Eethuys het seizoen in Hilvarenbeek

Naast Eethuys het seizoen is een parkeerplaats met voldoende parkeerplaatsen.

5. Betalen pin Master Card Visa

1392532000 45
1410209905 62
1420311565 70
1453141960 71
1458192790 72
1470819865 72

1. Goede, vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tafeltje direct aangewezen. Goede portie's qua grootte. Personeel erg vriendelijk en attent. Komen regelmatig aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft en of we nog iets willen. Zaak ziet er mooi en groot uit. Van de tafeltjes om ons heen hoorde we ook alleen maar goede geluiden. Terras zat helemaal vol, toch hoefde we nergens te lang op te wachten. Fijne avond gehad.

2. Rick van nunnen

Erg geslaagde avond gehad gisteren lekker gegeten en het was erg druk. Maar toch kregen we snel ons eten op tafel gezerveerd. Leuk en gezellig personeel. Zeker een aanrader. Wij komen snel een keer terug bij onder de linden.
    Bedankt Voor een leuke geslaagde avond!!

3. We zijn vandaag weer hier neergestreken en het is weer subliem! Echt een aanrader… lekker eten (dank aan de kok) en superbediening!

4. Lisette

Op een maandagavond, gezellig met 6 personen gegeten. Het 3-gangenmenu smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht de Carpaccio, subliem. Het hoofdgerecht de varkenshaas, heerlijk. Het dessert een heerlijk ijsparfait met karamel was ook verrukkelijk.

Complimenten aan de kok. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een leuke geslaagde avond op het gezellige terras.

5. Ik heb er vandaag gegeten. Niets op aan te merken. Wel was ik verbaasd over het feit dat ik niet mee mocht liften met het 3 gangen diner voor 19.00 uur voor het bedrag van € 19.95. Ik had namelijk een cadeau diner bon en kon deze niet inleveren wanneer ik hier gebruik van zou maken. Ik had al een korting en daar kon niet het bedrag af van de cadeau diner bon. Want dan had ik nog meer korting werd mij verteld. Het is mij mondeling verteld dat dit niet kon. Ik heb hier mee ingestemd dat het diner uiteindelijk voor de gewone prijs betaald € 29.95. Maar als ik niets gezegd had en daarna gewoon had afgerekend wat was er dan gebeurd. Volgens mij is de cadeau diner bon een wettig betaalmiddel. Wanneer ik iets koop in de verkoop voor de helft van het geld kan ik gewoon met een VVV bon betalen! Er staat hierover niets vermeld op de site en ook niet voor op de straat bij het aankondigingsbord. Let op dus als je daar gaat eten met een diner cadeau bon!

6. Als je voor een zeer betaalbare prijs lekker wilt eten en door vriendelijke mensen wordt bediend moet je zeker daar eens heen gaan!
    Een dikke 10!! Eerder gaf iemand een 1!! En dat omdat vanwege de drukte men een paar minuten moest wachten!!! Betekent alleen maar dat men tijd voor je neemt.
    Wij gaan zeker nog eens terug

7. Andrea Jossen

Pinksterweekend wilden we met de familie (10personen) na een half uurtje fietsen gezellig wat drinken en lunchen op het terras zoals we de dag daarvoor ook hadden gedaan, wat overigens prima was bevallen bij een collega (concurrent) daar in de straat. Na het drinken was besteld hebben we na15 min de eerste keer om ons drinken gevraagd waarna we al afgesnauwd werden door de heer (eigenaar/manager){we zijn er toch mee bezig}. Na een half uur toen we naar binnen gingen on het te vragen, weer werden afgesnauwd. Heeft mijn neefje de heer gevraagd waarom hij zo'n onbeleefde houding had... en als het eten zo lang duurde dat wij daar helaas geen tijd voor hadden...Toen werd ons toe geschreeuwd met een vol terras: dan flikker je toch op! 😲Wauw wij hadden er geen woorden voor en zijn meteen vertrokken. Overigens zaten op het terras meerdere mensen die niet tevreden waren. Als de eigenaar/manager je zo al te woord staat en je bijna aan wil vliegen 😬De enige reden waarom ik dit schrijf is dat het zonde is van je geld om daar heen te gaan. Wij gaan wel ergens heen waar ze ons geld wel waarderen.

8. Op zaterdag avond heerlijk buiten gegeten en genoten van het mooie weer. Het terras zat redelijk vol en de sfeer was goed. Bediening was vriendelijk echter men liep een beetje door elkaar heen. We hebben gekozen voor het 3 gangenmenu. Op het bord stond 16,95 als je voor 19 uur aan tafel zat. We zaten er precies rond 19 uur want we hadden gereserveerd. Het eten werd laat geserveerd op zich niet erg want we genoten tenslotte van de warme avond. Ook kwam men vertellen dat het wat uit liep tot dan toe prima. Echter bij het hoofdgerecht zouden frietjes geserveerd worden, deze kwamen pas nadat we bijna klaar waren met het gerecht. Peper en zout waren ook niet te bekennen. Toen we hier een opmerking over maakten dat de friet zo laat geserveerd werd, zei men er niets op.
    Bij het afrekenen verbaasde ons de rekening. Het menu was met 10 euro om hoog gegaan. Daarnaast moest men nog 3,5 euro bij betalen bij de carpaccio. Ik voelde me dan ook echt genaaid. Als alles dan top was geweest, prima, maar dat je het eten niet tegelijk krijgt terwijl je al zo lang hebt moeten wachten en 120 euro afrekent voor 3 personen, dan is dat echt veel en veel te veel. Dan hadden we bij de bar nog een bon gevonden die uit werd gegeven. Daarop zou je korting krijgen op 25% een 3 gangenmenu. Maar die mochten we nu niet inleveren. Ik heb er geen woorden over vuil gemaakt. Heb afgerekend en de ober een kleine fooi gegeven maar ik voel me niet als klant goed behandeld. Jammer dus van de extreme prijsverhoging, misleiding en slechte afstemming in de afgifte van de producten op tafel. Hopelijk doet men er iets mee.

9. Een heerlijke middag op het terras met 9 dames genieten van een high tea. Een heerlijk vers gemaakt soepje, heerlijke broodjes en genoeg zoetigheden om de tandarts jarenlang aan het werk te houden :-).
    Avondeten was daarna niet meer nodig.

10. Koen de Bes

Erg lekker en goed gegeten. Zalm specialiteit van de chef kok is een echte aanrader!

11. Johan Kokx

Met 7 man heerlijk verrassend gegeten, een prima ervaring.

12. Ineke Steegers

Prettige ontvangst. Fijne bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader!

13. Enkele dagen geleden heb ik hier gegeten met 4 personen en het was in een woord subliem.
    Er zit sinds enige tijd een nieuwe eigenaar en een nieuwe chef kok, beiden hebben liefde voor het vak en de kok kookt met passie. De bediening is erg vriendelijk, er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en het eten werd keurig op tafel gezet.

We kregen heerlijke venkelsoep, loeiheet zoals soep behoort te zijn met dik volkorenbrood erbij. Daarna lekker mals vlees dat mooi vorm gegeven werd op een voorverwarmd bord (Viola, daar herken je een goed restaurant aan!). En krokante frietjes om je vingers bij op te eten. Het toetje was verrukkelijk, verse witte chocolade met nougatine ijs op een mooi bord.
    Dit is het restaurant waar je echt voor naar Oisterwijk wil komen en echt de moeite waard.

14. Heerlijk genoten van een 5-gangen high wine! Fantastische wijnen, uitmuntend eten en de bediening door de gastvrouw was subliem. Compliment voor haar en zeker ook voor de kok! Absoluut voor herhaling vatbaar en heel leuk cadeau idee!

15. Heerlijke genoten van een high lunch. Al eerder een keertje de high tea gedaan en ook die is goed bevallen!
    Vooral de salade was verrassend lekker! Goede sfeer!

16. Hele fijne avond gehad en heel goed gegeten. Er is voldoende keus. De ambiance is goed. Zeer vriendelijk personeel dus echt een aanrader.

17. Stephan en Marion Bertens

Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. We komen snel weer aan, zelden zo'n lekkere tonijn gegeten.
    Gr. Stephan en Marion Bertens

18. Heerlijk gegeten.
    Het was gezellig druk in het restaurant. Vriendelijke bediening.
    Een aanrader!

19. Super heerlijk geluncht! Complimenten aan chef en de bediening.

20. Wij komen uit Haarlem en gaan regelmatig uit eten, maar in dit restaurant was het echt fantastisch. Bediening top en de keuken super.

21. S.Brandwijk

Heerlijk 3 gangen high tea. Met apperatief en verse jus. Prima verhouding prijs kwaliteit (goede producten). Wij kregen het niet op...
    Aanrader dus!

