voldoende parking in de buurt

Busstation op 15 min wandelafstand

1391900190 83
1468281979 84
1519203171 87

1. De Vrieze

Goede ontvangst, vlotte bediening, lekker eten.
    Wel niet zo een goede luchtkwaliteit wanneer het restaurant vol zat.

2. Heerlijk gegeten, mooi restaurant met super bediening. Gewoon top.

3. Pascal Bauwens

De bediening was vriendelijk.
    Onze bestelling was zeer lekker, dus ook voor herhaling vatbaar.

4. N.de Bruijn

Sfeer is gezellig, bediening is aardig en attent.
    Ik nam de rode huiswijn en die is prima, maar mijn man wilde een leffe blond, dat is er dus niet ook geen Heineken of Jupiler, alleen Zeeuws bier van de brouwer uit Hulst, dus heeft mijn man maar een biertje Zeeuws Blond genomen, zelf vind ik dat er ook een andere keus moet zijn.
    Mijn man had garnalen cocktail en die was prima.
    Ik zelf had als voorgerecht Vitello Tonato, die was heerlijk.
    Daarna een filet (ossenhaas) prima.
    De steak die ik had was te doorbakken, ik had medium gevraagd, ik heb een andere steak gekregen en die was nu heerlijk.
    Ter compensatie mochten wij een drankje van het huis kiezen 👍
    Al met al een aanrader.
    Groetjes Nelly En Gido.

5. Heerlijke saltimbocca en fantastische rode wijn.

6. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, aangename prijs

7. Het duurde even voordat iemand onze bestelling kwam opnemen, maar iedereen van de bediening was heel erg lief en het eten werd snel gebracht. Het eten was heerlijk en de porties waren perfect!

8. Natascha

Zoals altijd was het weer super! Heerlijk gegeten en in deze tijd voldoen ze ook prima aan de corona regels. Genoeg afstand, schermen tussen de tafels, alles proper.

9. Dimitri vaerewijck

De pizza's waren goed te doen enkel de korst was wel heel krokant geworden. Maar nu komt het, ik was er met mijn zoon van 12 en we zaten vlak naast de bedienings toog. Wel het moet me van het hart hoe de zaakvoerder zijn hulpkoks en bedieningspersoneel behandeld is beneden alle peil. Heb respect voor je personeel of run je zaakje zelf als je toch alles zoveel beter kan… En dat doen terwijl er mensen in je restaurant zitten. Wat moet dat toch deugd doen😡😡😡😡. Was echt heel triestig om tussen dit toneel te zitten…

10. Vera van bavel

Op een rustige maandag avond hebben wij daar goed genoten, prima eten lekkere drankjes.

11. Restaurant volledig aangepast aan de corona maatregelen.
    Zoals altijd lekker eten En vriendelijke bediening!

12. Hoi,

Na de lange lockdown periode gisteren tijd vrij gemaakt om eens lekker te gaan genieten in restaurant Méditerranée..
    Met het fantastische mooie weer natuurlijk mooi meegenomen buiten te kunnen eten aan het water, dat geeft toch extra gezelligheid…
    Men vriendin een pasta en ikzelf een pizza bavaria, beiden uitmuntend, wat een topkwaliteit aan ingrediënten en daarboven dan ook nog eens rijkelijk belegd, naar mijn mening en ervaring nergens beter te vinden.
    Ik kan maar 1 opmerking maken en dat is dat voor deze kwaliteit de prijs veel te laag is, daar mag gerust 20 % bovenop, dan is het nog steeds helemaal niet duur.
    Een aanrader voor iedereen dus!
    We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek!

Groetjes,

Rudi en Lesley (vanuit België)

13. Op een van onze fietstochten vanuit Antwerpen hebben we deze gezellige en lekkere pizzaria enkele jaren geleden ontdekt en sindsdien is dit onze vaste stopplaats om lekker te eten. Een gezellige rustige locatie aan het water weg van alle drukte. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader bij een bezoek aan Hulst!

14. Eten was prima, bediening zeer vriendelijk, de sfeer ging, maar dat lag aan de corona, mensen durven toch niet al te uitbundig te doen. De prijs was laag voor wat je kreeg. Kortom de moeite waart om voor te rijden van uit Terneuzen.

