Fa Rhodos Palace in Leeuwarden

1419439426 70
1513819525 83

1. Christian Klütt
    Vertaal van de naar Nederlands

Sehr gutes Essen und freundliche Bedienung. Leider hat es doch sehr lange gedauert bis das Essen serviert wurde.

2. Super lekker restaurant zowel keus in vis vlees vegetarisch enz heerlijke tzaziki lekkere salade enz en een gratis borreltje mmmm

3. Heerlijk gegeten. Mooi nieuwe bar. Fijn praatje weer met 1 vd eigenaren. Leuk als je herkent en aangesproken wordt.

4. Voor het derde jaar hier geweest. We zijn goed ontvangen, heerlijk gegeten en gedronken. Op de vraag of we ook mayo konden krijgen, was dat geen probleem. Alleen is die nooit gekomen. Tip: draai de kortingsbon uit.

5. Sybe van der Ploeg

Goed eten voor herhaling vatbaar, heb zowiezo goede herinneringen aan dit restaurant,
    Zeer goed personeel daar kunnen veel restaurants een duimpje aan zuigen.
    Mvg sybe.

6. Top restaurant echt heerlijk gegeten met z’n drietjes snelle service en een gezellige sfeer kortom een aanrader.

7. V.d. Heide

Jaren geleden dat we in Rhodos hadden gegeten maar echt genoten. Vriendelijke ontvangst en bediening. De kok wilde op mijn verzoek in het hoofdgerecht wel iets veranderen. We hebben samen echt heerlijk gegeten en ontspannen kunnen praten. Omdat mijn man vandaag 60 werd kreeg hij ook nog een attentie. Jammer dat we een dessert niet meer op konden maar dat halen we de volgende keer wel in. Want terug komen doen we zeker!

8. Altijd maar weer in alle opzichten uitstekend. Dus als je 'gewoon' van de heerlijke Griekse keuken wilt genieten een absolute aanrader. Volgens mij/ons de lekkerste Dolmades van het Noorden, onovertroffen smakelijke Lamskoteletjes of Moussaka al dan niet vegetaries uit de oven, zoals je die graag proeft, maar mijn topper ditmaal was toch wel de gegrilde octopus als voorgerecht, zalig.
    Overigens sfeervol, plezierige bediening, schoon, ruim voldoende en zeer wel betaalbaar.
    (Btw. Online, beetje ouderwets kortingbon op de site uitprinten en meenemen levert met z'n 2en wel mooi tientje korting op.)
    kortom, ik/wij komen er maar al te graag, bedankt en tot ziens dan maar weer.

9. Henk Tito

10. Zeer goed. En met de kortingsbonnen op de site heel erg betaalbaar.

11. A de Haan

Lekker gegeten, prima personeel. Gezellige sfeer.

12. Heerlijk gegeten en prettige bediening.

13. Top restaurant... Gerechten zijn altijd top. Mis Griekse muziek steeds vaker op de achtergrond. Zo ook de bediening, mag vaker langslopen voor het drinken.

14. Top restaurant met lekker eten en een gezellige sfeer

15. plantinga

Wij hebben lekker gegeten. Prima.

16. G. van Zeijts

Het eten was goed en ruim voldoende.
    Alleen de rijst was erg klefferig.

17. Altijd vriendelijke ontvangst op persoonlijke manier en na plaatsinname met welkomstdrankje. Daar wij hier vaker komen en meestal hetzelfde bestellen weet men hier wat wij graag eten en drinken en wordt gevraagd of wij het zelfde recept weer willen of iets anders en hierdoor snelle service. Dit getuigt van betrokkenheid en aandacht voor de gast. Altijd bon meenemen voor € 10 kortingen men kan dineren voor een leuke prijs.

18. We hebben heerlijk gegeten, was allemaal prima! Het was fijn dat we vooraf hadden gereserveerd... geen gedoe meer.

19. Bonkoro

20. Kom hier al jaren en het eten bij Rhodos Palace is altijd heerlijk! De prijs in combinatie met hun waardebonnen is goed. Als de Neushoorn naast hun binnenkort af is dan zitten ze weer op een prima locatie!