22. Kenny Nijkamp

Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Mooie sfeer heerlijke gerechten. De chef ziet er niet uit maar, hij kan wel koken!!! Nee geintje, culinair genieten.

23. Gewin hamers

Heerlijk gegeten.. Vriendelijk personeel.. Hier komen we zeker nog een x terug

24. Het was echt een heerlijke beleving voor ons. Klinkt wellicht overdreven, maar ik kan het niet beter verwoorden. Gezellig, gastvrij en echt lekker culinair eten. Super.

25. Karin van der Zalm

Een gezellige middag gehad. We hebben genoten van een overvloedige high tea. Voor degene met een allergie werd alles aangepast en apart geserveerd. Vlotte bediening en gastheer was zeer attent. We komen graag weer eens terug.

26. R.Groenland

We hebben op 1e kerstdag heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad met uitstekende bediening.

27. A.J.van Gorp

Prima gegeten, personeel was vriendelijk, zei telkens als ze aan tafel kwamen om te informeren goeden avond (wel 9 keer gehoord.) Maar niet heel deskundig. Prijs/kwaliteit was goed.

28. Heerlijk gegeten met 4 personen. Allen zeer tevreden! Goede bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Heerlijk gegeten. Vooral de hertencarpaccio is een aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de prima bediening!

30. marieke/ed Co.

Hebben hier heerlijk ge-high tead, soms wat lang gewacht, maar alles was lekker en goed verzorgd! Klein minpuntje: telefonisch 2 vegetariërs doorgegeven, maar daar was geen kennis van in de keuken. Netjes opgelost, er is toch nog vlug iets aparts voor de vegetariërs klaargemaakt.

31. Zeer lekker gegeten met social deal
    Heerlijk voorgerecht van garnalencocktail
    Super hoofdgerecht van malse varkenshaas.
    En lekker toetje
    Echt n toppertje

32. Heerlijke high tea. Vers en uitgebreid.
    Een paar uurtjes in heerlijke rust genoten!

33. Aljabosch

Heerlijke high tea, vriendelijke bediening. Aanbeveling waard.

34. Ja afgelopen vrijdag na een wandeling in de mooie omgeving van Oisterwijk hier een hapje wezen eten.
    Ontvangst was erg vriendelijk (we waren iets eerder, geen probleem).
    Het voorgerecht was erg smaakvol toen kregen we de mixedgrill. Deze was erg lekker en met overheerlijke VERSE groente (krijg je niet overal). Wij dachten maar 1 ding, wanneer weer!!

35. 21-10. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt en verse producten. Attent en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Ik heb zaterdag 15 oktober ter ere van mijn 50e verjaardag en van de 18e verjaardag van mijn zoon, samen met 18 gasten erg genoten van een heerlijke high tea. Erg uitgebreid en lekker, geserveerd met uiteraard diverse theesoorten en andere lekkere drankjes.
    In eerste instantie was er een communicatieprobleem i.v.m eerder doorgegeven wensen voor een gast van 4 jaar, maar dat is door Harco op een erg goede manier opgelost!
    Een klein minpuntje wat meerdere gasten aan hebben gegeven, is dat het bedienend personeel iets vriendelijker zou mogen zijn.
    Verder echt mijn complimenten en zeker voor herhaling vatbaar!

37. Zondagavond 9-10-16 voortreffelijk 4-gangen diner gegeten. Was enorm druk maar desalniettemin bij geen enkele gang lang moeten wachten.Zeer attente bediening. Heeft ons echt aan niets ontbroken. Zeer aan te bevelen. Gaan zeker nog eens op herhaling.

38. Corrie Smits

Gisteren genoten van een high tea bij restaurant Onder de Linden in Oisterwijk. De serveerster was een erg vriendelijk en correct meisje. Alle gerechtjes waren lekker en er werd zoveel geserveerd dat we het niet eens allemaal op konden. Is zeker een aanrader. Dank je wel voor de goede zorgen.

39. A. Horsten-Daelmans

Woensdagavond 5 oktober hier geweest en wat een zonde van het geld...
    Het voorgerecht wat ik had was echt te belachelijk voor woorden, het staat zo mooi op de kaart maar de gegrilde tonijn met gemarineerde mango salsa met tomaat, komkommer en peper, was niet meer dan mango met 2 halve tomaatjes en 2 stukjes komkommer, het pepertje was nier te vinden of te proeven en de tonijn was niet eens gegrild?
    wat er kwam toen ik het teruggegeven had was helemaal om te huilen, de salsa van mango was nu vervuild met stukjes zongedroogde tomaat en kappertjes..?? ohh ja de tonijn was nu wel gegrild.
    Mijn hoofdgerecht was diamanthaas van Black Angus, dat is vlees daar moet je mes doorheen glijden, niets was minder waar, taai! de groente was een combinatie van kool, boontjes en spruitjes, wahhaaa.....omringd met een saus die het allemaal moest maskeren.... eens maar nooit meer!!!

1,7
  40. Driegangen keuzemenu voor Euro 19,95. Omdat we voor 18.00 uur aan tafel zaten kregen we Euro 3 p.p. korting!
    Gevestigd in een mooi karakteristiek pand met een heerlijk verwarmd terras met uitzicht op de straat.
    Diner was voortreffelijk. Hoofdgerecht gaf keuze uit vlees (varkensmedallions) of vis (kabeljauw). Nagerecht een heerlijke parfait. Bediening was attent.
    Een voortreffelijk keuzemenu voor een hele schappelijke prijs!

41. Lekkere high tea mogen nuttigen. Zeker een aanrader. Zeer diverse hapjes gehad. Superlekker allemaal. Aardig personeel. Oisterwijk is ook een charmante plaats. Leuke winkels dus na de high tea ook nog lekker geshopt.

42. Wij hebben heerlijk gegeten en het 3 gangenmenu voor die prijs perfect.

43. Gisteravond aangeschoven voor een high wine na reserveren. Bij aankomst leek personeel licht gestresst. Helaas liep de communicatie onderling niet soepel. We moesten erg lang wachten op onze high wine. Positief is wel dat ze erg goed ingespeeld hadden op de vegetarische versie van de high wine, met aangepaste wijnen. Ik had echter niet gekregen wat er op de site stond en na de tweede gang vroeg men of we iets na wilde consumeren. Wij kwamen toch echt voor de vijfgangen high wine. De eigenaar kwam later nog aan tafel om wat informeel bij te praten. Wij hebben toch een prettige avond genoten in het mooie Oisterwijk, en hopen dat deze hectiek en miscommunicatie eenmalig was.
    Succes verder met jullie restaurant.

44. Erik dirksen

Gezellige tent met prima prijs/kwaliteitsverhouding!

45. Johan van Uffelen

Het zat niet mee met onze Social Deal. Toch was Harco van Onder de Linden bereid de verlopen vouchers alsnog te accepteren. Hoewel er vanwege onze late aankomst al druk opgeruimd werd, hebben we toch lekker gegeten op het heerlijk verwarmde terras met leuke meiden in de bediening.

Dank voor de service en complimenten aan het personeel

46. P. de Lange

Zaterdagavond 3 september met 11 volwassenen uit Amsterdam e.o. gedineerd bij Onder de Linden.
    Buiten aan een lange tafel, sfeervol verlicht met kaarslicht.
    De keuken had er veel zin in, want de vele, verschillende gerechten smaakten heerlijk en aan de opmaak van de borden was ook al niks mis.
    De bediening attent en hulpvaardig.
    De gerechten zijn bij Onder de Linden vriendelijk geprijsd; bij controle van de rekening bleek dat er abusievelijk enkele gerechten teveel op de rekening terecht waren gekomen. In goed overleg werd de rekening daarop aangepast.
    Hier komen we graag terug!

47. Vanavond heerlijk gegeten op het terras! Dikke prima! 👍👍

48. Karin&kees

Zeer lekker gegeten via Social Deal. Keuze tussen vlees/vis/vegetarisch... Fijn buiten gezeten en de bediening was top, dat zie je niet vaak meer.

Domingos, super bedankt... als we weten dat jij er weer bent komen we zeker nog een keer. Het overige personeel was ook goed hoor!

49. William en Sabrina van Logten

Tijdens onze trouwdag 12 augustus 2016 hebben wij de huwelijks ceremonie, het diner en het feest bij Onder de Linden gevierd.
    Het was een dag om nooit te vergeten, mede dankzij Onder de Linden.
    De huwelijksvoltrekking was perfect ingericht. Het personeel van Onder de Linden heeft onze wensen perfect ingevuld, het zag er prachtig uit.
    We hebben voorafgaand aan de bruiloft samen met Harco een menu samengesteld voor onze gasten. Het was een heerlijk menu met alles erop en eraan, voor ieder wat wils, zoals onder andere de heerlijke carpaccio, garnalen cocktail en tournedos, ook over het dessert waren onze gasten zeer over te spreken. Kortom een zeer geslaagd diner.
    Tijdens de avond zag de locatie er weer tip top uit. Onze DJ heeft er een geweldige avond van gemaakt. Onder de Linden zorgde voor heerlijke hapjes waar onze gasten goed over te spreken waren. Vooral de bediening van onze feestavond was super.
    De bediening heeft mede ervoor gezorgd dat het een ontzettend gezellig feestavond was, zij hebben ook hun dansmoves kunnen tonen, wat zeker in de smaak viel!

