Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilvarenbeek verdeeld zijn.

1. Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad met vrienden. Het eten was erg lekker en de bediening erg gastvrij en gezellig!

2. Jacqueline en Ton Fabert van Rooij

Komen hier al 6jaar, nu ook met Belgische vrienden!
    Altijd gezellig met de bediening van Yvonne en Rita.

Sfeervol en gezellig alle 3 Piet's restaurants zowel Het Landgoed en ook Paulus.

Jacqueline en Ton.
    πŸ’‹πŸ‘„πŸ‘πŸ‘‹πŸ‘πŸ‘‹πŸ„πŸŽƒπŸ„πŸŽƒπŸ‘„πŸ’‹πŸ‘πŸ‘‹πŸ‘πŸ‘‹

3. Internationaal Hilvarenbeek

Zeer gezellig, vriendelijk personeel, voldoende keuze en voldoende eten. Meningen over ribbetjes waren wat verdeeld...

4. De Verhelstjes

Wat een heerlijk gastvrije zaak. Het eten smaakte uitstekend, de prijzen zijn precies goed voor de flinke porties die je krijgt en het personeel is erg gastvrij en vriendelijk

5. Monique

6. Stoopen

We hebben hier gegeten met Social Deal. We hadden ruime keuze en wat we op hebben was lekker. Ook vonden we gastheer en personeel vriendelijk. Wel vond ik de prijs van de consumties m.u.v. de wijn aan de hoge kant. Bv glaasje cola 2,80
    Maar verder is het allemaal prima geweest.

7. Op een, niet al te drukke, zondag met twee personen gegeten bij Intermezzo. We vonden beide het eten erg karig.

We hadden ieder een spaghetti bolognese besteld en een salade caprese om te delen. Voor de salade caprese betaal je €12.50 voor 4 plakjes tomaat met 4 plakjes mozzerella. We kregen een niet al te groot bord spaghetti met wat tomatensaus met een enkel stukje gehakt erin.

Bij het afrekenen waren er 2 drankjes teveel aangeslagen, toen wij de ober hier op aanspraken gaf hij alleen maar aan "het niet te hebben aangeslagen". Hier hebben wij echter geen boodschap aan. We hebben een uur moeten wachten op het diner en verschillende keren moeten vragen of we eindelijk wat konden bestellen.

Wij zullen hier niet nog eens gaan eten. Erg jammer want het is een erg mooi pand.

2,7
  8. Ria van Tilburg

Heerlijk gegeten. Het was lekker rustig om 18:00 uur tot ongeveer 19: 00 uur. Daarna werdt het drukker en voor ons ook minder gezellig.

We hadden met opzet voor een dinsdagavond gekozen, omdat we rustig wilde eten en lekker kletsen. We hadden veel last van de gesprekken van andere gasten zij waren luidruchtig.

De bediening was heel correct en ook gezellig. De gerechten waren echt bijzonder goed. Ook de soep van de dag (ijsbergsla soep) was verrassend apart en heerlijk.
    Het is ons favoriete restaurant.

Wij komen hier erg graag, omdat het altijd ontzettend goed is.

9. Gisteren gegeten via Social Deal, erg leuk restaurant. Eten was voortreffelijk en de ambiance ook. Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel, wat ook heel belangrijk is.

10. Birdies

Heerlijk gegeten via Social Deal. Ruime menukeuze en vriendelijke bediening. Aanrader!

11. Vandaag met ons hockeyteam hier gegeten via social deal. Helemaal geweldig. Je kon uitgebreid kiezen. Leuke bediening en het eten was fantastisch.

12. Danielle

Met 11 dames gegeten via Socialdeal. Heerlijk gegeten, de service was top.

13. Gister met z'n 4e gaan eten via Social deal. Toen we de kaart kregen, zag ik een ander menu als wat op internet staat. Weinig keus!! Ik heb hier een opmerking overgemaakt, geen reactie. Bij de vraag of we alles konden kiezen van de kaart, werd er vluchtig uitgelegd waar je uit kon kiezen. De vraag welke meerprijs erbij kwam bij de ossenhaas?? Daar gaf de ober een zwaar geΓ―rriteerd antwoord op. Toen ik door vroeg zei hij, "Weet ik niet, moet ik vragen." Hij kwam terug en benoemt een meerprijs van €4,50.- Nou goed, prima. Wij besteld en uiteindelijk krijgen we het eten geserveerd. Tomatensoep was oke, carpaccio erg saai. Hoofdgerecht idem. Uiteindelijk krijg je de bon onder je neus en moet je bijna nog €60 bij betalen naast de Socialdeal, kun je dus net zo goed Γ  la carte bij een gewoon restaurant gaan eten. Een keer en nooit meer! Geen aanrader!

