Bezorgrestaurants in de buurt van Da Enzo

1377102005 71
1391209016 73
1419423039 83

1. Davey

2. In een woord fantastisch.

3. K vroeg mij alleen af of de reservering wel goed doorgekomen was. Ze moesten paar x kijken en kreeg t idee dat ze het niet konden vinden en ons gewoon een tafeltje gaven omdat nog vroeg was. Verder bediening t eten en sfeer prima. Goede prijs kwaliteit verhouding.

4. Leuke pizzeria gelegen aan de winkelstraat van Kampen.

Goed ingericht, attent personeel en prima prijs kwaliteit.

5. Het is een mooi en fijne en rustige omgeving waar je lekker kunt eten en drinken en het personeel is ook heel vriendelijk en ze zijn snel met het serveren

6. Pizza besteld, maar die messen... geen doorkomen aan! Nieuwe messen is dus niet overbodig, of de bodems iets minder taai maken.

De lasagnesaus was net soep, zo dun.

Verder was het meisje en de jongen in de bediening wel aardig.

7. De pizza's zijn fantastisch hier! Dunnen bodem, iets krokante rand en heel goed belegd. Wij komen hier heel vaak en vinden het hier super gezellig. Het is onlangs opnieuw gestyled en het is daardoor nog sfeervoller. Ook de desserts zijn erg lekker. We hebben niet veel ervaring met de vleesgerechten, want wij bestellen vooral pizza's en soms een pasta, maar die zullen vast ook heel lekker zijn!

8. Bruchetta is geroosterd brood met smakeloze tomaat en scherpe ui. Niet gemarineerd, niet laten intrekken. Totale kostprijs nog geen 0,50 ct!!

Lasagne, een bak soep met kaas.
    Ravioli, smakeloos en droog.

9. Kom al jaren regelmatig bij " Da Enzo " om gezellig en heerlijk te eten. Ongedwongen vriendelijke en correcte bediening. Zeer goed adres voor een heerlijke pizza.

10. We hebben lekker gegeten en de bediening was prima totdat we er door de eigenaresse van beschuldigd werden dat we een sfeerlampje kapot gemaakt hadden. Toen we daar wat van zeiden werd er fel tegenin gegaan.

Kortom: niet professioneel en; de eerste en de laatste keer...

11. Als voorgerecht een carpaccio, beetje vreemd met sla onder het vlees dat weinig was. Denk dat het rundervlees op was.
    Verder pastitio, was lekker, maar 2 tortellini's erin en verder veel spaghetti en lasagnebladen. Wel eens beter gegeten bij Da Enzo.

12. Bert Wierda

Wij hebben lekker gegeten, maar het was erg rommelig, druk en rumoerig! Wat ik zó jammer vindt: 2,50 voor glas fris. Dat je dit bedrag moet betalen voor een glas fris a la, maar zorg dan voor fatsoenlijke glazen en niet van die reageerbuisjes waar ook nog eens (past net) paar klonten ijs in zitten. Ook de glaasjes bier (€ 2,55): karig getapt. Een beetje sneu als je hier je geld mee moet verdienen...

13. Wij hadden een tafel gereserveerd om 20:00 uur. Bij aankomst hebben we 15 minuten staan wachten zonder dat er iemand van het personeel naar ons toekwam. De eigenaresse kwam ons vertellen dat we nog even moesten wachten. Na nog 5 minuten konden we dan aan een tafel gaan zitten.

Wij kregen de menukaart gepresenteerd en nog voor wij iets te drinken konden bestellen was de jongeman al weer verdwenen.

We bestelden uiteindelijk beiden een pizza, met vooraf een mandje brood en olijven. Het brood werd vrij snel geserveerd maar de olijven lieten nog even op zich wachten. Toen het brood zo goed als op was kwam een andere ober de olijven brengen. Toen ik de eerste olijf nauwelijks had aangeraakt stond weer een andere ober met onze pizza's aan tafel. Hij keek bedenkelijk en vroeg zich af of het de bedoeling was dat de olijven en de pizza tegelijk geserveerd moesten worden. "Nee, dat was inderdaad niet de bedoeling". Hij verontschuldigde zich en bracht de pizza's vervolgens terug naar de keuken.

Nu komt het: de pizza's die wij later kregen waren dezelfde pizza's als de ober daarvoor had teruggestuurd naar de keuken. Het resultaat was een pizza met een gortdroge korst, kaas die een matte kleur had, en een verbrande korst.

Toen ik hier naar vroeg gaf de ober toe dat dit inderdaad dezelfde pizza's waren. Ongemakkelijk vroeg hij of dat goed was, of dat hij ze terug moest sturen zodat we nieuwe konden krijgen. De sfeer was op dat moment dermate ongemakkelijk dat we hebben besloten de pizza's maar te proberen. Een onverstandige beslissing.

Naast de goedbedoelde actie van de ober om ons nieuwe pizza's aan te bieden was deze ervaring ronduit onprettig.