21. Gefopt...en dat vindt niemand leuk.
    Op de website staat een waardebon van 10 euro, die moet je zelf uitprinten en meenemen zodat je 10 euro korting krijgt als je met z'n tweetjes komt eten. Ik was vergeten die bon mee te nemen en mijn vrouw gaf dat aan bij het afrekenen. De gastheer vertelde een verhaal over de belastingdienst en dat het echt niet mogelijk is om zonder bon de korting te kunnen verwerken... dat is natuurlijk onzin, maar het ergste is nog dat mijn vrouw nadat ze had gepind een bon kreeg van die man met daarop (je raad het al) een korting van 10 euro op een etentje voor 2 personen... dan voel je je toch niet serieus genomen, gefopt. Ik was voor zaken in Leeuwarden en zal dat in 2015 nog dikwijls zijn, maar niet meer bij Rhodos Palace omdat ik graag eerlijk behandeld wil worden.
    Vooraf had ik natuurlijk naar de recensies gekeken en zag dat de score een acht was, niet gek maar nu ik daar gegeten heb is dat cijfer echt iets te hoog en wil ik maximaal een 6,5 geven. De prijs is veel te hoog voor hetgeen opgediend wordt (diepvries friet, zoute tzatziki, erg eenvoudige niet Griekse salade). 2 olijfjes maakt nog geen Griekse salade. Het vlees was gewoon, maar niet om echt van te smullen. Kortom was het bezoek aan Rhodos Palace een tegenvaller!

22. Goed eten en service ook goed. Leuke Griekse sfeer, aankleding. Aanrader. Wij kregen achteraf (eenmaal thuis) zelfs nog de korting retor gestort na een briefje aan de eigenaar. Alleen parkeren is prijzig in de P. Geen mogelijkheden om gratis te parkeren.

23. E.v.d.Heide

Zoals altijd is het eten er super lekker. We komen hier al jaren. Nog steeds met veel voldoening, al wordt bij sommige vleessoorten de zoutpot wel erg royaal gebruikt en kruipen de prijzen van vooral de drankjes naar een record hoogte. Verder valt het ons de laatste tijd op dat er behoorlijk wat personeelswisselingen plaats vinden. Niet zo heel erg, maar ik wil toch wel graag in het Nederlands worden aangesproken en niet in het Engels. Voorlopig blijven wij hier komen en genieten van het heerlijke Griekse eten.

24. Ik heb onlangs met mijn vrouw gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het eten is super lekker. Ook hebben ze lekkere wijn. Twee glaasjes ouzo van de zaak voor opwarming en nog twee glaasjes likeur als afsluiting.
    Vriendelijke en vlotte bediening. Ook kinderen kunnen zich er vermaken. Wij komen er zeker terug.

25. Heijn .HJ

26. Jarenlang het vaste restaurant geweest waar we kwamen te eten. Wat je dan wel heel goed merkt is dat de prijzen omhoog zijn gegaan en de portie's een stuk kleiner geworden. Maar ondanks dat is het eten erg heerlijk...personeel gastvrij en ook echt gezellig.

27. pieter 1083 punten

de dag voor moederdag met moeder gegeten daar (3 pers). Entree wat somber, achterzaal sfeervol. grote kaart. Witte wijn als aperitief wat dun. gratis Ouzo ( leuk). Snelle en vriendelijke bediening. toch ook vol restaurant. Goede smaak ( de griekse keuken-kenners waren tevreden) Aangename rekening. Nog een gratis digestief toe. Gewoon goed ! Komen terug

28. Vandaag hebben op valentijnsdag heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De bediening was royaal aanwezig,we hadden snel een tafeltje,en het eten smaakte prima!
    Het vlees was goed op smaak,en de hoeveelheden goed in proportie.
    We zullen zeker nog weer eens terug komen!
    Fetze&Anita

29. Wij zijn hier inmiddels al zo'n tien keer geweest en het is ons elke keer goed bevallen. De bediening geeft je veel aandacht en is vriendelijk. Uitgebreide kaart met veel lekkere, Griekse gerechten erop. Onze favoriet is de mixed grill. Je krijgt altijd een bord vol met lekker en afwisselend vlees. Als voorgerecht is onze favoriet de speciaalschotel. Enig minpuntje is dat het soms wat te zout is. Verder kan het soms lang duren, maar dat is het wel waard.

