Blond lunch en diner is gemakkelijk bereikbaar met de auto en er zijn gratis parkeermogelijkheden

di lunch vanaf 11:30 diner tot 21:00

vr lunch vanaf 11:30 diner tot 21:00
za lunch vanaf 11:30 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 11:30 diner tot 21:00

1320162574 83

1. Locatie prima, eten goed, bediening aardig. Wij hebben wel erg lang op ons eten moeten wachten. (Het toetje hebben wij maar overgeslagen) misschien niet zo verwonderlijk, het restaurant was praktisch totaal bezet. Maar dat weet je als personeel van het restaurant ook. Bij Blond wordt er veel on-line of telefonisch gereserveerd. Om 18.25 Uur gearriveerd. Om 20.35 Uur ons hoofdgerecht! De serveerster kwam wel regelmatig vragen of wij nog iets wilden drinken. Met een druk bezet restaurant een extra hulpje voor de keuken misschien?

2. Lekker eten goede prijs.
    Maar mensen wat is het daar warm..
    Gevraagd aan personeel er is airco maar die zetten ze niet aan.
    Iedereen had er last van.
    Voorlopig laatste keer.

3. het eten was goed zeker voor weer een keer terug te komen.
    en mijn vrouw en ik hebben gezellig en heerlijk gegeten.
    en de prijs was goed te doen voor wat je krijgt.

4. Heerlijk gegeten met 4 man allemaal een ander menu en alles voortreffelijk! De sfeer in het restaurant is top heel gezellig. De bediening vlot en vriendelijk ondanks dat het restaurant vol zat. Prijs kwaliteit is uitstekend. We hebben een super avond gehad. Wij gaan vaak uit eten maar dit is wel een toppertje. Kortom wij kunnen dit iedereen aanraden. Wij komen zeker terug.

5. Jammer dat we niet waren in gelicht dat er 3 feestjes waren. Dan hadden we de keus gehad om er wel of niet er tussen te gaan zitten. Misschien een idee voor volgende keer?

6. Voor de 2e keer hier gedineert mede na de 1e uitstekende ervaring. Gestart met de "Plateau Blond" wat erg goed smaakte. Als hoofdgerecht had mijn echtgenote de Black Angus biefstuk met rode wijnsaus. Resultaat : prima en goed gebraden vlees. Ikzelf had gekozen voor de gegrilde zalmmoot met tagliatelle en roomsaus. De zalm was erg lekker alleen de roomsaus was te overheersend bij dit gerecht. De hoeveelheid aan eten was meer dan genoeg zodat wij het nagerecht hebben overgeslagen.
    Conclusie: een restaurant waar wij zeker vaker zullen komen mede vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

7. Van Tunen

Super goed! Leuke bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!

8. Wij hebben al een paar keer bij blond gegeten en vinden het altijd super lekker en leuk! Het eten is veel en heel erg lekker. Er is een actie van 3 gangen voor 25 euro, dus een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de bediening is spontaan en vriendelijk. Wij raden iedereen aan hier te gaan eten!

9. Wij hebben er uitstekend gegeten met een prima bediening, niets mis mee. De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend, alle gerechten vanaf het voor- tot nagerecht zijn ruim bedeeld en prima van smaak. Wat mij betreft een absolute aanrader deze Blond en ik (wij) komen zeker vaker van de gastvrijheid genieten.

10. Heerlijk gegeten en gedronken met een prima service! Voor mij zijn de cijfers: eten en drinken 8,5, sfeer een 7 (ben niet zo gek van airco), service een 8 en de prijs / kwaliteit verhouding is gewoonweg goed, men krijgt echt waar voor het geld.

Wij komen er graag terug.

11. Ondanks dat we de enige op t terras waren moesten we zwaaien om een nieuwe borrel die uiteindelijk werd opgenomen. De chardonnay en het bier was niets mis mee maar het ontbrak aan de aandacht.
    We kwamen voor de mosselen op traditionele wijze maar het enige traditionele was de oudheid er van en de bijgeleverde sausen was ruim voldoende voor 2 mosseltjes en op verzoek kwam er coctailsaus voor nog twee mosselen bij. In het verleden slechte ervaringen maar probeerden het nog eens, zeker de laatste keer!

1,7
  12. Mijn ervaring bij Blond;

Het was bloedheet op deze vrijdagmiddag en wij dachten met collega's gezellig te gaan lunchen. Aangekomen bij Blond zijn er alleen maar plekken in de volle zon, maar het ziet er gezellig uit dus we nemen plaats. De hitte is echter niet te harden en er is nog veel schaduwplek op het terras, alleen daar staan geen tafels en stoelen.
    Wij vragen vriendelijk aan de serveerster of wij wat meubilair mogen verplaatsen. In plaats van een meedenkende houding in te nemen wordt er alleen maar iets gezegd over dat de loopwegen niet in het gedrang mogen komen. Ik vertel de serveerster in kwestie dat ik zelf veel horeca ervaring heb en dat ik rekening zal houden met de loopwegen. Het is immers niet uit te houden in de zon.

