1. Harry Drost

Donderdag 29 juli 2010, met 3 personen uit eten bij Rhodos Palace, ter gelegenheid van mijn verjaardag.

Nou, dat hebben we geweten: meer dan 1 uur wachten op de voorgerechten.

Na drie kwartier gevraagd aan serveerster of ze ons misschien waren "vergeten"in de keuken. Dooddoener als antwoord: "Het is vanavond wat drukker dan verwacht en de keuken kan het niet aan" Geen excuus aangeboden.

Bij het leveren van de voorgerechten een zwak excuus van de ober, met dezelfde strekking: "Te druk eigenlijk" Maar daarna wéér 1 uur zitten wachten op de hoofdgerechten. Na drie kwartier weer geklaagd bij de ober, die excuus maakte en ons een karafje rosé en 1 cola light gratis aanbood; om de tijd door te komen en om eea wat te compenseren, Vervolgens de "baas" aan tafel gekregen, die veel excuses aanbood, maar de feitelijke "schuld" eigenlijk bij mij lag, omdat ik zo'n moeilijk gerecht had besteld! ( een paar soorten vis).

Maar goed, eea maar voor lief genomen. Omdat ik de verjaardagssfeer niet wilde laten bederven.

Later 's avonds huis de bon eens goed bekeken en ja hoor....! gewoon de gratis rosé en de cola ( euro 11,00) in rekening gebracht.

Direct gebeld met de baas, natuurlijk, hoe dat kon en u raadt het al:
    Van de bovenste plank hoor! "Jij hebt zelf die rosé en die cola besteld en jouw gerecht was bewerkelijk en de tijd van een uur is daarvoor heel normaal etc etc." Ik heb me maar niet meer kwaad gemaakt, maar hem wél medegedeeld dat dit de laatste keer is geweest bij Rhodos. Want men is traag, onbeleefd en je wordt gewoon afgezet!

3,9