RJM Messagie en Zoon in Hulst

Bezorgrestaurants in de buurt van RJM Messagie en Zoon

1320809869 73
1419470099 28
1511964065 40

1. Vandaag laat op de avond nog 4 kleine frietjes gaan halen wat had ik daar een spijt van zeg dat ze zulke troep kunnen verkopen leek wel of deze tot 3 keer waren opgewarmd en dat voor ruim 17 euro en grote schande kom hier nooit meer dan rijd ik er liever een eind voor om naar een ander, daar kun je een voorbeeld aan nemen.

2. Slechte friet, bestelling niet compleet en zeer onvriendelijk.

3. Eerste keer en ook gelijk de laatste.
    2 middel friet en 2 cola 15,40
    Sorry de helft weggegooid. Frieten gebakken in oud vet.
    Deze tent zal door de smaakpolitie gesloten worden.
    Bahhhh

4. Het is nostalgie voor mij om daar te komen,40+ jaar geleden kwam ik er al met mijn ouders telkens we vanuit België de Hulsterse maandagmarkt bezochten. Als ik nu met vrouw-kleinkinderen Hulst nog eens bezoek is daar een frietje gaan steken traditie. De tijd is veranderd met voor-en nadelen,maar ik kom er nog steeds graag en het smaakt nog altijd! Als ik een minder puntje moet noemen : het is idd. prijzig geworden,maar ik blijf er toch komen.

5. Vroeger toen de vorige eigenaren er nog in stonden waren de frieten heerlijk uit een punt zakje en een houten vork.

Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest en toen kwamen de frieten toch echt uit een plastic zak die hij dan ook nog in het frietvet liet vallen, bah.

De vriendelijkheid is ver zoek. Je hebt echt het gevoel van snel bestellen, betalen en wegwezen.

Ook kocht ik daar vroeger een fles ketchup en daar vroegen ze 8 euro voor, een schande is het.

Vroeger de oude eigenaar was al niet vriendelijk en schudde de friet van het bakje zo terug de frietkuip in en het tegenovergestelde met zout te veel.

Hoop dat het snel zal veranderen met andere eigenaars want dit is een schande gewoon voor Hulst.

6. Belgisch koppel

Nog nooit heb ik zulke abominabel slechte frieten gegeten. Twee jonge gasten die meer oog hadden voor de schone meisjes en de vrienden die sigaretten kwamen oppikken dan voor waar ze eigenlijk mee bezig hadden moeten zijn. Plezier hadden ze in hun werk, maar het was zeer zeker niet omwille van enige deugd omtrent de kwaliteit van wat voorgeschoteld werd. Ik durf me de vraag stellen of ze überhaupt wel enig verstand hebben hoe frietjes bereid dienen te worden. Donkerbruin, keihard en met een verschrikkelijk slechte smaak. De smaak van frituurolie die al lang had ververst moeten worden. Waar reeds talloze keren andere zaken dan aardappelen waren in bereid. En van olie filteren hadden ze ook geen kaas gegeten. Ronduit schandalig. Beetje ernst alsjeblief. Beetje fierheid. Wat wij daar hebben gegeten was schandalig !

7. een jonge jongen

Hartstikke gezellige frituur. Niks op aan te merken. Ook handig als je honger hebt en je op het terras zit, kun je snel om een frietje vragen.

8. Vandaag friet gehaald bij deze kraam om thuis bij het avondeten te eten. Ze adverteren al 40 jaar met Messagie Goudgeel, maar echt goudgeel zagen de frieten er niet uit.

Thuisgekomen de friet op een bord gegooid en bij de eerste hap geschrokken: de friet was nog rauwig van binnen. De rest van de zak was een mengsel van net-niet-gare friet en restjes vette 5-keer-gebakken snippers. Wat een tegenvaller voor een frituur met zo'n lange traditie.

Het is dat de rest van het eten al op tafel stond, anders was ik teruggegaan en had de heren zelf naar hun mening gevraagd. Voorlopig maar even naar een ander kraam in Hulst.

2,1
  9. Vette friet restjes en een dotje stoofvlees voor 5,40€, dat is profiteren van het toerisme. Echt een afrader. Dan beter naar een frituur die hart heeft voor z'n zaak!

10. Slechtste friture welke ik ooit heb bezocht , men kan daar geen frieten bakken , het is er veel te duur , 18 € voor drie kleine bakjes met wat vlees ,en de frieten zijn echt slecht ! Ik kan ze thuis beter bakken !

11. Wim 42 punten

Jámmer dat er geen min gegeven kan worden. Ongeveer de overmaat hoe het niet moet. Waar is de keuringsdienst?? Vet, (niet alleen de frites) ongezellig, onverschillig. In het land der blinden is eenoog koning zal de eigenaar wel denken. Echt allerslecht, als afrader op plaats '1' !! Dat hier mensen terugkomen is voor mij een raadsel!

