Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilvarenbeek verdeeld zijn.

Super onvriendelijk.
    Wij wilden graag reserveren voor 8 personen i.v.m. een verjaardag. Onze vader wordt 60 jaar. Dit werd direct afgewezen en reserveringen zijn voor meer dan 10 personen. Heel kinderachtig. Dus dit restaurant verwacht dat we zonder zekerheid van een plek voor 8 personen even langskomen, we hebben zeker niets beters te doen. Jammer! Super mooie locatie en de kaart ziet er prima uit.

Leuk restaurant en goed eten. Sfeer is super, vroeg komen als je rustig wilt eten, later wordt het gezellig druk. Wachten is geen straf, ze hebben een bar waar je vast iets kunt drinken, broodmandje of zo kan dan ook.

7. Nederlands Hilvarenbeek

8. Internationaal Hilvarenbeek

Tsja, ons eten was best goed, prijs /kwaliteit zoals in heel Hilvarenbeek, eigenlijk niets bijzonders, voor de kinderen hadden ze niets qua portie, en konden of wilden ze ook niets maken en ik vind het zonde van het eten als meer dan de helft blijft liggen, naast dat je het natuurlijk ook moet betalen. Zonder kinderen of alleen wat drinken is oké. Met kinderen ga dan naar de overkant of een van de restaurants in het centrum. Dit is meer voor senioren.

9. Internationaal Hilvarenbeek

Walter Tempels

Leuke ambiance, goede bediening, leuke combinaties(eten). Alleen iets te veel herrie. Aan te bevelen!

Gister voor de eerste keer naar herberg den Hemel. Na lange tijd de verbouwing gevolgd te hebben en verhalen gehoord te hebben verwacht je toch wel iets meer van een gebouw met zulke uitstraling…
    Het hoofdgerecht word ongeveer gelijktijdig gebracht met het voorgerecht, waarbij de garnalen ontbreken bij de zalm, (word wel hersteld) de schol word vlgs mij in het frituurvet gebakken, deze was tenminste heel erg vet, met als groente 1 worteltje en een stukje mais…
    Bij afrekening krijgen we ook geen bon, moeten hier om vragen.

Kortom voor ons voorlopig geen den Hemel.
    Wat wel jammer is voor zo'n mooi gebouw.

Mooi gebouw en leuk zitten.
    Ik vond alleen de garnering heel matig. Bij een biefstuk (super lekker overigens) zaten maar 7 frietjes bij en 1/3 stuk je maiskolf en 1 wortel.
    Gelukkig at mijn dochter niet alles op, en kon ik daar nog wat van eten.
    Maar als je een dag gewerkt hebt, heb je hier niet genoeg aan, en dat is jammer.

Overigens de jonge dame bij de kassa kan beter alleen bedienen.
    Ga je met je bon (168€) naar de kassa, slaat de dame 186€ aan, ik zeg dat klopt niet kijk maar op de bon. Ooo zegt ze ja dislectisch en begint hard te lachen.
    Iedereen maakt fouten is niet erg, maar zeg dan gewoon sorry.

Wim

Als je met een bon daar gaat eten, bijvoorbeeld met een Groupon, lees je vooraf op de site: "Bij Intermezzo kies je een voor-, hoofd- en nagerecht vrij van de verrassende menukaart. " Dat is allesbehalve waar. Bij voor- en nagerechten is er nog een zekere keuzevrijheid, maar bij de hoofdgerechten kan je alleen kiezen uit pasta's en pizza's. Niks geen vlees- en visgerechten.
    Overigens viel de vissoep mee, bij de tagliatelle waren de zalmsnippers gering en de pizza quatro stagioni was nat. De kok verdient (dus) geen Michelinster. Het Italiaans ijs was op (!). Er was geen drankenkaart, waardoor je niet alleen een goede kijk had op het assortiment, maar evenmin op de prijzen. Zo bleek een Italiaans biertje uit een flesje bij afrekening € 3,40 te kosten.
    Gelukkig was de serveerster aardig. Aan het eind probeerde ze ons nog wel een extra biertje aan te smeren, maar we hielden het bij één..