14. Je moet geen haast hebben. Vaak zijn er twee mensen in de bediening voor een volle zaak. Ze blijven zelf heerlijk rustig en maken op zijn tijd een praatje of grapje. Dit komt de sfeer ten goede.
    Lekkere pizza's en vooral het dessert voor twee personen is een aanrader.

15. Silvain

Bij binnenkomst kon er nog net hallo vanaf en konden wij ergens gaan zitten. De ober (hoewel hij deze naam eigenlijk niet mag hebben) kwam informeren of wij de Groupon-bon hadden en gaf de menukaart. Na de vraag of wij iets wilde drinken vroegen wij naar een drankenkaart omdat we nog niet wisten wat. Deze was er niet en na wat vragen kwamen we uit bij de drankjes die wij wilde. Achteraf bleek duidelijk wat de insteek was, extreem lange wachttijden maar wel steeds naar consumpties informeren en bij de rekening uiteindelijk € 4.70 durven te vragen voor een glaasje port heeft iets weg van doelbewust handelen en geld verdienen aan Groupon-menu's. Dit soort bedragen betaal je in een wat betere (michelin) restaurants voor een port. Niet de lokale pizzeria.

Terug naar de "ober", zonder uitleg kwam hij vragen wat onze keus was. Aangezien de kaart in het Italiaans was hadden wij nog wat vragen en kwam hij iets later terug.
    De voorgerechten kwamen en de carpaccio was smakeloos en was slechts voorzien van olie en wat sla, de vitello tonnato was nog erger. De tonijnmayonaise was als water en daar dreef het vlees dan in. Dit gerecht hebben we dus niet opgegeten en het was hopen op het hoofdgerecht.

Na een uur en meerdere malen vragen diende het hoofdgerecht zich vervolgens aan. Misschien ook wel de moeite om te melden dat alle tafels met β€œbonnen” van Groupon en ook Social Deal lang moesten wachten en dat de twee tafels die van de kaart bestelden snel geholpen werden.
    De ossehaas (als het dat al was) smaakte nergens naar en de pepersaus was ronduit smerig de rode wijnsaus was nog net eetbaar en het groentegarnituur had al wat jaren in de diepvries doorgebracht waarschijnlijk. De gefrituurde aardappelpartjes was het enige wat normaal eetbaar was.

Dit was voor ons genoeg, het dessert wilde we niet meer en de ober was totaal niet meer aanspreekbaar op de klachten die wij over het eten hadden.
    Het enige dat hij nog riep was dat hij niet de eigenaar was en liep vervolgens snel weer weg.
    We hebben de eerder genoemde port afgerekend en waren blij dat we niet meer gedronken hadden in dit verschrikkelijke restaurant om ze die omzet niet te gunnen.

In het kort hebben we dus het voor en het hoofdgerecht niet op omdat het vies was en het dessert niet meer afgewacht. Het personeel is uitermate onkundig en onvriendelijk en terugkomen doen wij natuurlijk nooit meer. Even voor de beeldvorming wij zijn zeker niet buitengewoon kritisch en eten meerdere malen per week buiten de deur op allerlei niveau’s maar zo slecht als dit maken we niet vaak mee.

1,1
  16. Hadden het etentje gekregen. Ik las zeer slechte recensies, wist niet wat te verwachten. Eenmaal binnen; de atmosfeer overtrof de verwachting, gezellig. Toen kwam het eten op tafel, nou wat wij als voor-, hoofd- en nagerecht besteld hadden was in één woord voortreffelijk. Petje af voor herhaling vatbaar!

Bedankt jullie allemaal

17. Chinees-Indisch Hilvarenbeek

llewis

Onverwacht goede dorps-chinees, met een uitgebreide kaart. Prima bediening, fijne ambiance, maar vooral heerlijke gerechten. De gebraden kip met oestersaus is een absolute aanrader. Dit is krokante kippenbout in stukjes met een geweldige groentesaus. Top.

18. Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 4 personen gegeten in dit Italiaans restaurant.

