Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hilvarenbeek verdeeld zijn.

Niet geweldig en we moesten €3'50 voor een karaf water betalen.

Cornelia

Gezellig etentje gehad, vriendelijke bediening en snel geholpen. Eten op zich was qua smaak niet bijzonder maar voldeed.

Eten was redelijk maar de service dramatisch en ‘Hilvarenbeek-onwaardig’. Ongezellig door veel te felle verlichting. Schrijf normaal nooit een recensie maar de bediening hier was echt te ver beneden wat je mag verwachten in een restaurant.

Helaas, niet zoals we gewend zijn.
    Service uit den boze, jammer genoeg wordt je niet als klant gezien. Bij vraag na koffie of thee als nagerecht niet mogelijk, verbaasd.
    Ook moesten we alles volgens hun maniertjes doen klantvriendelijk dus nee.
    Het eten is wel van goede kwaliteit, de bediening is hier nog nooit zo slecht geweest.

Goede frieten en mooi de kwaliteit behouden na de renovatie. Mooie zaak precies wat je verwacht van een cafetaria.

Gisteravond lekker gegeten bij Intermezzo, aardige bediening. De kok had net verse tagliatelli gemaakt en de smaak was heerlijk.
    Bediening perfect.

Ondanks de sneeuw toch gegaan en we hadden geen spijt. Super lekker en ruim voldoende en zeer gezellig.

Fijn gegeten. Prima sfeer met nette correcte bediening en een heerlijke huiswijn.
    ☆☆☆☆☆

10. Internationaal Hilvarenbeek

Manuela

Met authentiek Italiaans eten heeft het menu van Intermezzo niet veel te maken (nog afgezien van enkele Italiaanse schrijffouten op de kaart). De klant die in een recensie meldt dat je er authentiek Italiaans kunt eten heeft waarschijnlijk nog nooit in Italië gegeten.
    De bruschetta's waren kleffe, amper geroosterde boterhammen. Op debruschetta met rauwe tomaatjes, normaal met olijfolie, knoflook en wat kruiden, was kaas geraspt en geroosterd…
    De pasta's waren hoofdgerechten. Wel Nederlands, maar zeker niet 'authentiek' Italiaans.
    Spaghetti bolognese is ook géén klassieker, zoals de website vermeldt. Italianen eten de Bolognese saus met tagliatelle.
    Vitello tonnato is niet met gebraden kalfsvlees, maar met, in witte wijn, gekookt kalfsvlees.
    Het vlees (filetto) wordt - alweer naar Nederlandse smaak - met saus uit keuze geserveerd. Ook zeker niet Italiaans.
    De 'gekruide aardappelen' die bij ieder gerecht zouden worden geserveerd, waren van die diepvries aardappelschijfjes die je bij de AH of de Sligro vindt. Geen 'gekruide aardappel' te bekennen, wel frietjessmaak.
    Dat in een Italiaans restaurant de smaak wordt aangepast aan wat in Nederland te doen gebruikelijk is, begrijp ik, maar hier was de smaak van authentiek Italiaans eten ver te zoeken.
    We zijn in de herfst en in de Italiaanse keuken zijn dan talloze gerechten te vinden met bospaddenstoelen en wild, maar op het menu is geen seizoensgebonden accent te vinden. Een verloren kans.
    De huiswijn was goed, dat moet gezegd worden.
    Het personeel was aardig, maar wist geen vraag over het eten te beantwoorden.
    Om een Italiaans restaurant te zijn, zou men echt nog eens op een studiereis naar Italië moeten. Op deze manier wordt er geen eer gedaan aan de heerlijke (echte) italiaanse keuken.

Absoluut geen goede ervaring gehad. Met binnenkomst al problemen met de voucher (niet onze schuld) en duurde daardoor ongeveer een kwartier voordat we wat te drinken kregen: een fles water a 6.50 euro... Voorgerecht kwam redelijk snel, mag de term bruchetta niet dragen. Vervolgens zeker een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht (je betaald met groupon overigens voor een aantal gerechten nog bij blijkt in het restaurant): saltimbocca. Dit waren 3 zeer droge lapjes vlees, die letterlijk bijna niet weg te krijgen waren. Dit aangeven, waarop werd gezegd dat dit zo hoorde bij kalfsvlees. Toch mochten we iets anders van de kaart kiezen, een pizza dan maar voor een veilige optie. Was oké, maar dat was het dan ook. Ook hier een half uur op moeten wachten, terwijl er letterlijk maar 3 andere personen waren, die ondertussen alweer naar huis waren. We hebben ons toetje in laten pakken, de dure fles water afgerekend en vertrokken.