15. Heerlijke Italiaanse keuken in een ongedwongen sfeer 👍🏻

16. Tof restaurant met een ontspannen sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

17. Tony Gauquier

Nadat we vorige zomer meerdere keren gezellig genoten hebben op het terras langs de vaargeul, hadden we vorige week besloten om vanuit Hamme Hulst nog eens te bezoeken en de keuze om een restaurant te maken was niet moeilijk! Gereserveerd van thuis uit werden we er héél vriendelijk ontvangen! Na een lekkere, frisse Gin hebben we weer kunnen genieten van een heerlijke maaltijd! Nadien een gezellige babbel met mevrouw en meneer des huizes (y) ... Wat een lieve mensen! Jullie zien ons zeker terug! Prijs/kwaliteit: top! Met dank, Hilde en Tony

18. Geert Geirnaert

Toffe bediening, lekker gegeten. Prijs kwaliteit zeer goed.

19. Elly Tieleman

Fijne avond gehad, het eten was prima. We komen daar zeker nog terug. Alles was zoals het hoort te zijn en dat voor een aangename prijs.

20. teamuitje

We hebben met ons team een hele gezellige avond gehad, lekker gegeten, vlotte bediening.
    Top! Een aanrader voor iedereen om bij Restaurant Méditerranée in Hulst te gaan eten.

21. De chef weet/ kent zijn produkten… werkt met beste kwaliteiten.
    Grote keuze in de kaart, heel vlotte bediening.
    Wij zaten binnen (winter), maar bij aangenaam zomerweer, een toplokatie om buiten te eten, je zal je onmiddelijk in een vakantiesfeer wanen. Op de deur hangt een stikker waarop vermeld staat :" rolstoeltoegangkelijk, plaat binnen aanwezig om rolstoelen binnen te rijden". Dit heb ik in België nog nooit opgemerkt, en het zijn deze dingen die maken dat het een attente zaak is.
    Wij hebben voortreffelijk gegeten, geen standaard pizza/ pastatent.

22. Marc De Smet

Zeer vriendelijk onthaald door de zaakvoerder ; jammer genoeg waren wij de enige klanten op 2de kerstmis, daar kon die man ook niks aan doen. Direct aperitief gekregen, daarna vissoepje, ik koos voor lamskoteletten, mijn vrouw voor ovenschotel met penne; huiswijn besteld; portie voor vrouw was veel te groot, jammer eigenlijk, een normale mens krijgt dit nooit op; mijn lamskoteletten waren mals, perfect gebakken, jammer genoeg met saus overgoten… wel weinig groenten er bij. Huiswijn ok. Nog digestief en verse muntthee genoten nadien; al bij al een meevaller, wel jammer dat wij er alleen zaten.

23. Heerlijk gegeten met mijn man in dit sfeervolle mediterraanse restaurant. Voor mij een vegetarische pizza die zelfs met lactosevrije kaas kon worden geserveerd, en voor mijn man een stuk vis met pasta en romige saus. Eten is verfijnd en wordt in ruime porties geserveerd, daarnaast zorgt het vriendelijke personeel voor een extra aangename ervaring. Wij komen zeker snel terug!

24. Eten was goed en lekker, vriendelijke bediening,
    en niet lang moeten wachten ondanks dat het druk was.
    TOP!!!

25. Na een gezellig dagje zeeuws vlaanderen laat in de middag in hulst beland.
    Honger natuurlijk en op de bierkaai in het gezellige ogende restaurant mediteranee beland.
    Zag er druk en gezellig uit en ze hadden nog een tafeltje vrij voor twee.
    Vriendelijke ontvangst, het personeel weet hoe het moet.
    Kregen en lekker broodmandje met kruidenboter.
    Na de menukaart bekeken te hebben een biefstuk met pepersaus besteld en mijn vrouw een salade scampi.
    Biefstuk was 1 van de betere, die weten wat ze doen daar en op kwaliteit wordt niet bespaard.
    Keuze uit frietjes, kroketjes of pasta erbij.
    De salade was groot en volgens mijn vrouw ook heerlijk.
    Mooi vond ik dat de kok/eigenaar nog even een praatje kwam maken en vragen of alles lekker was.
    Perfecte afsluiting van een dagje hulst en als we er weer zijn gaan we er zeker weer eten.
    De keuze is immers groot en wil ook wel eens zo n pizza proberen, zag er geregeld langskomen en zagen er heerlijk uit.