Bij de drankjes ging het al fout. We bestelden een zoete witte wijn, een biertje, een 7up en een cola. Helaas was de 7up op, de zoete witte wijn was veel te mousserend en het biertje sloeg gelijk dood.

We maakte een keuze uit de voorgerechten. Twee daarvan waren redelijk tot goed bereid.
    Echter de tomatensoep was een roomsoep met een vleugje tomaat en de vissoep mocht niet eens een vissoep heten, er was geen spoor van een garnaaltje of een stukje witvis in te vinden alleen van die goedkope mosselen uit een potje. We besloten om niet gelijk te gaan klagen maar onze hoop te zetten op een goed hoofdgerecht.

Tussendoor ging ik even naar het toilet. Wat ik daar aantrof, ongelofelijk! Een wc die van ellende uit elkaar viel en smerig, maar dan ook echt smerig. Kom op jongens, als je wc's er al zo uit zien, hoe ziet je keuken er dan wel niet uit? Terug aangekomen bij de tafel was mijn honger al ver verdwenen.

Daar kwamen de hoofdgerechten. Nou, op hoop van zege dan maar! De lasagne die ik voor mijn neus kreeg was zeker niet zoals een lasagne eruit hoort te zien. Geen mooie laagjes op mijn bord, maar een hoopje ellende die er eigenlijk nog slechter uitzag dan het zojuist bezochte toilet.
    Bij mijn tafelgenoten werd twee keer de pasta carbonara uitgeserveerd, een grote deegklont met wat saus en gegarneerd met wat uitgedroogde spekjes.
    Dan hadden we nog onze andere tafelgenoot. Deze had een pizza tonijn besteld, deze was belegd met tonijn uit blik, echter was die olie gewoon mee op de pizza gegooid waardoor dit een grote vieze kleffe bende werd.

We hebben allemaal een hap van ons hoofdgerecht genomen. Niemand die kwam vragen of het smaakte, dus zijn we er zelf maar naartoe gelopen om te vertellen dat we bereid waren om de drankjes en de voorgerechten te betalen en dan wensten te vertrekken. Ze probeerden het nog leuk op te lossen door ons een drankje van het huis aan te bieden maar deze hebben we afgeslagen.

Schaam je om als Italiaan zulk kwalitatief slecht eten te serveren. Mensen ga hier nooit eten want u komt van een koude kermis thuis!

19. het restaurant heeft niks met Italie te maken. Eten is slecht, goedkoopste producten, gebruiken diepvries, niet lekker, te duur, ook geen sfeer. Absoluut geen aanrader!!!

20. Met social deal hier wezen eten. Helaas krijg je niet wat je gekocht hebt. Het restaurant is sinds 1 januari gewisseld van eigenaar. Echter wordt er geadverteerd met de kaart van de vorige eigenaar, een kaart die er dus niet meer is. Ik kon dus niet de gamba's en entrecote nemen waar ik me zo op had verhoogd. Zware tegenvaller! Het eten is prima, echter zou ik de normale prijs nooit betalen. Veel te duur voor wat je krijgt. Het was een 3 gangen menu. De vissoep was erg leuk, mijn carpaccio was erg saai. Alleen wat sla en kaas, dressing was niet echt lekker. Runderhaas was prima, echter het leek wel een halve portie. Net als de aardappelschijfjes. De portie die je met 2 personen kreeg eet ik normaal alleen op. Groente was nog minder dan 1 eetlepel. Ik zit qua eter tussen een kleine en normale eter in, echter ging ik niet voldaan van tafel. Persoonlijk is erg vriendelijk. Qua prijs-kwaliteit raad ik dit restaurant niet aan, ze zullen de prijzen naar beneden moeten brengen wil ik hier eens komen eten.

5,9
  21. Via social deal gereserveerd,omdat je van de gewone kaart een 3 gangen menu naar keuze mocht nemen, en deze kaart zag er veel belovend uit. Helaas het was een aangepaste menukaart. Bestelde een glaasje wijn met een glaasje water, kreeg ook gewoon kraanwater niets mis mee, alleen staat er op de rekening spa blauw € 2,60. Het eten was zeer matig, welk ilaliaans restaurant serveert gebakken aardappels bij de gamba's, naar ons idee kun je er best een pizza eten die zagen er nog het beste uit. Bediening was niet enthousiast, je kreeg het gevoel, zijn maar mensen met een kortings bon. Doe dan niet met de actie mee, dit werkt averechts.