12. Inderdaad een tent die het moet hebben van de locatie en de toeristen. We wonen in Hulst en nemen er wel eens onze toevlucht als andere zaken gesloten zijn en we toch echt trek hebben in frietjes van de frituur. En steeds opnieuw hebben we daar spijt van. Er is een ruim aanbod, vriendelijkheid kan wel (sterk afhankelijk van het personeel dat aanwezig is), het is netjes en oogt vers. Maar de frieten zelf vinden we gewoon niet lekker. Te klef, te vet. Jammer.

13. Knabbel

Slappe friet, sauzen niet gekoeld, vrij duur als je kijkt naar andere frituren in de omgeving. Onvriendelijk personeel. Al met al geen beste frituur. Ik denk dat deze frituur het alleen moet hebben van de locatie, verder is er weinig goeds over te zeggen..

14. Ben hier weer eens geweest, afgelopen week. Omdat het niet zo goed beviel kwam ik er al een tijdje niet meer. Ik dacht, laat ik ze weer eens een kans geven. Terwijl ik stond te wachten op mijn beurt kwamen er al 2 klanten terug die ontevreden waren. Er werden geen excuses aangeboden voor de gemaakte fouten en de klanten werden door het zeer jonge "personeel" zo de deur uit gekeken. Toen ik eenmaal aan de beurt was, dacht ik aan mijn vertrouwde snackbar waar ik altijd tot volle tevredenheid ben geholpen, keek nog eens goed naar het gepruts achter de toonbank, en liep ik resoluut de deur uit zonder te bestellen. Nog een detail, er stond een grote emmer frietsaus open en bloot, en de frietjes lagen er al in. De eigenaar (althans ik neem aan dat hij de eigenaar was) liep een beetje heen en weer en was vooral met z'n telefoon bezig. Al met al waardeloos. Een sterke afrader.

15. Uit overige recenties blijkt dat smaken nogal verschillen! Voor mij is het nog altijd één van de betere frieturen uit omgeving Hulst. Altijd verse frietjes en overige snacks ook altijd oké. Snelle service en schoon.

16. Zeer ontevreden over deze zaak, absoluut geen vriendelijk personeel, friet is enorm slap en vet! sauzen staan niet gekoeld, zeker geen aanrader!

17. van Waal

Slappe friet is niet om te eten, bah. Ik ga toch liever langs de chevy's. Het oogt daar veel schoner, bediening is vriendelijker en de smaak is gewoon veel beter. Krokant zoals het hoort en niet slap.

1,1
  18. Unanieme Belgische toerist

Ik ben een fervente frieten eter en ik vind de frieten daar de beste van héél de wereld! Ik kijk er telkens naar uit!

19. Goede, lekkere en verse friet. Lekkere grote porties, kortom geweldig. Zeker een aanrader. Alleen de service kan beter, nogal onvriendelijk.

20. Diep en diep triest dit frietkot!

De bediening is niet al te vriendelijk.

En je zou denken dat ze na al die jaren ervaring toch lekkere frietjes zouden kunnen bakken.

Maar helaas het is niet zo! Veel te slap gebakken.

Maar toch 1 pluspunt! Het is er wel proper.

21. patetter

Mijn ervaring met deze frituur is zwaar beneden peil. Ondanks de jaren lange ervaring, en vele Belgische kooptoeristen zou deze frituur als geen ander moeten weten hoe je een goede frituur uitbaat. Dit is zeker niet naar Belgische formule. De friet is niet zoals friet hoort te zijn. De service en bediening is matig. De aardappelen kopen ze duur in lijkt het, want als er een frietje teveel op je bakje ligt gaat het met een snelle handbeweging terug in de frietkom. Verder heeft deze frituur geen toegevoegde waarde. Het moet het vooral hebben van de toplokatie op de grote markt en in deze geest lijkt het dat ze verder geen moeite hoeven te doen om een goed product af te leveren omdat ze toch wel klanten hebben. Kortom geen aanrader!... Dan toch maar even over de grens...

22. Zaak is perfect gelegen, maar oogt niet schoon volgens mijn indruk. Ondanks verse friet, kunnen deze frietenbakkers niet bakken. De verse friet is veel te vet en klef als een sneeuwbal. Zonde van de verse friet, gezien het jarenlange bestaan van deze zaak bijzonder triest.

Helaas voldoen ze niet aan de eis van een kenner.

23. Friet word elke dag vers gesneden, eerst aardappelen schrappen, dan snijden. Vet word dagelijks ververst.

24. Van Boven

Ik kan mij niet vinden in onderstaande recensie.
    Friet is vers gesneden (geen voorgebakken diepvriesfriet dus).
    Ik kom hier regelmatig en heb nog nooit aangebrande friet gehad.
    Vriendelijke bediening en volop keuze.

25. De Reuver

Messagie staat mooi gelegen in hulst. Maar dat is het ook zo'n beetje. Het eten is niet vers, friet is één hap vet en het frituurvet is ook niet bepaald schoon. Verder is de bediening wel oké. Of je krijgt friet die nog druipt van het frituurvet of het is helemaal aangebrand. Geen aanrader dus.