Gratis parkeergelegenheid naast de deur.

In ons uitgebreide menu treft u een keur van Griekse specialiteiten aan. We doen er alles aan om u een uitgebreide kaart te kunnen presenteren. Er is voor ieder wat wils: vlees, vis, vegetarisch, kindermenu's en heerlijke nagerechten, en we hebben zelfs een afhaalservice!

Voor de prijs hoeft u het niet te laten, want die prijzen zijn heel redelijk voor het gebodene. Vanaf zo'n 16 euro kunt u al een hoofdgerecht bestellen.

We hebben ook een 3-gangen keuze menu voor € 23,50, geldig van dinsdag t/m vrijdag. U kunt dan zelf uw menu samen stellen door een keuze te maken uit 1 van de 15 voorgerechten, 1 van de 18 hoofdgerechten en 1 van de 7 desserts. Een zeer voordelige deal!!

Vanaf nu: onbeperkt Griekse 'tapas', di t/m do 21,50 € en vr t/m zondag 23,50 €! keuze uit 49 verschillende tapas gerechten.
Erg lekker en gezellig op ons grote terras waar we tot 's avonds laat de zon hebben!

5. Betalen Master Card pin

1301920971 85
1364382077 78
1402819681 66
1422038483 78
1446061986 80

1. De Maphrodaphne leek aangelengd. We hadden runderhaas besteld maar dat was het niet. Eerder een runderlap. Die van mijn vrouw zoals gewenst zeer doorbakken maar die van mij helaas ook. Erg droog. Geen Griekse sfeer.

2. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

3. Wij eten hier regelmatig.
    Of je nu 3 gangen diner, A la Carte of Griekse tapas kiest, het is allemaal super lekker!
    Nooit een teleurstelling.
    Mooi weer , dan heerlijk op het terras.
    Echt een aan rader

4. Mol 5 punten

Weer heerlijk gegeten met goede bediening.

5. B.Pekel

We hebben heerlijk gegeten, eerst lekker op het mooie terras gezeten, later binnen een heel goed 3 gangen menu voor een leuke prijs. En een fijne bediening.

6. Ronald, Esther en Bram

Al 19 jaar eten we hier heerlijk!! Zomers lekker op het terras. Vandaag voor het eerst een nieuw koksduo en ook dit zijn TOPPERS.

7. Stefan van Egmond

Weer heerlijk tapas gegeten, altijd een feestje. Kinderen zijn er ook gek op. Bediening is prima, relaxte sfeer.

8. Marieke Smit-Wulp

Eindelijk een Griek waar gefrituurde courgette op de kaart staat en meerdere lamsgerechten.
    De intieme sfeer, vriendelijke bediening, het lekkere eten zorgen ervoor dat wij samen met mijn schoonouders telkens terug komen. Extra leuk: al die boekjes over Griekenland waar ik graag in blader.

9. Bert Jacobdz

Bestek niet schoon, bediening matig, eten matig. Laatste keer daar.

10. Hans en Ineke

Perfecte keuken, goede en vriendelijke bediening. Gewoon voor herhaling vatbaar dus.

11. Carin Stoop

Vlees vonden we vet en friet was duidelijk meer keer gebakken ook erg vet. Bediening is vriendelijk.

12. Fam. Verhorst

Het eten smaakte niet echt heel Grieks. De sfeer was ook niet echt Grieks, ook al hebben ze het wel geprobeerd. Misschien zijn we te kritisch, maar in vergelijking met andere Griekse restaurants was deze wat minder.

13. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Eten hier vaker, je komt terug omdat je weet dat het goed is.

14. Eten is hier altijd heel goed. Bediening altijd vriendelijk. Het zou geen kwaad kunnen eens naar het plafond te kijken en bijv de nooduitgang en thermostaat op een of andere manier een beetje uit het zicht te krijgen. Ook het bestellen op blokjes van Heineken komt een beetje knullig over. Maar wij komen hier steeds weer terug voor het goede eten en de lage prijs dus dat nemen we graag voor lief.

15. Ik ben klant van het eerste uur (al vanaf dat de zaak opende in 1998) en heb er tot op heden zowel met mijn vrouw, ouders, schoonouders alsook later met mijn kinderen gegeten. Maar ook meerdere malen met een grote groep á 10 tot 16 man. Kwaliteit van het eten, diversiteit van de kaart, de service en uiterst vriendelijke bediening is in al die jaren onverminderd sterk gebleven. het interieur is evenals het terras in de loop der jaren verfraaid en uitgebreid. Ik raad iedereen het restaurant aan en mij raken ze er niet meer kwijt. Top!