Oude pizza's opwarmen in de oven getuigt van hele andere standaarden dan wij van Da Enzo gewend zijn.

14. Super gegeten weer, was net als vorige week weer heeerlijk. Voor snelle herhaling vatbaar, en zo dacht onze kennis die mee was er ook over.

15. gerben de w

Op zich prima. Ik mis speciaalbier op de kaart.

16. Gezellig en mooi restaurant, snelle en vriendelijke bediening, super eten.

17. Eddy van Bruggen

De carpaccio was niet echt de prijs waard want het was echt weinig. Verder was het eten lekker en was het restaurant goed!!!

18. Vanavond heerlijk gegeten bij Da Enzo. De bediening was prettig, niet te snel niet te langzaam, en vriendelijk. Het eten was zalig! We hebben enorm genoten echt een aanrader dit restaurant. We hadden echt zeer royale porties en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!! Wij gaan zeker vaker eten bij Da Enzo.

19. De heerlijke gerechten bij Da Enzo worden helaas overschaduwd door de bar slechte bediening. Ik heb nu drie keer bij dit restaurant mogen eten en ben alle drie de keren het restaurant uitgekeken. Als ik uit eten ga, wil ik graag een goed verzorgde avond waarbij klantvriendelijkheid bovenaan staat.

De eerste keer werd ons dessert, na drie keer vragen of wij al klaar waren, onder onze neus vandaan getrokken. De klanten die gereserveerd hadden, stonden naast onze tafel te wachten en de eigenaresse benadrukte dat 'wij zo weggingen'. Toen wij dit niet deden kregen we een plekje achterin de zaak, zonder enig excuus. De tweede keer was het personeel kortaf en totaal niet geïnteresseerd in de wensen van de klant.

De afgelopen keer waren wij om 17.30 uur in de zaak en tot 21.30 uur is ons maar een drankje aangeboden. Toen wij tussendoor zelf om een glas wijn vroegen, werd het glas na de laatste slok snel bij ons vandaan gehaald. Ook toen is ons verder niks aangeboden. De eigenaresse was ontzettend nors en chagrijnig. De rest van de bediening liep doelloos om ons heen op de klok te kijken en de geïrriteerde blikken van het personeel, toen er door andere klanten nog koffie besteld werd, zeiden genoeg.

Ondanks dat het eten vrij goed is, is het verder een walgelijk restaurant. De 'hondenbak' met brood is zeer mager en de menukaart krijg je met je jas nog aan in je handen geduwd. Vroeger kwam ik hier heel graag, maar nu kan ik het restaurant absoluut niet meer aanraden. Wat een aanfluiting!!

20. Gister even een hapje Italiaans gegeten.

Een leuke sfeer, gezellig! Bediening was vlot, en attent. Het eten stond binnen een zeer acceptabele tijd op tafel.

Ik heb zelf een biefstuk van de haas (grill) gehad, met bijbehorende groenten, aardappels en salade. Ruim voldoende. Biefstuk was mooi rosé, netjes gegrild, geen zwarte randjes. De portie vlees was ruim te noemen, zeker een aanrader! Salade was ook lekker fris, en vulde qua smaak goed aan bij de rest van het eten.

De andere tafelgenoten hadden een pizza (verschillende ingrediënten). Deze pizza's waren ook prima in orde. Mooie dunne bodem, niet droog, gewoon prettig om te eten. Mooi knapperig korstje, en het 'beleg' was ook prima in orde.

We kwamen rond vijf uur aan, toen waren we de enige klanten. Na een uur zat de tent zo goed als vol. Ik begrijp nu ook wel waarom!

21. Afgrijselijk lekker gegeten ! Meer als voldoende ! Goed klaar gemaakt ! Vlotte en ontzettende vriendelijke bediening ! Absoluut een aanrader ! Wij komen zeker nog een keer heerlijk teveel eten hier !

22. Vd Vern

Prima Italiaans eten in sfeervol restaurant. Vlotte bediening. Leuk met kinderen, ook de koks. Tip: neem de kip van het huis. Lekker smullen.

23. Je verwacht soms te veel maar ze doen hun best bij dit restaurant. Vlotte bediening, snel geserveerd maar een beetje vlak, geen uitschieter. Voldoet wel maar is fantasieloos. Het gaat echter niet alleen om de maagvulling. Het ligt er wel erg dik op dat er veel gedronken moet worden.

24. H van Doorn/Vinke

Kan je prima eten goede bediening.

25. Afgelopen vrijdag gegeten. Voor de 1e keer bij de nieuwe eigenaar. Aankleding fris maar wat kaal. Bediening goed maar mogen wel iets meer enthousiast me uitstralen. Als je uiteten gaat is toch een klein feestje in deze tijd van crisis. Het voorgerecht was slecht. Oude ijsbergsla met bruine randen en er zat plastic in het gerecht. Jammer dat er niets mee gedaan is (nog geen sorry). Hoofdgerecht was goed maar niet meer dan dat. Bijgerechten heet en lekker. Witlof Top. Misschien volgende keer iets meer durf en lef met het eten. En variantie. Bij fouten mag er sorry gezegd worden. Waar gewerkt wordt worden soms fouten gemaakt. Geeft niks maar geef het dan even toe.