26. Bediening was wat minder. 1 drankje genuttigd tot en met het hoofdgerecht. Bediening was ook nogal afwezig en een beetje onderling geruzie. Hierna de kaart gevraagd voor een dessert, na 15 minuten toch nog eens gevraagd of we de kaart mochten zien deze waren ze vergeten. Dessert besteld en 1 persoon wilde graag alleen vanille ijs. Hier kreeg deze een kinderijsje in een emoji beker met discodip en een kinderlepel. Na het lachen gevraagd of er alleen vanille ijs kon zij. Daarop kwam de bediening terug nadat zij naar de keuken geweest was dat dit hetzelfde was. Toch vriendelijk gevraagd dat wij gewoon 2 bolletjes vanille wilden.

27. Heerlijk gegeten in dit restaurant, vriendelijke bediening, en een gezellige sfeer.
    Wij hebben hier gegeten met 3 kinderen.
    Zeker een aanrader als je in Hulst bent!
    Wij komen hier zeker terug.

28. Marc Van Mieghem

- Bestelling aperitief niet juist: 1 verkeerde aperitief.
    - Vlees allemaal hetzelfde gebakken zonder te vragen en één entrecote daarvan zat vol pezen.
    - Gevraagd voor banana royal zonder slagroom maar toch gegeven met slagroom.
    - Italian en Irish koffie tijdens desert aan 7,75 EUR terwijl op de menukaart 7,5 EUR stond (twee verschillende prijzen…)
    - vriendelijke bediening.

29. GHC Moree

Prima restaurant, het duurde wel lang, 1 uur gewacht op onze pizza, die we 18.10u bestelden, gelukkig was er het broodmandje met kruidenboter😕. Nog wat, alle pizza’s hebben kaas erop, was niet duidelijk vermeld☹️, 3-kwart v mn pizza laten staan, weet nu dat je vooraf moet doorgeven als je geen kaas wenst.

30. Joha Roozemond

Gezellig restaurant, werd vriendelijk geholpen. Prima gegeten.

31. Kim vd V

Een heel smaakvol ingericht restaurant met een ruime keuze aan pasta’s, pizza’s en vis en vlees gerechten.
    De beste ossenhaas die je in Hulst kunt eten.
    Altijd lekker, vriendelijk personeel en prijs-kwaliteit is prima in orde.
    Al vaak geweest en hopelijk nog veel vaker…

32. Helaas duurde het erg lang voordat er wat op tafel kwam. De pizza’s waren teleurstellend en erg flauw dus weinig smaak. Gamba’s niet goed schoon gemaakt. Steak en cordon bleu waren wel erg goed.

33. Lekker eten, goede bediening.
    Prima restaurant!

34. Martijn Krakeel

Méditerranée is in ieder opzicht een toegankelijk restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. De reservering bleek achteraf niet nodig op deze rustige woensdagavond. Sommige tafels staan redelijk dicht bij elkaar, maar uit eerdere ervaring blijkt dat ook bij drukte niet storend. Het (bedienend en keuken) personeel is vriendelijk en we hoeven niet lang te wachten. De juiste antwoorden op één of twee vragen omtrent de kaart moesten in de keuken worden nagevraagd, maar de jongedame in kwestie stond, zo bleek, die avond voor het eerst in de bediening. Allemaal natuurlijk geen enkel probleem. Detail: Méditerranée heeft, naast genoeg andere dranken, zes of zeven bieren van lokale brouwerij Vermeersen op fles. Het gebruik van streekproducten scoort altijd goed. De kaart is ruim en uitgebreid en zonder pretenties. Dan de gerechten. Wij kozen garnaalkroketten en vitello tonato vooraf en als hoofd gamba's en verschillende soorten gegrild vlees. De porties zijn ruim: 8 gamba's en ook het gegrilde vlees was meer dan voldoende. Alles is op smaak en de bereidingen zijn goed. Enkel de salade op de borden mist wat creativiteit (en dressing). Overigens is dat niet iets om moeilijk over te doen, hooguit een tip. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een dessert. Maar ook hierover kunnen we uit ervaring zeggen dat ook die prima smaken. Alles inbegrepen een prettige ervaring en we komen dan ook weer terug.

35. Super lekker gegeten en topbediening. Wij blijven terugkomen!

36. Chantal de Moor

Altijd lekker eten, bediening vlot en vriendelijk en een hele gezellige sfeer.

37. Wij waren hier in de buurt en kregen deze tip. Het eten was zeer goed en niet alleen pizza's zeker ook andere gerechten met diverse soorten vlees. Aanrader. Bediening goed, leuke sfeer.