Samengevat: Een zeer geslaagde dag en we kijken er met veel plezier en goede gevoelens op terug.
    Harco en het Onder de Linden personeel: Dankjewel!!

Met vriendelijke groet,
    William en Sabrina van Logten

50. Van Leeuwen

Ongelofelijk klantonvriendelijkheid eigenaren. Beloftes niet makomen. Als je in het restaurant komt om een tafel te bestellen dwingen ze je om telefonisch te bestellen. Restaurant is uw bezoek niet waard

51. Wat een verassing zeg! En dan doel ik op de bediening. Wij hebben gezellig gegeten en werden op onze wenken bediend. Beleefd, goede uitleg over het eten en nam ook de tijd voor een praatje. Mocht het als rapper niet lukken (ik hoop van wel) dan voorspel ik je een mooie toekomst in de horeca. Garnalencocktail was prima. Het hoofdgerecht (mixed grill) kan beter, maar wellicht ligt dit aan mij omdat ik geen selderij lust en dit een dominant onderdeel in de groenten was. Toetje heerlijk en mooi opgemaakt. Bedankt en tot de volgende keer.

52. Theo & Marjan

Op zondagmiddag via social deal een lekker 3 gangen menu gegeten onder het genot van een heerlijk wijntje.
    Bediening geweldig zeker Domingos correct en netjes ook de rest van de bediening nog bedankt.
    Komen zeker terug

53. Fam. Opdam

Heerlijk gegeten. Via social deal extra korting op een 3 gangen menu. Zeer prettig personeel, deskundig, vriendelijk en een uitstekende correcte houding naar hun gasten! Klasse Domingos en Jessy!

54. H. Nouwens

We hebben een prima avond gehad. De bediening is erg voorkomend en attent. Het eten was ronduit voortreffelijk en er wordt een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding geboden. Een aanrader, wij komen zeker terug!

55. Maria Vissers

Heerlijk gegeten, goede bediening en aangename achtergrondmuziek.

56. Ninon Kreutzer

Op deze mooie zomeravond zitten wij volop te genieten op het terras bij De Lindenhof in Oisterwijk. We hebben lekker gegeten en de sfeer is ontspannen en gezellig. Genieten!

57. Ondanks de SocialDeal voucher een topavond gehad. Ongedwongen service door een leuk jong stel. Goede kwaliteit, aantrekkelijke presentatie! Weer een leuk eetadres dankzij deze actie. Komen graag terug.

58. Gisteravond op het terras gezeten bij Onder de Linden. 'Even iets drinken' met twee volwassenen, 3 jonge kinderen plus 1 hond. Het was een prachtige, warme avond, maar dat was niet de enige reden dat we uiteindelijk uren zijn blijven plakken.
    Dat lag ook aan de goede en vriendelijke bediening. Het was behoorlijk druk, maar overal was tijd voor een praatje of een grapje.
    Drankjes kwamen vlot, personeel hield alle gasten goed in de gaten waardoor een klein handgebaar voldoende was om een nieuw rondje te kunnen bestellen.
    Onze visite is uiteindelijk maar blijven slapen, we hadden het te laat gemaakt omdat we zo lekker zaten...
    Aanrader!

59. Ton van den Breekel

Erg lekker gegeten afgelopen zondag op het terras. Leuke vriendelijke bediening onder supervisie van Sara die het fantastisch doet met haar crew

60. dre hendrikx

Was druk en zag er gezellig uit. Hebben heerlijk gegeten en werden snel bediend. Was lekker en precies genoeg.

61. Leuk restaurant, we hebben op het terras gezeten, lekker gegeten, goede prijsverhouding en leuke aanbieding, leuke bediening, vooral door Yneke.

62. Op vrijdag 5 aug hier gegeten en wat viel dat tegen 15 minuten wachten op een ober om drinken op te nemen daarbij brood besteld waarna we daar 3 keer om hebben moeten vragen. Waren hier om 1900u, uiteindelijk eten doorgegeven voorgerecht liet lang op zich wachten, was wel lekker. Na nog eens 45 minuten wachten op hoofdgerecht hiernaar gevraagd en kregen te horen dat het nog eens 10 minuten zou duren. Omdat we honger hadden ondertussen alles opgegeten we misten het spek om de varkenshaas en bospaddestoelensaus was zonder paddestoelen. Het dessert was wel lekker, nadat we dit hadden doorgegeven, hoefden we niks af te rekenen, maar ik had liever lekker gegeten. Of ik hier terug ga, denk het niet.

63. Gezellig en heel vriendelijk bediend door Sarah. Een dikke tien!

64. mia kemperman

Fijne en vlotte bediening lekker gegeten 🍴 en goed geholpen door Sarah, en een mooie locatie ga zo door.

65. Aljabosch@Gmail. Nl

Heerlijk gegeten.prima bediening en mooie zaak. Complimenten

66. Leuke plek met rustige en sfeervolle uitstraling. Wat vooral opvalt: bediening is uitermate vriendelijk, alert en kundig. Er wordt regelmatig (doch niet té vaak) gevraagd of alles naar wens is, of we nog wat willen drinken etc, Heb er op een zeer drukke avond lang en prettig vertoefd, bediening werkt enorm hard om het iedereen naar de zin te maken.
    Eten prima, duidelijk zorg aan besteed. Prijs/kwaliteit in orde, grootte van de porties prima.

67. Jos de Kousemaeker

Ondanks eerder ontvangen bevestiging van de reservering, kon het etentje niet doorgaan. Dit, omdat tijdens de kermis geen gebruik kon worden gemaakt van de Social Deal.

68. jolanda

Extreem slechte service. Het eten liet een uur op zich wachten, het drinken doorgaans een half uur per bestelling en het eten kwam niet tegelijk waardoor de eerste paar geserveerde personen hun eten al op hadden eer de rest hun eten eindelijk kreeg, wat niet goed was voor de sfeer. De serveersters binnen deden niks terwijl de bediening buiten al het werk deed. Het eten was oké, niet het wachten waard.

69. Vanmiddag High Tea gehad bij Onder de Linden in Oisterwijk. De High Tea was lekker, het restaurant zag er gezellig uit en de medewerksters in de bediening vriendelijk. Alleen de eigenaar/leidinggevende vanmiddag behandelde de medewerksters echt op een neerbuigende en vervelende manier, waar wij en nog meer gasten bij waren. Dit was echt onprettig, vooral voor de medewerksters natuurlijk. Voor mij een reden om niet meer terug te gaan. Ik zou zo echt niet behandeld willen worden!

70. Bij aankomst een prima ontvangst, toebedeelde plaats was een tafel voor zes helemaal afgezonderd, dit werd naar tevredenheid opgelost. Voorgerechten waren prima, op het hoofdgerecht ongeveer 1 tot 1,5 uur moeten wachten. Toen een medewerker ons passeerde en zag dat we nog geen hoofdgerecht hadden, is hij direct naar de keuken gegaan en meteen teruggekomen met ons hoofdgerecht, wat verre van warm was. Hier hadden wij toch het idee dat men ons vergeten was. Het hoofdgerecht op zich was zeer karig opgemaakt, nauwelijks groente en gezien de prijs een klein stukje vlees. De bereiding was ondanks de temperatuur goed, onze mening is dat men met name het hoofdgerecht te exclusief wil benaderen, dit gaat ten koste van de kwantiteit en dus een ontevreden gevoel. Nagerecht was prima, jammer dat op het einde van de avond de ontevredenheid overheerste.

71. Familie vd Aa

Wij zijn vrijdag 18 maart wezen eten. Het was allemaal perfect!! Goede service en het eten was heerlijk.

72. Bartho van Straaten

Het was niet druk in het restaurant. Misschien 2 tafels bezet. Wel een gezelschap in een zaal achter. Bij aankomst kregen we snel een drankje op tafel, kraanwater was niet te voorradig, daarna moesten we lang wachten op menukaart. Deze kwam naar 20 minuten met een (duur) mandje brood.

Opvallend irritant was de harde hardrock muziek in de zaak. Alle hits kwamen voorbij: Queen, Bon Jovi, AC/DC etc. Ongepast & zeker gezien de gemiddelde leeftijd van het gezelschap. Verder bestond de avond uit vooral veel wachten...

