Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

1. Internationaal Maastricht

M J L Sonnenschein

Wat ik heel erg jammer vond was dat degene die mij bediende heel erg naar de rook stonk. Dat kam gewoon niet. De ambiance en producten zijn echt goed. Leuk opgediend en dan krijg je met een enorme rooklucht je maaltijd opgediend. Sorry, dat kan echt niet!!! Vriendelijke groet, M.J.L. Sonnenschein

20 Augoustou wij geweest was alles lekker. Dankuwel voor den moi dag. Tot zints.

We hebben hier lekker gegeten in een onstspannen sfeer, mooi restaurant leuke achtergrondmuziek en niet te vergeten de uistekende bediening. We waren hier met een SD actie en dit is echt de moeite. De chef staat zelf achter het fornuis en dat merk je. De gerechten waren heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug.
    Carlo en Alida

Leuke ontvangst en daardoor zeer klantvriendelijk. Lekker gegeten.

Super lekker en heel vriendelijk!

Gister gaan eten bij La Cubanita Maastricht. Het was valentijnsdag en dus was het erg druk. Ondanks de drukte kwamen de gerechten snel aan tafel. Nog een kannetje sangria en 3 cocktails gedronken. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Bedankt voor de leuke avond wij komen zeker nog een keer terug.

Gisteravond gaan eten bij la cubanita in Maastricht, ondanks dat er carnaval gevierd werd in de stad was dit restaurant toch geopend en hebben we er heerlijk gegeten. Leuk concept met veel verschillende tapas. Bediening was heel aardig en de cocktails zijn ook aan te raden. Ik kom zeker een keer terug.

ashley kuiper

Zeer goedkoop en zeer smerig wat een slechte zaak, dit voer je nog niet aan de honden.

9. Eetcafé Maastricht

Bas van der Valk

Alles leuk en aardig todat de beveiliging van dit restaurant uit het niets op een famillie begon te slaan, bovenop dat deed hij nadat deze famillie toegetakeld was hun ook bedeigen met een ander lid van de beveiligign ze gedragen zich als beesten in de jungle en bovendien konden 40-60 minuten wachten op onze bestelling waarna wij en andere tafels weg gelopen zijn.

Ronald van Ham

Gezellig restaurant waar je lekker, betaalbaar kunt eten. Een aanrader voor iedereen die van kip houdt! Bediening snel en vriendeljk.

Vertaal van English naar Nederlands

Ate here with party of four yesterday evening. Really great food, my fish starter was a bit large but still finished it! All four of us really enjoyed our meals. The service is excellent and friendly. Will return again. :)

Toprestaurant, fantastisch eten en buitengewoon prettige sfeer. 4x cijfer 9 zou wat ongeloofwaardig zijn. Daarom een puntje minder bij service. Zeker niet voor de uitstekende service aan tafel maar voor een tweetal kleine defecten bij het dames- en herentoilet. Om de recensie positief te eindigen: We hebben vanavond bij Reube Royal de beste carpaccio gegeten die we ooit hebben gehad. Kortom: aanrader.

Erg lekker pizza's, van een constante kwaliteit. Prima bezorg service en altijd waar voor je geld. Aanrader!

14. Nederlands Maastricht

Donderdag 1 februari heerlijk gegeten bij 't Drifke.
    Duidelijke menukaart; er wordt gekookt met verse ingrediënten van kwaliteit.
    Vriendelijk personeel; de sfeer was gezellig en de stoelen zaten lekker.
    Zeer de moeite waard!

Ik heb onlangs gegeten bij het twee heeren café in maastricht, hier heb ik heerlijk met vrienden gegeten. Lekker eten en goede service, bediening was heel vriendelijk en er hing een leuke sfeer!

Geweldig eten en service, zeer leuke sfeer en betaalbaar.

Rens en Monique Scheijven-Koch

Wij hebben vandaag mixed fish met salade en friet gegeten bij de take away (fish & chips). Alles was vers en het was heerlijk. Ook de keren dat we in het restaurant hebben gegeten was het voortreffelijk.

Na de vorige keer heerlijk gegeten te hebben speciaal tijdens bezoek aan Maastricht nogmaals hier gereserveerd. Was het vorige keer zeer druk, was nu volop plaats en zeker niet druk.
    Maar voor een broodje, olijven, bestellen overal moest naar gevraagd worden.
    De biefstuk was heerlijk maar de carbonara was te droog en zonder smaak.
    Jammer, teleurgesteld volgende keer toch maar weer een ander restaurant proberen.

01 februari gaan eten bij La cubanita Maastricht. Het was vrij rustig. Gerechten kwamen vlot na bestelling op tafel, over het algemeen waren deze prima. Bediening wisselde sterk! Van heel vriendelijk personeel tot 1 behoorlijk nors en kortaf personeelslid. De meeste gerechten waren behoorlijk zout, waaronder de carpaccio.
    De gekruide Spaanse hamburgertjes waren daarentegen smakeloos en niet gaar!
    Waarschijnlijk wordt cubanita Maastricht geen herhaling voor ons.

20. Eetcafé Maastricht

john wetzels

Heel erg lekker gegeten. De keuze is enigszins beperkt maar is zeker de moeite waard. De keuze van wijn daarentegen zeer uitgebreid met enkele klasse versnaperingen. Personeel jong en met humor, wordt wel gewaardeerd. Restaurant lijkt rommelig maar is erg gezellig en niet te groot. Charmante tent dus.

Service… eten top maar probleem met auto parkeren.

jofi

Goed gegeten.
    Zeer goed restaurant.

24. Italiaans Maastricht

Lekker eaten en gezeleg maar de pand heel oud jamer.

EGS ten Broeke

We stonden voor een dichte deur omdat de zaak wegens ziekte die dag gesloten was. Wel slordig dat ze dat niet even eerder laten weten aan gasten die gereserveerd hebben.....

Heel lekker gegeten, de complimenten!

Vandaag gaan uiteten bij brasserie ijssalon de Wilg.
    Daar kun je goed vertoeven.
    Heerlijke saté eigenmaakt en dat proef je.
    Genoeg aandacht aan besteed.
    Ook waar ze om bekend staan het ijs is subliem.
    Gewoon weg genieten.
    Als ik zou willen kwam ik wel 1× per week langs niet alleen van wegen het eten drinken ijs maar ook om even een praatje te maken met deze hardwerkende eigenaars.
    Goede service.
    Je ziet bij ieder gerecht dat het met hart en ziel wordt besteed aan.
    I Love de Wilg❤👌

zeker de moeite waard om eens te proberen.

Oude friet mee opgebakken 23/1/2017
    Slechte kwaliteit.

Mooi restaurant en vriendelijk personeel met heerlijk eten.

Jan van os

Lekker gegeten vanavond met een aantal medewerkers. Iedereen was zeer tevreden. Zelf de Argentijnse steak gehad. Medium rare. Goed gebakken alleen veeeeeel te weinig saus bij dit lekker stuk vlees. Een klein mannetje met deze saus tilt dit gerecht naar grote hoogte. Verder nog een tip om de aankleding wat minder te doen, vooral het groen op het bord overheerst. Komt zeker de aankleding ten goede. Ga de volgende keer weer voor dit gerecht met hopelijk wat meer lekkere saus. Ga zo door