14. Nederlands Hilvarenbeek

Schuermans

Leuke bediening, prijs kwaliteit zijn prima. Snaaiplank maar ook de andere gerechten zijn met zorg bereid. Voor ons dan ook een dikke vette negen.

15. Internationaal Hilvarenbeek

leo van de sande

16. Internationaal Hilvarenbeek

Nou daar gaat ie weer. Samen met mn dochter vorige week uitgebreide lunch gehad. Met oesters. Dat moest van mn dochter haaaa en dat was erg hihi. Not. Wederom puur genieten van alle spijzen en dranken. Joost en angelique en het voltallige team. Weer perfect gewoon. Dank jullie.

Kuipertje

Mooi Italiaans restaurant, maar het eten is dramatisch slecht,
    Bij de hooft gerechten word er friet geserveerd, geen aardappeltjes met kruiden,
    of pasta. We vermoeden dat dat er niet was iedereen had friet erbij?
    Er gaat van alles mis daar, van de bediening tot in de keuken.
    De chef kok zou eens Italiaanse kookles moeten gaan nemen?
    Het was eens maar nooit meer.
    We hopen voor ze zoals ik begon,
    Mooi Italiaans restaurant, maar dat gaat zo mislukken als het eten niet verandert?

Ritmeester

Van dag voor de tweede keer geweest en heel erg tevreden, aardig personeel (en eigenaren), perfecte service een leuk praatje gemaakt en lekker gegeten. Toen wij de eerste keer kwamen vroeg ik om en krant, maar die was niet aanwezig, 5 minuten later kon ik uit 2 kranten kiezen. Dit is en voorbeeld in klant vriendelijkheid. Een echte aanrader, in elk opzicht.

19. Internationaal Hilvarenbeek

M. Jansen

Een zeer aangename ervaring! Heerlijke gerechten en een fijne sfeer. Dit wordt ons favoriete restaurant. Ze hebben net dat beetje meer dan in andere restaurants in Hilvarenbeek. Die zijn ook goed maar dit is net een stapje hoger. Een hele fijne verrassing.

Erg goede ervaring bij De Gelegenheid. Een van de betere restaurants waar ik heb gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Het tapasmenu, genaamd “taste”, is echt een aanrader! Aan alle kleine gerechtjes was duidelijk aandacht besteed, wat onder andere zichtbaar was aan de leuke presentatie. Als ik hier weer in de buurt ben kom ik zeker terug.

Prijs-kwaliteit verhouding is echt super goed. Heerlijk Italiaans gegeten voor weinig geld. De tomatensoep is romig en vol van smaak. De spaghetti carbonara was goed op smaak en een flinke portie. De tiramisu na was als een kers op de taart.
    De bediening was bijzonder vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen en onze drankjes werden al snel geserveerd.
    De rode huiswijn uit is een echte aanrader.
    Complimenten voor de aangename ambiance.

Voelde me opgelicht.
    Redelijk gegeten met groupon bon.
    Wij bestelden 3 glazen wijn en karafje water erbij, gezien warm wim nog 2e karafje, want ze gaven maar een 1/2 liter.
    Bij afreken 2 x 3,50 voor karaf water = 7 e.
    Ik voelde me echt belazerd.
    Klacht bij vriendelijke serveerster, deze zei kan ik niets aan doen moet van baas.
    Klacht bij baas die zei ik serveer geen kraanwater, dat had hij dan eerder moeten zeggen dan had ik goedkoper 1 fles bronwater besteld of medicijnen in auto ingenomen aan de overkant van straat. Wees dus gewaarschuwd voor deze praktijken van de baas hier.

We werden heel vriendelijk welkom geheten en mochten zelf een plaatsje uitzoeken in het restaurant. Heel snel kwam een dame de menu kaart brengen en ze legde ons uit wat we allemaal konden bestellen, en dat was eigenlijk alles van de gehele kaart.
    Snel werd het eten geserveerd, en men vroeg een aantal keren of alles naar wens was.
    En alles was inderdaad naar wens, het eten was heerlijk en het restaurant was goed bezet, zodat er een gezellige sfeer heerste. Prima avond gehad!