38. Moor De Marc

39. Gisteren lekker gegeten, wel jammer dat het personeel tegen elkaar liep te roepen en vloeken. Niet heel gezellig wanneer je er zit te eten om te ontspannen.

40. Zoals altijd erg lekker en erg gezellig. Komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen.

41. Steven verley

Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.

42. Raymond Keetell

Wij hebben hier vaker gegeten. Altijd lekker, geen opmerking voor zover. De sfeerverlichting mag wel iets minder fel. Wij zaten aan de barzijde en hier hangen van die grote lampen boven de tafel. Vond ik persoonlijk een beetje teveel licht. Maar voor de rest Oke. Eten goed en lekker, bediening uitstekend, tafels stoelen banken netjes en een schoon toilet. Prijs is altijd teveel natuurlijk, maar is nog wel te doen.

43. Gisteren heerlijk gegeten bij Méditerranée. Eigen gebakken brood met lekkere kruidenboter en daarna heerlijke hoofdgerechten. Voor herhaling vatbaar.

44. Catherine Delcour

Zonder meer superlekker en zeker voldoende grote portie.

45. Grace Bogaert

Heel gezellig gegeten persoonlijke bediening.

46. Heerlijk gegeten! Ik miste wat brood bij de Vitello tonnato, maar dit werd direct gebracht.
    Er is niets teveel gevraagd, fijn personeel en piekfijn in orde, bedankt!

47. Heerlijk met ons vieren gegeten. Verschillende gerechten die met aandacht klaargemaakt waren en ook zo geserveerd werden. Een team dat goed op elkaar was afgestemd. Voor ons weer een topavond.

10 vorige recensies
  48. Ronny en Hilde

Zoals gewoonlijk was ons etentje met vrienden weeral perfect verlopen, goede service, lekkere gerechten voor ieder wat wils. Een aanrader. Ronny en Hilde.

49. Heerlijk gegeten. Leuk gezellig restaurant aanrader.

50. Prima eten voor een redelijke prijs!

51. Ludo callebaut

Lekker eten voor een eerlijke prijs.

52. Wendy De Witte

Prima prijs/kwaliteit, royale porties, vriendelijke bediening.

53. Fam Taalman

Wij waren met 4 personen en zijn zeer goed ontvangen en bediend. En vooral zeer lekker gegeten.

54. Ilse de Wilde

Gezellig restaurant op een mooie plekje aan de Bierkaai in Hulst.

55. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, de plaats waar we zaten (naast de vestiare) was minder gezellig.

56. Merket Jean

Super lekker, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit top!! Zeker voor herhaling vatbaar!

57. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening!

58. M. de Pundert

Heerlijke avond gehad, Vriendelijke bediening & goeie prijs / kwaliteit op ‘n mooie locatie Aanrader!!

59. Net restaurant, vriendelijke bediening en goed eten.
    Om een minpunt te noemen, wij zaten bij de bar en achter ons werd de drank gehaald en moesten klanten pinnen. Niet relaxt om te zitten, de andere tafels zijn prima om gezellig te zitten.

60. Altijd heerlijk eten tegen een lage prijs.

61. Prima restaurant, snelle en vriendelijke bediening en service met de nodige aandacht voor alles en iedereen.
    zeker voor herhaling vatbaar.

62. Gido de Bruijn

Prima restaurant
    Het eten is prima bereid
    De bediening is erg vriendelijk
    Het is niet zomaar een mediterraans restaurant maar een chique restaurant.

63. Weer heerlijk gegeten. Ruime porties en veel keus. Vis, vlees, pizza en pasta.

64. Theo Holstein

Nooit meer…
    Je vraagt duidelijk vanwege allergie een cordonbleu zonder champignonsaus. Vervolgens wordt er viermaal (daar we met vier personen waten) exact het zelfde gerecht opgediend deze we hadden besteld, helaas allen met champignonsaus.
    Ik laat mijn gerecht terug gaan daar ik het echt niet kan eten, de serveerster geeft aan ik laat de champignons er uit zeven, waarop ik duidelijk zeg nee dat kan echt niet, vervolgens binnen twee minuten terug met pepersaus over mijn cordonbleu. Helaas over de afgeveegte champignonsaus. Nu een nacht en een dag doodziek.
    Nooit meer… mooie tent, leuk personeel. Maar twee dagen dood ziek zijn met zware allergie aanvallen. Was het niet waard. Ik had liever een half uurtje langer op mijn eten gewacht. Bij ons dit restaurant gedelete.