Twee voorgerechtjes, kwaliteit hoofdgerecht vlees (chateaubriand) was prima, fles Cotes du Rhone ook. Opvallend echter was het gebrek aan groenten & aardappelen. Nabestelde frites kwam pas na 15 minuten. Hoofdgerecht was toen al op... Dessert met een prijs van €8 per couvert maar overgeslagen. Rekening voor 4 personen ruim €150. Eten was best OK maar sfeer en beleving waren zeer onbevredigend.

Kortom prijs/kwaliteit/beleving een dikke onvoldoende. Jammer, hier was makkelijk een hogere score te halen. Het gaat om kleine details...

73. Op 2 februari 2016 de 94ste verjaardag van moeder omlijst met een etentje bij Onder de Linden. We eten regelmatig buiten de deur waaronder af en toe ook bij Onder de Linden.

Gezelschap van 8 personen in de leeftijden van tussen de 50 en bijna 100. Rustige avond qua overige gasten. Onze gereserveerde tafel stond mooi opgesteld en was fraai gedekt. Ontvangst met een glaasje bubbels en de felicitaties van de medewerkers. Het bleek de allereerste dag van de nieuwe chef-kok en we waren erg benieuwd of hij en zijn team het (hoge) niveau zouden halen zoals we gewend zijn. De hele avond werd in een woord top, zowel qua eten, bediening (bedankt Daan) en ambiance. Alle voor-, hoofd- en nagerechten waren prachtig opgemaakt en voldeden qua smaak boven verwachting! Voor ons opnieuw de bevestiging dat we er goed aan doen hier klant blijven!

74. Graag wil ik de keukenbrigade en de bediening bedanken voor het verzorgen van een voortreffelijke avond. Wij waren te gast in de bibliotheekkamer met een gezelschap van 14 personen. Iedereen heeft genoten van de heerlijke dranken en spijzen. Een voortreffelijk 5 gangen verassingsmenu van de kok! Ook de flexibiliteit om te werken met een consumptiekaart hebben wij erg gewaardeerd.
    Wij kunnen terugzien op een zeer geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is. Een echte aanrader. Namens “de Trouwlaangroep”.
    Met vriendelijke groet,
    Ton van Huijkelom

75. Gezellige avond gehad met shared dining. Goed eten, vriendelijk personeel. Ze mogen wel iets vaker langskomen om te vragen of iemand nog iets wil drinken.

76. Met familie eten in Oisterwijk. Maandag met familie golfdag afgesloten met diner. Dit keer bij Onder de Linden in Oisterwijk centrum. Hele mooie locatie, heerlijk gegeten. Betaalbaar eten in Oisterwijk is hier mogelijk. Zeker aan te bevelen is shared dining, dit is echt gezellig. Tafel met elkaar. Zeker aan te bevelen.

77. Met een grote groep gegeten; Ronduit slecht. Geld vragen voor water en extra friet. Maar zo'n kleine bakjes dat je wel om extra friet etc. moet vragen. Zalm was erg vies. Enige echt lekkere was de kip en champignons-saus. Groenten zeer zeer weinig. Nog geen 100 gram voor 6 personen. Niet van deze tijd en de rekening al helemaal niet. Voor ons nooit meer!

78. Els van Nordingen

Met 23 dames van elisabeth ziekenhuis voortreffelijk genoten van een megawatt hightea. Heel gezellige middag. Voor herhaling vatbaar maar dan in de zomer in de Lindenhof.

79. Gisteravond heerlijk gegeten in een knus restaurant met voortreffelijke bediening. Wij hadden gekozen ons door de witte brigade te laten verrassen en hebben daar geen spijt van gehad. Prima keuze.

80. whpoot

81. Gister een heerlijke dag gehad met als afsluiting een diner bij Onder de Linden. Helemaal geweldig, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echte aanrader!!

82. Nick van Leeuwen

Gisteren overheerlijk gegeten. De spareribs waren super mals en het vlees kon je bijna van het bot slurpen. Bediening was ook erg netjes. Al met al een echte aanrader!

83. Jan en Hetty van Dijk

Goede afspraken en nagekomen! Eten was voortreffelijk. Prachtige (buiten)locatie. Alles prima naar de zin. Compliment ook voor de kok met zijn diversiteit aan voorgerechten!

84. Gezellig met zessen gegeten, gereserveerd op terras, met mogelijkheid om naar binnen te gaan. Prijs/kwaliteit is prima! Lekker en prima verzorgde, mooi opgemaakte borden! De lekkere kreeftensoep mocht warmer zijn, de rest was dik in orde!

85. Wij hebben heerlijk gegeten op een gezellig verwarmd terras. De bediening hebben wij als bijzonder prettig ervaren. Een aanrader!!

86. Leuk, gezellig pandje. Vriendelijke bediening. Eten is heerlijk en prijs kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

87. Vaak met spijt na een bezoek aan een restaurant gebracht te hebben, nu dan zo dichtbij, een eetgelegenheid genaamd "onder de Linden" gelegen in het mooie Oisterwijk dat mede daardoor ook al hoge verwachtingen schept, ben ik met stomheid geslagen.

Het heeft mij kort gezegd goed gedaan dat een groep van relatief jonge mensen hier met zeer veel passie een niveau neerzet, waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen! Tevens een duidelijke, overzichtelijk en doeltreffende site, met een paar simpele muisklikken alles duidelijk! Ik kan hier zelfs met klanten naartoe, zonder een flater te slaan, waar zelfs een afgezonderde ruimte tot de mogelijkheden behoort met bijbehorend een mooie tuin om even te recupereren.

Ik zeg nog eens met andere woorden: "Een restaurant dat, gezien de prijzen in combinatie met het mooie kwaliteitsniveau, het voor vele mensen mogelijk maakt eens te proeven van deze ook niet te vergeten goede entourage". Ik dank hierbij deze nogmaals het voltallige personeel van 't restaurant "Onder de Linden" voor een welbehagen avond! Ga zo door..

88. Onlangs een bezoek gebracht aan Onder de Linden: een avondje genieten hoeft niet veel te kosten en inderdaad! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De smakelijke gerechten worden geserveerd door vriendelijke bediening in een fijne ambiance. Het restaurant ziet er mooi uit, vooral de patio is zeer sfeervol.

89. Constante kwaliteit tegen eerlijke prijzen. Bediening erg correct en toch ongedwongen. Onder de Linden is voor ons een wekelijks uitje.

90. Na een verregend bezoek aan de Beekse Bergen belandden we in Oisterwijk bij restaurant Onder de Linden. Via via hadden mijn dochters en ik gehoord dat dit een prima restaurant was op de mooie hoofdstraat. En inderdaad: we werden met alle egards ontvangen, binnen was het warm (en droog). De ambiance doet denken aan een oud gezellig dorps-hotel, de bediening is geweldig en je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. Vooraf kregen we heerlijk verse broodjes met o.a. aioli en kruidenboter. Als hoofdgerecht had ik de keuze op kabeljauw laten vallen, de vis was kakelvers en zeer goed van smaak en ook de groenten (o.a. tomaatjes) erbij waren zeer smakelijk. De kaart is echter dusdanig uitgebreid dat het een lastige keuze was. Daarbij kwam ook nog de goed doorbakken patat frites. Na het brood en het hoofdgerecht zaten we eigenlijk vol maar kozen toch voor een nagerecht: een proeverij van chocoladegerechtjes met vers fruit. Dat was net genoeg om de gaatjes nog even op te vullen. De overvloedige maaltijd werd afgesloten met een heerlijk kopje koffie.
    Bij het verlaten van het restaurant wordt je door de ober keurig in je jas geholpen en wordt de deur voor je opengehouden. Oude waarden en normen waardoor je je als gast zeer gewaardeerd voelt.
    Dit is echt een toprestaurant waar we zeker terug gaan komen om nog meer van die heerlijke gerechten van de menukaart te proberen. Waarschijnlijk als het straks zomer is en we kunnen genieten van De Lindenhof, een semi-overdekte buitentuin, onder het genot van live-muziek zal dit waarschijnlijk weer een hoogtepunt worden.

92. Ik heb hier afgelopen week gegeten, het was in een woord geweldig. De sfeer was uitermate gezellig en het restaurant zelf ligt in een leuke wijk. De bedienden waren aardig en brachten het eten erg vlot! De ossenhaas is trouwens echt een aanrader, bijna onmogelijk voor zo'n lage prijs.
    Ik ben nu al aan het plannen voor nog een avondje uit.

93. We hebben een verjaardagsfeestje gevierd met 60 personen bij onder de Linde met een High Tea. De akoestiek was in de langgerekte zaal minder, maar dat konden we vooraf weten. De High Tea was zeer goed verzorgd en overvloedig. Het witte tafellinnen en de vriendelijke bediening zorgde ervoor dat de sfeer er snel goed in zat. Alle gasten waren er lovend over. We kregen opmerkingen zoals: deze High Tea was 3x zo goed als de High Tea die we eerder hadden. Enkele mensen willen het zelf nog eens over doen.