Drankjes met name de flesjes bier waren niet koud genoeg.

25. Internationaal Hilvarenbeek

Jaap & Sonja

Ja, een heerlijke en eerlijke ervaring op culinair gebied is Hilvarenbeek en omstreken zeker 'rijker'.
    Het voormalig 'Kookhuis' was goed maar Geronimo is beter. Beter in de zin van verrassende gerechten wat presentatie en wat smaak betreft.
    Wij gaan niet uitwijden of de wijn wel of niet de voldoende tannine of zuurtjes had, of de mousse al of niet luchtig was geklopt met een toefje van dit of van dat, of het pepertje wel of niet in het krokante deegje had gemoeten, nee gewoon allemaal heel lekker en een eerlijk gemaakt. En dat proef je, en daar gaat het om.
    (Ga toch even zeggen dat wij de mousse met paling 'versiert' met heel mooie viooltjes echt een prachtstukje vonden).

Zeker een verrijking voor culinair Hilvarenbeek. Lekker een hap eten kon je er al, maar nu ook echt een paar tandjes hoger en dat is een heel plezierige, verrassende en lekkere ervaring waar wij echt van genoten hebben. En dat allemaal tegen een heel schappelijke prijs.
    'Johannus, Petrus en Paulus' kennen wij allemaal, maar dit is echt genieten...

Angélique en Joost, complimenten voor jullie aanpak en inzet!

Jaap & Sonja
    44 jaar 'buiten de deur' ervaring

Groep van 9

Wij hadden gereserveerd voor een groep van 9 personen. Omdat we tijdens de autosafari van Safaripark Beekse Bergen in een file kwamen te staan, belden we netjes van tevoren om te melden dat we waarschijnlijk wat later waren dan de afgesproken half zes. Als reactie kregen we te horen: "Dat had je kunnen weten". Ook kregen we te horen dat we om half acht weer plaats moesten maken voor anderen. Hierdoor gingen we al niet met een positief gevoel naar het restaurant, waar we overigens vrij keurig om kwart voor zes arriveerden.

De eigenaar begon overigens gewoon erg vrolijk en gezellig (net als wij), maar al met al zijn we niet te spreken over de klantvriendelijkheid van dit restaurant. Zo kon een karaf kraanwater er niet vanaf, we moesten het doen met een fles water van €6,50. Ook al betaalden we voor bijna 80 euro aan drankjes. Later nog maar een keer gevraagd aan de serveerster en toen kon het wel. Althans, dat dachten we. Later op de rekening zagen we dat deze karaf €3,50 kostte en bleek het geen kraanwater, maar fleswater te zijn. We hebben verhaal gehaald en ons werd uitgelegd dat ze het hier van moesten hebben met Social Deal-reserveringen. Toen we vroegen waarom ze niet duidelijker waren geweest over wel/geen kraanwater, liep de eigenaar midden in het gesprek weg.

Ook werd er bijna heet theewater over ons geknoeid door een vrouw die erg aan het shaken was bij het uitdelen van de koffie en thee (die we al lang en breed op hadden omdat we pas veel later onze desserts kregen!).

Het eten was voor de rest goed, maar als je een actie start op Social Deal (omdat het wellicht niet zo goed gaat met je zaak?) probeer dan op zijn minst klanten aan je te binden, in plaats van ze weg te jagen door een gebrek aan klantvriendelijkheid...

carlo pennings

De patat was veel te lang doorgebakken, allemaal harde stukjes. Een tip, de saus in een apart bakje lijkt me handig, vooral bij een patatje oorlog, alles zit onder. De zaak zag er wel heel schoon uit.

Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen met een aperitief, want we waren wat vroeg.
    Genoeg keuze op de avond kaart. Goed eten, niet heel bijzonder. Uitstraling zou beter kunnen, mag meer sfeer krijgen.

Johannes

Eten goed en zeker als je naar de prijs kijkt. Drank minder goedkoop. We moesten behoorlijk lang wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Verder prima en lekker gegeten!

Afgelopen maandag, na ons weekendje weg, heerlijk gegeten in deze nette, schone snackbar!!