Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

Speerstra

Heel erg vriendelijk heerlijk gegeten en niet lang hoeven wachten op t eten ondanks de drukte.

Daan

Geen beste ervaring. Alles miste smaak en veel niet vers. Gehaktballetjes waren net stuiterballen in een flauw sausje. Patatas Bravas leek nergens op, aardappeltjes uit de frituur met een plastic bakje gekruide mayonaise. Ik twijfelde ook of de bellota ham 48 maanden gedroogd ook wel was wat ik heb gekregen. Na de eerste ronde tapas afgerekend en elders verder gaan eten

Was er gewoon vies. Tafels en banken plakte van de frietsaus en frisdrank. Net als de vloer. Door de drukte kon het niet komen want er waren niet veel mensen. Over het toilet niet te spreken! Bah bah!

4. Internationaal Maastricht

3 Gangen menu, kwalitatief slecht. Voorgerecht vitello tonato, althans dat moest het voorstellen. Geen kalfsvlees en tonijn mayonaise. Hoofdgerecht scampi met tortilla chips, wat een combinatie. Nagerecht choco mouse, zo uit de supermarkt. Sorry, geen aanrader om hier te gaan eten.

Annemie Drummen

Heerlijk gegeten! Smaakvol geserveerd, prijs kwaliteit is goed en klantvriendelijk!

Heerlijk gegeten bij Reube Royal, met ruime porties voor een redelijke prijs.
    Bediening is uiterst vriendelijk. We komen zeker terug, een aanrader!

Hermans j

Hebben genoten van onze bestellingen. Geweldig personeel.

Erwin en Denise

Bourgondisch tafelen, heel vriendelijke eigenaar die het zijn gasten graag naar de zin maakt. Prima bereid diner, ruime hoeveelheid. Echt een aanrader.

Great place! I ordered a new yorker burger with hot cheddar cheese sauce on top. It was delicious! We will be back, probably more than a couple times...!!

Robert Grace

11. Pizzeria Maastricht

Vlotte aardige bediening en heerlijke vegetarische pizza!!

12. Internationaal Maastricht

corry van orden

Was wel gezellig zitten, vonden de entrecote lauw en taai en wel erg aan de prijs voor wat je krijg. (€36.00 ). Voorgerecht had ik 3 gambas met wat noedles en bouillon was niet veel aan (erg flauw). Snap daarom ook niet die ruime 9 waardering sorry.

Heerlijk gegeten, goede service van gastheer. Hij is oprecht, gebruikt de juiste producten, probeert unieke, leuke nieuwe touches en is overheerlijk.

piet

Ten eerste we hadden een 2 persoons tafeltje die slechts een cm of 5 was verwijderd van de personen die aan de tafel naast ons zaten te eten en een prive gesprek voeren zit er dus niet in. Daarna na een kwartier vroegen we zelf maar om de kaart kregen alleen een drankje aangeboden. Niet meer dan gebruikelijk toch om dit gewoon aan te bieden of neer te leggen?

piet

16. Nederlands Maastricht

Lisanne

Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel, snelle service en een gezellig uitzicht over het welbekende Vrijthof.

Heerlijke avond gehad in Reube. Er is een hele fijne en leuke gastheer! Het eten en de wijn smaakten erg lekker.

Lekker gegeten, prima service.

Luka

Zojuist review geplaatst op thuisbezorgd. Mijn bestelling was veel te laat en niet helemaal compleet bezorgd. Het product dat verkeerd was nam de bezorger mee en zou de correcte bestelling bezorgen. Half uur later waren we klaar met het eten, behoorlijk aangebrande pizza's en de extra betaalde topping ontbrak. Ik miste net een oproep op mijn mobiel, dus belde ik terug. Het was Fratelli 2 Go, maar de medewerker wist helemaal niets wie gebeld had. Waarschijnlijk een bezorger en werd mij verteld dat ik teruggebeld zou worden. Dat is nooit gebeurd. Ik heb nu een week later de moeite genomen om de recensies te schrijven over deze belachelijke service en zeer slechte eten. Ik ben letterlijk bestolen door dit bedrijf, al gaat het maar om 5,6 euro, dit kan echt niet. Denk goed na voor je hier bestelt is mijn advies.