Lieve Allemaal,

Jullie zijn allemaal formidabel!!!!

🍷🍹🍸🍺☕🍰☕🍰🍺🍸🍹🍷

Maar onze dank gaat ook nog naar 2 hele lieve DAMES YVONNE EN RITA, die hier al jaren de scepter zwaaien!

Altijd goed lachs en vooral héél héél erg VRIENDELIJK!👍👋👍

Dank u YVONNE EN RITA, voor de inzet van dit geweldige bedrijf, wat Piet en zijn vrouw hebben opgezet!

Wij wensen Wout, Jop en Freek ook héél héél véél SUCCES toe dit bedrijf voort te zetten!

Gezellig, goed en vooral sfeervol!

Wij kwamen er 7 jaar geleden en zijn er blijven plakken!!!

Liefs Jacqueline en Ton. 💋👄🍄🌲🍄🌲🍄

Slechter eten dan dit kan niet. Bruschetta zo taai dat je het niet kunt snijden. Champignons waterig en zonder smaak. Saltimboca leek wel platgeslagen varkensvlees in 3 stukjes op je bord. Ossenhaas taai in een waterige saus. Ronduit slecht en vies.
    Nooit meer!

Beste allemaal.

Jullie doen ALLE 3 ZÉÉR U BEST!
    En timmere hard aan de weg, nog steeds met alle vernieuwingen!
    Wat een mooie terrassen bij de zaken.
    En mooi vernieuwd, dat is echt jullie visitekaartje, gezellig sfeervol met kaarsjes.
    Ga zo door alle 3!

Succes en zeer goede zaken!

Jacqueline en Ton Fabert van Rooij 🍄🌻🍁🍃🍂🌞🌞🌞🍂🍃🍁🌻🍄

Het was erg druk, daardoor kan het iets langer duren eer je geholpen wordt. Dat is begrijpelijk.
    Een uur op je soep wachten is te lang. Ook werd het verkeerde drankje geserveerd.
    Dan 3 kwartier wachten op het hoofdgerecht is ook erg lang. Porties eten doet de naam Bourgondiërs geen eer aan.
    Personeel is wel vriendelijk.

Steppegras met zalm gegeten, heerlijk. Vriendelijk personeel en de zaak zat helemaal vol. Prima toch.

linda en eric

Gezellig italiaans restaurant met een prima keuken. Goede sfeer en leuk personeel. Wij gaan er graag af en toe een hapje eten. De huiswijn is daar heerlijk!

In de loop van de avond kwam ik binnen en werd gelijk erg vriendelijk geholpen. We mochten zelf een leuk plekje uitzoeken en werden gelijk geholpen met drankjes en de menu kaart. Het werd direct opgenomen nadat we een keuze hadden kunnen maken en de menu kaart dicht hadden gedaan. Het eten was van een goede kwaliteit en zag er mooi uit. Wij hebben een erg leuke avond gehad met zijn allen en komen snel weer terug!

G. Kuijpers

Ronduit slecht. Ze noemen dit de 2 Bourgondiërs maar de porties zijn zo minimaal dat een bourgondiër hier zeker met honger van tafel gaat. Ook was de saté (varkenshaas) niet doorbakken. Toen wij hierover een opmerking maakten, werden deze gerechten teruggenomen en zodoende moesten de gerechten van de andere personen ondertussen door hen genuttigd worden omdat deze anders koud werden. Resultaat was dat de ene zijn gerecht bijna op had en de ander nog moest beginnen. Ook de reactie van het personeel was zeker niet klantvriendelijk en begripvol. Wij hebben hier de eerste keer gegeten maar zeker ook de laatste keer. Nooit meer!

Vanavond hier gegeten.
    Wat ons bij binnenkomst meteen op viel was de houding van de bediening/bar. Het is allemaal te 'strak' wat ik daar mee bedoel ik dat het leek alsof alles aangeleerd was.
    Wat erg jammer is, ik kom zelf uit de horeca en heb het altijd het leukste vak van de wereld gevonden. Maar die indruk kreeg ik totaal niet bij het zien van deze mensen.
    Er verscheen een man achter de bar en wij hadden meteen door dat dat de eigenaar was. Het personeel leek meteen onder streng regiem te staan. Er kon nog maar amper een lachje van af. Helaas!

Onze tafel werd in gedekt, en er lag 1 mes verkeerd! Oh wat vervelend, kan gebeuren toch? De man achter de bar, kwam bij ons aan de tafel staan. En gaf ons commentaar over zijn personeel over het mes wat verkeerd lag. En dat er geen bierviltjes op de tafel lagen. Sorry, vooral als eigenaar NOOIT je personeel afvallen tegenover klanten!

