Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemskerk verdeeld zijn.

1. Jan

Het Dorrup is een aanwinst voor Heemskerk. De inrichting en uitstraling zijn werkelijk prachtig te noemen. De gerechten op de kaart zijn toegankelijk en kennen een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ik heb genoten van een prima bereide hamburger van een fors formaat. De bediening is vriendelijk en attent.

2. Internationaal Heemskerk

Leuk grand café waar wij graag komen. Er is genoeg keuze op de kaart en het smaakt allemaal zeer goed. Het personeel is altijd goed bezig en probeert je snel te bedienen.

3. Internationaal Heemskerk

Met z'n 4en uitgebreid en lekker geluncht voor 60 euro.

4. Internationaal Heemskerk

Rosanna

Het eten is erg lekker maar de bediening daarentegen is echt slecht. 20 minuten met lege glazen zitten en vervolgens nog steeds zelf moeten vragen of we nog wat kunnen bestellen. Dit terwijl ze gewoon langs onze tafel liepen. Ook wilden wij nog graag wat kleine borrelhapjes bestellen maar nadat er na een halfuur nog steeds niemand bij ons was geweest hebben wij de rekening maar gevraagd. Ik snap niet dat het terras nog vol kan zitten, hier kom ik niet meer terug.

5. marcel koedijk

Leuk restaurant met een leuk thema. Het eindrapport voor zowel de meesters als de juffen is dan ook een 8. Zowel de ambiance als het eten zijn erg goed en dat voor een nette prijs. Prima restaurant waar wij alle 3 goed hebben gegeten.

6. Met een clubje van tien man even gezellig eten? Mooi buiten terras in de zon, moesten heel lang wachten tot er iemand kwam, hadden in tussentijd wel twee keer een rondje met drinken kunnen geven.
    Voor zover ik het weet hebben ze pas de keuken verbouwd? Uiteindelijk eten besteld, duurde ook heel lang tot er iets kwam: de eerste had het al lang op, maar de laatste twee hadden nog niets.
    Denk de volgende keer wel na voordat we weer iets gaan eten, moeten wel iets doen aan de keuken en voldoende personeel bij mooi weer.

7. We hebben zaterdag ons zelf weer eens heerlijk verwend op een patatmaaltijd bij de patatoloog. Heerlijk gegeten, lekkere friet, goed bereid en perfecte locatie en nu helemaal met het uitgebouwde terras. Prima te parkeren. Een echte aanrader voor een lowbudget eetuitje.

8. Internationaal Heemskerk

Super lekker gegeten. Heel gezellige eetgelegenheid, groot terras, bediening loopt hard om een ieder te bedienen. Sfeer daar is helemaal top.

9. Lekker gegeten, goede sfeer.

10. Slechte service. Slecht afgebakken broodjes. Ik was er op vrijdagochtend, panini's hadden ze deze dag gewoon niet. Saucijzenbroodje was klef, pizzabroodje had een zurige tomatensaus en was volgens mij opgewarmd in de magnetron... slap en niet goed warm...

2,2
  11. K.Martijn

We worden dit jaar allebei 80 jaar en besloten een etentje te geven voor onze kinderen en kleinkinderen. We gingen weer naar La Citadel want hier waren wij meerder keren al geweest.
    Het eten was weer fantastisch en de drankjes ook. De bediening was heel attent en hield alles goed in de gaten.
    Cijfers geven we alleen als het niet goed is, maar alles was perfect, niets op aan te merken.
    Een echte aanrader als je wat te vieren hebt, lekker rustig en ontspannen.
    Jo en Koos Martijn

12. Deze geheel vernieuwde tent in Heemskerk ziet er geweldig uit, heeft hele eerlijke prijzen en het eten smaakt geweldig. Een aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt. Ook de wijnen zijn van goede kwaliteit en goed geprijsd.

13. Verbrande pannenkoeken, niet 1 keer maar 2 keer, waarna de kok zei: "Meneer, ik moet u helemaal gelijk geven." Bij het afrekenen stonden ze nog op de rekening. De eigenaar zelf komt en vertelt: "ik heb die pannenkoeken gemaakt en ze waren prima!" Als je zwarte pannenkoeken prima vindt, tja.
    Waarna hij het nog nodig vond om mij schaapachtig te vertellen dat ik maar beter kon ophoepelen !

14. Chinees-Indisch Heemskerk

Op koningsdag stonden zij buiten met de verkoop van eten. Patat lauw en vet, loempiaas slap en de bediening ronduit slecht. Een echt ongeorganiseerd rommeltje. Dus conclusie voor mij, ik ga er nooit meer heen.

