voldoende parking in de buurt

Busstation op 15 min wandelafstand

1404190448 82
1425512015 84
1432619204 82
1532119852 87

1. Helaas duurde het erg lang voordat er wat op tafel kwam. De pizza’s waren teleurstellend en erg flauw dus weinig smaak. Gamba’s niet goed schoon gemaakt. Steak en cordon bleu waren wel erg goed.

2. Lekker eten, goede bediening.
    Prima restaurant!

3. Martijn Krakeel

Méditerranée is in ieder opzicht een toegankelijk restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. De reservering bleek achteraf niet nodig op deze rustige woensdagavond. Sommige tafels staan redelijk dicht bij elkaar, maar uit eerdere ervaring blijkt dat ook bij drukte niet storend. Het (bedienend en keuken) personeel is vriendelijk en we hoeven niet lang te wachten. De juiste antwoorden op één of twee vragen omtrent de kaart moesten in de keuken worden nagevraagd, maar de jongedame in kwestie stond, zo bleek, die avond voor het eerst in de bediening. Allemaal natuurlijk geen enkel probleem. Detail: Méditerranée heeft, naast genoeg andere dranken, zes of zeven bieren van lokale brouwerij Vermeersen op fles. Het gebruik van streekproducten scoort altijd goed. De kaart is ruim en uitgebreid en zonder pretenties. Dan de gerechten. Wij kozen garnaalkroketten en vitello tonato vooraf en als hoofd gamba's en verschillende soorten gegrild vlees. De porties zijn ruim: 8 gamba's en ook het gegrilde vlees was meer dan voldoende. Alles is op smaak en de bereidingen zijn goed. Enkel de salade op de borden mist wat creativiteit (en dressing). Overigens is dat niet iets om moeilijk over te doen, hooguit een tip. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een dessert. Maar ook hierover kunnen we uit ervaring zeggen dat ook die prima smaken. Alles inbegrepen een prettige ervaring en we komen dan ook weer terug.

4. Super lekker gegeten en topbediening. Wij blijven terugkomen!

5. Chantal de Moor

Altijd lekker eten, bediening vlot en vriendelijk en een hele gezellige sfeer.

6. Wij waren hier in de buurt en kregen deze tip. Het eten was zeer goed en niet alleen pizza's zeker ook andere gerechten met diverse soorten vlees. Aanrader. Bediening goed, leuke sfeer.

7. Moor De Marc

8. Gisteren lekker gegeten, wel jammer dat het personeel tegen elkaar liep te roepen en vloeken. Niet heel gezellig wanneer je er zit te eten om te ontspannen.

9. Zoals altijd erg lekker en erg gezellig. Komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen.

10. Steven verley

Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.

11. Raymond Keetell

Wij hebben hier vaker gegeten. Altijd lekker, geen opmerking voor zover. De sfeerverlichting mag wel iets minder fel. Wij zaten aan de barzijde en hier hangen van die grote lampen boven de tafel. Vond ik persoonlijk een beetje teveel licht. Maar voor de rest Oke. Eten goed en lekker, bediening uitstekend, tafels stoelen banken netjes en een schoon toilet. Prijs is altijd teveel natuurlijk, maar is nog wel te doen.

12. Gisteren heerlijk gegeten bij Méditerranée. Eigen gebakken brood met lekkere kruidenboter en daarna heerlijke hoofdgerechten. Voor herhaling vatbaar.

13. Catherine Delcour

Zonder meer superlekker en zeker voldoende grote portie.

14. Grace Bogaert

Heel gezellig gegeten persoonlijke bediening.

15. Heerlijk gegeten! Ik miste wat brood bij de Vitello tonnato, maar dit werd direct gebracht.
    Er is niets teveel gevraagd, fijn personeel en piekfijn in orde, bedankt!

16. Hele vriendelijke bediening, ruime keuze en goed te betalen. Zeker een aanrader!

17. Heerlijk met ons vieren gegeten. Verschillende gerechten die met aandacht klaargemaakt waren en ook zo geserveerd werden. Een team dat goed op elkaar was afgestemd. Voor ons weer een topavond.

18. Ronny en Hilde

Zoals gewoonlijk was ons etentje met vrienden weeral perfect verlopen, goede service, lekkere gerechten voor ieder wat wils. Een aanrader. Ronny en Hilde.