Na een heel mooi stekje in de schaduw te hebben gecreëerd willen wij wel graag wat eten bestellen. Er is immers nu al wat tijd verstreken. We vragen de serveerster terwijl zij nog wat extra drankjes komt brengen of we wat te eten mogen bestellen. Daar heeft ze op dat moment even geen tijd voor. Kan gebeuren.
    Je verwacht dan dat de serveerster weldra langskomt om even de bestelling op te nemen. Dit gebeurt niet en het was echt niet druk, zowel binnen als buiten. Na meer dan tien minuten vragen wij nogmaals of wij wat mogen bestellen. Weer wordt dit geweigerd en de serveerster zegt dat er extra personeel aankomt. Nu duurt het opnemen van een bestelling denk ik misschien een minuut totaal en dan ben je tenminste aan het wachten op het eten, en nu totdat je een ons weegt. Na enkele minuten waren wij nog steeds niet geholpen en toen hebben wij besloten om elders een hapje te gaan eten.

Ik voelde mij totaal onbeschoft behandeld en vanwege de instelling van het personeel zal ik hier nooit meer terugkomen.

13. Atie bless

Prima high tea, genoeg te eten en te drinken, soms duurde het wat lang voordat het hete water werd gebracht maar we zaten toch rustig en gezellig.

15. Ingeborg Franx

Heerlijk gegeten in een gezellige trendy sfeer en met een vriendelijke bediening. Een aanrader!

16. Voor het eerst bij Blond gegeten met m'n man. Ik had zicht op de keuken. We hadden carpaccio besteld en zag dat ze met blote handen alles op het bord deed. Ik weet niet of dit gewoon is, normaal zie je dit niet, omdat de keuken meestal niet te zien is, maar ik vond dat niet prettig. Ze zat ook aan andere dingen. Dat zou wat hygiënischer kunnen. Maar verder was alles prima.

17. 25 sept. 40 jaar getrouwd, gereserveerd bij Blond voor 3 personen, het restaurant zag er leuk uit, na 5 min. iets te drinken genomen maar er kwam maar geen kaart, na ± 25 min. er zelf maar om gevraagd.
    Het voorgerecht van onze zoon: de carpaccio was niet te zien lag echt bedolven onder allerlei groentes, pijnboompitten en dressing, hierbij ging de smaak van de carpaccio verloren, zo kun je carpaccio toch niet serveren? Mijn voorgerecht tartaar van gebakken scampi's was smaakloos alsof het uit blik kwam, het kleine randje rozenstroopsaus was wel lekker. In mijn hoofdgerecht van kalfsentrecote zat erg veel zeen (harde spieren)dat was niet lekker eten. Toen er werd gevraagd of het smaakte heb ik dat gemeld. Wij waren er om 18.55 uur en gingen om 22.05 uur weg zonder een nagerecht te nemen want alles viel ons zwaar tegen, het wachten op kaart, het wachten op het eten en drinken en de kwaliteit. En zo druk was toch echt niet. Avond naar de knoppen. Blond eens maar nooit meer!

18. Gisterenavond hebben wij voor de eerste keer bij Blond gegeten. Hebben echt genoten van de aparte smaak van het eten. Bediening was goed, prijs kwaliteit was echt goed. Echte een aanrader, en komen zeker nog terug!

19. Gisteravond erg goed gegeten op het terras van Blond. In het verleden ook wel goede ervaringen gehad hier maar dat was al weer even geleden. Erg mooi verzorgde en zo mogelijk nog beter smakende voorgerechten. Ook de hoofdgerechten, in dit geval maaltijdsalades waren perfect zowel qua versheid van gebruikte producten als de smaak! Prima werk van de kokkin! Bijgaande witte huiswijn (Sauvignon Blanc Kiwi) superlekker!

Kortom: Blond is een regelrechte aanrader!

20. Met z'n 4en uitgebreid en lekker geluncht voor 60 euro.

21. Afgelopen week hebben we met een groep van 23 personen bij Blond gegeten. Met de bediening was afgesproken dat we een proeverij aan voor- en nagerecht zouden doen. Het hoofdgerecht was a la carte besteld.
    Het voorgerecht werd op het mooie terras geserveerd, waarna we het hoofd- en nagerecht binnen hebben genuttigd. We hebben heerlijk gegeten en zijn echt verwend door de bediening.
    Een aanrader!