Het eten was matig, de carpaccio lag op een warm bord?
    Dressing was een klein hoopje leek een bij elkaar geraapt rotzooitje! Ik hield mijn hart vast bij het krijgen van mijn schnitzel, maar gelukkig smaakte die goed! De pepersaus was super! Mijn tafelgenoot had de spare ribs, die je helaas nog zelf van het bot af moest trekken!
    Jammer!

Voor ons helaas de eerste en de laatste keer!

culiguli

Echt het meest smakeloze restaurant waar wij ooit gegeten hebben. Carpaccio zat aan het bord geplakt en was geheel smaakloos. Pizza en pasta waren ook niet veel bijzonders Diepvriespizza's hebben meer smaak. Dessert was redelijk . Dit krijgt men kant en klaar binnen en daar kan dan ook bijna niets aan fout gaan. Bediening probeert er enigszins nog iets van te maken.
    Voor degenen die een positieve recensie hier over schrijven op diverse sites, deze mensen zijn denk ik nog nooit naar een restaurant geweest. Ze zijn nooit verder gekomen dan de Febo en de Mac. Waar de prijs kwaliteitverhouding overigens een stuk beter is.

A.v.gestel

Slecht! Ik had vouchers van Social. Deal en blijkbaar liep de reservering via eet.nu. Zeer verwarrend achteraf. De ober deed heel moeilijk want er was gereserveer niet via social deal maar door eet.nu. Het eten was ook niet wat je noemt en de bediening slecht zeker wel 40 min. Moeten wachten want er was geen personeel genoeg aanwezig… zeker niet voor herhaling vatbaar.

1,1

Rob

Wij waren met een familiegroep van 16. Heel leuk ontvangen, tafel stond klaar. De jongste kinderen waren 1, 3, 5 en het oudste kleinkind 22. Heel divers dus, maar iedereen heeft genoten. Het is natuurlijk niet culinair, maar wat wel belangrijk was, alle menu's werden tegelijkertijd en warm geserveerd. Kortom een heel gezellige avond zonder poespas!

OK, het was heel druk in het restaurant, maar mag geen reden zijn voor de volgende ervaringen:
    - Er meldt zich iemand aan de bar om te melden dat er iets aan de hand is bij dames-wc's. Een úúr later komt een ander persoon, hetzelfde melden. Naar mijn mening moet een melding over een euvel in een wc direct worden opgepakt.
    - Een bedienster, krijgt een uitbrander van de eigenaar over de bediening van de kassa terwijl er nog gasten in het restaurant zitten, ik zou zeggen, wacht daarmee tot alle gasten vertrokken zijn.
    - Er is een tafel waarvan de gasten zo lang moeten wachten dat ze zelf de menukaart gaan vragen. Een tafel klaarmaken voor de volgende gasten ging in de meeste gevallen als volgt. Er wordt met de Hannover de tafel geveegd en het lakentje wordt omgedraaid. De onderkant wordt naar boven gedraaid.
    - Iemand staat aan de bar te wachten, duidelijk is er zien dat de persoon iets wil weten of vragen of betalen. De bediening loopt er vlak langs en schenkt geen aandacht aan de klant, die uiteindelijk zelf vraagt om af te mogen rekenen.
    --> Kortom, de bediening is niet voorbereid op een drukke avond.

Heel slecht. Vies eten. Kalfsvlees als hoofdgerecht en dit was vreselijk taai en zout. Heb het de meneer geprobeerd te zeggen maar hij wilde er niets van horen. Ben dus zonder hoofdgerecht te eten naar huis gegaan. Ook vitello tonato was drooi en smakeloos.

R. van der Graaf

Een pizza is misschien het beste om daar te eten! Voorgerecht carpaccio weinig smaak aan, de ossehaas was 1 centimeter taai vlees, de saus flauw en de groenten stelde niet veel voor. De minestrone was geen goede minestrone en de calzone was niet gaar en niet echt lekker. Tot overmaat van ramp nog 2 cappucino besteld. (lauwe melk met wat koffie) bij betaling vroeg de serveerster of wij hetzelfde bedrag wilde pinnen (nogal brutaal), wat had ze gedacht!
    Wij vonden 75,-- euro wel genoeg.

mol e.h.

Prima avond gehad sfeer was prima U ziet ons zeker een keer terug. Kwaliteit was prima.

Mooie kaart. Slechts 1 bediening voor A LLE S en maar 1 kok.
    Saai voorgerecht. Beide hoofdgerechten niet op smaak, koud, te kleine portie bijlage. Echt slecht.
    We hebben het toetje niet eens afgewacht. Hebben na het hoofdgerecht betaald en zijn gegaan