19. Heerlijk gegeten. Leuk gezellig restaurant aanrader.

20. Prima eten voor een redelijke prijs!

21. Ludo callebaut

Lekker eten voor een eerlijke prijs.

22. Wendy De Witte

Prima prijs/kwaliteit, royale porties, vriendelijke bediening.

23. Fam Taalman

Wij waren met 4 personen en zijn zeer goed ontvangen en bediend. En vooral zeer lekker gegeten.

24. Ilse de Wilde

Gezellig restaurant op een mooie plekje aan de Bierkaai in Hulst.

25. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, de plaats waar we zaten (naast de vestiare) was minder gezellig.

26. Merket Jean

Super lekker, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit top!! Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening!

28. M. de Pundert

Heerlijke avond gehad, Vriendelijke bediening & goeie prijs / kwaliteit op ‘n mooie locatie Aanrader!!

29. Net restaurant, vriendelijke bediening en goed eten.
    Om een minpunt te noemen, wij zaten bij de bar en achter ons werd de drank gehaald en moesten klanten pinnen. Niet relaxt om te zitten, de andere tafels zijn prima om gezellig te zitten.

30. Altijd heerlijk eten tegen een lage prijs.

31. Prima restaurant, snelle en vriendelijke bediening en service met de nodige aandacht voor alles en iedereen.
    zeker voor herhaling vatbaar.

32. Gido de Bruijn

Prima restaurant
    Het eten is prima bereid
    De bediening is erg vriendelijk
    Het is niet zomaar een mediterraans restaurant maar een chique restaurant.

33. Weer heerlijk gegeten. Ruime porties en veel keus. Vis, vlees, pizza en pasta.

34. Theo Holstein

Nooit meer…
    Je vraagt duidelijk vanwege allergie een cordonbleu zonder champignonsaus. Vervolgens wordt er viermaal (daar we met vier personen waten) exact het zelfde gerecht opgediend deze we hadden besteld, helaas allen met champignonsaus.
    Ik laat mijn gerecht terug gaan daar ik het echt niet kan eten, de serveerster geeft aan ik laat de champignons er uit zeven, waarop ik duidelijk zeg nee dat kan echt niet, vervolgens binnen twee minuten terug met pepersaus over mijn cordonbleu. Helaas over de afgeveegte champignonsaus. Nu een nacht en een dag doodziek.
    Nooit meer… mooie tent, leuk personeel. Maar twee dagen dood ziek zijn met zware allergie aanvallen. Was het niet waard. Ik had liever een half uurtje langer op mijn eten gewacht. Bij ons dit restaurant gedelete.

35. Zeer vriendelijke bediening en super lekker eten!

36. Iedere keer zoals verwacht doet Martijn en zijn team hun uiterste best. Het is 1 van de beste restaurants van hulst.

37. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten!

38. Peter en Agnes

Heerlijk eten, gezellige sfeer en goede service!

39. Zeer welkom ontvangst, mooie zaak, zeer lekkere koffie.
    Voor de rest komen we zeker nog eens terug!

40. Colyn roland

Op aanraden van vrienden, eerste maal gedaan en zeker voor herhaling vatbaar. 👍

41. Lekker eten, meer dan genoeg en zeer verzorgd.

42. Blommaert

Heerlijk gegeten, prima keuken en goede bediening,
    Helemaal niets op aan te merken!

43. Marianne Goeminne Lauwerysen

Koele Vlamingen als we zijn, hebben we het niet zo begrepen op carnaval. Dat gisteren carnaval gevierd werd in Hulst, was ons dan ook totaal ontgaan maar niettegenstaande het drukke feestgedruis, werd toch evenveel aandacht besteed aan onze gerechten, zoals we gewend zijn.
    Bedankt Martijn en team !

44. Echt altijd genieten hier. Mijn vriend en ik zijn hier nu al een aantal keren geweest en nemen altijd dezelfde gerechten, iedere keer is de smaak weer zoals we gewend zijn. De sfeer en bediening is ook dik in orde!

45. Martin&Katrien

Super lekker gegeten en heel toffe bediening, zeker een aanrader.

46. Lisa Bijsterveld

Super gegeten en hele leuke bediening, top!!