65. Zeer vriendelijke bediening en super lekker eten!

66. Michael en linsey

Iedere keer zoals verwacht doet Martijn en zijn team hun uiterste best. Het is 1 van de beste restaurants van hulst.

Eén vorige recensie
  67. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten!

68. Peter en Agnes

Heerlijk eten, gezellige sfeer en goede service!

69. Zeer welkom ontvangst, mooie zaak, zeer lekkere koffie.
    Voor de rest komen we zeker nog eens terug!

70. Colyn roland

Op aanraden van vrienden, eerste maal gedaan en zeker voor herhaling vatbaar. 👍

71. Lekker eten, meer dan genoeg en zeer verzorgd.

72. Blommaert

Heerlijk gegeten, prima keuken en goede bediening,
    Helemaal niets op aan te merken!

73. Marianne Goeminne Lauwerysen

Koele Vlamingen als we zijn, hebben we het niet zo begrepen op carnaval. Dat gisteren carnaval gevierd werd in Hulst, was ons dan ook totaal ontgaan maar niettegenstaande het drukke feestgedruis, werd toch evenveel aandacht besteed aan onze gerechten, zoals we gewend zijn.
    Bedankt Martijn en team !

2 vorige recensies
  74. Echt altijd genieten hier. Mijn vriend en ik zijn hier nu al een aantal keren geweest en nemen altijd dezelfde gerechten, iedere keer is de smaak weer zoals we gewend zijn. De sfeer en bediening is ook dik in orde!

75. Martin&Katrien

Super lekker gegeten en heel toffe bediening, zeker een aanrader.

76. Lisa Bijsterveld

Super gegeten en hele leuke bediening, top!!

77. Super vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk vers eten

78. Prima eten en goede bediening, met een heerlijk wijntje erbij een aanrader.

79. De pizza's waren lekker en vers. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Spijtig dat er weinig volk was. Enkel wij en nog een koppel.

80. Vandaag weer heerlijk gegeten met mijn dochters, zoals we al jaren doen bij Mediterranée. Het was weer heerlijk!

81. Een belg

Donderdag, marktdag in Hulst. Wij dachten lekker eens een pizza eten, helaas... Onderkant verbrand. Na 1 hap kwam de baas vragen of alles in orde was, ja, maar dan merkte ik dat de onderkant verbrand was, echt zwart, niet te eten. De baas schrok natuurlijk bij het afruimen. Wij moesten alleen de drank betalen, maar zoiets mag zich niet herhalen. Wij zaten rond 12.30 uur alleen in het restaurant???

82. Heerlijk gegeten en een vlotte en leuke bediening. Een aanrader.

83. Lekker met het gezin gegeten. Goed verzorgd, leuke bediening!!

Voor herhaling vatbaar!

84. Van der Heyden Giovanni

Top! Super! Heel lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Geslaagde avond!

85. Een geslaagde avond. Zeer vriendelijke bediening, geen lange wachttijden, goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Was tweede keer dat we er kwamen en alweer niet teleurgesteld; integendeel. Met onze voorafgaande vragen werd rekening gehouden. Proficiat Méditerranée-team!

86. Sören Vanderghinste

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Leuke en vriendelijke bediening en heel gezellig tafelen. Het eten kwam ook niet veel te snel wat ook een plus punt is! Hier komen we zeker terug! Een nieuwe favoriet.

87. Piet en Nel

Het is weer vrijdag. Vanavond weer lekker eten bij Martijn. Als we vanmiddag in de auto zitten, richting Zeeuws Vlaanderen, dan vraagt Nel altijd: "En weet je al wat je vanavond gaat eten bij Martijn?" Ik zeg dan meestal: "Voor jou is dat niet zo moeilijk, dat zal wel vissoep worden." Zij reageert dan meestal met: "En voor jou zeker uiensoep".

Het maakt niet uit wat je ook wilt eten, alles is overheerlijk. Bijvoorbeeld de scampi's met spek in de currysaus. Echt lekker en voor iedereen aan te raden.

Als je nog niet bij Martijn bent wezen eten, dan wordt het echt tijd om eens binnen te stappen. Ook jullie zullen dan ervaren hoe gezellig en sfeervol het is met vriendelijke, leuke en vlotte bediening. Echt een compliment waard.

Er is een uitgebreide kaart, waaruit zeker voor eenieder een lekkere maaltijd is samen te stellen. Of het nu vlees, vis, tapas of pizza en pasta is. Voor elk wat wils. Het zijn flinke porties van uitstekende kwaliteit en alles vers bereid.

