Intermezzo in Hilvarenbeek

1418200470 98
1420583115 98
1442026922 98
1492062471 54

1. Fijn gegeten. Prima sfeer met nette correcte bediening en een heerlijke huiswijn.
    ☆☆☆☆☆

2. Met authentiek Italiaans eten heeft het menu van Intermezzo niet veel te maken (nog afgezien van enkele Italiaanse schrijffouten op de kaart). De klant die in een recensie meldt dat je er authentiek Italiaans kunt eten heeft waarschijnlijk nog nooit in Italië gegeten.
    De bruschetta's waren kleffe, amper geroosterde boterhammen. Op debruschetta met rauwe tomaatjes, normaal met olijfolie, knoflook en wat kruiden, was kaas geraspt en geroosterd…
    De pasta's waren hoofdgerechten. Wel Nederlands, maar zeker niet 'authentiek' Italiaans.
    Spaghetti bolognese is ook géén klassieker, zoals de website vermeldt. Italianen eten de Bolognese saus met tagliatelle.
    Vitello tonnato is niet met gebraden kalfsvlees, maar met, in witte wijn, gekookt kalfsvlees.
    Het vlees (filetto) wordt - alweer naar Nederlandse smaak - met saus uit keuze geserveerd. Ook zeker niet Italiaans.
    De 'gekruide aardappelen' die bij ieder gerecht zouden worden geserveerd, waren van die diepvries aardappelschijfjes die je bij de AH of de Sligro vindt. Geen 'gekruide aardappel' te bekennen, wel frietjessmaak.
    Dat in een Italiaans restaurant de smaak wordt aangepast aan wat in Nederland te doen gebruikelijk is, begrijp ik, maar hier was de smaak van authentiek Italiaans eten ver te zoeken.
    We zijn in de herfst en in de Italiaanse keuken zijn dan talloze gerechten te vinden met bospaddenstoelen en wild, maar op het menu is geen seizoensgebonden accent te vinden. Een verloren kans.
    De huiswijn was goed, dat moet gezegd worden.
    Het personeel was aardig, maar wist geen vraag over het eten te beantwoorden.
    Om een Italiaans restaurant te zijn, zou men echt nog eens op een studiereis naar Italië moeten. Op deze manier wordt er geen eer gedaan aan de heerlijke (echte) italiaanse keuken.

3. Absoluut geen goede ervaring gehad. Met binnenkomst al problemen met de voucher (niet onze schuld) en duurde daardoor ongeveer een kwartier voordat we wat te drinken kregen: een fles water a 6.50 euro... Voorgerecht kwam redelijk snel, mag de term bruchetta niet dragen. Vervolgens zeker een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht (je betaald met groupon overigens voor een aantal gerechten nog bij blijkt in het restaurant): saltimbocca. Dit waren 3 zeer droge lapjes vlees, die letterlijk bijna niet weg te krijgen waren. Dit aangeven, waarop werd gezegd dat dit zo hoorde bij kalfsvlees. Toch mochten we iets anders van de kaart kiezen, een pizza dan maar voor een veilige optie. Was oké, maar dat was het dan ook. Ook hier een half uur op moeten wachten, terwijl er letterlijk maar 3 andere personen waren, die ondertussen alweer naar huis waren. We hebben ons toetje in laten pakken, de dure fles water afgerekend en vertrokken.

4. Slechter eten dan dit kan niet. Bruschetta zo taai dat je het niet kunt snijden. Champignons waterig en zonder smaak. Saltimboca leek wel platgeslagen varkensvlees in 3 stukjes op je bord. Ossenhaas taai in een waterige saus. Ronduit slecht en vies.
    Nooit meer!

5. linda en eric

Gezellig italiaans restaurant met een prima keuken. Goede sfeer en leuk personeel. Wij gaan er graag af en toe een hapje eten. De huiswijn is daar heerlijk!

