Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Méditerranée verdeeld zijn.

1. Tof restaurant met een ontspannen sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

2. Tony Gauquier

Nadat we vorige zomer meerdere keren gezellig genoten hebben op het terras langs de vaargeul, hadden we vorige week besloten om vanuit Hamme Hulst nog eens te bezoeken en de keuze om een restaurant te maken was niet moeilijk! Gereserveerd van thuis uit werden we er héél vriendelijk ontvangen! Na een lekkere, frisse Gin hebben we weer kunnen genieten van een heerlijke maaltijd! Nadien een gezellige babbel met mevrouw en meneer des huizes (y) ... Wat een lieve mensen! Jullie zien ons zeker terug! Prijs/kwaliteit: top! Met dank, Hilde en Tony

3. Nog nooit slecht gegeten en altijd gezellig. 1tip: trui aandoen, het is er wel altijd koud.

4. Nederlands Hulst

Nu gaan eten valentijnsmenu er boenk op echt zalig proficiat ronald. Ook gaan wij er regelmatig eten nooit een opmerking te maken. En als belg moet ik er bij vermelden de frietjes zijn zeer goed op zijn Belgisch. Dus voor ons altijd genieten in De Vest.

5. Geert Geirnaert

Toffe bediening, lekker gegeten. Prijs kwaliteit zeer goed.

6. Chinees Hulst

Joseijzendijke

Zaterdag J.l. Heerlijk gegeten. Gezellig warm restaurant. Heel vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

7. Elly Tieleman

Fijne avond gehad, het eten was prima. We komen daar zeker nog terug. Alles was zoals het hoort te zijn en dat voor een aangename prijs.

8. teamuitje

We hebben met ons team een hele gezellige avond gehad, lekker gegeten, vlotte bediening.
    Top! Een aanrader voor iedereen om bij Restaurant Méditerranée in Hulst te gaan eten.

9. De chef weet/ kent zijn produkten… werkt met beste kwaliteiten.
    Grote keuze in de kaart, heel vlotte bediening.
    Wij zaten binnen (winter), maar bij aangenaam zomerweer, een toplokatie om buiten te eten, je zal je onmiddelijk in een vakantiesfeer wanen. Op de deur hangt een stikker waarop vermeld staat :" rolstoeltoegangkelijk, plaat binnen aanwezig om rolstoelen binnen te rijden". Dit heb ik in België nog nooit opgemerkt, en het zijn deze dingen die maken dat het een attente zaak is.
    Wij hebben voortreffelijk gegeten, geen standaard pizza/ pastatent.

10. Ongelooflijk dat deze zaak nog zoveel positieve reacties krijgt. De service is een aanfluiting, het eten een schande voor een Grieks restaurant. De eigenaar heeft er zelf geen enkele belangstelling in de kwaliteit te verbeteren. Dat geld eveneens voor de keuken. Als je in de omgeving goed Grieks wil eten met een bekwame bediening, rij dan even door naar Terneuzen op de markt. Smakelijk!

1,9
  11. Chinees Hulst

Gezellige atmosfeer, Fantastisch vriendelijke en attente gastvrouw en medewerkers. Culinaire hoogstandjes. Echt een aanrader voor een heerlijk en gezellig avondje uit in het bijzonder voor de liefhebbers van de Aziatische keuken 👍👍👍

12. Chinees Hulst

Sjaak

13. Top service en uitstekende burgers!

14. Marc De Smet

Zeer vriendelijk onthaald door de zaakvoerder ; jammer genoeg waren wij de enige klanten op 2de kerstmis, daar kon die man ook niks aan doen. Direct aperitief gekregen, daarna vissoepje, ik koos voor lamskoteletten, mijn vrouw voor ovenschotel met penne; huiswijn besteld; portie voor vrouw was veel te groot, jammer eigenlijk, een normale mens krijgt dit nooit op; mijn lamskoteletten waren mals, perfect gebakken, jammer genoeg met saus overgoten… wel weinig groenten er bij. Huiswijn ok. Nog digestief en verse muntthee genoten nadien; al bij al een meevaller, wel jammer dat wij er alleen zaten.

15. Internationaal Hulst

We waren hier eerste kerstdag met de familie. Het eten was heel lekker, maar er was erg veel lawaai. We hadden ons verheugd op een avondje ontzorgd kletsen, maar je kon elkaar niet verstaan door de herrie van de muziek. Een idioot met een muts liep van begin af aan keihard te schreeuwen in zn karaokebox en later gooiden ze het volume onbeschaamd vol open. Niet met kerstmuziek, maar met Belgische smartlappen, waar ook weer doorheen werd geschreeuwd. Wat een schaamteloze vertoning! Je oren deden er pijn van. We zijn zo snel mogelijk weggegaan. Het was niet meer te harden.