Wij raden dan ook iedereen aan om bij restaurant Méditerranée binnen te stappen om zelf de ervaring op te doen, welke wij al jaren ervaren.

88. de Coster JP

Niettegenstaande onze te late arrival, hebben we uitstekend gegeten. We komen zeker terug!!

89. Dirk Goovaerts

Op voorhand gereserveerd voor 16 man en ging allemaal zeer goed, lekker gegeten, prijs kwaliteit ok. Alleen iets te warm binnen, maar ok het was dan ook een zeer warme dag buiten.

90. Mart en Lisette

Het eten is voortreffelijk, daar kan ik niets van zeggen. Maar de eigenaar is zeer onvriendelijk. Daar hebben we toch een nare nasmaak aan over gehouden.

91. Lonneke

Een leuk en gezellig restaurant met heerlijk eten. Bediening is top, leuke en lieve meiden en altijd vriendelijk! Eten is altijd super. Vooral de biefstuk en ossenhaas is overheerlijk. Voor mij het liefst met peper of stroganoff saus. Die maakt Martijn als de beste! Ook de lasagna en pizza vind ik er heel erg lekker. En het restaurant is rolstoel en hond vriendelijk, dat is voor mij ook een pluspunt. Kortom een goed restaurant met heel lekker eten voor een betaalbare prijs met vriendelijk en gastvrij personeel.

92. Prima restaurant, maar geen uitzonderlijk goede prestatie zoals sommige recensies doen vermoeden.

93. Freddie

Altijd als ik een bezoekje breng bij mijn ouders in Hulst krijgen ze standaard de vraag "Gaan we uit eten bij Martijn?". De salade met spekjes is mijn favoriet, altijd lekker knapperig en goed gevuld met anders lekkers. Ook de scampi's in look durf ik best te kiezen, een top gerecht met frietjes erbij! Ik hou niet van pizza's, maar als Martijn ze maakt dan kan ik gemakkelijk een halve op (aangezien ze altijd rijkelijk belegd zijn is een hele nogal wat). En om alles af te maken standaard twee bollen mokka met caramel en discodip, helemaal top!

94. Deze week weer heerlijk bij Méditerranée gegeten. Het vlees van Martijn blijft bij ons favoriet, het is altijd perfect bereid. Ook de visgerechten, pizza's en pasta's zijn er heerlijk. De porties zijn royaal en de service is ook altijd goed! Het lekkere gratis brood met kruidenboter vinden wij ook zeker een pluspunt. Wij vinden het altijd heel gezellig om in de bankjes te zitten in het restaurant, geeft een knusse sfeer! Kortom, een echte aanrader.

95. peter verstraeten

Op 26-04-2015 gaan eten.

Conclusie: Voorgerecht tapaschotel van de chef: (op terras). Voldoende, maar wel stevig geprijsd en zonder een stukje brood (vergeten?). Sardines (gegrild) te droog. Hoofdgerecht in het restaurant. Zeer oncomfortabele banken.. beter buiten blijven zitten in de kou. Misschien net voldoende voor een snelle hap. Gemengde vleesschotel van de chef met pasta en frietjes: Perfect gegrild met de perfecte bakwijze en voldoende lekkere sausjes, echt sappig. Aanrader! Gemengde visschotel van de chef. Eenvoudige schotel met goed gegrilde sappige stukjes vis en 2 gamba. Alleen sardienen weer te droog. Wijn van het huis zeer matig, karaf van 1/2.

96. arno vink

Op mijn verjaardag met mijn 2 zoons allemaal een pizza gegeten. De 2 margheritas van de kinderen pasten amper op het grote pizza-bord, mijn pizza v.d. chef ook niet en was rijkelijk belegd met allerhande lekkernijen.

Het was weer tiptop in orde Martijn, zoals gebruikelijk. Ook was het bedienend personeel erg vriendelijk en het is altijd leuk dat je zelf ook even een babbeltje komt maken.

Tot de volgende keer.

97. Gezellige plek, leuke sfeer en het eten is heerlijk! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

98. Duurde lang, eten was flauw, de toppings van de pizza waren karig, niet voor herhaling vatbaar. De pizzabakker (die er zelf al niets van bakte) mag wel wat vriendelijker zijn voor z'n personeel.

Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

100. Gastvrije ontvangst; vriendelijk en klantgerichte service, contact met kok is zeer op prijs gesteld.

Volgende pagina