6. In de loop van de avond kwam ik binnen en werd gelijk erg vriendelijk geholpen. We mochten zelf een leuk plekje uitzoeken en werden gelijk geholpen met drankjes en de menu kaart. Het werd direct opgenomen nadat we een keuze hadden kunnen maken en de menu kaart dicht hadden gedaan. Het eten was van een goede kwaliteit en zag er mooi uit. Wij hebben een erg leuke avond gehad met zijn allen en komen snel weer terug!

7. culiguli

Echt het meest smakeloze restaurant waar wij ooit gegeten hebben. Carpaccio zat aan het bord geplakt en was geheel smaakloos. Pizza en pasta waren ook niet veel bijzonders Diepvriespizza's hebben meer smaak. Dessert was redelijk . Dit krijgt men kant en klaar binnen en daar kan dan ook bijna niets aan fout gaan. Bediening probeert er enigszins nog iets van te maken.
    Voor degenen die een positieve recensie hier over schrijven op diverse sites, deze mensen zijn denk ik nog nooit naar een restaurant geweest. Ze zijn nooit verder gekomen dan de Febo en de Mac. Waar de prijs kwaliteitverhouding overigens een stuk beter is.

8. A.v.gestel

Slecht! Ik had vouchers van Social. Deal en blijkbaar liep de reservering via eet.nu. Zeer verwarrend achteraf. De ober deed heel moeilijk want er was gereserveer niet via social deal maar door eet.nu. Het eten was ook niet wat je noemt en de bediening slecht zeker wel 40 min. Moeten wachten want er was geen personeel genoeg aanwezig… zeker niet voor herhaling vatbaar.

1,1
  9. OK, het was heel druk in het restaurant, maar mag geen reden zijn voor de volgende ervaringen:
    - Er meldt zich iemand aan de bar om te melden dat er iets aan de hand is bij dames-wc's. Een úúr later komt een ander persoon, hetzelfde melden. Naar mijn mening moet een melding over een euvel in een wc direct worden opgepakt.
    - Een bedienster, krijgt een uitbrander van de eigenaar over de bediening van de kassa terwijl er nog gasten in het restaurant zitten, ik zou zeggen, wacht daarmee tot alle gasten vertrokken zijn.
    - Er is een tafel waarvan de gasten zo lang moeten wachten dat ze zelf de menukaart gaan vragen. Een tafel klaarmaken voor de volgende gasten ging in de meeste gevallen als volgt. Er wordt met de Hannover de tafel geveegd en het lakentje wordt omgedraaid. De onderkant wordt naar boven gedraaid.
    - Iemand staat aan de bar te wachten, duidelijk is er zien dat de persoon iets wil weten of vragen of betalen. De bediening loopt er vlak langs en schenkt geen aandacht aan de klant, die uiteindelijk zelf vraagt om af te mogen rekenen.
    --> Kortom, de bediening is niet voorbereid op een drukke avond.

10. Heel slecht. Vies eten. Kalfsvlees als hoofdgerecht en dit was vreselijk taai en zout. Heb het de meneer geprobeerd te zeggen maar hij wilde er niets van horen. Ben dus zonder hoofdgerecht te eten naar huis gegaan. Ook vitello tonato was drooi en smakeloos.

11. R. van der Graaf

Een pizza is misschien het beste om daar te eten! Voorgerecht carpaccio weinig smaak aan, de ossehaas was 1 centimeter taai vlees, de saus flauw en de groenten stelde niet veel voor. De minestrone was geen goede minestrone en de calzone was niet gaar en niet echt lekker. Tot overmaat van ramp nog 2 cappucino besteld. (lauwe melk met wat koffie) bij betaling vroeg de serveerster of wij hetzelfde bedrag wilde pinnen (nogal brutaal), wat had ze gedacht!
    Wij vonden 75,-- euro wel genoeg.

