Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

1. Wij gaan geregeld eten bij Eetcafe 1900.
    De keuken is Top
    Voordeel: heeft een grote kaart waardoor je steeds iets anders kunt eten.
    Parkeren geen probleem.
    Met Vaderdag en Moederdag krijg je een presentje, dit is heel attent. Ook al ben je geen vader of moeder hierdoor wordt je er wel bij betrokken.
    Hopende kunnen wij hier nog vele jaren naar toe.

Bedankt Familie Pachen en Pijcke

2. We zijn afgelopen weekend met 4 meiden op het terras neegestreken en hebben er heerlijk gegeten... en gedronken.. We vonden het personeel erg vriendelijk en gezellig... Rob, Simone en nog een aantal andere meiden, bedankt voor de gezellige avond...

Minpuntje vonden wij de wat magere kaart....

3. Hier geluncht. Was goed.
    Bediening was erg aardig.
    Leuke trendy inrichting.
    Koffie erg goed.

4. Internationaal Maastricht

Eens, maar zeker weten nooit weer! We kwamen binnen met ons zoontje in de kinderwagen. Zondags rond 4 uur. Die meid van de bediening was heel lang met iets bezig, terwijl ze ons wel zag staan wachten. Toen wij vroegen of er nog een tafel voor 2 was, zei ze chagrijnig: ja, daar vooraan. En draaide ons vervolgens de rug toe.
    Het eten was er binnen 10 minuten. De borden werden ons chagrijnig aan gegeven, dus niet eens op tafel gezet. We hadden spare ribs. Je kon zien en proeven dat het even snel warm was gemaakt op de gril.
    Nee, het was echt niet leuk. Het is niet duur, maar elke cent is zonde om daar uit te geven!

4,3
  5. JP Willems

Voor de tweede keer hier gegeten. Heerlijk!! OOk de wijn was bijzonder lekker. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    De inrichting is geweldig. Die paternosterlift met speciaal bieren achter de bar, moet je gezien hebben.

JPW

6. Fantastische avond genoten! Kan niet reserveren, dus moesten wel even wachten. Borrel gedronken aan de overkant! Het was een feest om daar te eten. Eten wat de pot schaft! Eten was echt super. Aanrader! Kost wat, maar dan heb je ook wat! Personeel zeer vriendelijk.

7. Nederlands Maastricht

Kiwi is erg leuk om een relax avondje door te brengen!

Aanraders:
    - De vele tapashapjes
    - De hamburger (BBQ burger hmm) met lekkere frietjes
    - De chocolat fudge cake

Voor bovenstaande komen wij altijd terug :)
    O ja, de pasta is niet aan te raden!
    Erg weinig en droog...

Het is erg goedkoop, een avondje flink eten en drinken met 2 personen kost 45 euro.

Fles wijn kost 9,- en is nog te drinken ook. Goedkope koffie's en cocktails zijn ook erg lekker. (Probeer eens een smaakje bij je latte, hmm)

Service is ook goed.
    Wij persoonlijk vinden de zitbanken erg fijn, lekker relax na een drukke dag!

8. Frites gehaald bij deze zaak, 7 euro voor een grote zak die voor de helft gevuld was. Equivalent van twee grote friet schat ik in. Schandalig weinig, even in herinnering, een gulden of 15....

9. Broodje kebab en Durum laten bezorgen. Perfect op tijd geleverd en heel vriendelijk. Eten smaakt ook heerlijk. Echt een aanrader!

10. Onlangs hebben we weer super lekker gegeten bij TAF. We kiezen meestal voor een 3-gangen lunch op zondag en dat kan lang niet overal in Maastricht (de meeste restaurants zijn dan gesloten.) De amuses zijn stuk voor stuk een plaatje en daar blijft het niet bij, de 3-gangen die volgen zijn echt van hoog niveau. Ook over het erbij passende wijnarrangement is zeker nagedacht. Het personeel is heel vriendelijk en de sfeer is gewoon fijn.
    Zodra er weer iets te vieren valt komen wij terug.

11. leny en jack smeets

vlees was koud vanbinnen
    voor zo een zaak te weinig bediening
    de ober was te gejaagd en sprak nog geen tien woorden
    tegen ons waardoor de sfeer teniet werd gedaan

12. wij zijn hier met 8 volwassenen en 4 kinderen komen eten
    voor ons was dit de eerste en de laatste keer!!!
    kwaliteit van het eten is beneden de maat.
    ook de frisdranken worden gemaakt van poeder smaakt naar niks maar je betaald wel de volle pond.
    lange rijen bij het buffet en ook bij het wokken en de grill plaat.
    wij zijn heel wat betere wokrestaurants gewend.

5,1
  13. Frites en snacks zijn lekker, maar het duurt verschrikkelijk lang voordat je je eten hebt. Daar zit absoluut geen systeem in...

