Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hulst verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening!

Slechte friet, bestelling niet compleet en zeer onvriendelijk.

3. Amerikaans Hulst

Blommaert

Super vriendelijk en heerlijk lekker eten!

4. Chinees Hulst

We hebben n geweldige avond gehad, het eten was goed van kwaliteit, de service is top mede door de altijd bijzondere lieve gastvrouw!

5. Chinees Hulst

Familie Govaerts

Wij komen speciaal naar Hulst om bij Mulan te gaan eten. Het eten is er superlekker en ongelooflijk lieve mensen. Je voelt je er direct thuis. Een dikke aanrader dus.

6. Amerikaans Hulst

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten, enchillades hadden iets pittiger gemogen voor ons als pittige eters maar zeker zeer smakelijk. Bediening en ambiance waren zeer goed. Het enige minpuntje was de lange wachttijd. Komen zeker nog eens terug☺

De Backer Willy

Juist calzone kebab en mijn vrouw kapsalon kip besteld heel lekker warm en veel te veel, geweldig.

Weer super lekker gegeten, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige zit en goede bediening, erg sfeervol restaurant met gemotiveerd personeel die de juiste timing hebben qua eten brengen, afhalen en vragen of er nog iets gedronken wenst te worden, kortom een aanrader, wij komen binnenkort weer terug.

Kip in bucket/basket absoluut beneden peil. Totaal geen vlees, enkel bot en vel. Friet smaakt naar kip en kip smaakt naar friet.

Han Louwiesse en Nel de Koning.

Chef-kok/eigenaar Ronald den Dunnen heeft dit restaurant in de loop der jaren naar zijn hand gezet.
    Door zijn jarenlange ervaring en liefde voor het vak is het restaurant uitgegroeid tot een begrip in de
    regio en daarbuiten.
    De sfeer is informeel en laagdrempelig, de kwaliteit uitstekend,de bediening vriendelijk en correct.
    Niet voor niets is De Vest meerdere malen uitgeroepen tot Beste Zaak van Hulst.
    Wij komen er inmiddels een jaar of 12 op regelmatige basis en zijn nog nooit teleurgesteld.
    Flinke pluim aan Ronald en z'n team.

11. Amerikaans Hulst

Stefanie Verdurmen

Lekker gegeten! Leuke sfeer.

12. Eetcafé Hulst

Lekker eten.
    Beleefd en vlot personeel.
    Mooie sfeer en gezellig met de open haard.

13. Eetcafé Hulst

Meerdere malen gaan eten.
    Eten is steeds in orde en je krijgt genoeg volgens de prijs!

Bediening gaat vlot en het personeel is keurig en beleefd.

M. de Pundert

Heerlijke avond gehad, Vriendelijke bediening & goeie prijs / kwaliteit op ‘n mooie locatie Aanrader!!

We waren met 4 personen, allen voor de gamba's gekozen. Deze kwamen goed heet aan tafel. De gamba's waren heel lekker, alsook de sausjes. De frieten waren minder lekker.

16. Nederlands Hulst

W. de Blaey

Hebben er zondag met 4 personen gegeten. Waren op weg naar huis dus even iets eten, was niet echt druk dus gevraagd naar een tafel. Onvriendelijk antwoord van serveerster: u kunt daar achter gaan zitten en liep vervolgens door. 10 min gewacht voor opnemen drankjes - 10 min later 4 frisdrankjes. Weer gewacht voor opnemen eten. In totaal 3kwartier gewacht voor we konden eten.
    Bij amuse 3vorkjes en 1 lepeltje ! Bij navraag was het antwoord, soepje moet je drinken en liep ongeïnteresseerd weg. Vlees was goed maar ze hadden niet gevraagd hoe het gebakken moet zijn, en mijn hertenbiefstuk was wel erg rood van binnen maar wel mals.
    Door het ongeïnteresseerde gedrag van personeel geen nagerecht of koffie meer besteld.
    Mooie zaak met ruim terras aan het plein.
    Leuke locatie en mooie zaak, gezellig terras.

17. Chinees Hulst

A. de Waele

Geweldig precies zoals gewenst, bediening perfect, voor- hoofd- en nagerecht prima prijs kwaliteit helemaal in orde.

Net restaurant, vriendelijke bediening en goed eten.
    Om een minpunt te noemen, wij zaten bij de bar en achter ons werd de drank gehaald en moesten klanten pinnen. Niet relaxt om te zitten, de andere tafels zijn prima om gezellig te zitten.

Altijd heerlijk eten tegen een lage prijs.

20. Italiaans Hulst

Het enige minpunt is het te lang moeten wachten, tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.

21. Eetcafé Hulst

Voor het eerst naar La Place geweest op 21-9-2017 Vandaag eens bij La Place wat wezen eten, en we namen beiden het steakmenu.
    Op een bord was een vrij klein stukje varkensvlees verstopt onder een berg van saus met vette half gare friet er over heen.
    Het varkensvlees wat in de vitrine lag zag er een stuk groter uit dan wat er onder de friet lag op het bord en het was kantje aan net gaar.
    Dit was eens maar nooit meer, bah zo vreselijk vies.

Ik was samen met een vriendin en wij houden van heerlijk eten en wat chiquer maar meestal zijn ze in zulke restaurants wat stijf. Had ik hier totaal niet! Relaxte sfeer en heerlijk eten en zou het iedereen aanraden. Helemaal top! We gaan zeker nog een keer.

Heerlijk gegeten, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel die de gasten in de watten leggen. Gemoedelijke sfeer. Enig minpuntje: bij het reserveren had ik aan gegeven dat er 1 gast glutenvrij wenste te eten, daar is helaas niets mee gedaan, had het nog verteld bij het doorgeven van de gerechten, echter kreeg een salade met croutons, dit aan de ober door gegeven, verder geen reactie op gekregen, heel erg jammer, gemiste kans.

Prima restaurant, snelle en vriendelijke bediening en service met de nodige aandacht voor alles en iedereen.
    zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk buiten gegeten met een vriend die voor het eerst daar kwam eten.beide zeer tevrede over de gerechten. De bediening en de sfeer. Voor ons een topavond.

26. Chinees Hulst

Familie Prost

Zeer lekker! Verfijnd Chinees eten! Je voelt je onmiddellijk welkom in het restaurant. Topservice!

Gido de Bruijn

Prima restaurant
    Het eten is prima bereid
    De bediening is erg vriendelijk
    Het is niet zomaar een mediterraans restaurant maar een chique restaurant.

Het eten was prima. We waren met een grote groep. Het eten kwam steeds allemaal tegelijk, ondanks het feit dat eenieder iets anders at. Prima.

Bij de gamba's was de voorkeur voor saus in een apart kommetje. Ik weet niet of het mogelijk was, want ik heb het niet gevraagd.

29. Chinees Hulst

Hans

Weer heerlijk gegeten. Ruime porties en veel keus. Vis, vlees, pizza en pasta.