26. Voor een 2e keer bij Enzo gegeten. 1e keer was mijn gerecht niet te leveren. Op advies van kelner ander soort visgerecht gekregen, niet te eten!! . Afgelopen week 2e keer geprobeerd. Vlees niet gaar en voorgerecht smakeloos.
    Voor mij geen derde maal.

27. Gisteren gegeten bij Enzo.
    Eten was geweldig / voortreffelijk.
    Vriendelijke bediening.
    Niet te snel / niet te langzaam. precies goed.
    Ik kom hier zeker nog een keer terug.

28. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer is alleen een beetje koud en kil, maar de bediening was erg goed. Presentatie van het eten echt top. Als we in de buurt hadden gewoond, zouden we zeker vaker komen.

29. Onderlaats een keer gegeten. Was in 1 woord super! Goede en snelle bediening! Het eten was super! Hoefden helemaal niet lang te wachten net mooi!

30. Rene 12 punten

Bij de vorige eigenaresse aten we regelmatig. Het niveau was toen hoog en dit gaf het net het extra tov 'normale' Italiaanse restaurants.

We zijn na de 'wisseling' 3 keer geweest en alle keren teleurgesteld.

Het eten is prima maar niet meer dan dat....

Jammer.

31. Na een uur pas eten, bleek dat een aantal gerehten aangebrand waren. En een verkeerd gerecht geserveerd.

32. Het eten was goed. Maar om op het eten te wachten. Dat duurde naar mijn idee veel te lang, 60 min. Het personeel is daarentegen wel vriendelijk. Maar in het restaurant is het te druk en te hectisch.

33. Antoinette

Wat een gezellig restaurant en leuke frisse bediening. Het eten was prima.

34. m van dijk

35. Doordat er een andere eigenaar is, hoopten wij dat het nu beter zou gaan met de wachttijd van het bestelde eten.

Nee dus. Als je ruim 1 uur moet wachten op je eten dan vinden wij dat niet vooruit gegaan. Het eten was heel goed, dus maakte het wel weer goed.

36. Een tijdje geleden voor het eerst bij Da Enzo gegeten. Eten is heerlijk, kinderen mochten zelf ook nog pizza bakken! Leuke mensen waar we met veel plezier terugkomen.

37. Super ontvangst. We waren wat vroeg, maar even welkom.

De kinderen mochten hun eigen pizza klaar maken en werden leuk begeleid. Het eten was verrukkelijk en de toetjes geweldig! Daarna nog een presentje voor de kinderen in een sfeervolle ambiance. Helemaal top!

38. Het is jammer genoeg alweer een tijdje geleden dat we er hebben gegeten. Sinds enige tijd heet het niet meer da Pasqualle maar heet het Da Enzo.

Sinds de zaak van eigenaar is veranderd, is de menukaart ook veranderd. De gerechten zijn wat eenvoudiger geworden maar zeker niet minder! We komen altijd met veel plezier daar. De bediening is leuk en de sfeer is top.

Aanrader is wel om te reserveren op vrijdag en zaterdag want het kan enorm druk zijn.

39. Super heerlijk eten, echt een aanrader!

40. annelies

Super.

41. wij komen hier al jaren met enige regelmaat. goede ambiance en plezierige bediening. de kaart is zeer uitgebreid en geen moeite teveel. de filetto gorgonzola is werkelijk onovertroffen!

42. Wij komen al jaren met veel plezier bij Da Pasquale. Goede keuken en over het algemeen goede bediening, service. Goede kaart, veel keuze. Ook van wijnen. Wij hebben altijd goede suggesties gehad. En dat al jaren!!!

43. Hebben hier op 4 augustus 2007 gegeten. Komen nooit meer terug. Ambiance is goed, onder andere dankzij magnifieke marmeren vloer. Bediening matig, ober had geen enkele kennis van wijn, eten was matig, brood op tafel leek van eergisteren. Verrassing: ze wilden iets op tafel zetten dat wij helemaal niet hadden besteld, dus terug met die handel!.
    Er is een fontein, maar die doet het niet, want gasten moesten steeds plassen door het geklater, en met het water spelende kinderen waren ook vervelend.
    Meest irritant: de herrie waarmee de pizzakeuken werd opgeruimd, inclusief vallend bestek en borden en luid sprekend personeel. Hadden ze daarmee niet kunnen wachten tot de gasten vertrokken waren? Toen wij daarover een opmerking maakten konden wij ergens anders gaan zitten, maar een excuus was er niet bij, wel boze blikken.
    Ze moeten daar nog het een en ander leren, onder andere gastvrijheid en voorkomendheid.