94. H.Hogenbosch

Heerlijke avond gehad, geweldige bediening. Enorme varieteit in menu. Voor zessen binnen en dan ook nog 3 euro korting per menu, van de ene verrassing in de andere gevallen. Zeker een aanrader.

95. W. Wouters

Naar aanleiding van een eerdere slechte ervaring in dit restaurant zijn we uitgenodigd om dit te herstellen en te laten zien dat we het inderdaad slecht hadden getroffen.

We zijn hier op in gegaan en zijn door de bedrijfsleider hartelijk ontvangen. Hij heeft deze avond inderdaad laten zien dat het een incident was en je er echt heerlijk kunt eten.
    Zonder een voorkeursbehandeling te hebben gehad was alles prima en hebben we genoten van het heerlijke eten, drinken en de sfeer.
    Met name de bedrijfsleider heeft hier een positieve invloed.
    We danken iedereen voor de fijne avond en vinden het niet meer dan terecht om nu ook een positieve reactie te plaatsen.

96. Met een gezelschap van 10 hebben we hier op zaterdagavond genoten van een high beer. Het succes van de avond is bepaald door onze gastheer Khalid die ervoor heeft gezorgd dat een avondje genieten een ware beleving werd. Netjes verzorgd, goede kennis van etiquette maar met een aangename personal touch.

97. Wij vonden het een geweldige en sfeervolle ervaring, met een culinaire hoogvlieger. We komen zeker en vast terug.

Groetjes uit Belgie

98. Lekker gegeten, goede kaart en vriendelijk personeel. Gaan zeker nog een keer terug.

99. Bij het binnen komen verrast door de mooie accommodatie. Ontvangst was een beetje rommelig, stond niemand bij de deur. Nadat er iemand geroepen was die wist hoe de tafelindeling was, hebben we genoten van het eten en de vriendelijke service van de tafelgastvrouw, niets was te veel, zeker voor herhaling vatbaar.

100. Kort voor 1e kerstdag hebben wij gereserveerd voor een kerstdiner in "Onder de Linden" op 1e kerstdag 25 december 2014 (vanaf 17.00 uur). Het was de allereerste keer dat wij ons vertrouwen stelden in dit restaurant dat we alleen kenden van een terrasbezoek afgelopen zomer.

Wij vroegen bij de reservering of het mogelijk was een tafeltje aan het raam (straatzijde) te krijgen. Dat kon niet worden gegarandeerd. Toen wij ons op 1e kerstdag meldden voor het kerstdiner werden wij aangenaam verrast door de mededeling dat het tafeltje aan het raam voor ons was vrijgehouden. Ook verrast waren wij door het feit dat de menukaart op het tafeltje keurig was voorzien van onze namen en het door ons vooraf gekozen menu er correct op stond vermeld.

De jonge blonde medewerkster die ons de hele avond bediende had direct onze sympathie. Mooi van uiterlijk, goed verzorgd, zeer beleefd en buitengewoon vriendelijk op een natuurlijke wijze. Zij had ons bij binnenkomst al op gepaste wijze ontvangen: begroeting, jassen aannemen, fijne avond gewenst. Leuk dat ze bij ons binnenkomen nog precies wist dat wij het tweetal waren dat een week eerder bij haar was komen informeren. "Daar zijn jullie dan".

Gestart met een glas prosecco vroegen wij ons af wat het zou gaan worden. Nou, het werd heel erg fijn. Onze gerechten werden fraai opgediend en smaakten heerlijk. Wat we ook bijzonder vonden is dat eigenaar/uitbater Harco van Ommen zich even bij ons aan tafel zette om een praatje met ons te maken en over zijn ideeën m.b.t. "Onder de Linden" te vertellen.

De uitnodiging om een kijkje te komen nemen in de serre-tent achter het restaurantgedeelte, tussen de maaltijdgangen door, namen wij gaarne aan en onder begeleiding van de hiervoor bedoelde medewerkster kwamen wij daar terecht en kregen we uitleg van Harco. Er brandde een vuurtje maar het was er wel erg fris.

Terug in het restaurant hebben we ons diner "afgemaakt" en zijn daarna nog geruime tijd gezellig blijven zitten met een glaasje wijn. De gepresenteerde rekening viel niet echt mee, maar ook niet tegen. We hadden bij de reservering de aangekondigde toeslag op een menu-onderdeel over het hoofd gezien.

Samengevat: Het is ons zeer goed bevallen in "Onder de Linden" en er is geen reden om daar niet meer terug te keren. Dat gaan we zeker wel doen. Wij willen de prettige en enthousiaste medewerkster die ons tafeltje onder haar hoede had hierbij nog eens bedanken voor haar attente gedrag.

Ton van de Wouw en Grè Wimmewrs

101. Peter en Agnes Smulders

Diner Eerste Kerstdag.
    Het was alweer het derde jaar, dat we genoten hebben van het overheerlijke Kerstdiner bij "ons" restaurant "Onder de Linden". Het was van het begin tot het einde een grote, smakelijke verrassing. Als voorgerecht het heerlijke paté duo, daarna de geurige wildsoep, de coquilles op een bedje van prei in roomsaus waren tongstrelend, de Chateau Briand was weer top en tot slot een kaasplankje ( met een glaasje Port ) met een originele keuze van de kazen. Uiteraard hebben we voor een wijnarrangement gekozen. Dit was prima, met wijnen die uitstekend pasten bij de gerechten. Wij zijn trouwe gasten van het restaurant en als we iets te vieren hebben of zomaar voor de gezelligheid kiezen wij dit restaurant uit. Fijne, persoonlijke bediening met oog voor de wensen van de gast. Goede prijs kwaliteit verhouding, maar het gaat ons vooral om het culinair genieten en dat doen we steeds bij "Onder de Linden". Super!!!!!!!!!

102. Hightea 2e kerstdag. Goed opgebouwd. Goede ambiance. Vriendelijk persneel. Voor herhaling vatbaar.

103. Prima kerstdiner, leuke, bekwame bediening, plaats in het restaurant was minder, (kleine kamertje bij de deur aan het raam, veel last van de kou). Ook de prijs van de rode wijn en de rose vonden wij aan de hoge kant.

Het was voor ons een leuke, gezellige avond. Voor herhaling vatbaar, dus... kerst 2015 zijn wij er weer.

Succes voor het komende jaar!

104. Zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel trots liet de eigenaar zijn nieuwe verwarmde terras zien waar we halverwege het diner nog een gratis gluhwijntje genuttigd hebben. Het was kerst en het gehele personeel heeft ons ook dat gevoel gegeven.

105. Super gezellig gezeten met mijn vriendinnen in het restaurant. Het was een heerlijke high tea. We komen zeker nog een keer terug !

106. Fam. Lahaye Kerkrade

Mijn verjaardag afgesloten met een etentje in Onder de Linden. Een subliem voorgerechtje van gebakken coquille met scampi's, daarna een voortreffelijke hazenrug met een rode wijn saus. De warme sfeer en het enthousiasme waarmee we werden bediend maakte deze avond tot een compleet succes. Dank je wel en tot ziens.

107. Genoten van High Tea met een stel meiden onder elkaar. Veel High Teas meegemaakt maar dit spande echt de kroon. Complimenten. Zeker een aanrader, ook voor grotere gezelschappen.

108. José en Dirk Huisman

Vanavond heerlijk gegeten in restaurant onder de Linden in Oisterwijk. Gewoon het weekmenu en het was tong strelend. Een extra tintje aan deze avond gaf de zeer vriendelijke en prettige bediening door Sara. Complimenten Sara je baas mag heel blij zijn met jou. Het maakte onze avond helemaal top.

109. Wij zijn wezen eten met een grote groep (12 man) en alles was perfect geregeld, leuke bediening en speciale verzoeken was geen probleem.

110. Zeer leuke avond gehad. Heel vriendelijk personeel, goed gemanierd. Eten was erg lekker en kwam op tijd. Kortom de moeite zeker waard!

111. Onder de Linden heeft zich gerevancheerd, en hoe!

Waren we 1 september allerminst te spreken over de service, Onder de Linden heeft nu alles gedaan om het ons naar de zin te maken, en hoe! De service betrof toen niet de bediening, die was goed, en evenmin het eten, dat was lekker, maar het feit dat de prijs voor de Chateaubriand op de kaart binnen € 5 duurder was dan op de kaart buiten. Toen moesten we de duurdere prijs betalen, er viel niet van af te wijken. Een mandje brood met smeersels kregen we als tegemoetkoming. Wij vonden dat een voorbeeld van hoe je niet met je klanten om moet gaan.
    Onder de Linden heeft het boetekleed aangetrokken en ons uitgenodigd opnieuw langs te komen, op hun kosten te genieten om zo te laten zien dat het ook anders kan. We zijn geweldig verwend. Het eten was weer prima, de wijn smaakte weer goed. De eigenaar kwam nog op de kwestie terug en bood zijn excuses aan, de manager Tim Beltz deed zijn best en zo ook Khalid, de bediende, die en passant ook nog een paar kaarttrucs liet zien.
    Met meer dan een voldaan, maar ook goed gevoel verlieten we het restaurant.