16. Hans en Corina

Wij waren een paar dagen op vakantie vlakbij de kust en hebben via de AH actie meegedaan.
    Dat is het mooie aan deze actie.
    Je spaart in Brabant je zegels, maar kunt in heel Nederland gebruik maken van de kaarten.
    Top actie.
    Menu waar je uit kon kiezen was heel ruim, en het was heel goed en genoeg.
    Vriendelijke bediening. Alles lekker rustig.
    En je kon binnen en buiten eten.
    Alles top!!!!!!!!!!!!!

17. Eigenlijk wilden we ergens anders eten maar ons viel de zon op het terras op en nog een mooi plekje speciaal voor ons. Heerlijk het 3 gangen menu genomen en alles was even lekker. We gaan zeker nog een keer terug!

18. Gezellig met een vriendin aan de tapas gegaan! Erg goed op smaak allemaal, sommige (grill)gerechtjes waren iets aan de droge kant maar voor de rest hebben we erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk alleen het decor is een beetje verouderd. Ik ben hier al vaker wezen eten en zag dat ze nu wel een ander kleurtje op de lambrisering hadden gedaan. Dit zag er al erg fris uit! Toen ik dit tegen de eigenaresse zei vertelde ze ook dat ze nog meer aan het decor gaan veranderen binnenkort dus ik ben erg benieuwd! Al met al dus een fijne avond gehad!

19. claudia

Ik kom hier regelmatig met mijn vriend eten. Het eten smaakt altijd lekker en is goed gekruid!! Het eten is ook nog eens goed betaalbaar.

Claudia.

20. Super lekker eten! 1x met een groep van 12 gegeten, iedereen kreeg het eten tegelijk, het was lekker, goed op smaak! Daarnaast ga ik geregeld daarheen. Mixed grill is zeker een aanrader, hmm heerlijk!! En de prijs / kwaliteit is prima!! De beste Griek die ik ken.

21. Ik eet geregeld de overheerlijke tapas bij grieks restaurant olympia. De bediening is uiterst vriendelijk en zeer snel. Een leuk restaurant om gezellig en in een ongedwongen sfeer te eten.

22. Al vaak besteld, ook een keer een groot aantal. Ben zeer tevreden. Keuze genoeg en veel ruimte. Ik geef eigenlijk nooit een beoordeling, maar jullie verdienen het.

Biplab

23. Afgelopen vrijdag dachten we lekker te gaan bestellen bij Olympia om thuis met de familie en mijn kleine zoontje te gaan eten. Wat een zonde en verspilling van mijn geld!

We hadden 6 gerechten besteld (voor €88), waaronder een kindermenu. Gyros van de kindermenu was erg pittig! Patat is zeker twee keer in het frituur geweest, kip en gehakt van de grill waren erg droog, souvlaki was niet te kauwen.

Olympia je bent zeker een paar klanten armer geworden.

24. M. Peereboom

Wij komen al jaren bij Olympia vanwege de heerlijke gerechten met vaste kwaliteit, vlotte bediening en goede service.

25. irene/gert

We komen er met regelmaat en gaan altijd voor de tapas. Het is super! De hele avond lekker relaxed heerlijk eten en drinken voor een "normale" prijs. Een aanrader!

26. We hebben laatst met een grote groep collega's de tapas geprobeerd, wat een feest!! Ze bleven maar schaaltjes met Griekse hapjes brengen, alles smaakte heerlijk. Ze hebben er heerlijke inktvis ringen, niet taai zoals elders. Ook de tzaziki en de gehaktballetjes smaakten prima, eigenlijk was alles lekker. En dat voor een goede prijs!! We gaan er zeker nog eens heen. De muziek was trouwens ook erg gezellig, grieks en engels door elkaar heen. Nette en vlotte bediening.

27. Vorige week hier gegeten, echt een aanrader voor Heemskerk. We kozen het driegangen menu en konden hierbij zelf een voor-, hoofd- en nagerecht uitkiezen. Ik nam de champignons gebakken, daarna gevulde kipfilet en baklava na, alles vers gemaakt. En dat voor 23,00 euro. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Het zag er ook schoon en gezellig uit, was er wel erg druk. We komen hier zeker terug en gaan dan voor de Griekse mezze (tapas).

28. Wij hebben heerlijk gegeten!!! Bediening zeer vriendelijk! Top! Wij komen hier regelmatig gezellig eten!! Het is zeker niet duur, en de tapas is heeerlijjkk!!!