47. Super vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk vers eten

48. Prima eten en goede bediening, met een heerlijk wijntje erbij een aanrader.

49. De pizza's waren lekker en vers. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Spijtig dat er weinig volk was. Enkel wij en nog een koppel.

50. Vandaag weer heerlijk gegeten met mijn dochters, zoals we al jaren doen bij Mediterranée. Het was weer heerlijk!

51. Een belg

Donderdag, marktdag in Hulst. Wij dachten lekker eens een pizza eten, helaas... Onderkant verbrand. Na 1 hap kwam de baas vragen of alles in orde was, ja, maar dan merkte ik dat de onderkant verbrand was, echt zwart, niet te eten. De baas schrok natuurlijk bij het afruimen. Wij moesten alleen de drank betalen, maar zoiets mag zich niet herhalen. Wij zaten rond 12.30 uur alleen in het restaurant???

52. Heerlijk gegeten en een vlotte en leuke bediening. Een aanrader.

53. Lekker met het gezin gegeten. Goed verzorgd, leuke bediening!!

Voor herhaling vatbaar!

54. Van der Heyden Giovanni

Top! Super! Heel lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Geslaagde avond!

55. Een geslaagde avond. Zeer vriendelijke bediening, geen lange wachttijden, goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Was tweede keer dat we er kwamen en alweer niet teleurgesteld; integendeel. Met onze voorafgaande vragen werd rekening gehouden. Proficiat Méditerranée-team!

56. Sören Vanderghinste

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Leuke en vriendelijke bediening en heel gezellig tafelen. Het eten kwam ook niet veel te snel wat ook een plus punt is! Hier komen we zeker terug! Een nieuwe favoriet.

57. Het is weer vrijdag. Vanavond weer lekker eten bij Martijn. Als we vanmiddag in de auto zitten, richting Zeeuws Vlaanderen, dan vraagt Nel altijd: "En weet je al wat je vanavond gaat eten bij Martijn?" Ik zeg dan meestal: "Voor jou is dat niet zo moeilijk, dat zal wel vissoep worden." Zij reageert dan meestal met: "En voor jou zeker uiensoep".

Het maakt niet uit wat je ook wilt eten, alles is overheerlijk. Bijvoorbeeld de scampi's met spek in de currysaus. Echt lekker en voor iedereen aan te raden.

Als je nog niet bij Martijn bent wezen eten, dan wordt het echt tijd om eens binnen te stappen. Ook jullie zullen dan ervaren hoe gezellig en sfeervol het is met vriendelijke, leuke en vlotte bediening. Echt een compliment waard.

Er is een uitgebreide kaart, waaruit zeker voor eenieder een lekkere maaltijd is samen te stellen. Of het nu vlees, vis, tapas of pizza en pasta is. Voor elk wat wils. Het zijn flinke porties van uitstekende kwaliteit en alles vers bereid.

Wij raden dan ook iedereen aan om bij restaurant Méditerranée binnen te stappen om zelf de ervaring op te doen, welke wij al jaren ervaren.

58. de Coster JP

Niettegenstaande onze te late arrival, hebben we uitstekend gegeten. We komen zeker terug!!

59. Dirk Goovaerts

Op voorhand gereserveerd voor 16 man en ging allemaal zeer goed, lekker gegeten, prijs kwaliteit ok. Alleen iets te warm binnen, maar ok het was dan ook een zeer warme dag buiten.

60. Mart en Lisette

Het eten is voortreffelijk, daar kan ik niets van zeggen. Maar de eigenaar is zeer onvriendelijk. Daar hebben we toch een nare nasmaak aan over gehouden.

61. Lonneke

Een leuk en gezellig restaurant met heerlijk eten. Bediening is top, leuke en lieve meiden en altijd vriendelijk! Eten is altijd super. Vooral de biefstuk en ossenhaas is overheerlijk. Voor mij het liefst met peper of stroganoff saus. Die maakt Martijn als de beste! Ook de lasagna en pizza vind ik er heel erg lekker. En het restaurant is rolstoel en hond vriendelijk, dat is voor mij ook een pluspunt. Kortom een goed restaurant met heel lekker eten voor een betaalbare prijs met vriendelijk en gastvrij personeel.