12. Mooie kaart. Slechts 1 bediening voor A LLE S en maar 1 kok.
    Saai voorgerecht. Beide hoofdgerechten niet op smaak, koud, te kleine portie bijlage. Echt slecht.
    We hebben het toetje niet eens afgewacht. Hebben na het hoofdgerecht betaald en zijn gegaan

13. Ik kijk op beschikbaarheid, nog vele tijden beschikbaar.
    Daarna koop ik via groupon vouchers en wil boeken.
    Blijkt dit niet meer mogelijk.
    Gebeld naar intermezzo maar deze wilde geen reservering meer aannemen.
    Terwijl nog steeds op de beschikbaarheids kalender vele tijden open staan.
    Neem dit zowel groupon als intermezzo erg kwalijk.
    En zeker intermezzo die op geen enkele wijze ons tegemoet wilde komen.

14. Met 4 vriendinnen bij intermezzo gegeten via groupon.
    We vonden het tegenvallen.
    De vissoep was slechts gevuld met 1 grote en 2 kleine mosselen verder geen vis in kunnen vinden.
    Het hoofdgerecht bestond uit 6 gamba,s en een bakje gebakken aardappelen.voor de 6 gamba,s moesten we nog 4,50 bijbetalen!
    Als dessert de pannacotta daar was niets op aan te merken.
    de entourage van het restaurant was erg gedateerd. Je kunt tegenwoordig geen plastic roos meer op tafel zetten en een kerstboom met alleen aan de bovenkant wat lichtjes die om 21.00 al uit ging.
    Jammer maar voor ons geen dineetje meer bij intermezzo.

15. Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad met vrienden. Het eten was erg lekker en de bediening erg gastvrij en gezellig!

16. Stoopen

We hebben hier gegeten met Social Deal. We hadden ruime keuze en wat we op hebben was lekker. Ook vonden we gastheer en personeel vriendelijk. Wel vond ik de prijs van de consumties m.u.v. de wijn aan de hoge kant. Bv glaasje cola 2,80
    Maar verder is het allemaal prima geweest.

17. Op een, niet al te drukke, zondag met twee personen gegeten bij Intermezzo. We vonden beide het eten erg karig.

We hadden ieder een spaghetti bolognese besteld en een salade caprese om te delen. Voor de salade caprese betaal je €12.50 voor 4 plakjes tomaat met 4 plakjes mozzerella. We kregen een niet al te groot bord spaghetti met wat tomatensaus met een enkel stukje gehakt erin.

Bij het afrekenen waren er 2 drankjes teveel aangeslagen, toen wij de ober hier op aanspraken gaf hij alleen maar aan "het niet te hebben aangeslagen". Hier hebben wij echter geen boodschap aan. We hebben een uur moeten wachten op het diner en verschillende keren moeten vragen of we eindelijk wat konden bestellen.

Wij zullen hier niet nog eens gaan eten. Erg jammer want het is een erg mooi pand.

18. Gisteren gegeten via Social Deal, erg leuk restaurant. Eten was voortreffelijk en de ambiance ook. Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel, wat ook heel belangrijk is.

19. Birdies

Heerlijk gegeten via Social Deal. Ruime menukeuze en vriendelijke bediening. Aanrader!

20. Vandaag met ons hockeyteam hier gegeten via social deal. Helemaal geweldig. Je kon uitgebreid kiezen. Leuke bediening en het eten was fantastisch.

21. Danielle

Met 11 dames gegeten via Socialdeal. Heerlijk gegeten, de service was top.

22. Gister met z'n 4e gaan eten via Social deal. Toen we de kaart kregen, zag ik een ander menu als wat op internet staat. Weinig keus!! Ik heb hier een opmerking overgemaakt, geen reactie. Bij de vraag of we alles konden kiezen van de kaart, werd er vluchtig uitgelegd waar je uit kon kiezen. De vraag welke meerprijs erbij kwam bij de ossenhaas?? Daar gaf de ober een zwaar geïrriteerd antwoord op. Toen ik door vroeg zei hij, "Weet ik niet, moet ik vragen." Hij kwam terug en benoemt een meerprijs van €4,50.- Nou goed, prima. Wij besteld en uiteindelijk krijgen we het eten geserveerd. Tomatensoep was oke, carpaccio erg saai. Hoofdgerecht idem. Uiteindelijk krijg je de bon onder je neus en moet je bijna nog €60 bij betalen naast de Socialdeal, kun je dus net zo goed à la carte bij een gewoon restaurant gaan eten. Een keer en nooit meer! Geen aanrader!