29. Vlees aangebrand, te hard. Bediening slecht, geen oog voor de gasten. Nooit meer terug komen hier.

30. Gezellig restaurant. Lekker zonnig terras. Vlotte, leuke bediening. Heb er meerdere keren gegeten, zowel het 3 gangenmenu als de tapas zijn heerlijk. Keuze uit veel gerechten. Echt een aanrader.

31. Gisteravond met zijn vieren wezen eten, voorgerecht was bij mij meer gekruid dan bij de anderen met hetzelfde voorgerecht. Toen ik het aangaf vroeg ze keurig of ik andere wilde maar kwam 2 tellen later terug met hetzelfde bord met de mededeling dat er niks mis mee was!!

Na wat heen en weer gepraat toch nieuwe gehad en nu zonder kruiden erop!! Gyros rook sterk naar varkensvlees en was amper gekruid, leek op afvalvlees: veel zenen erin.

Gaan we niet meer heen dus.

1,7
  32. Sijas en Hennie Akkerman

Olympia is een heel fijn Grieks restaurant, met heerlijke gerechten en een ruime keus.

De bediening is meer dan goed en altijd vrolijk, daar bij hebben ze ze een heerlijk terras en een zeer goede kok wat wil je nog meer.

Echt een aanrader voor een avondje uit.

Sijas en Hennie

33. a van kleef

1 punt
  34. Heerlijk gegeten. Met z'n viertjes voor de tapa's gekozen. Er is enorm veel keus en de kwaliteit is heel goed.
    Het was heerlijk weer tot 22.00 uur op het terras gezeten. Echt een avondje genieten.

35. Ik en mijn vriend zijn er woensdag wezen eten. Erg gezellige sfeer en het zonnigste terras van heemskerk! Wij gingen voor het 3-gangen menu voor 23,50, we hadden veel keus en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader voor iedereen.

36. Het is het allemaal net niet. Ongeinteresseerde gastvrouw in combinatie met redelijk maar niet bijzonder eten. Wie gaat er bijvoorbeeld uitgebreid tafeltjes schoonmaken als er nog 2 tafels bezet zijn? Mis het fingerspitzegefuhl. Enne.. een systeemplafond in een Grieks restaurant? Hoe ongezellig wil je het maken?

37. Prima restaurant. Eten was goed van smaak en bediening was erg vriendelijk en attent! Sfeer is wat ouderwets, maar verder een goede locatie!

38. Peter mulder

Wij zijn ook voor de mezze gegaan. Ik heb daar goed en lekker gegeten. Op het eten hoefde je niet lang te wachten waardoor je gezellig en lekker uit eten was. Een aanrader

39. We dachten gezellig mezze (griekse tapas) te gaan eten. Helaas wordt dit concept gevoerd naast de gewone kaart. Hierdoor duurde het te lang (ruim 45 minuten) voordat de hapjes doorkwamen. Daarnaast werd tot er tot 3 keer aan toe iets anders gebracht dan besteld was. De kwaliteit van het eten is niet slecht, maar ook niet bijzonder goed. Voortaan gaan we toch maar weer naar onze 'eigen' Griek.

40. Els 7 punten

Vorig jaar september voor de eerste keer geweest en vanaf die tijd komen we er zeker iedere maand een keer. Het eten is voortreffelijk en erg betaalbaar.

Bediening laat niets te wensen over, snel en vriendelijk. Een aanrader.

41. Op het eerste gezicht een klein restaurant. Biedt plaats aan 50 mensen. Eten wordt wel snel geserveerd en is niet duur. Wij waren voor 2 personen 48.00 euro kwijt. Ik raad dit restaurant zeker aan.

42. Prima eten (ik neem altijd moussaka met gyros) en vriendelijke bediening. Prijs is ook prima.

43. Op een mooie zondagavond lekker op een terrasje eten. Vooruit dacht ik, moet dat bij een Grieks restaurant. Nu niet alleen Grieks, heerlijke gerechten, bovendien een top bediening, straalt echte vriendelijkheid uit. Ga over een paar weken weer naar Heemskerk, dus weet waar we moeten zijn.

44. Op een supermooie plek met een zonnig terras waar het heerlijk toeven is. Een groot aantal gerechten die stuk voor stuk zalig zijn. Probeer door de week ook het voordelige 3 gangen menu voor maar 21 euro, je mag dan ook nog kiezen uit heel veel gerechten. Goede vriendelijke en vlotte bediening, kortom een aanrader in Heemskerk.