62. Prima restaurant, maar geen uitzonderlijk goede prestatie zoals sommige recensies doen vermoeden.

63. Freddie

Altijd als ik een bezoekje breng bij mijn ouders in Hulst krijgen ze standaard de vraag "Gaan we uit eten bij Martijn?". De salade met spekjes is mijn favoriet, altijd lekker knapperig en goed gevuld met anders lekkers. Ook de scampi's in look durf ik best te kiezen, een top gerecht met frietjes erbij! Ik hou niet van pizza's, maar als Martijn ze maakt dan kan ik gemakkelijk een halve op (aangezien ze altijd rijkelijk belegd zijn is een hele nogal wat). En om alles af te maken standaard twee bollen mokka met caramel en discodip, helemaal top!

64. Deze week weer heerlijk bij Méditerranée gegeten. Het vlees van Martijn blijft bij ons favoriet, het is altijd perfect bereid. Ook de visgerechten, pizza's en pasta's zijn er heerlijk. De porties zijn royaal en de service is ook altijd goed! Het lekkere gratis brood met kruidenboter vinden wij ook zeker een pluspunt. Wij vinden het altijd heel gezellig om in de bankjes te zitten in het restaurant, geeft een knusse sfeer! Kortom, een echte aanrader.

65. peter verstraeten

Op 26-04-2015 gaan eten.

Conclusie: Voorgerecht tapaschotel van de chef: (op terras). Voldoende, maar wel stevig geprijsd en zonder een stukje brood (vergeten?). Sardines (gegrild) te droog. Hoofdgerecht in het restaurant. Zeer oncomfortabele banken.. beter buiten blijven zitten in de kou. Misschien net voldoende voor een snelle hap. Gemengde vleesschotel van de chef met pasta en frietjes: Perfect gegrild met de perfecte bakwijze en voldoende lekkere sausjes, echt sappig. Aanrader! Gemengde visschotel van de chef. Eenvoudige schotel met goed gegrilde sappige stukjes vis en 2 gamba. Alleen sardienen weer te droog. Wijn van het huis zeer matig, karaf van 1/2.

66. arno vink

Op mijn verjaardag met mijn 2 zoons allemaal een pizza gegeten. De 2 margheritas van de kinderen pasten amper op het grote pizza-bord, mijn pizza v.d. chef ook niet en was rijkelijk belegd met allerhande lekkernijen.

Het was weer tiptop in orde Martijn, zoals gebruikelijk. Ook was het bedienend personeel erg vriendelijk en het is altijd leuk dat je zelf ook even een babbeltje komt maken.

Tot de volgende keer.

67. Gezellige plek, leuke sfeer en het eten is heerlijk! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

68. Duurde lang, eten was flauw, de toppings van de pizza waren karig, niet voor herhaling vatbaar. De pizzabakker (die er zelf al niets van bakte) mag wel wat vriendelijker zijn voor z'n personeel.

Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

70. Gastvrije ontvangst; vriendelijk en klantgerichte service, contact met kok is zeer op prijs gesteld.

71. Afgelopen week 2x bij Méditerranée gegeten, 1x met 20 man en 1x met 12 man! Allemaal tegelijk eten, erg lekker. Super vlees, heerlijke sauzen, lekkere pizza's en pasta's. Grote porties. Vriendelijke chef die staat voor zijn zaak en zijn kwaliteit. Gezellige bediening. En een goede kwaliteit/prijsverhouding! Een echte aanrader!!

72. Geweldig restaurant! De bediening is fantastisch, ze doen er alles aan om te zorgen dat je een leuke avond hebt. De kok komt ook vaak spontaan een praatje maken en vertelt dan met passie over de zaak. Het eten was heerlijk en grote porties. Het is dus geen restaurant waar je met honger naar buiten zult gaan. Als je in de buurt bent van Hulst en voor een klein prijsje lekker en gezellig wilt eten in Méditerrannée zeker een aanrader!

73. Heel gezellig, vriendelijk onthaal, lekkere en grote porties, een aanrader voor iedereen.

74. Naomi Wolfert

Heel gezellig restaurant, zeker voor stellen om te gaan eten is de sfeer zeer romantisch. Geen restaurant om als gezin naartoe te gaan.

75. Zeer lekker eten en de porties zijn ook heel groot.
    Je zult niet met honger naar buiten gaan.
    En de bediening is heel vriendelijk!