14. Dit was voor ons de eerste keer.
    Heerlijk gegeten ,
    Voorgerecht was goed,
    Hoofdgerecht was verleidelijk
    Nagerecht was een streling voor de smaakpupillen
    en dit alles met een voortreffelijk glas wijn.
    Een hele fijne, vriendelijke en gezellige bediening.
    Is voor herhaling vatbaar

15. Gisteravond gaan eten met een ander koppel, geweldig fijne avond gehad! Zeer vriendelijke bediening, we hadden wat speciale verzoeken en alles werd als een vanzelfsprekenheid aangenomen.
    Eten was heerlijk, entrecote is een aanrader!
    We komen hier snel terug.

16. Daadwerkelijk genoten van een heerlijk 5-gangen menu. Elk gerechte was lekker op zichzelf, goede proportie en lekker op smaak.

Het restaurant is zeer mooi ingericht, modern en sjiek maar tegelijkertijd ook sfeervol.

We hebben er 3 uur gezeten, maar geen moment gehad dat we dachten dat het lang duurde. De tijd tussen gerechten was voor ons perfect, en de serveerster kwam af en toe een gezellig praatje maken en stond open voor vragen.

Absolute aanrader!

17. Internationaal Maastricht

Joris

18. Internationaal Maastricht

Traditioneel, goed eten en drinken op een mooie Maastrichtse locatie. Voor wie echt een avond eruit wilt en smakelijk wilt gaan uiteten op een sjieke manier is hier prima onder de pannen.

19. Joris

20. Prima traditioneel Iers eten in een echte pubsfeer. De combinatie van een pint Guinness met een sizzling steak en een Iers kaasplankje na is helemaal top. Als er voor de voetballiefhebber ook nog een leuk wedstrijd wordt uitgezonden.. Helemaal ok.

21. We zijn op woensdagavond wezen eten,via vakantie-
    veiling geboekt. Het was wel een rustige avond
    De gastheer was zeer gastvrij,in dit leuke en mooie restaurant.
    Het eten was voortreffelijk en hebben er van genoten.
    Voor ons was het de moeite waard en zeker een aanrader.

22. Heerlijk gegeten en niet duur. Terras aan het water met zon tot zonsondergang (lekker sfeertje)! Binnen in het café heerst er een jazzy ambiance met fijne muziek en aardige behulpzame bediening. Een aanradertje voor een weekendje maastricht

23. Mediterraans Maastricht

Nou, Rilette was een ramp.

De bediening was uitermate onvriendelijk. We hadden om 20:00 uur gereserveerd en om 20:25 hadden we nog geen tafel. Na 4 serveersters te hebben gevraagd, die niets wisten, werden we verwezen naar de mannelijke bediening. Die vroeg om geduld en liet ons gewoon staan. Wel vroeg een van de serveersters of we iets wilden drinken, maar staande in de drukte hebben we dat maar niet gedaan. Uiteindelijk zijn we maar onverrichter zake vertrokken. Dit was dus de eerste en de laatste keer dat we in Rilette gereserveerd hebben. Jammer, het zag er gezellig en lekker uit, maar het leek wel of ze ons liever zagen gaan dan komen.

24. @ Vandenbroek

Ik heb in heel wat Japanse All you can eat restauranten gegeten en het eten bij Sashimi in Maastricht viel ietsjes tegen vergeleken met de anderen. Sushi's waren wel erg lekker maar het warm eten kon beter. Bedieners leken ook ongeinteresseerd. Geen smakelijk eten, geen glimlach, ze praten erg zacht of helemaal niet, wordt geen drinken gevraagd etc (standaard dingen dus). Ik vond het wel top dat het eten altijd op tijd/snel kwam ondanks de drukte.

25. Nergens zijn de frites zo lekker gebakken dan bij Martha. Zuurvlees maak ik zelf het lekkerst maar die van Martha kan best voor zo tussen door. Chapeau dames ga zo door!

26. We hebben een top avond gehad. Personeel vriendelijk, chefkok geheel met onze wensen rekening gehouden.
    Prachtige locatie, alles goed verzorgt, moeten nog een aantal zaken aangepast worden, maar voor een bedrijf wat net een maand zijn deuren open heeft..knap hoor.

Heel veel succes en wij komen zeker weer terug.

27. Gezellige sfeer. Goede, behulpzame bediening. Heerlijk eten, vooral het kaasplankje is geweldig. Veel keus in speciaalbier.

28. John Spijkerman

29. Gisteren avond zijn we met z’n tweetjes lekker gaan eten.

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaalt en naar onze plaats begeleid. Daar werden door de sommelier / maître gevraagd of we een aperitief wilden hebben. Tijdens de nuttiging van het heerlijke aperitief is de Chef kok aan tafel het menu komen uitleggen. We hebben gekozen voor het 6 gangen menu met bijpassende wijnen. Het eten vonden we zeer lekker en de wijnen waren goed afgestemd op de gerechten. De sfeer was knus en gezellig. De pampering was goed in balans zodat het niet overkwam als te overdreven. De bediening was goed, en het feit dat de chef kok mee serveerde gaf het geheel een extra toets. Wat ook zeer te prijzen viel was het feit dat, ondanks ik een wijnarrangement besteld had, ik het laatste glas wijn niet hoefde te betalen nadat ik aangaf dat ik het echt niet meer op zou krijgen.

Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader!

30. Chinees-Indisch Maastricht

mevrouw D.Hommen