• Lid sinds 22 oktober 2009

2. Fifteen

Amsterdam
  3. Sirtaki

Kampen

Arvid Kippers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft Da Enzo toegevoegd als favoriet restaurant

Da Enzo eetgelegenheid gesloten

• Italiaans
    Oudestraat 208 Kampen
  2. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft een recensie geschreven voor Wing On
    Chinees-Indisch Kampen

We wonen zelf in het centrum en hebben meerdere Chinezen om de hoek zitten, maar we gaan voor afhaal toch echt naar deze. Je wordt herkent als klant.

De kwaliteit is af en toe iets minder, maar 9 van de 10 keer gewoon goed! Porties meer dan groot genoeg.

De sfeer in een Chinees restaurant vind ik persoonlijk altijd minder. De sfeer maakt je gezelschap en ook de service die wordt geboden.

3. Arvid Kippers's profielfoto

• Steakhouse
    Zwaanstraat 6 Den Burg
  6. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft een recensie geschreven voor La Cucaracha

Ben regelmatig wezen eten hier. Zelf ben ik ook een fan van pittig. Voor mij is iets niet zo snel te pittig. Hierin zou het restaurant wel wat kunnen verbeteren. Misschien te denken aan 3 verschillende pittigheidsniveaus?

Zelf vind ik de sfeer gezellig. Het kan soms lang wachten zijn op je eten, maar dan is het ook vaak erg druk. Ik vind 45 minuten wachten op een gerecht niet te lang als je tafelgezelschap maar gezellig is. De bediening is niet perfect maar zeker goed! Gelukkig niet formeel!

Uit eten gaan is ook een avondje uit, lijkt me. Dus neem daar je tijd voor. Geniet van de dingen die je krijgt en geniet van je gezelschap!

La Cucaracha is voor mij een aanrader en raad het ook bij mensen aan die even lekker gewoon uit eten willen zonder al te veel poespas er omheen.

7. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft een recensie geschreven voor Fifteen

Voor mijn verjaardag heb ik een tijd geleden het Tastingmenu gekregen. Ik kook graag uit de boeken van Jamie Oliver, maar geef daar dan wel mijn eigen twist aan. Daarnaast hebben we thuis de serie Fifteen in Engeland bekeken. Toen mij bekend werd dat er ook een Fifteen in Amsterdam zou komen moest ik er ooit naar toe.

De bediening spreekt mij erg aan. Niet te formeel, maar zeker niet te shabby! Geheel passend bij de stijl van het restaurant.

We waren toendertijd wat vroeg in de avond waardoor het nog wat rustig was. Toen leek het allemaal wat kil. Tijdens ons dessert was de zaak bijna helemaal gevuld. Top sfeer!

Het eten en drinken was heerlijk! Door het tastingmenu hebben we ons moeten laten verrassen en het was een aangename verrassing!

Voor datgene wat je krijgt en de kwaliteit wat je krijgt is het zeker niet te duur!

Hopelijk tot snel!

8. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft een recensie geschreven voor Da Enzo
    Italiaans Kampen

Het is jammer genoeg alweer een tijdje geleden dat we er hebben gegeten. Sinds enige tijd heet het niet meer da Pasqualle maar heet het Da Enzo.

Sinds de zaak van eigenaar is veranderd, is de menukaart ook veranderd. De gerechten zijn wat eenvoudiger geworden maar zeker niet minder! We komen altijd met veel plezier daar. De bediening is leuk en de sfeer is top.

Aanrader is wel om te reserveren op vrijdag en zaterdag want het kan enorm druk zijn.

9. Arvid Kippers's profielfoto
    Arvid Kippers heeft een recensie geschreven voor Tessels Kwartier

Wat een geweldige ervaring was het. Alles, maar dan ook alles met verse ingredienten en met liefde gemaakt. De versheid proef je terug.

De bediening duurt soms wat lang, maar dat weet je als je in een klein restaurant gaat eten met maar 1 persoon in de bediening. En als je dan ook de gerechten voor je neus hebt staan! Wow! De lamsschouder was super, de runderlende top, de bijgerechten geweldig. Wij komen zeker terug!

Ik kijk graag rond in een restaurant en vind het belangrijk hoe de ambiance is. De bordjes aan de muur met Engelse teksten zijn erg leuk. Het enige wat ik niet mooi vond, was het plafond, maar dat zal van de brandweer moeten, jammer genoeg.