Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

1. Internationaal Maastricht

renhualin

De sushi is OK, niet bijzonder. Zalm maki zeker de lekkerste.
    Voor de warme gerechten zou ik zeker de chili garnalen & biefstuk blokjes aanbevelen, deze waren zeer goed van smaak!

Enige nadeel hier qua service is dat wij 3× om extra wasabi hebben moeten vragen maar deze alsnog niet gekregen hebben.

Ambiance in het restaurant is erg fijn. Vooral de gigantische buddha is bijzonder mooi.

3. Internationaal Maastricht

Goede bediening, bereikbaarheid en info. Kwaliteit van eten is in verhouding met de prijs.

4. Internationaal Maastricht

Bediening was netjes en vriendelijk. Het hielp alleen niet dat gasten achter ons 10 minuten met de bediening aan het praten waren over de matige kwaliteit, daar ga je zelf niet lekkerder van eten.

De sushi, voorbereide gerechten en desserts waren goed, de wok viel ons iets tegen en op de grilplaat werd de aangebrande laag van de groenten 'afgeschraapt'. Dat was erg jammer.

We hebben redelijk gegeten voor de snelle hap. Maar Ik ken wereldrestaurants die me beter bevallen.

5. Chinees-Indisch Maastricht

Thomas Jeurissen

Geen idee waar de ervaringen van onderstaande recensenten vandaan komen, maar wij hebben afgelopen zaterdag echt prima gegeten bij Fu Wah. Alles goed gekruid, goed op smaak. De vegetarische nasi en bami smaakten prima, de Babi Pangang was lekker mals. De Fu Yong Hai was ook prima. Geen slecht woord over te spreken!

Was weer erg lekker en gezellig.
    Tot de volgende keer.

Bea Jacobs

Restaurant wordt gerund door Griekse familie. Dit is ook wel aan het eten te proeven want de kwaliteit is uitmuntend. Keurige deskundige bediening. Ik vermoed dat er tijdens mijn bezoek een student van de hotelvakschool aan het werk was.

Het personeel ging er ten onrechte van uit dat wij gebruik maakten van de social deals aanbieding. Dit schijnt te betekenen dat je onvriendelijk kan worden behandeld door de bediening. Geen enkele keer werd gevraagd of we iets wilden drinken, of dat het eten smaakte. We konden pas een drankje bestellen nadat we het eten hadden besteld. Bestelling werd in delen geserveerd, niets kwam tegelijkertijd. We hebben 3x om een fles water moeten vragen, wijn hebben we maar helemaal niet meer besteld en het dessert hebben we ook maar laten zitten.
    Je kunt bij het restaurant aangeven of er iemand allergieen heeft, dat is erg fijn. Minder fijn is dat het glutenvrije brood 20 minuten later wordt geserveerd dan de rest. Alles bij elkaar was het eten matig en fantasieloos.
    Bij afrekening was de schrik van de bediening groot toen bleek dat we NIET gebruik maakten van een aanbieding
    Het was voor ons een hele teleurstellende ervaring.

9. Vegetarisch Maastricht

Uniek restaurant in limburg naar mijn mening, alles is veganistisch, prijzen zijn behoorlijk laag en en de porties zijn groot, ideaal voor mij in ieder geval. En de service is ook nog snel en vriendelijk, top!

Supervriendelijke bediening en lekker gegeten in een net en mooi restaurant! Zeker een aanrader.

Michiel Bosch

Gezellige avond, prima gegeten en gedronken. Leuk personeel

Marielle

14. Internationaal Maastricht

A. van der Veur

Gezellige avond gehad. Personeel was heel vriendelijk en lekker gegeten.

J.de Nijs

Erg druk restaurant en daarom boven gezeten in een van de stijlkamers. Het eten was oké maar niet bijzonder. Toch een half uur met leeg bord gezeten voordat bediening kwam vragen of we nog een dessert wilden. Vriendelijke bediening maar eigenlijk net iets te weinig personeel voor zoveel gasten.

16. Internationaal Maastricht

Erg langzaam en zoutig bij de bakplaat.
    Vrij klein en weinig keuze maar wel lekker

17. Internationaal Maastricht

Lekker en goed verzorgd

18. Internationaal Maastricht

Alles oke maar niet super… kids waren wel ontzettend blij met speelhoek en alle toetjesmogelijkheden (naast het gebruikelijke, 2 chocofonteinen, popcornmaker en zelfs suikerspin!)

Heerlijk gegeten, prima service.

Onvriendelijk en niet gastvrij. Eten was prima maar de rest was een drama. Jammer.

Heerlijk gegeten en prima bediening.

Het eten is heerlijk, wij komen er vaak. Echter vind ik wel dat de bediening steeds slechter wordt. Veel studenten die het nog niet snappen.

Jean Claesen

Gisteren 1 november 2017 melde "Herr Ober met de donkere bril" , die zich uitgaf voor "de baas", mij met een snauw dat ik maar wisselgeld moest gaan halen bij het nabijgelegen eetcafe "De Fallstaf" nadat ik met een 100 € biljet betaalde. Hij had geen wisselgeld om terug te geven. Laten wij wel wezen, hij moet zorgen dat er wisselgeld beschikbaar is , desgevallend ook voor de eerste klant.
    Op een arrogante manier stelde hij dat ik dit goed wist en dit niet de eerste keer was .... nou, nou, nou.
    Meer dan 30 jaar was ik klant.
    Hoedje af voor het andere personeel.

24. Vegetarisch Maastricht

Marjolein

Met een vriendin hier uiteten geweest. Zelf ben ik niet veganistisch, dus ik was wel benieuwd hoe het nepvlees zou smaken. Helaas hebben ze geen cola. We bestellen een combinatiemenu voor twee personen.
    De kroepoek die we krijgen is heerlijk en de kip saté zou ik zo voor echte hebben aangenomen, heel knap nagemaakt. Daarna komen de andere gerechten, die op een warmhoudplaat worden geplaatst. Beiden krijgen we een apart kommetje rijst. De babi pangang vond ik zelf minder lekker, hoewel ik niet kan zeggen of deze smaak van het vlees of de saus kwam. De kipballetjes waren lekker, de saus die erover heen zat vond ik minder. De Chinese paddenstoelen met groenten zijn erg lekker, en de nepgarnalen met groenten zijn ook verrukkelijk. De rijst smaakt ook erg goed. We bestellen nog een toetje. De chocolademousse is wat vaster dan die met ei bereid, maar erg lekker, en ook de sorbet smaakte goed.
    Het restaurant is niet sfeervol te noemen, maar het is netjes en je zit er prettig. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
    Een aanrader dus!

Wat een bijzonder mooi restaurant. Bijzonder smakelijke gerechten en bovendien mooi opgemaakt.

Gezellige sfeer, lekker eten, attent personeel.

Job Scholtze

Ik schrijf niet snel een review over een restaurant. Plek is top, bediening ook. Drukke tent, kan niet fout gaan zou je denken. Alleen waren dit echt de slechtste spareribs die ik ooit gehad heb. Jammer, zo'n top plek, en dan zo'n terleurstelling.

Altijd goed bij sirtaki, lekker eten, niet te duur en een goede service!

29. Italiaans Maastricht

Samen met mijn vriend hebben we lekker genoten van het eten bij Tivoli. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk! We komen gauw weer langs.

30. Italiaans Maastricht

Was super lekker, wat een top ervaring en de bediening ben ik ook zeer over te spreken!