We komen zeker terug. Succes met alles!

Groet, Wim Achterberg

112. Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Onder de Linden.

Zelf dineren wij graag op het terras, maar wij vonden het een beetje fris buiten dus besloten binnen te gaan zitten. Dit was geen verkeerde keuze, ook binnen hing er een gezellige sfeer. Het restaurant is warm aangekleed en er staat prettige achtergrondmuziek op.

Wij zijn keurig bediend. Het personeel was erg vriendelijk, hier hebben ze echt nog personeel die je graag te hulp staat. Daarbij heeft dit restaurant ook nog eens uitgebreide kaart, ik kom zeker nog eens terug om andere gerechten te proberen!

Wij hebben echt een super avondje uit gehad en dat voor niet al te veel geld.

113. Op 18 augustus een slechte recensie geschreven, over het bezoek van 16 augustus. Daarna een mailtje gekregen, of ik bereid was tot een gesprek.

Ik vind dat niet meer dan normaal om dat te accepteren. Uitgenodigd om te komen praten, en te eten. Hr Belz had ons aangeraden om toch nog een keer de Chateau Briand te proberen.

Deze was niet te vergelijken met de vorige van 16 augustus. Hij was nu erg mals en heerlijk van smaak. De Hr van Ommen had ons uitgelegd wat de reden was van de toen slecht bereide chateaubriand. Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de keuken altijd goed moet zijn.

Veel succes met uw restaurant.

Annelies & Cor van Halder

114. Op 1 september Chateaubriand gegeten. We zijn afgegaan op de prijskaart die buiten hing, € 19,95. Toen we wilden bestellen zagen we in de prijslijst op tafel € 24,95. Wij drongen er via de bediende bij de eigenaar op aan voor de lage prijs te leveren, of op zijn minst het verschil te delen immers hij adverteerde met de lage prijs en daarmee "lokte" hij als het ware klanten naar binnen. De eigenaar nam niet de moeite zelf naar ons toe te komen en uitleg te geven. Hij vond dat het volstond via de bediende tegen ons te zeggen dat hij de dure prijs hanteerde. We werden afgescheept met een mandje brood. Afgezien van het feit dat het juridisch niet klopt wat men doet, getuigt het ook van een onzakelijke benadering van de klant. Wij gaan hier niet meer naar toe en zullen onze ervaringen verder uitdragen.
    Het vlees was overigens erg lekker, en de bediende verdiende en kreeg een tip. Het slechte service cijfer slaat dus op het bovenstaande en dan is met € 24,95 de verhouding prijs/kwaliteit uit balans.

115. Ik heb afgelopen zondag heerlijk gegeten bij onder de linden. De bediening was uitermate sociaal en vakkundig. En het eten heerlijk. Er hangt een lekkere sfeer in het restaurant. En het is dus voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

116. Dit restaurant is een voorbeeld van goed personeel! Daarbij een uitgebreide kaart en heerlijk eten. De bediening door Selik was fantastisch. Een voorbeeld voor de horeca.
    Een aanrader om heerlijk te eten van goede kwaliteit en je gastvrij en vriendelijk te laten verwennen. Wij gaan zeker weer eten in dit gezellige keurige restaurant. Ook de toiletten waren keurig. Dat is een drama in de meeste horeca. Kortom, voor ons een dikke 9!
    Bedankt Selik voor jouw bijdrage.
    Vriendelijke groet,
    Binus en Linda

117. Afgelopen zaterdag 16 augustus 2014 met 4 personen gegeten. Kregen allemaal een taaie chateau briand opgediend. Na dit gezegd hebbende, kregen we een andere. Het vlees werd eerst gebakken, en daarna het doorsnijden werd de chateau ook nog eens gegrild?
    Heel slecht gegeten, en was ook nog stevig aan de prijs. Er werd maar weinig of niet gereageerd, dus we zijn maar vertrokken. Niet aan te bevelen.

118. Afgelopen zaterdag met vriendinnen gegeten bij "Onder de linden" en wat hebben we genoten! Eerst buiten gezeten in hun lindenhof, wat heerlijk dat je lekker rustig kunt dineren zonder dat het drukke verkeer op de lind je stoort! Super gezellig! Toen t wat frisser begon te worden zijn we naar binnen gegaan om daar verder te dineren. Sfeer is aangenaam, bediening netjes en beleefd en de keukenbrigade heeft ons echt verwend! Kortom we hebben een heerlijke avond gehad en danken de eigenaar en het personeel voor de fijne ervaring!

119. We hoorden op koningsdag van de opening van de Lindenhof, een patio achter een behorend bij restaurant "Onder de Linden". We hebben op 3 mei met 4 personen heerlijk genoten van een 4 gangendiner met bijpassende wijnen. De sfeer was goed, het was gezellig druk met live muziek erbij, maar, ondanks de terrasverwarming was het buiten op "De Lindenhof" nog een beetje frisjes en na verloop van tijd gingen diverse gasten naar binnen. Daar ging het diner gewoon verder. Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en attent. De live muziek kwam ook mee naar binnen. Wij komen zeer zeker nog een keertje terug!

120. Linda 197 punten

Ik had als lunch het Lunch trio (laat u verrassen !! door onze keukenbrigade) 8,95, twee belegde breekbroodjes en een kopje soep. Dan zou het wel zo leuk zijn als je het gepresenteerd krijgt dat er verteld wordt wat je op je bord hebt gekregen.

Sowieso had de serveerster het te druk met raam van de deur schoonmaken, servetten vouwen en nog meer. Dat kun je beter doen als er geen gasten zijn. Verkeerde keuze van het restaurant, hier was het leeg, de andere restaurantjes op de Lind zaten allemaal vol.

121. Mats

122. Sil en Vera

Heerlijk gegeten: rundvlees op ouderwetse wijze. Goede wijn en prettige bediening.

123. Alles was naar wens. Het eten was voortreffelijk. De bediening was goed, de sfeer gezellig. Kortom: voor herhaling vatbaar!

124. john van geel

Het eten was heerlijk. Wel moesten wij erg lang wachten en de bediening deed het nog niet zo lang denk ik: echt een aardige jongen maar wij verstonden hem slecht en hij was nogal chaotisch,wist ook niets van de drankenkaart etc ... maar hij deed wel echt zijn best! Dit hoorden wij terug in het restaurant van de andere gasten. Prijs kwaliteit was goed. Wel vonden wij dat je dicht op elkaar zat en dat het roemoerig was. Misschien een verbeterpuntje!

125. Selik Marcelissen

Nadat ik mijn Propodeuse uitreiking heb gehad ben ik samen met mijn vriendin en moeder bij Onder de Linden een hapje gaan eten. Toen we binnen kwamen werden we netjes onthaald en werden onze jassen meteen in ontvangst genomen, een warm welkom dus. We zaten vervolgens in een mooi hoekje voor ons alleen en hadden dus een weliswaar ''prive'' etentje wat ik toch als zeer prettig ervaren heb.

Vooraf heb ik de Graved lax, dit was gemarineerde zalm met een taartje van Noorse garnalen. Ik heb hier zeer van genoten maar dit stond in het niet in vergelijking met het hoofdgerecht. Als hoofdgerecht besloten ik en mijn vriendin de Chateau Briand te nemen, een gewaagde keuze. Echter was dit echt enorm lekker en perfect voor 2 personen, misschien zelfs wel 3. Het was begeleid op een bedje van champions en ui met stroganoff saus en rode wijn saus. Als nagerecht hebben wij met zijn drieën nog een heerlijk dessertplateau op wat een variatie was van allerlei soorten nagerechten die geserveerd worden.

Al met al hebben we heerlijk gegeten en was het een mooie afsluiter van de avond. Chapeau!