30. Al jaren in dit restaurant maar laat ik neutraal blijven...

De laatste keer dat ik hier kwam waren wij met vier personen. Gezellige sfeer, open keuken, hygiënisch enz.

Als voorgerecht nam ik Dolmades. Wijnbladen gevuld met rijst en gehakt met een roomsausje eroverheen. Heerlijk gevult en lekkere smaak. Één takje van de wijnbladen vond ik.

Als hoofdgerecht heb ik Heraklis-schotel genomen. Een bord met gyros, varkenshaas(lapje), soutzouki en souvlaki. Dit was erg smakelijk alleen was de soutzouki erg "(z)sout"

Na had ik een capoucchino waar nog iets meer melkSCHUIM op had gemogen.

Zeker voor herhaling vatbaar! ;-)

31. Werd 3x door 3 verschillende meiden gevraagd of we iets te drinken wilden, de 2e ronde en ook de bestelling van het eten ging heel gehaast. Moesten de beste man letterlijk dingen naroepen terwijl hij er al vanuit ging dat hij de gehele bestelling al had.

1.5 uur moeten wachten op het hoofdgerecht, wat overigens wel heel lekker was.

Ook bij ons eerst de patat en minuten later pas het vlees met de vraag of de patat nog warm was.

Eten perfect, service onvoldoende.

32. D 25 punten

Vorige week wezen eten in Rhodos Palace. Als voorgerecht bestelde ik feta met een bladerdeeg. Tot mijn verbazing was het een bijzonder klein plakje met een restje sla, dit moest meer dan als 8 euro kosten.

Daarna hebben we erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Toen dit eindelijk kwam, kwam eerst de patat en aardappeltjes waarna er na 10 minuten nog eens vlees kwam. Toen eindelijk het vlees kwam vroeg de man of de patat koud was, hij zou wel even nieuwe halen. We kregen dezelfde weer terug, nog steeds koud?

Vervolgens wel gewoon de hele rekening moeten betalen, geen excuses, niets. Voor mij nooit weer!

33. Het eten is er heerlijk, je krijgt veel eten en dat vind ik een pluspunt. Als ik uit eten ga heb ik trek en liever te veel dan te weinig eten. De wachttijd was ongeveer 20 minuten.

De eigenaar(en) vroegen 3x of alles naar wens was en dat kom ik niet vaak tegen. Ze waren fatsoenlijk maar niet spontaan en doen geen moeite om je er thuis te laten voelen. Je moet zelf een babbeltje aan gaan, ze knopen zelf geen praatje met je aan. Het restaurant is een sfeerloos donker 'hok' met veel privacy. De bankjes zitten keihard en erg oncomfortabel maar dat vergat ik tijdens het eten.

We werden bediend door een jonge vrouw en de bediening was vriendelijk en goed. Een andere jonge serveerster zei niks en keek boos toen ik ze in het gangpad tegenkwam. Bij het afrekenen (door de eigenaar) konden er maar een paar karige woorden vanaf. Conclusie: heerlijk eten, een houten kont en weinig spontaniteit.

34. Harry Drost

Donderdag 29 juli 2010, met 3 personen uit eten bij Rhodos Palace, ter gelegenheid van mijn verjaardag.

Nou, dat hebben we geweten: meer dan 1 uur wachten op de voorgerechten.

Na drie kwartier gevraagd aan serveerster of ze ons misschien waren "vergeten"in de keuken. Dooddoener als antwoord: "Het is vanavond wat drukker dan verwacht en de keuken kan het niet aan" Geen excuus aangeboden.