22. AK

We waren hier met een kortingsbon van social deal. We mochten van de kaart kiezen die niet zeer uitgebreid was. Het duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen incl. de drank. Daarna duurde het zeker een uur voordat we het voorgerecht hadden. Eten was matig. Wat kaal hier en daar en de vissoep was niet heel bijzonder. De lasagna was voorzien van weinig vlees. Geen pijnboompitjes op de cappacio bijvoorbeeld. We moesten het personeel echt 'aanhouden' om drinken te bestellen. Het was redelijk druk in het restaurant en het voelde als 'niet onder controle hebben'. We waren in goed gezelschap dus dan is het al snel gezellig.... Maar wat ons betreft geen topper dit...

23. Via groupon gereserveerd. Zeer goede authentieke Italiaans pizza's. Dessert iets meer van verwacht van een Italiaan (kristallen in ijs en supermarkt slagroom uit een bus). Service kon wel iets beter (vaak glas leeg).

24. Vanavond zijn we hier met z'n vijven gaan eten, maar dit was eens maar nooit meer. Om een paar voorbeelden te geven: de carpaccio bleef aan het bord plakken en moest er echt vanaf geschrapen worden, mijn dochter haalde een stuk plastic uit haar Lasagna en de Pizza van mijn zoon was een andere dan hij besteld had. De obers reageerden op alle commentaar laconiek: het plastic was immers gewoon afkomstig van de verpakking. De gerechten zonder plastic en conform bestelling waren erg allemaal vlak van smaak. Ik vind het onbegrijpelijk waar alle positieve recencies vandaan komen.

1,4
  25. R. de Jong

Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke, gastvrije bediening.

26. Lekker gegeten, totdat het toetje kwam. We hadden gekozen voor het toetje met de naam: morgen ga ik
    Iijnen voor 6,25. Dit toetje bestond uit een klein bolletje chocolademousse, slagroom, 2 chocolaatjes, en een mini- Magnum. Dit verwacht je niet in een restaurant, en zeker niet voor die prijs!

27. Weinig verandering in de afgelopen tijd. Eten was redelijk, niet top. Salade kip was koud, hebben ze niks mee gedaan. Jammer, kans gemist.
    Verder: sfeer was goed, bediening goed. Daarna hadden we biefstuk en sliptong. Biefstuk slechte kwaliteit en was niet vers gebakken uit de oven. Sliptong was niet in roomboter gebakken, kwam zo uit de oven. Volgens mij veel gerechten klaar en afwerken in de oven. Jammer, kan beter.

28. Johan muskens

AH keuzemenu: voorgerecht soep, hoofdgerecht eend of mosselen en nagerecht kaasplankje. Iets anders: dan bijbetalen! Eens maar nooit meer. Slechtste restaurantervaring tot nu toe en we gaan wekelijks!

29. Hanny Smits

Wij zijn gisteren met een groep mensen (10 p) bij jullie komen eten. Wij hebben gekozen voor het zeer uitgebreide 4 gangen menu. Het was super lekker. Leuke bediening en prima sfeer hangt er in het gezellige volle restaurant. Een aanrader. Ons zie jullie zeker terug. En dan voor het verrassingsmenu want dat willen we zeker ook gaan proberen. Hartelijk dank voor de fijne avond. Hanny.

30. Wil van Doorn

Vandaag het 3 gangenmenu gebruikt. Kwaliteit en prijsverhouding is ok. Ook bediening qua vriendelijkheid en correctheid is ok. Management met betrekking tot water gebruik verdient m.i. een dikke onvoldoende. Naast de wijn en andere consumpties vroegen wij een karafje water. Dit werd geweigerd en er werd alleen spa-blauw e.d. geserveerd terwijl een tafel verderop wel voorzien werd van karaf water. Bij navraag kregen wij als antwoord dat dit wel kon bij een bestelling van één fles wijn, maar niet bij enkele glazen wijn.

Gevolg:
    - ontevreden klant,
    - geen fooi (wat we normaal altijd geven rond de 5%)
    - niet meer terug komt
    - en een negatieve review schrijft.

Tip voor de manager; wanneer een klant meer krijgt dan hij verwacht, vertelt hij dat gemiddeld 2,7 keer door. Wanneer een klant minder krijgt dan hij verwacht, dan vertelt hij dat gemiddeld 10,4 keer door.

6,5