76. Kathy de stobbeleere

Een leuk restaurant!
    Met een open keuken en vriendelijke werknemers.
    Grote porties en lekker eten.
    Wij zijn hier nog nooit zonder honger uit de deur gestapt!

77. Prima restaurant! Porties soms wel erg groot, maar je gaat dan in ieder geval niet met honger naar buiten! Altijd vriendelijk personeel, lekker eten en prima locatie. Ik ga hier met regelmaat naartoe!

78. Erg smakelijk gegeten en zeer vriendelijke dames in de bediening!

79. Gisteren alweer een heerlijke lunch bij Méditerranée. Bedankt Martijn en crew!

80. Gisteren middag even hier gaan eten, het voorgerecht prachtig en lekker, maar als hoofdgerecht hadden we gekozen voor saltimboca romangna, het vlees was niet op te eten enorm sterk door gedrongen van de rozemarijn, twee takken op elke stukje vlees, zelfs de binnenkant de ham niet te eten zeer sterke rozemarijnsmaak.
    Het beetje saus had geen smaak!
    De kok zal beter toch eens goed zijn vak moeten leren.

81. DJ 214 punten

De pizza was niks op aan te merken gewoon goed te eten, maar de service?? We hebben een uur op de pizza's zitten wachten terwijl het niet eens echt druk was, kijken of je glas leeg was deden ze ook niet.

Wel een chagerijnig hoofd toen er geen fooi kwam, ik geen service jij geen fooi... zo werkt dat!!

82. Frans&lillian

Bij Méditerranée diverse keren het genoegen gehad om daar te dineren. Het jonge, enthousiaste team onder leiding van chefkok Martijn maakt ons bij elk bezoek weer blij. De prijs/kwaliteit, het enthousiaste team, gezellige ambiance, maar bovenal de heerlijke verse gerechten van vlees en vis, van pasta tot pizza, alles tot in de puntjes verzorgd, zorgen ervoor dat wij hier ons helemaal thuis voelen.

Warme aandacht op een van de mooiste plekjes van Hulst.
    Bedankt lieve mensen, we komen snel weer terug.

Groeten van ons en chapeau!!

83. Wat we hier ook bestellen, is heerlijk. Onze favorieten: Ossehaas en tagliatelle met scampi's. Heerlijke frietjes, altijd salade, warme groenten inclusief op verzoek! Mandje vers brood met kruidenboter krijg je vooraf!
    Wij komen zeker nog terug.

84. Yvo Van Asch

Via internet vond ik het restaurant dat aangaf om glutenvrij te eten wat voor mij telt. Ik heb dan ook niet verder gezocht en vergeleken. Het onthaal was uiterst vriendelijk, en de service ook. Het eten was zeker niet slecht maar niet van hoge culinaire waarde, zeker geen ster maar dat is niet wat we zochten. Het was vermakelijk te kunnen genieten van de goede service. Wat primordiaal was dat ik glutenvrij heb genoten van mijn maaltijd. De kennis is een opsteker voor de chef omtrent dit probleem en zelfs een aanrader voor mensen die zoals ik aan coeliakie onderhevig zijn.

85. I. Spitters

We eten hier regelmatig en zoals gewoonlijk was het weer heerlijk. De porties zijn ruim en van uitstekende kwaliteit, je gaat nooit met honger van tafel.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam. En Martijn is ook altijd vriendelijk,vraagt ook altijd of alles naar wens was. Dit restaurant is zeker een aanrader!

86. Sjoerd Hofland

Ik heb hier in de zomer een keer gegeten, en de pizza die ik op had was een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Zeker een aanrader dus, deze pizzeria!

87. De bediening was erg behulpzaam. De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Jammer dat de vistapas voor de helft kant en klaar uit de diepvries kwamen. Het vlees kwam enigszins verbrand en ongekruid van de grill. We hebben geen van allen ons bord leeg gegeten. Jammer.

88. Super restaurant, ga er al van jongs af aan eten. Leuk en vriendelijk personeel en een gezellige baas die graag een praatje komt maken met zijn klanten. Vorige week ben ik er nog geweest en heb ik de lamskoteletten geprobeerd. Ik kreeg een grote portie super lekker bereid vlees voor een goede prijs.

