1. familie

Heerlijk gegeten wederom. Elke keer nemen we wat anders, en elke keer is het weer lekker. Alles vers, en heel veel keuze. En hoe druk het ook is, lang wachten op je eten hoeft nooit.

En ook een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Waar kun je nog drie gangen eten met 4 personen en onder de 100 euro blijven?

Geen simpele pizzeria, maar volwaardig Italiaans restaurant. We verblijven regelmatig in Italie en als we hier eten, wanen we ons even weer in Italie.

Vorige recensies van familie

• Vanavond daar gegeten. Het was erg rustig want we waren vroeg, maar zelfs in een vrijwel leeg restaurant was het sfeervol. Mooi ingericht en naar ons idee was de inrichting onlangs vervangen. Zag er nog spik splinter nieuw uit en de stoelen zaten heerlijk. Het restaurant en ook de wc waren erg schoon.

Kinderen vonden het ook leuk en kregen wat extra aandacht.

We hebben een pizza gegeten en we hebben nog nooit zulke lekker pizza's gegeten. Heerlijk. Juist helemaal niet vet, wat ik in een aantal eerder reacties las. En verse ingredienten. Lekker gegeten dus.

En nog een lekker nagerecht toe en uiteindelijk 65 euro afgerekend met zijn vieren. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

We gaan hier zeker nog eens naar toe.