23. Je moet geen haast hebben. Vaak zijn er twee mensen in de bediening voor een volle zaak. Ze blijven zelf heerlijk rustig en maken op zijn tijd een praatje of grapje. Dit komt de sfeer ten goede.
    Lekkere pizza's en vooral het dessert voor twee personen is een aanrader.

24. Bij binnenkomst kon er nog net hallo vanaf en konden wij ergens gaan zitten. De ober (hoewel hij deze naam eigenlijk niet mag hebben) kwam informeren of wij de Groupon-bon hadden en gaf de menukaart. Na de vraag of wij iets wilde drinken vroegen wij naar een drankenkaart omdat we nog niet wisten wat. Deze was er niet en na wat vragen kwamen we uit bij de drankjes die wij wilde. Achteraf bleek duidelijk wat de insteek was, extreem lange wachttijden maar wel steeds naar consumpties informeren en bij de rekening uiteindelijk € 4.70 durven te vragen voor een glaasje port heeft iets weg van doelbewust handelen en geld verdienen aan Groupon-menu's. Dit soort bedragen betaal je in een wat betere (michelin) restaurants voor een port. Niet de lokale pizzeria.

Terug naar de "ober", zonder uitleg kwam hij vragen wat onze keus was. Aangezien de kaart in het Italiaans was hadden wij nog wat vragen en kwam hij iets later terug.
    De voorgerechten kwamen en de carpaccio was smakeloos en was slechts voorzien van olie en wat sla, de vitello tonnato was nog erger. De tonijnmayonaise was als water en daar dreef het vlees dan in. Dit gerecht hebben we dus niet opgegeten en het was hopen op het hoofdgerecht.

Na een uur en meerdere malen vragen diende het hoofdgerecht zich vervolgens aan. Misschien ook wel de moeite om te melden dat alle tafels met “bonnen” van Groupon en ook Social Deal lang moesten wachten en dat de twee tafels die van de kaart bestelden snel geholpen werden.
    De ossehaas (als het dat al was) smaakte nergens naar en de pepersaus was ronduit smerig de rode wijnsaus was nog net eetbaar en het groentegarnituur had al wat jaren in de diepvries doorgebracht waarschijnlijk. De gefrituurde aardappelpartjes was het enige wat normaal eetbaar was.

Dit was voor ons genoeg, het dessert wilde we niet meer en de ober was totaal niet meer aanspreekbaar op de klachten die wij over het eten hadden.
    Het enige dat hij nog riep was dat hij niet de eigenaar was en liep vervolgens snel weer weg.
    We hebben de eerder genoemde port afgerekend en waren blij dat we niet meer gedronken hadden in dit verschrikkelijke restaurant om ze die omzet niet te gunnen.

In het kort hebben we dus het voor en het hoofdgerecht niet op omdat het vies was en het dessert niet meer afgewacht. Het personeel is uitermate onkundig en onvriendelijk en terugkomen doen wij natuurlijk nooit meer. Even voor de beeldvorming wij zijn zeker niet buitengewoon kritisch en eten meerdere malen per week buiten de deur op allerlei niveau’s maar zo slecht als dit maken we niet vaak mee.

1,1
  25. Hadden het etentje gekregen. Ik las zeer slechte recensies, wist niet wat te verwachten. Eenmaal binnen; de atmosfeer overtrof de verwachting, gezellig. Toen kwam het eten op tafel, nou wat wij als voor-, hoofd- en nagerecht besteld hadden was in één woord voortreffelijk. Petje af voor herhaling vatbaar!

