Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

1. Eetcafé Maastricht

Prima avondje gehad. We waren met een groep van 11. Lekkere wijnen, gemiddeld eten, met een gezellige ambiance.

Sfeervolle zaak, met bijzondere bediening. Vanavond genoten van het 3-gangen maandmenu. Mooi menu, met goede porties. Zeker een aanrader.

Heerlijk Italiaans eten. Zeker de moeite waard voor pasta liefhebbers!

We zijn met zijn tweeën spontaan haan eten bij Kreta. Werkelijk heerlijk gegeten, perfecte bediening. Zeker een aanrader waar ik zeker terug kom.

Tijdens een dagje Maastricht hier op het terras een broodje gegeten. Helaas is het stokbroodje tonijsalade niet goed bevallen. In de eerste plaats zat er op het broodje helemaal niets. Bij het broodje zat een kommetje met een beetje tonijsalade en verder een fantasieloos hoopje droge sla, wat komkommer en wat rauwkost. Zo'n droeve vertoning nog niet eerder meegemaakt: je bestelt een broodje, dat vervolgens droog geserveerd wordt. De versheid van de rauwkost liet overigens ook te wensen over. De prijs van net geen 8 euro was veel te veel voor deze "compositie". Volgende keer toch maar ergens anders eten.

Hans Franken

We hebben een heerlijke lunch gehad, alle gerechten heerlijk en vers.
    De eigenaar is zeer kindvriendelijk.
    Geeft ons nog even uitleg over de wijn, die was overigens heerlijk, de pecorino dus een aanrader we komen zeker weer terug.

Via social deal.
    Heerlijk gegeten met mijn dochter.
    Zeker een aanrader.

We waren hier met 7 man voor de verjaardag van mijn vader, ontzettend lekker gegeten, bediening was ontzettend vriendelijk en verwelkomend! Bedankt voor de leuke avond.

Gezellige locatie vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!

10. Internationaal Maastricht

Vicky Creuels

11. Internationaal Maastricht

Gezellig terras met super gezellige obers, hangt een goede sfeer en daarnaast een ruime menukaart. Heb de mosselen en zuurvlees gegeten was echt heerlijk. Zal de gastvrijheid en de gezelligheid van de obers zeker niet vergeten. Super bedankt voor de service, we komen zeker terug!

Heerlijk, echt Thais eten. Een aanrader!

De sushi was heerlijk. Alleen de gerechten daarbuiten leken uit de magnetron te komen. Zoals: sojabonen, teryaki sticks enz.
    De bediening sprak geen Nederlands en zelfs als ze Engels praatten werd er niks teruggezegd. Ze komen naar je tafel, zetten het neer of pakken iets zonder iets te zeggen. Al om al een slechte ervaring.

Suzanne Jellema

Leuk en gezellig restaurant met zeer vriendelijke personeel. Ruime keuze uit (speciaal) biertjes en de menukaart is ook divers. Waren in een gezelschap van 4 volw en 2 kinderen. Hebben allemaal heerlijk gegeten! Wellicht de keuze voor kinderen iets verbreden? En 1 minpuntje; een aantal biertjes waren niet voorradig dat was erg jammer! Verder een aanrader!

15. Internationaal Maastricht

Nel de Jonge

Weer heerlijk gegeten. Gezellige en lieve bediendes.

Heel lekker gegeten! Leuke sfeer

Geweldig! Sjiek en grieks!

18. Nederlands Maastricht

Liesbeth, Fred en Pim

15 augustus 2018, buitengewoon heerlijk gegeten bij het Drifke, de kaart is rijk en gevarieerd, de keuze daarom moeilijk, maar dat wat ter tafel komt is in ieder geval hemels! Gevulde inktvis!! Lamsrollade, Tarbotfilet, Tonijnsauzijsen, lamsworstjes, panacotta en meloenijs met geconfijte walnoten!!! De gastvrouw is een getalenteerde kok. De gastheer heeft een rijke wijnkennis en weet veel interessants te vertellen over de wijn die hij zorgvuldig geselecteerd bij ieder gerecht schenkt. Alles dat ter tafel komt is kortom verrassend puur en lekker. En de bediening is vrolijk, gastvrij en toegewijd. Het was dus intens genieten, een waar feest.

Wilma van Vugt

Elke keer opnieuw een genot om daar te mogen eten.
    Gastvrij personeel, reserveren zeker mogelijk.
    Fantastische pure Italiaanse gerechten.

20. Eetcafé Maastricht
    Vertaal van English naar Nederlands

Impressive quality-price. Atmosphere is great. It is impossible not to repeat if you have the chance.

Lekker gegeten, veel mensen zaten buiten, wij zaten Binnen, verder goed en leuk en vriendelijk personeel!
    Dat vinden wij ook heel belangrijk als je in de Horeca werkt.
    Prijs/kwaliteit verhouding goed.
    Een aanrader!

Good food, terrible grass business and customer service

23. Internationaal Maastricht

Heel slecht naar de keuken moeten gaan om iets te drinken te bestellen. Wilden graag iets eten maar niemand aanwezig. Afrekenen ook niemand present. Pascal de baas aangesproken allleen een grote mond wegens personeel tekort. Wie hoog vliegt kan laag vallen.

24. Internationaal Maastricht

Bert

Anja Tückmantel

10/8/18 voor de 1e keer daar gegeten. Op advies van moeder van 85! Vriendelijk personeel. Heerlijk eten (spare rib, varkenshaas & konijn) prijs kwaliteit goed. We gaan zeker nog een keer terug.

Atila Gjoni

Heerlijk avond gehad samen met mijn man en vrienden. Heerlijk gegeten… gaan er graag naar toe.

Via groupon ff eten daar en eerst een drankje doen. Pffffff wat een fout was dat. Slechte bediening erg lang wachten, en ook nog chagrijnig ook. Toen het eten. Kan ik zelf beter en weer ontzettend lang wachten, wat een teleurstellend iets. Voor ons nooit meer l.

29. Italiaans Maastricht

Heerlijke lunch gehad, divers en bijzonder aanbod van italiaanse broodjes en gebak. Goede koffie ook, dus zeker een aanrader. Het ligt midden in de sporthal van UM Sports, maar qua zit gelegenheid en uitstraling ziet het er prima uit. Vooral ook fijn dat het een goede airconditioning heeft met deze hete temparaturen, maar je kunt ook prima buiten zitten aan de voorzijde met schaduw.

30. Internationaal Maastricht

Op aanraden van kennissen hier gaan eten met de kinderen.
    Ondanks dat het lang duurde voordat het eten werd geserveerd hebben de kinderen zich vermaakt. De friet met bijgerechten waren goed echter de wat meer culinaire gerechten waren niet zo smaakvol en daarmee duur betaald.