Bij het leveren van de voorgerechten een zwak excuus van de ober, met dezelfde strekking: "Te druk eigenlijk" Maar daarna wéér 1 uur zitten wachten op de hoofdgerechten. Na drie kwartier weer geklaagd bij de ober, die excuus maakte en ons een karafje rosé en 1 cola light gratis aanbood; om de tijd door te komen en om eea wat te compenseren, Vervolgens de "baas" aan tafel gekregen, die veel excuses aanbood, maar de feitelijke "schuld" eigenlijk bij mij lag, omdat ik zo'n moeilijk gerecht had besteld! ( een paar soorten vis).

Maar goed, eea maar voor lief genomen. Omdat ik de verjaardagssfeer niet wilde laten bederven.

Later 's avonds huis de bon eens goed bekeken en ja hoor....! gewoon de gratis rosé en de cola ( euro 11,00) in rekening gebracht.

Direct gebeld met de baas, natuurlijk, hoe dat kon en u raadt het al:
    Van de bovenste plank hoor! "Jij hebt zelf die rosé en die cola besteld en jouw gerecht was bewerkelijk en de tijd van een uur is daarvoor heel normaal etc etc." Ik heb me maar niet meer kwaad gemaakt, maar hem wél medegedeeld dat dit de laatste keer is geweest bij Rhodos. Want men is traag, onbeleefd en je wordt gewoon afgezet!

35. Het eten was uitstekend. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Excellente sfeer en bediening. Ik zou het zeker anderen aanraden!

36. Wij zijn er nu een paar keer geweest en we blijven er komen! De sfeer is goed, lekker relaxt.

En het eten is gewoon heerlijk!

(En beter te veel eten dan te weinig, het is eigenlijk ook nooit goed)

37. Gjelt 169 punten

Het voorste gedeelte is erg gezellig, alleen de bankjes zitten niet lekker. Als je in het achterste gedeelte zit is het een stuk minder.

Het eten is echt veel te veel. We waren met z'n tweeen, maar er konden makkelijk 4 personen van eten, niet normaal. Zonde wat er word weggegooid.

Kwaliteit vonden wij niet geweldig. Zullen hier waarschijnlijk niet snel weer gaan eten.

38. Hele aardige bediening. Heerlijk eten en prima prijs kwaliteit verhouding! Warm aanbevolen! Ik zal het aan iedereen aanbevelen!

39. Jacob 1241 punten

Ik heb hier lekker gegeten en het was gezellig.

40. Je kunt hier echt heel lekker eten en ook de bediening is super.

Het is waar: steeds kleinere porties en telkens duurder.

Toch blijven we telkens weer hier komen om Grieks te eten.

Het is gewoon een goed restaurant.

Misschien dat de eigenaar dit ook leest en er iets mee doet.

Dus: ga hier eten - dan zit je goed.

41. Op het eerste gezicht zou je niet zeggen wat voor prachtig restaurant er aan de achterkant van de voorgevel schuil gaat.

Werkelijk heel erg sfeervol, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten!

Wel vrij prijzig, maar desalniettemin zat de hele toko vol! Dus dat zegt dan ook wel weer genoeg.

42. N. 110 punten

Heel lekker eten, echt heerlijk.

Het is alleen echt superduur en de toetjes zijn flut.

43. Zeer aardige bediening en heerlijk gegeten..komen hier zeker weer

44. Porties zijn weer kleiner en prijzen omhoog gegaan (...). jammer, wordt te duur, ondanks feit dat eten prima is. Vriendelijke bediening. Desserts echt te duur. Koffie niet goed, neem eens goede Illy of Segafredo voor echt goede koffie.

45. Gerard Straver

Super bij deze Griek
    Eten prima, gezellig en normale prijzen. We eten hier vaak !!

46. Als je echt lekker grieks wil eten moet hier naar toe. We hebben al heel veel Grieks restaurant bezocht maar deze steekt kop en schouders boven de rest uit. Echt een aanrader !. Ga lekker relaxt zitten en neem de tijd in deze prachtige ambiance.