6,7
  16. Chinees Hulst

Gezellige atmosfeer. Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Het eten was heerlijk en zo fijn van smaak!
    De gastvrouw neemt alle tijd te adviseren bij de keuze, en keuze is er te over.
    Een aanrader als je van Chinees eten houdt en in Hulst heerlijk wilt eten.

17. Heerlijk gegeten met mijn man in dit sfeervolle mediterraanse restaurant. Voor mij een vegetarische pizza die zelfs met lactosevrije kaas kon worden geserveerd, en voor mijn man een stuk vis met pasta en romige saus. Eten is verfijnd en wordt in ruime porties geserveerd, daarnaast zorgt het vriendelijke personeel voor een extra aangename ervaring. Wij komen zeker snel terug!

18. Eetcafé Hulst

Willy de Brouwer

Al vaak gegeten bij Kwebbel... 1-12-2019... deze avond weer... voor de eerste keer in het nieuwe pand aan de Bierkaai.
    Het was een feest!!! Zelden zo lekker gegeten! ow.... een tip.... de Irish Coffee is het meer dan waard!!!!!!! Dank je wel!!!! het was top!!!!!!!!!

19. Lekker eten. Het eten is goed warm na thuisbezorging. Ga zo door!

20. Voor ons gewoon een vast adres geworden als we in de buurt zijn. Goede service, lekker eten.
    In het begin stond de muziek iets te hard, maar dat werd gelijk aangepast, super.
    We komen zeker weer terug 👍😎

21. Chinees Hulst

Het was fantastisch! Het eten en de bediening waren echt top. Melissa, de gastvrouw, is écht vriendelijk, het eten is écht lekker en origineel.

22. Eten was goed en lekker, vriendelijke bediening,
    en niet lang moeten wachten ondanks dat het druk was.
    TOP!!!

23. Ronald Niemeijer

Super gegeten. Mijn zoon had nooit nooit onionrings gegeten, maar is volledig om. Daarna de klusburger double. Die is mega. Kregen wij niet op maar super lekker. Maar bovenal een super vriendelijke en spontane bediening. Absoluut een aanrader. Wij komen terug.

24. Na een gezellig dagje zeeuws vlaanderen laat in de middag in hulst beland.
    Honger natuurlijk en op de bierkaai in het gezellige ogende restaurant mediteranee beland.
    Zag er druk en gezellig uit en ze hadden nog een tafeltje vrij voor twee.
    Vriendelijke ontvangst, het personeel weet hoe het moet.
    Kregen en lekker broodmandje met kruidenboter.
    Na de menukaart bekeken te hebben een biefstuk met pepersaus besteld en mijn vrouw een salade scampi.
    Biefstuk was 1 van de betere, die weten wat ze doen daar en op kwaliteit wordt niet bespaard.
    Keuze uit frietjes, kroketjes of pasta erbij.
    De salade was groot en volgens mijn vrouw ook heerlijk.
    Mooi vond ik dat de kok/eigenaar nog even een praatje kwam maken en vragen of alles lekker was.
    Perfecte afsluiting van een dagje hulst en als we er weer zijn gaan we er zeker weer eten.
    De keuze is immers groot en wil ook wel eens zo n pizza proberen, zag er geregeld langskomen en zagen er heerlijk uit.

25. Bediening was wat minder. 1 drankje genuttigd tot en met het hoofdgerecht. Bediening was ook nogal afwezig en een beetje onderling geruzie. Hierna de kaart gevraagd voor een dessert, na 15 minuten toch nog eens gevraagd of we de kaart mochten zien deze waren ze vergeten. Dessert besteld en 1 persoon wilde graag alleen vanille ijs. Hier kreeg deze een kinderijsje in een emoji beker met discodip en een kinderlepel. Na het lachen gevraagd of er alleen vanille ijs kon zij. Daarop kwam de bediening terug nadat zij naar de keuken geweest was dat dit hetzelfde was. Toch vriendelijk gevraagd dat wij gewoon 2 bolletjes vanille wilden.

26. Nicole Saman

Goed en gezellig restaurant, met uitstekend personeel.
    Goede prijs, kwaliteitsverhouding. De eigenaar is begaand en vriendelijk.
    Een echte aanrader.

27. Ik kom al ruim 25 Jaar in Restaurant Rhodos, en ben altijd tevreden over het eten en de prijs/kwaliteits verhouding is meer dan voldoende. De eigenaars, het keukenpersoneel en de bediening is altijd heel vriendelijk. De sfeer is altijd gezellig; als er iets ontbreekt of als er een aanpassing nodig is wordt er altijd voor gezorgd. Echt een aanrader!

28. Ben van Meelen

29. Heel lekker gegeten, heel vriendelijke bediening! Een aanrader.

30. Heerlijk gegeten in dit restaurant, vriendelijke bediening, en een gezellige sfeer.
    Wij hebben hier gegeten met 3 kinderen.
    Zeker een aanrader als je in Hulst bent!
    Wij komen hier zeker terug.