Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hulst verdeeld zijn.

1. Paar weken terug besteld, ruim twee uur later pas bezorgd! Enige excuus was: “ja sorry, Tis druk”.
    Vandaag een herkansing. Wederom ruim een half uur te laat, nadrukkelijk de tijd gevraagd bij het bestellen, niet gelukt.
    Na het openen van de doos, verbrande bovenkant pizza, en bodem die open was en vastplakt. Het verschil tussen gesmolten kaas, pizzabodem en karton was niet te zien...
    Beetje jammer, gaan we dus ook niet meer doen.

2,4
  2. Daan

3. Rik Jurgens

Best burgers in town, en dat is zeker niet gelogen! Geen McDonalds of Burger King die hier tegen op kan, nee serieus als je in de gelegenheid bent om een lekkere hamburger te eten, dan is dit een fantastische aanrader!

4. Karien langendoen

De bally burger was heerlijk, spareribs ook. De dame in de bediening was ook spontaan, we gaan zeker nog eens terug!

5. Heerlijk gegeten, mooi restaurant met super bediening. Gewoon top.

6. Pascal Bauwens

De bediening was vriendelijk.
    Onze bestelling was zeer lekker, dus ook voor herhaling vatbaar.

7. Super lekker eten. Corona proof. Fantastische service. We komen zeker nog terug

8. sarah debeir

Heel lekkere burger gegeten in een mooie setting met toffe muziek. Bediening was super! We komen hier zeker terug.

9. Chinees Hulst

Frank en Shirley

We hadden het 4 sterren verrassings menu.
    Het was heerlijk!
    Vriendelijke bediening.
    We komen hier zeker nog eens terug.
    Het interieur kan wel een opknapbeurt gebruiken.

10. N.de Bruijn

Sfeer is gezellig, bediening is aardig en attent.
    Ik nam de rode huiswijn en die is prima, maar mijn man wilde een leffe blond, dat is er dus niet ook geen Heineken of Jupiler, alleen Zeeuws bier van de brouwer uit Hulst, dus heeft mijn man maar een biertje Zeeuws Blond genomen, zelf vind ik dat er ook een andere keus moet zijn.
    Mijn man had garnalen cocktail en die was prima.
    Ik zelf had als voorgerecht Vitello Tonato, die was heerlijk.
    Daarna een filet (ossenhaas) prima.
    De steak die ik had was te doorbakken, ik had medium gevraagd, ik heb een andere steak gekregen en die was nu heerlijk.
    Ter compensatie mochten wij een drankje van het huis kiezen 👍
    Al met al een aanrader.
    Groetjes Nelly En Gido.

11. Heerlijke saltimbocca en fantastische rode wijn.

12. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, aangename prijs

13. Het duurde even voordat iemand onze bestelling kwam opnemen, maar iedereen van de bediening was heel erg lief en het eten werd snel gebracht. Het eten was heerlijk en de porties waren perfect!

14. Natascha

Zoals altijd was het weer super! Heerlijk gegeten en in deze tijd voldoen ze ook prima aan de corona regels. Genoeg afstand, schermen tussen de tafels, alles proper.

15. Chinees Hulst

Vrienden veere 3

Wat een geweldig kleinschalig chinees restaurant. Maar geen gewone chinees. Een autenthiek restaurant met geweldige gerechten. Ontzettend vriendelijk personeel met speciale aandacht voor de klant. Een topper

16. Dimitri vaerewijck

De pizza's waren goed te doen enkel de korst was wel heel krokant geworden. Maar nu komt het, ik was er met mijn zoon van 12 en we zaten vlak naast de bedienings toog. Wel het moet me van het hart hoe de zaakvoerder zijn hulpkoks en bedieningspersoneel behandeld is beneden alle peil. Heb respect voor je personeel of run je zaakje zelf als je toch alles zoveel beter kan… En dat doen terwijl er mensen in je restaurant zitten. Wat moet dat toch deugd doen😡😡😡😡. Was echt heel triestig om tussen dit toneel te zitten…

17. Het is daar heel gezellig.
    Het eten is heel lekker een dikke pluim voor de kok.
    Bediening ook dik in orde.

18. Vera van bavel

Op een rustige maandag avond hebben wij daar goed genoten, prima eten lekkere drankjes.