126. Fam van Dijk

Een avond gezellig uit.
    Onze zoon gaat voor 5 maanden naar het buitenland dus nog even een avondje gezellig eten.
    Hij koos voor Onder de Linden. ( achteraf een prima keuze )
    Ons gezelschap ( 11 mensen ) had een leeftijdgroep van 19 tot 82 jaar.
    Dit hadden ze perfect aangevoeld want we zaten in de gezellige aparte bibliotheek ruimte.
    Het eten is gevarieerd zodat ieder iets naar zijn zin kon bestellen, de prijs kwaliteit verhouding was prima.
    Verder een goede sfeer en leuke meedenkende medewerkers.

met vriendelijke groet,
    Ronald van Dijk

127. Kwaliteit van het eten was prima! De service was echt zéér slecht! De fles wijn die we bestelde was niet op voorraad, dit kan gebeuren. Vervolgens de kaart gevraagd om een andere keuze te maken. Onder tussen werd ons voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk geserveerd?! Onze pogingen om een andere fles wijn te bestellen werden niet opgemerkt. Pas toen het voorgerecht werd uitgehaald konden we wijn bestellen. Uiteindelijk maar een glas besteld ipv een fles aangezien we het voorgerecht inmiddels op hadden. De gasten die naast ons kwamen zitten voor een drankje hebben het na 10 minuten wachten maar op gegeven en zijn weg gegaan (waar ik ze geen ongelijk in kon geven). Het vragen om de rekening en het krijgen daarvan duurde erg lang en vervolgens bleek de rekening niet te kloppen! Ze hadden de fles wijn die niet op voorraad was gewoon op de rekening gezet.
    Kortom een grote tegenvaller en zeker niet voor herhaling vatbaar!!

128. Carol cabin

Zeer vriendelijke dame Cloe bediende ons op het heerlijke terras. De maaltijdsalade van lauwwarme geitenkaas was heerlijk. Zeker een aanrader, ik kom zeker nog terug!

129. Gisteren gegeten bij Onder de Linden in Oisterwijk. Wij kwamen hier terecht omdat we een restaurantcadeaukaart hadden gekregen, en die konden we hier gebruiken.
    We hebben er heerlijk gegeten, maar wat vooral op viel dat hier personeel werkt dat het nog echt leuk vindt om in de horeca te werken. Wij werden bediend door Tim, een jongeman die zijn vak echt verstaat. Dat is wat je nog maar weinig ziet in de horeca. Dat is erg jammer.
    Een echte aanrader!

130. Gisteren gegeten bij Onder de Linden in Oisterwijk. Wij kwamen hier terecht omdat we een restaurantcadeaukaart hadden gekregen, en die konden we hier gebruiken.
    Een echte aanrader!

131. Fam. De Bont

1 juni 2013
    We zochten een adres om met 9 personen de 24e verjaardag van zoonlief te vieren met een etentje. Oma van 83 maakte ook deel uit van het gezelschap.
    Via Google en Eet.nu is de keuze op "onder de linden" gevallen. Eens iets anders!
    We kozen voor een verrassingsmenu. En ze hebben ons verrast!
    Vis of vlees, of een combinatie daarvan was de keuze.
    Het overheerlijke voorgerecht werd gevolgd door een nog lekkerder hoofdgerecht. De borden waren zeer zorgvuldig opgemaakt met flinke porties. Het grand-dessert was wederom een verrassing, wat een mooie presentatie en verscheidenheid aan gebruikte produkten!
    De rosé, witte wijn en ook de rode wijn waren van goede kwaliteit.
    De bediening was vriendelijk, en was de fooi meer dan waard. Zelfs de aardige chef-kok verscheen nog aan tafel om zijn kookkunsten toe te lichten.
    Wij schrijven zelden een recensie, maar dit restaurant heeft het echt zelf verdiend!
    De hele familie heeft een mooie avond gehad, we hebben 4 uur aan tafel doorgebracht... niet omdat we telkens lang moesten wachten, maar omdat het echt gezellig toeven was.
    Echt een aanrader... we'll be back!

132. Xander Hermsen

Heerlijk gezellig avondje gegeten. De sfeer was heel gezellig en de service was goed. De bediening was flexibel en luisterde naar onze wensen. Voorgerecht was uitgebreid en smaakvol. De bavette was perfect gebakken en was zacht van smaak, heerlijk! De zeeduivel was goed, en lekker van smaak. We komen zeker weer een keer terug!

Groetjes van de kok uit Winterswijk.

133. van dijk

Goed en lekker gegeten plus een vlotte, leuke, spontane bediening.

134. Henk Wijnen

De voorgerechten die wij kozen waren prima.
    Bij de hoofdgerechten was de entrecote niet te snijden door pezen in het vlees (dit geldt voor meerdere personen). Dikke vetranden aan het vlees. Er wordt niet geinformeerd hoe je je biefstuk wilt hebben.
    Bij het nagerecht nagenoeg geen slagroom (Dame Blanche). Weinig groente bij het eten.
    De bediening was prima, maar voor bijna 50 euro per man verwacht ik iets meer kwaliteit.

135. Gezellige, gemoedelijke sfeer. Heerlijk eten voor een hele leuke prijs.
    Zeker een aanrader.

136. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuk personeel.

137. Leuke locatie en uitstekend gegeten, voor herhaling vatbaar.

138. Vrijdag 17 augustus bij onder de linden gaan eten. Geweldige ambiance, voorgerecht was top, duo gril vonden de meeste slecht en water en zee mag gerust een stuk pittiger of meer gekruid en had een speciale wens, namelijk geen vanille ijs bij het nagerecht (dit lukt helaas niet).

De hoofdkelner nam de klachten zeer serieus en beloofde
    betere uitvoering volgende keer.

We gaan zeker nog eens proberen.

139. hans sitvast

Lekker eten en lekker drinken, goede service en klant vriendelijk. Ik en mijn vrouw hebben lekker gegeten met mijn verjaardag, kom zeker nog eens hier terug om nog eens hier lekker te te eten.

Hans en luus uit hoofddorp

140. jac van riel

goed restaurant en goede bediening
    Vond de kip in bier800 lekker maar wel aan de weinige kant
    2 kipkluifjes is te weinig vlees.

141. Uitstekende kwaliteit tegen een aangename prijs.
    Klantgerichte service en uiterst vriendelijk.
    Regenachtige zondagmiddag, met als (begrijpelijk) gevolg dat er nauwelijks gasten waren.
    Moeite van opnieuw bezoeken zeker waard.

142. Ondanks onze reservering voor een lunch, wilden we uiteindelijk toch om 14:00 uur al dineren. Was gaan probleem. Het kon alleen wel wat langer duren voor we de gerechten geserveerd kregen zeiden ze omdat ze op dat moment lunchklanten hadden. Dat was voor ons geen probleem. Hebben echter niets gemerkt van de vertraging. Hebben op het terras gezeten na de marathon van Oisterwijk, dus de sfeer was grandioos. Eten en service kon niet beter en dat voor een hele betaalbare prijs.

143. Fred van Bel

Met een klein (4 personen) groepje op maandagavond (normaal een sluitingsavond) gereserveerd bij Onder de Linden. Ze waren speciaal voor ons open. Een uitstekende service! Ondanks het ontbreken van andere bezoekers was de sfeer toch prima. En de kok was in een bloedvorm. We komen zeker nog eens terug, en dan natuurlijk niet weer op zo'n vermaledijde maandagavond.

144. Ergens in juli hebben wij een hele middag op jullie terras gezeten. Onwijs leuk, bandje erbij, super sfeer!

De hapjes die we bestelden waren in overvloed en smaakten goed.

Bedankt voor de leuke en lekkere middag!

145. Gegeten op 11 augustus 2011.

Beoordeling: zeer slechte kwaliteit/prijsverhouding.

De vegetarische maaltijd is ronduit slecht, weinig smaakvol en zag eruit als een magnetronmaaltijd, dit werd geserveerd met een bakje friet zonder salade of anderzins voor 16,75.

De wachttijd voor het hoofdgerecht was ruim 3 kwartier. Voor ons absoluut geen aanrader.

146. van de laan

Gisteren heerlijk gegeten, mooie kaart, veel keuze tegen schappelijke prijzen. Leuk, zoveel wijnen op de kaart. Goede en attente bediening. Alleen miste ik deze keer de chef kok aan tafel. Maar desondanks weer een geslaagde avond.

147. Machielse

Zaterdagavond voor de tweede maal gegeten bij Onder de Linde, vanwege de kortingskaart. Verrassingsmenu genomen. Een bijzonder slechte prijs kwaliteit verhouding. Verrassend slecht, geen aanrader.

148. van Boxtel

Zondag 9 januari gegeten met een kortingsbon van allcard.nl.

Werkelijk een gigantische aanbieding welke voor dit hele jaar geldt. We zullen dan ook zeker vaak terugkomen want bediening was werkelijk echt heel vriendelijk en attent. De keuken was voortreffelijk. Tournedos was mooi mals en de groenten heerlijk. Het mooiste is de rekening. Toch een leuk begin van het jaar!

149. Op 2e Kerstdag hier gegeten met mijn vriend. Vooraf gereserveerd en het menu gekozen. Het beloofde veel goeds! Dit was het ook zeker! Heel goed personeel, erg oprecht en zeer goede service.