22. Heerlijk gegeten. Ook al waren er die avond weinig tafels bezet, de sfeer was supergezellig. De bediening was top. Wij werden goed geadviseerd over de wijn die wij het beste bij het eten konden nuttigen. Mooie opmaak van de borden. Er wordt echt zorg aan het eten besteed, maar vooral voelt de klant zich koning.
    We komen zeker weer terug, bij dit restaurant is het zeker de moeite waard om heerlijk uit eten te gaan.

23. Heb hier vorige week gegeten met mijn vrouw, dochters en schoonzonen. Mooie tafel aan het raam gekregen. Pesto gamba's vooraf zeker een aanrader, wel veel als starter maar zeker van genoten. Als hoofdgerecht de slibtongetjes, mijn vrouw houdt niet van fileren dus was de keuken zo vriendelijk om dat voor haar te doen. Snijbonen en wat groene asperges onderop en een heerlijk kruidensausje maakte het compleet. Dochters zijn moeilijke eters, maar de usa steak was voor hen zeker de moeite waard. Ook nog salade, friet en aardappeltjes op tafel maar die waren niet eens aangeraakt. Prachtige openhaard in het midden zorgde voor een gezellige sfeer en de dames van de bediening hielden onze lege glaasjes goed in de gaten. Het was heerlijk, misschien iets te grote porties maar wij komen zeker terug!

24. Vorig jaar hier wezen lunchen. Het vinden van een parkeerplek was lastig, maar is na wat heen en weer rijden toch gelukt. Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door een aardige dame, die ons gelijk wat te drinken aanbood en ons een tafel wees, een mooie tafel bij het raam. Helaas hebben we ons toch moeten verplaatsen, want de zon scheen volop op het raam waardoor ik niks kon zien. Mijn opa nam een vis, een ik ging voor de varkenshaassate. Het was heerlijk, alleen de grote kroepoek die erbij werd geserveerd was wat minder ( beetje taai ). Mijn opa had ook zijn bord leeg gegeten, een goed teken. De gastvrouw was aardig, nog wat gebabbeld en een praatje gemaakt met de kok, die in zijn eentje in de keuken stond.

25. Een gezellig restaurant waar je gewoon goed kan eten, ik had zelf het maand menu, een hazen rug als hoofd en gerookte eend voor, borden zagen er goed verzorgd uit. Bedankt voor de gezellige avond

26. Afgelopen week gegeten bij Blond. Heerlijk gegeten en goede, snelle service.

27. Voorgerecht slecht: Vitello tonato droog, geen tonijnmayonaise erover. Alleen vlees met beetje groen, na melding werd er niks meegedaan. Nagerecht voor 4 personen werd geserveerd op een groot plateau, op hun advies. Vervolgens werd het geserveerd en bleek er van sommige gerechtjes maar 3 stuks te zijn. Na dit gemeld te hebben bleek dat ze dit nog maar voor 3 personen hadden en werden er nog snel een paar bollen ijs bijgegooid. Dit hadden ze wel even kunnen melden van tevoren..

Slechte ervaring dus! Niet voor herhaling vatbaar..

28. Altijd lekker bij jullie, helemaal top.

29. Menukaart viel tegen, veel ge-ijkte gerechten die je overal kunt vinden. Niets bijzonders qua smaak, geen groente, alleen erg veel aardappelgerechten (puree, gebakken aardappels, friet) zelfs geen sla. Zonde van het geld.
    Bediening was goed.

30. Ik vond het eten heel lekker maar het lekkerste was de meloen
    Ik kom gauw weer eens langs

31. Marieke

Mijn dochter en ik wilden graag lunchen en zijn bij Blond beland. Broodje kroket van mijn dochter waren 2 sneden bruin brood, kroketten en wat sla. Geen boter of iets erbij. Ik had een vissalade maar voor 17 euro verwacht je toch iets meer. Smaak was niet slecht, maar vond wel onderin mijn bord 2 scherfjes waarvan ik er al 1 in mijn mond had. Jammer. Ik eet zeer vaak buiten de deur maar hier kom ik niet meer.

32. Miranda Schut

Waren op 8 juni 2012 te "gast" bij Blond, maar personeel was onvriendelijk: keek ons de deur uit, was nl. stil vanwege voetbalavond, eten was kwalitatief niet goed, zeker in verhouding met de prijs! Kortom wij zullen er niet meer heen gaan!

33. Rene de Wit

Lekker gegeten. Prettig en vriendelijk personeel. Enig minpuntje is parkeergelegenheid en de locatie langs de Rijksstraatweg... Zeker de moeite waard voor een lekker etentje buiten de deur.