19. Bieke Cantens

We komen hier al jaren en keren altijd met plezier terug naar daar. Fantastische service en onwaarschijnlijk lekkere burgers!

20. Restaurant volledig aangepast aan de corona maatregelen.
    Zoals altijd lekker eten En vriendelijke bediening!

21. Hoi,

Na de lange lockdown periode gisteren tijd vrij gemaakt om eens lekker te gaan genieten in restaurant Méditerranée..
    Met het fantastische mooie weer natuurlijk mooi meegenomen buiten te kunnen eten aan het water, dat geeft toch extra gezelligheid…
    Men vriendin een pasta en ikzelf een pizza bavaria, beiden uitmuntend, wat een topkwaliteit aan ingrediënten en daarboven dan ook nog eens rijkelijk belegd, naar mijn mening en ervaring nergens beter te vinden.
    Ik kan maar 1 opmerking maken en dat is dat voor deze kwaliteit de prijs veel te laag is, daar mag gerust 20 % bovenop, dan is het nog steeds helemaal niet duur.
    Een aanrader voor iedereen dus!
    We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek!

Groetjes,

Rudi en Lesley (vanuit België)

22. Op een van onze fietstochten vanuit Antwerpen hebben we deze gezellige en lekkere pizzaria enkele jaren geleden ontdekt en sindsdien is dit onze vaste stopplaats om lekker te eten. Een gezellige rustige locatie aan het water weg van alle drukte. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader bij een bezoek aan Hulst!

23. Nederlands Hulst

Ron de Kort

Vanavond met partner hier gegeten. De spare-ribs uitgeprobeerd. Ze waren geweldig, heerlijk van smaak, goed gaar en ruim voldoende. Kan ik iedereen aanraden die daar gaat eten

24. Echt heerlijke verse friet. Veel beter als de frituur op de markt in Hulst. Niet duur, goede snacks en prima service!

25. Eten was prima, bediening zeer vriendelijk, de sfeer ging, maar dat lag aan de corona, mensen durven toch niet al te uitbundig te doen. De prijs was laag voor wat je kreeg. Kortom de moeite waart om voor te rijden van uit Terneuzen.

26. Chinees Hulst

Wij hebben het geluk in Hulst te wonen. Eten regelmatig in Mulan en zijn altijd weer onder de indruk. Knus, gezellig, fantastische bediening en natuurlijk heerlijk eten. Onze favoriet duck menu naar alles is so lekker blijft moeilijk kiezen. Dikke aanrader.

27. Alle frituren in hulst waren gisteren gesloten, dus genoodzaakt naar hier te gaan. Het was verschrikkelijk. Geen volk in de frituur, en toch slagen ze erin een gehakbal en frikandellen véél te lang te bakken. Zo lang dat het niet meer te eten was en de vuilbak in ging. De Frieten waren ook niet lekker en véél te veel zout. Een goede frituur vraagt of er zout op mag. En dan de prijs, zo duur voor zo weinig ? Onbegrijpelijk waar deze jongens mee bezig zijn

2,3
  28. Heerlijke Italiaanse keuken in een ongedwongen sfeer 👍🏻

29. Kevin Dobbelaar

Lang wachten, koud eten, hele slechte kwaliteit. En dan nog verkeerde gerechten krijgen ook.

30. Sigrid Vermandel

Gezellig zitten, heerlijk gegeten. Alles netjes verzorgd. Vriendelijke, spontane bediening.
    Geweldige muziek!(Natuurlijk op de achtergrond)😉
    Zeker een aanrader!