Bedankt jullie allemaal

26. Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 4 personen gegeten in dit Italiaans restaurant.

Bij de drankjes ging het al fout. We bestelden een zoete witte wijn, een biertje, een 7up en een cola. Helaas was de 7up op, de zoete witte wijn was veel te mousserend en het biertje sloeg gelijk dood.

We maakte een keuze uit de voorgerechten. Twee daarvan waren redelijk tot goed bereid.
    Echter de tomatensoep was een roomsoep met een vleugje tomaat en de vissoep mocht niet eens een vissoep heten, er was geen spoor van een garnaaltje of een stukje witvis in te vinden alleen van die goedkope mosselen uit een potje. We besloten om niet gelijk te gaan klagen maar onze hoop te zetten op een goed hoofdgerecht.

Tussendoor ging ik even naar het toilet. Wat ik daar aantrof, ongelofelijk! Een wc die van ellende uit elkaar viel en smerig, maar dan ook echt smerig. Kom op jongens, als je wc's er al zo uit zien, hoe ziet je keuken er dan wel niet uit? Terug aangekomen bij de tafel was mijn honger al ver verdwenen.

Daar kwamen de hoofdgerechten. Nou, op hoop van zege dan maar! De lasagne die ik voor mijn neus kreeg was zeker niet zoals een lasagne eruit hoort te zien. Geen mooie laagjes op mijn bord, maar een hoopje ellende die er eigenlijk nog slechter uitzag dan het zojuist bezochte toilet.
    Bij mijn tafelgenoten werd twee keer de pasta carbonara uitgeserveerd, een grote deegklont met wat saus en gegarneerd met wat uitgedroogde spekjes.
    Dan hadden we nog onze andere tafelgenoot. Deze had een pizza tonijn besteld, deze was belegd met tonijn uit blik, echter was die olie gewoon mee op de pizza gegooid waardoor dit een grote vieze kleffe bende werd.

We hebben allemaal een hap van ons hoofdgerecht genomen. Niemand die kwam vragen of het smaakte, dus zijn we er zelf maar naartoe gelopen om te vertellen dat we bereid waren om de drankjes en de voorgerechten te betalen en dan wensten te vertrekken. Ze probeerden het nog leuk op te lossen door ons een drankje van het huis aan te bieden maar deze hebben we afgeslagen.

Schaam je om als Italiaan zulk kwalitatief slecht eten te serveren. Mensen ga hier nooit eten want u komt van een koude kermis thuis!

27. het restaurant heeft niks met Italie te maken. Eten is slecht, goedkoopste producten, gebruiken diepvries, niet lekker, te duur, ook geen sfeer. Absoluut geen aanrader!!!

28. Met social deal hier wezen eten. Helaas krijg je niet wat je gekocht hebt. Het restaurant is sinds 1 januari gewisseld van eigenaar. Echter wordt er geadverteerd met de kaart van de vorige eigenaar, een kaart die er dus niet meer is. Ik kon dus niet de gamba's en entrecote nemen waar ik me zo op had verhoogd. Zware tegenvaller! Het eten is prima, echter zou ik de normale prijs nooit betalen. Veel te duur voor wat je krijgt. Het was een 3 gangen menu. De vissoep was erg leuk, mijn carpaccio was erg saai. Alleen wat sla en kaas, dressing was niet echt lekker. Runderhaas was prima, echter het leek wel een halve portie. Net als de aardappelschijfjes. De portie die je met 2 personen kreeg eet ik normaal alleen op. Groente was nog minder dan 1 eetlepel. Ik zit qua eter tussen een kleine en normale eter in, echter ging ik niet voldaan van tafel. Persoonlijk is erg vriendelijk. Qua prijs-kwaliteit raad ik dit restaurant niet aan, ze zullen de prijzen naar beneden moeten brengen wil ik hier eens komen eten.