34. Marcel Koedijk

Vlak naast huis en veel over gehoord. Leuk hip/trendy design, goede bediening en goed eten. We waren hier voor een snelle hap op 17:00uur. Jammer dat als mensen een negatieve ervaring hebben dan meteen een 1 geven. Dit restaurant is meer waard! Leuk restaurant na een dagje duin en strand! Trendy buitenterras voor als de zon er is;) helaas vandAag net niet

35. Jan gerlofsen

Hebben hier met de familie gegeten 8 man,
    Wat ons opviel was de vriendelijke en leuke bedieng.
    Eten was erg lekker en portie waren groot zat,
    We hebben een heerlijke avond gehad en komen gauw terug!!!

J gerlofsen

36. Wij vierden de trouwdag van mijn schoonouders en gingen bij hier dus eten. Mijn schoonmoeder nam geen voor gerecht ik ook niet de overige gasten wel. Uiteindelijk moesten wij ruim een uur wachten voordat wij het hoofdgerecht kregen.
    anngezien mijn schoonmoeder suiker heeft is dat echt te lang!
    Mijn geitenkaas salade zat vol met zand en heb de overige gasten ook laten proeven die dat beaamde. De bediening had het over een zanderige dressing en dat het zo hoorde,
    akoestiek slecht helemaal als je slecht horend bent.
    De wc zat onder de spinrag en stof! Slecht restaurant, wil trendy over komen maar kan de drukte niet aan en zal het ook aan niemand aanbevelen!!!

37. Nel Putter

28 maart zijn we bij de lady,s night geweest, we hebben heerlijk gegeten en genoten van de mannequins die de kleren showden van Yest van Buur fashion. De avond die georganiseerd was door Blond, Kelly en Lianne van Buur fashion vonden wij een heel gezellige avond en voor herhaling vatbaar

38. Wij hebben op Valentijnsdag bij Blond gegeten. Het eten was heerlijk en zeker voldoende. Het menu was een leuk idee. Het werd mooi geserveerd op een groot bord, wat toepasselijk was voor die dag! De bediening gaf niet te veel en zeker niet te weinig aandacht. Kort om een echte aanrader!!

39. Ilse en Sylvia

Gisteren hier even langs om te lunchen nadat ik er veel over had gehoord. Het is ons zeker niet goed bevallen. De opmaak van de broodjes zag er niet echt smakelijk uit. Het broodje beenham leek op een grote berg afvalvlees wat op het broodje was gelegd. Tussen de beenham zaten gebakken uien(stond niet op de menukaart) De smaak was ook niet goed, smaakte naar gebakken spek. De soep was erg zout en lauw. We hebben het nog opgenoemd toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had maar hier werd totaal niet op gereageerd, erg jammer.. Dus voor ons geen volgende keer meer.

40. Mijn vriendinnen waren hier al vaker geweest en gezegd dat ik Restaurant Blond nu echt een keer moest bezoeken.
    Dus ben ik eindelijk met mijn moeder hier gaan eten.
    Ik heb heerlijk genoten en mijn moeder en ze zei dat ze lang niet meer zo lekker had gegeten buiten de deur.
    Alle smaken waren goed op elkander afgestemd en eindelijk zag ik weer een leuk opgemaakt bord.
    Bediening was zeer ervaren en vriendelijk en eindelijk een keertje niet opdringerig zoals bij veel restaurants de laatste jaren.
    Het is alleen een beetje kaal binnen, maar het gaat mij toch echt om het eten.
    Terras buiten is zomers heerlijk denk ik.
    Het is voor mij een klein uurtje rijden maar het is zeker de moeite waard.

Tot gauw!

Marion

41. Ineke de Vries

Met 3 vriendinnen hebben wij gegeten bij Blond.
    Zelf vond ik het eten echt niks, het smaakte nergens naar en ik ga hier niet meer naar toe.
    Het restaurant ziet er leuk uit en de bediening is goed.

42. anneke Mijnen

Wij hebben afgelopen zaterdag met een groep van 17 personen gegeten, het eten is voortreffelijk , goed van smaak, goede porties , prachtige ambiance en vriendelijke bediening, echt een aanrader.

43. We hadden er al veel over gehoord.
    En hebben het nu zelf meegemaakt, het eten was heerlijk.
    De bediening is goed en snel.
    Zeker een aanrader.

44. Gisteren 5-6-2011 een gezellig hapje gegeten bij Blond. Leuk restaurant, mooie kaart (je weet bijna niet wat je moet kiezen), heerlijk eten, bediening was goed (ondanks de drukte), kortom een aanrader!