. Vele malen meer dan dat je bij andere pizzeria's ziet.

Je kon goed proeven dat de ingredienten vers waren en onze beide pizza's waren erg lekker. De pizzabodem is ook lekker knapperig. We hadden vooraf een brood met knoflookboter en samen met de pizza's kregen we het bijna niet op. De score die dit restaurant heeft, is zeker terecht.

We hebben een "afwijking" voor tiramisu dus we kozen hier voor de (huisgemaakte) tiramisu. Niet helemaal zijn geld waard mi. Wel 3 lagen lange vingers maar erg weinig mascarpone, geen chocolade en geen amaretto oid. Het was best aardig, maar komt niet in onze top-10 van tiramisu. Dat kan veel beter.

Al met al gewoon een goede keus als je op vakantie eens lekker italiaans wil eten. Verse ingredienten, goede porties en smaakt goed tegen een zeer redelijke prijs.

88. Peter vd Lind

89. Niet gereserveerd, toch werd er een tafel vrijgemaakt, op alle tafels stond namelijk een bordje met "gereserveerd". We waren een tijdje niet geweest en alles was vernieuwd, de tafeltjes staan nu verder uit elkaar en het is erg sfeervol ingericht.
    Heerlijk gegegeten, mijn man is een echte pizza fan en had de pizza met vis, volgens hem erg lekker. Zelf lust ik geen pizza en nam de varkenshaas met champignon-roomsaus met extra knoflook. Heel erg lekker en het vlees was erg mals. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
    Echt een aanrader, ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

90. Super lekker eten bij dit restaurant. Twee kritiekpuntjes; als je bij de deur zit, dan tocht het. Door de kapstok en, dus hangende jassen, kan de deur niet goed dicht en dus onaangename tocht. Als het druk is, en dat is het vaak, zo is onze ervaring, dan zit je wel erg krap. De tafels staan zeer dicht op elkaar.
    Echter.. we komen hier steeds graag weer terug. Ook vanwege de vlotte, charmante bediening!!
    Een echte aanrader dus!!

Fam Fikkert

91. Het eten was ronduit super!
    Op aanraden van kennis hier heen gegaan, wel met de tip om te reserveren. Dat was ook wel nodig het restaurant zat vol.
    Enkele aandachtspunten zijn toch wel de deur naar buiten, er is een tochportaal maar doordat er geen deurdranger opzit blijft deze geregeld openstaan en dat tocht.
    Verder nog een aandachtspunt voor de bediening, we zijn door 6 verschillende mensen geholpen waardoor sommige zaken dubbel werden gevraagd.
    Voor de rest heerlijk gegeten in gezellige ambiance en ondanks de drukte werd het eten snel geserveerd.
    We komen zeker nog een keer terug!

92. Vanavond daar gegeten. Het was erg rustig want we waren vroeg, maar zelfs in een vrijwel leeg restaurant was het sfeervol. Mooi ingericht en naar ons idee was de inrichting onlangs vervangen. Zag er nog spik splinter nieuw uit en de stoelen zaten heerlijk. Het restaurant en ook de wc waren erg schoon.

Kinderen vonden het ook leuk en kregen wat extra aandacht.

We hebben een pizza gegeten en we hebben nog nooit zulke lekker pizza's gegeten. Heerlijk. Juist helemaal niet vet, wat ik in een aantal eerder reacties las. En verse ingredienten. Lekker gegeten dus.

En nog een lekker nagerecht toe en uiteindelijk 65 euro afgerekend met zijn vieren. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

We gaan hier zeker nog eens naar toe.

93. Het was weer als vanouds. Zelfs een speciale wens, die niet meer op de kaart stond, werd door de kok bereid! Wij vinden het echt geweldig! Alle Oldenbandringh`s!

94. Hier eet je super. Lekker stukje ossehaas gehad. Fijne sfeer en vriendelijke bediening .lekker en broodje van het huis vooraf. Ondanks drukte kwam het eten snel. wij komen zeker terug!!

95. Het antwoord op de vraag "wat wilt u eten" werd door ons beantwoord met: verras ons maar. Nou dat was niet tegen de verkeerde gezegd. Heerlijk gegeten!

96. Jacqueline

We hebben hier echt heerlijk gegeten. Ondanks de drukte, snelle en vriendelijke bediening.

97. Reservering uiteindelijk gelukt en gelukkig maar....... we hebben heerlijk gegeten met 6 volwassenen en 7 kinderen, vlotte leuke bediening en als we in de buurt zijn dan komen we zeker terug.

98. Vanavond met een groep van 7 personen gegeten bij Trivio. Ondanks de drukte en de ontstane chaos door een enorme regenbui, waardoor alle "terrasgasten" naar binnen moesten verhuizen, bleef het personeel rustig, vriendelijk en uiterst beleefd. De sfeer bleef hierdoor relaxed.

Het eten was van een zeer goede kwaliteiten liet niet lang op zich wachten! (de pesce a la toscana is een echte aanrader te noemen) Chapeau!

We zijn hier op vakantie en zullen deze week zeker nog een keer langs komen! Een dikke tien!

H. Van Detsen.

99. Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk geholpen.

Alles was heerlijk en het restaurant is heel mooi.

Ik vind het alleen jammer dat er m.i. te veel tafeltjes staan.

Daardoor was het krap.

100. charles

Wij hebben tweemaal gegeten met gasten van ons. Zelf hebben wij jarenlang ervaring in de horeca ook op het pizza gebeuren, maar als wij even tijd hebben gaan wij zeker terug, want zowel de vleesgerechten als de pizza zijn perfect. Wensen het team nog veel succes.

Volgende pagina