Op dit adres zit nu: 47 Anno Domini

1. De heerlijke gerechten bij Da Enzo worden helaas overschaduwd door de bar slechte bediening. Ik heb nu drie keer bij dit restaurant mogen eten en ben alle drie de keren het restaurant uitgekeken. Als ik uit eten ga, wil ik graag een goed verzorgde avond waarbij klantvriendelijkheid bovenaan staat.

De eerste keer werd ons dessert, na drie keer vragen of wij al klaar waren, onder onze neus vandaan getrokken. De klanten die gereserveerd hadden, stonden naast onze tafel te wachten en de eigenaresse benadrukte dat 'wij zo weggingen'. Toen wij dit niet deden kregen we een plekje achterin de zaak, zonder enig excuus. De tweede keer was het personeel kortaf en totaal niet geïnteresseerd in de wensen van de klant.

De afgelopen keer waren wij om 17.30 uur in de zaak en tot 21.30 uur is ons maar een drankje aangeboden. Toen wij tussendoor zelf om een glas wijn vroegen, werd het glas na de laatste slok snel bij ons vandaan gehaald. Ook toen is ons verder niks aangeboden. De eigenaresse was ontzettend nors en chagrijnig. De rest van de bediening liep doelloos om ons heen op de klok te kijken en de geïrriteerde blikken van het personeel, toen er door andere klanten nog koffie besteld werd, zeiden genoeg.

Ondanks dat het eten vrij goed is, is het verder een walgelijk restaurant. De 'hondenbak' met brood is zeer mager en de menukaart krijg je met je jas nog aan in je handen geduwd. Vroeger kwam ik hier heel graag, maar nu kan ik het restaurant absoluut niet meer aanraden. Wat een aanfluiting!!