Gerard

Heel ruim opgezet en toch gezellig tentje. Ik liep wel bijna de Dadawan 2go binnen die er naast zit omdat de ingang net iets terug ligt van de rest, maar mij hoor je niet klagen als ik gratis kan parkeren bij het restaurant dat tegenover het station ligt.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam en ingrediënten toevoegen of weglaten was geen probleem. Het viel wel op dat ik in mijn eerste spa blauw wel een citroen kreeg in de tweede keer niet. Dat sommige leden van de bediening engels spraken in plaats van Nederlands gaf het geheel een extra buitenlands tintje.

Als voorgerecht had ik de Vegi roll. Pfieuw, dat heb ik geweten! Een stuk of 8 zeer smakelijke sushi rolletjes werden geserveerd. Dat was wel wat meer dan ik had verwacht, het hoofdgerecht kreeg ik dan ook maar met moeite op.

Als hoofdgerecht een stone bowl geserveerd in een gloeiend hete kom. Het geheel flink te warm om direct aan te beginnen en het duurde ook een behoorlijke poos voor ik grote happen naar binnen kon krijgen. Een beetje vervelend wel, want de hoeveelheid eten was flink. Normaal ben ik een groot voorstander van flinke porties, maar als je pas heel laat kunt beginnen, ben je nog bezig als de rest van het gezelschap al lang en breed klaar is met eten.

Je kunt helaas niet reserveren bij Dadawan, maar het is ruim en met de goede doorloop verwacht ik niet dat je lang hoeft te wachten.

Een goede plek om gasten mee naar toe te nemen. Voor iedereen is er wel iets te vinden dat ze lekker vinden en het is niet duur. We hebben met vier personen een voorgerecht, hoofdgerecht en 2 drankjes genomen en waren 89,- kwijt.

De kreeftentank had van mij niet gehoeven. Een Aziatische sfeer moet ook met minder dierenleed te creëren zijn.

Herma

Gereserveerd met 1 vegetarier in groep Dat was prima Bij het vega eten lieten ze gewoon het vlees weg bij het menu dus op het bord lag een beetje spinazie en wat champignons Bij navraag bleek het kleine bakje bloemkool als vervanging voor het vlees was Toen iedereen klaar met eten was zag men dat de vegetarier ontevreden was en werd er nog snel een omelet gebakken Zeer teleurstellend Je betaald veel geld voor je eten daar wil je ook kwaliteit voor.

2,1
  22. Chinees-Indisch Maastricht

Aflopen Moederdag hebben wij bij jullie eten besteld en afgehaald. Het was zeer slecht, was echt teleurgesteld!!!!!!!!! 😣

23. Chinees-Indisch Maastricht

Petra Biesmans

Aspergesoep was ronduit schandalig, dikke drap met klonters zonder asperges erin! Tagliatelle met 'verse zalm' was zalm uit de diepvries helemaal droog gekookt zonder enige smaak! Kies alsjeblieft een ander terrasje uit!

25. Chinees-Indisch Maastricht

colette

Kreeg dus dit. Slordig!! En heel droog. Helaas ook niet te eten. Kleine gebaks vorkjes erbij. Alsof je daarmee kan eten. Ben blij dat ik daar nooit meer ga bestellen.

ingrid

Gersom Noya

Goede bediening een heel leuke gastvrouw, en goed gegeten groetjes uit Venlo 😀

John Van den Broek

Prima verzorgd goede en vriendelijke bediening

Gerdine Terwindt

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
    Zeer hondvriendelijk. Onze hond kreeg meteen bakje water.
    Aanrader. Ligging aan vrijthof is ook perfect. Groot terras.