15. Op zaterdagavond geweest om te eten, het zat best vol. Een lekker driegangen menu besteld, maar als je er bent van kwart voor zeven tot kwart voor tien is je avond wel erg lang om aan tafel te zitten.
    Mensen met een hoofdgerecht gaan dan ook nog eens voor als je op je dessert zit te wachten. Wachttijd voor dessert 30 min.
    Iets raar in de rode wijn, geen compensatie van iets. Was nog nooit voor gekomen was de reactie. Ja, wij hebben er niets in gedaan. Neem de tijd als je er gaat eten. Wij niet meer.

16. Piet

We hadden maar een uurtje... Ik alleen een hoofdgerecht, mijn partner twee voorgerechten. Heerlijk en gezellig! Supervriendelijk personeel en binnen een uur alles geregeld, ook al was het (op donderdagavond) behoorlijk vol.
    We komen hier zeker terug!

17. Andre Alberda

18. Zeker geen goed restaurant. Alles duurde erg lang. Zeker wel 50 minuten op ons hoofdgerecht gewacht en 45 minuten daarvan met een leeg glas gezeten. Personeel kijkt meerdere malen wel naar je tafel maar zien niet dat een glas leeg is. Ik begrijp ook wel dat de pizza zo lang duurde want die was aardig zwart... De smaak was op zich best prima maar het slechte personeel haalt je ervaring erg omlaag.

2,7
  19. Zeer slecht eten, smakeloos, niet pittig zoals beloofd, vlees taai en smakeloos. Ik heb persoonlijk een klacht ingediend en dan doen ze alsof ze gek zijn. Haal hier niets meer

2,2
  20. Wij hebben letterlijk 1 uur en 50 minuten moeten wachten op ons eten. Toen we het eindelijk hadden was het koud en klef, we hebben het vervolgens moeten weggooien. Nooit meer!

4,9
  21. Nick van Stijn

Een paar dagen geleden heb ik hier gegeten met mijn familie, ik had zelf spare ribs, die overheerlijk waren. Ik heb me ook laten vertellen door mijn familie dat de biefstuk en de saté ook heerlijk waren. De bediening was verder ook heel aardig en attent. Kortom, iedereen moet hier een keer hebben gegeten in zijn of haar leven. Een echte aanrader.

22. Het is het allemaal net niet. Ongeinteresseerde gastvrouw in combinatie met redelijk maar niet bijzonder eten. Wie gaat er bijvoorbeeld uitgebreid tafeltjes schoonmaken als er nog 2 tafels bezet zijn? Mis het fingerspitzegefuhl. Enne.. een systeemplafond in een Grieks restaurant? Hoe ongezellig wil je het maken?

3,9
  23. Het Dorrup

24. Aankleding is modern en gezellig. Service absoluut slecht. Pas na een half uur een drankje en na een uur de bestelde lunch, een niet bijzondere clubsandwich. Terwijl we wachtten sneuvelden in de bar veel glazen, en dat klinkt al niet als reclame.

3,1
  25. Goed gegeten en na afloop leuk een borrel kunnen drinken, erg gezellig. Verder zeer goede stoelen en bediening.

26. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Lekkere stoelen. De Italiaanse wijn is een aanrader, zowel rood als wit.. Bijdrage voor het water gaat naar een goed doel.

27. Super leuk restaurant en mooi decor. Gezellige sfeer vooral met de bar in het midden direct wanneer je binnenkomt, dus ook goed voor alleen een drankje. Heerlijk gegeten met een fantastisch wijntje. Absolute aanrader en veruit het leukste tentje van Heemskerk en omstreken!

28. Heb afgelopen vrijdag gegeten bij het Dorrup. Was helemaal top. De spareribs een echte aanrader. Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Kom zeker nog eens terug.

29. We hebben vrijdag 24 januari met 6 personen lekker gegeten. Prima sfeer, heel gezellig, en we komen zeker nog eens terug.

30. Erg matig. Geen geweldig eten. Ben er een keer geweest en daar blijft het echt bij. Bovendien aan de prijs voor wat ze leveren. Achteraf eigenlijk alleen maar slechte ervaringen gehoord van anderen. Dat zegt nog meer dan alleen mijn ervaring. Sfeer is wel leuk. Ik geef ze hooguit anderhalf jaar als ze zo doorgaan. In Heemskerk heb je snel een slechte naam en daar kom je niet meer van af.

3,3