Ook het eten was heerlijk en goed! Het restaurant zat naar mijn idee goed vol en er hing een gezellige sfeer. Ook de prijs viel heel erg mee voor een 5 gangen menu van exclusieve keuze!

Kortom, een geslaagd Kerstdiner!

150. High tea gereserveerd voor drie personen.

5 weken van te voren geboekt.

1 week van te voren door het restaurant gebeld om het tijdstip flink te verzetten, hier mee akkoord gegaan. Ze hadden een fout gemaakt bij de boeking.

Bij aankomst puinhoop aangetroffen vanwege feest vorige avond. Op onze komst was totaal niet meer gerekend.

De eigenaar stamelde nog iets "ik dacht dat ik je een mail had gestuurd" dit was inderdaad een gedachte! géén mail ontvangen!

Afspraken worden dus niet nagekomen, erg onverschillig ten overstaande van de klacht. Geen enkele tegemoedkoming of excuus.

Als dit al moeilijk organiseren is...

151. bart van oosterveen

Met z'n vieren gegeten. We hadden niet gereserveerd. Ondanks dat het vrij vol zat werden we na 10 minuten wachten in de lounge naar onze tafel gebracht. Een hele mooie kaart, welke die dag net uit was, zo werd ons verteld. Een vriendelijke jongen die ons de gehele avond perfect heeft bediend, enthousiast en zeer correct. We hebben heerlijk gegeten, vooral de hertenbiefstuk was geweldig in combinatie met al het verrassende garnituur. We zijn allemaal voor het wild gegaan, dit in combinatie met verschillende wijnen welke je per glas kon bestellen. Ook dat vind ik wel apart en heeft zeker een toegevoegde waarde.

Conclusie: een zeer geslaagde avond in een perfecte atmosfeer, mooie kaart, goede keuken en zeker een professionele bediening.

Zeer zeker een aanbeveling waard!

152. annemiek en kees van helvoirt

Wij zijn vandaag voor het eerst gaan eten in Oisterwijk en werden vriendelijk begroet door een jonge dame.
    Ik moet zeggen dat ik nog nooit lamsrack heb gegeten en deze voor het eerst gegeten heb samen met een tournedos en een sausje van thijm. Een aanrader eerste klas vind ik. Wij dachten dat dit een duur restaurant zou zijn maar dat valt wel mee, zeker voor hetgeen je krijgt. Je kunt zien dat men in de keuken aandacht besteedt aan smaak en presentatie. Super restaurant, komen zeker nog terug.

153. Afgelopen zomer voor het eerst gegeten. En nooit meer...

Het eten was zeer mooi opgediend, wel erg weinig in verhouding tot de prijs. Er was een sausje wat blauwig uit sloeg en ik heb het laten staan, ik moet zeggen dat het gerecht al met al niet lekker smaakte. Wel iets van gezegd en geen reactie gekregen na lang wachten. Mijn tafelgenoot had wel een heerlijk gerecht. Wisselend dus.

Eén ober was erg voorkomend en galant, de andere was nogal onbeschoft. Het waren volgens ons twee studenten.

Geen goede sfeer dus, we gaan hier niet meer naar toe ondanks de mooie locatie.

154. Sorry, maar we hebben erg slecht gegeten hier.

De gerechten waren koud en smaakloos en de bediening chaotisch en onervaren. Het terras is oud en versleten.

Interieur is leuk, maar we komen niet meer terug.

155. den Boer

Wat een slecht restaurant! Het eten was lekker, niks op aan te merken, maaaaaar...... je moet wel erg lang wachten op je eten. Wij waren op een zondag avond geweest, de bezetting was misschien 4, 5 tafels. Het hoofdgerecht werd geserveerd en we bleven maar wachten en wachten op het laatste gerecht (we waren met zijn 6en en er werden maar 5 borden op tafel gezet). De bediening was uitermate slecht. Onze glazen stonden leeg, ze vroegen niks en als je ze riep kwamen ze een half uur later. De bediening was overgens met 3 man sterk voor die 4 of 5 tafels. Belachelijk! Toen hadden we het dessert besteld. Ook hier weer hetzelfde, er bleef 1 toetje staan bij hun achter geloof ik, want het kwam pas 10 minuten later, echt slordig.Voor ons nooit meer!

156. Wij zijn zaterdag 15 mei gaan eten op aanraden van vrienden.

We hadden vooraf vitello en de bretonse vissoep genomen. Deze beide gerechten zijn een genot voor je smaakpapillen. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Als hoofdgerecht heb ik sliptongetjes met asperges gegeten op aanraden van de bediening die dit op uitstekende en beleefde wijze aan ons mee deelde. Mijn man heeft de entrecote gegeten die hij precies opgediend kreeg zoals hij die wilde. Je kunt in dit restaurant wel merken dat ze een nieuwe kwaliteits impuls hebben gekregen.

Wat ik ook zeer leuk vond is dat de chef aan ons en andere gasten kwam vragen of het gesmaakt had. Super. Kortom een zeer geslaagde avond die wij zeker nog overdoen.

157. Gisteren met 7 personen voor een high tea bij Onder de Linden geweest. Voor de prijs (18,75 pp) echt onder de maat. Volgens de site zou alles huisgemaakt zijn, maar volgens mij was alles uit een pakje of zakje. Alleen de (kleine) scones werden warm geserveerd en er was er voor iedereen maar 1! De sandwiches waren droog en de chocoladelekkernijen ook niet echt spectaculair. Kortom, veel beloven, weinig waarmaken, wat mij betreft geen aanrader!

De ontvangst was wel vriendelijk en het theewater werd keurig aangevuld. De sfeer is prettig en gezellig.

158. Heel teleurstellend. Bij het opgeven van de bestelling werd gemeld dat een onderdeel niet meer beschikbaar was. Bij het serveren bleken er 3 onderdelen te ontbreken, Dit bleek slechte communicatie met de keuken. Op onze opmerking dat dit toch echt niet meer leek op het gerecht dat we besteld hadden werd slechts een mandje brood vergoed.

Erg onverschillige bediening, die ook de speciaal aanbevolen bijpassende wijn niet aan tafel, maar in de bar inschonk.

Een glas rode wijn betekent hier trouwens een slokje wijn, voor euro 4.75. We weten betere tenten.

159. Vrijdagavond met vrienden gaan eten. De jassen werden met binnenkomst netjes aangenomen. Drank werd netjes opgenomen en brood met tapenade, boter (die was niet smeerbaar) en olijfolie gebracht.

Daarna was het helaas lang wachten tot onze bestelling werd opgenomen. We zaten in een hoek bij het raam en dat was niet erg, maar wel als je dan dus niet wordt opgemerkt door de bediening.

Eten was verder lekker en goed, borden zagen er goed uit. Wijn proeven van de wijnmuur leuk, alleen dan moet de gastheer wel weten waar de wijn vandaan komt.

Minpunt van de avond was echt de bediening, maar het eten maakt veel goed.

160. We zijn hier met 4 personen wezen eten. Ik koos voor een speciaal menu wat buiten werd aangeprezen.

Het voorgerecht ging goed.

Hoofdgerecht daar begon het fout. De andere 3 pers. kregen hun eten en dat van mij was nog niet klaar (mosselen) en toen het kwam waren de mosselen niet gaar, heleboel waren niet open of nog snotterig.

Toetjes ging ook niet goed. Al de 3 andere kregen hun toetje en dat van mijn was niet klaar (ijs, wat is daar nu moeilijk aan) Ander persoon aan tafel had hetzelfde ijsje en toen dat van mij kwam bleken het twee verschillende te zijn.?

Wel kregen ik en de andere persoon waar het toetje verkeerd bij was gegaan een likeurtje van de zaak.

Maar of ik hier nogmaals heen ga?

161. Bediening zeer onervaren, goedbedoeld, maar geen horeca achtergrond. Wijn uit een pak, bar slecht voor een bedrijf dat pretendeert gastronomisch te zijn, "net iets onder het beste wat Oisterwijk biedt". Op alle details is wel wat aan te merken. Keuken was prima, maar vis uitverkocht, konden niet pinnen; zeg dat dan vantevoren. Heeft de manager kaas gegeten van horeca, vraag ik me af. De kok wel van koken.

162. Perry Smulders

Opvolger van de Lind 63 die het over een nieuwe boeg probeert te gooien. De kwaliteit van het gebodene was zeker niet slecht, maar naar mijn smaak allemaal net iets te duur. Voor eenzelfde bedrag kan ik elders op en rondom de Lind beter eten. Dat het niet druk was in het restaurant toen wij er aten deed de ambiance geen goed.

163. We zijn er onlangs wezen eten. We hebben heerlijk gegeten! Een zeer vriendelijke bediening maakte de avond compleet! Een echte aanrader.