89. jean-paul van den berghen

Heb er veel gegeten en is elke keer weer heerlijk, vriendelijke mensen. En voor de duidelijkheid het is mediteraans en niet persee een italiaan. Erg lekkere tapas met name!

90. patrick savelkoul

Gezellige zaak, goeie bediening, uitgebreide kaart, meer moet dat niet zijn... Voor ons 'n beetje uit de buurt, maar zeker af en toe de verplaatsing waard.

91. Paul Erades

Gisterenavond met vrienden een lekkere pizza gegeten. Vooraf wat vers brood met eigen gemaakte kruidenboter voor bij het aperitief. De pizza's zijn lekker vers klaar gemaakt en de smaak is niet van een goede Italiaanse kok te onderscheiden! Het personeel is vriendelijk en attent. Een kleine tip is dat de pizza's moeilijk te snijden zijn met het bijgeleverde mes. Wij komen in ieder geval weer terug.

92. In 1 week tweemaal bij dit gezellige restaurant gegeten. De eerste keer een overheerlijke cordon bleu, wat was die heerlijk! Gisteren had ik de canneloni, die heeft mijn cijfer van een 9 naar een 8 gehaald helaas. De saus te flauw en het gehakt ongekruid. Had het gevoel dat het vanuit de vriezer de oven in is gegaan.. Mijn vriend had de verschillende soorten (lams, rund, kalfs en varkens) vlees met een super pepersaus. De citroensorbet was super en ook de choco mousse goed van smaak. Helaas wel wat "wit uitgeslagen", maar dat is alleen het zicht! Ik kom zeker vaker terug!

93. Heerlijk gegeten, prima bediening. Tip voor de kok: zoveel saus bij het kalfsvlees misschien beter in een jus-schaaltje serveren, dan hoeven frietjes/kroketjes en groentjes niet in de saus te liggen weken. Is overigens bij ons snel opgelost met een extra leeg bordje.
    Meditérranée is een aanrader!

94. Weer heerlijk gegeten dit weekend. Méditerranée is een restaurant waar we regelmatig graag terug komen. Eerst lekker aan het water gezeten en de Sangria geprobeerd. Deze was erg lekker moet ik zeggen! Zeker een aanrader! Daarna een goed gevulde salade voor mij zelf en een pizza voor mijn man en de kinderen. Alles was gewoon weer van uitmuntende kwaliteit. Vriendelijke eigenaar en vriendelijk personeel. Het interieur heeft ook recentelijk ook een opknapbeurt gekregen. Nieuwe tafels / stoelen / banken. Ziet er erg netjes uit. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer! Ga zo door!

95. mieke bogaert

Gaan regelmatig eten daar. Niet alleen de pizza's en pasta's maar ook vis en vlees zijn van prima kwaliteit en smaakvol bereid. Flinke porties en verse produkten. Het vers gebakken brood vooraf is heerlijk en het aperitief van het huis is een echte aanrader. Ruime kaart, voor ieder wat wils. Prachtige ligging, vooral in de zomer is het heerlijk vertoeven aan de Bierkaai. Vriendelijke bediening, plekje waar iedereen zich thuis voelt. Ook de kleintjes hebben een speelhoekje. Hygiëne is OK, vanuit het restaurant ziet men de chef aan het werk in de keuken.

96. fam. de waal en cobussen

Of het eten smaakt? Geen idee. We zijn niet verder gekomen dan de bediening die ons schaapachtig aankeek toen we vroegen of een van onze kinderen glutenvrij kon eten. Daar had ze nog nooit van gehoord. De volgende serveerster die kwam heeft navraag bij de kok gedaan maar het bleek niet mogelijk. Wij vinden het onvoorstelbaar dat je in deze tijd niet glutenvrij in een restaurant kunt eten. Gemiste kans!

97. Wij vonden het een zeer aangename ervaring. De prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding vonden wij zeer goed. Zou zo nog eens terug gaan :D

98. Paul Verbeke

Patroon zorgt voor een smakelijke maaltijd en heeft tijd voor een gezellige babbel met de gasten. Ik ga er zeker terug!

99. fam, Gijselings

Gezellig restaurant, toffe bediening, goede kok, scherpe prijzen, mooie locatie

Volgende pagina