29. Via social deal gereserveerd,omdat je van de gewone kaart een 3 gangen menu naar keuze mocht nemen, en deze kaart zag er veel belovend uit. Helaas het was een aangepaste menukaart. Bestelde een glaasje wijn met een glaasje water, kreeg ook gewoon kraanwater niets mis mee, alleen staat er op de rekening spa blauw € 2,60. Het eten was zeer matig, welk ilaliaans restaurant serveert gebakken aardappels bij de gamba's, naar ons idee kun je er best een pizza eten die zagen er nog het beste uit. Bediening was niet enthousiast, je kreeg het gevoel, zijn maar mensen met een kortings bon. Doe dan niet met de actie mee, dit werkt averechts.

30. AK 40 punten

We waren hier met een kortingsbon van social deal. We mochten van de kaart kiezen die niet zeer uitgebreid was. Het duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen incl. de drank. Daarna duurde het zeker een uur voordat we het voorgerecht hadden. Eten was matig. Wat kaal hier en daar en de vissoep was niet heel bijzonder. De lasagna was voorzien van weinig vlees. Geen pijnboompitjes op de cappacio bijvoorbeeld. We moesten het personeel echt 'aanhouden' om drinken te bestellen. Het was redelijk druk in het restaurant en het voelde als 'niet onder controle hebben'. We waren in goed gezelschap dus dan is het al snel gezellig.... Maar wat ons betreft geen topper dit...

31. Via groupon gereserveerd. Zeer goede authentieke Italiaans pizza's. Dessert iets meer van verwacht van een Italiaan (kristallen in ijs en supermarkt slagroom uit een bus). Service kon wel iets beter (vaak glas leeg).

32. Vanavond zijn we hier met z'n vijven gaan eten, maar dit was eens maar nooit meer. Om een paar voorbeelden te geven: de carpaccio bleef aan het bord plakken en moest er echt vanaf geschrapen worden, mijn dochter haalde een stuk plastic uit haar Lasagna en de Pizza van mijn zoon was een andere dan hij besteld had. De obers reageerden op alle commentaar laconiek: het plastic was immers gewoon afkomstig van de verpakking. De gerechten zonder plastic en conform bestelling waren erg allemaal vlak van smaak. Ik vind het onbegrijpelijk waar alle positieve recencies vandaan komen.

33. R. de Jong

Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke, gastvrije bediening.

35. Afgelopen zaterdag met 2 personen heerlijk gegeten.

Wij waren er vroeg om 17:00 uur maar om 19:00 zat het helemaal vol. We hebben daar heerlijk gegeten in een mooi restaurant met een goede sfeer en fijne gastheren. Je kan er rustig eten en er is geen haast bij en je wordt er niet weggekeken.

Een heerlijke avond daar gehad.

36. Marcella

Een restaurant waarbij je het gevoel hebt echt in Italie te zijn! De Italiaanse gastheren, Italiaanse kok,
    de schilderijen en de olijfboom die midden in het restaurant staat...Alles klopt gewoon!
    Het eten was erg lekker en ook voor de kinderen was er genoeg keus!

37. Een echt Italiaans restaurant met een warme sfeer en heerlijk eten! We werden goed ontvangen en tijdens het eten werd er regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was.
    Al met al top! Hier komen we nog zeker terug!

38. jpaulissen

Een gastheer die ervoor zorgt dat je je meteen welkom voelt, enthousiast over de gerechten en met kennis van zaken. Een kok die de uiterst verse ingrediënten van uitstekende kwaliteit recht doet en kan toveren met smaak, een uitgebalanceerd geheel. Een ambiance die intiem en gemoedelijk is. Toprestaurant, dat we op de gok kozen via internet, een absolute aanrader!!! Neem de tijd voor je avondje eten en doe de geweldige gerechten eer aan.

39. Een goed restaurant in Hilvarenbeek. Zeer vriendelijke bedieding en goede prijs kwaliteit verhouding. De eigenaars doen zeer goed hun best om hun klanten tegemoet te komen. Ga zo door. Eten is gewoon TOP. Wij hebben hier goed gegeten.