ma lunch vanaf 09:30 diner tot 20:00

1322119690 93
1337201051 90
1420148535 72
1457851937 69

1. Leuk voor een patatje en je kan er goedzitten. Na een boswandeling leuke plek.

2. Vieze zaak, alles plakt onder de resten mayo en curry en andere vetzooi(tafeltje, menukaart, puntzak houder)

3. Gosse Veldmans

Vandaag rond vijf uur twee saté van de haas en twee patat gehaald voor €21,—! De patat was voor de derde keer gebakken, niet te eten dus! Op de saté lag een oude slappe kadet waardoor het vlees naar oud brood smaakte, pindasaus was net voldoende voor die stukjes vlees die piepte tussen de kiesen. Ik had mijn hoop nog gevestigd op een knapperig augurken, maar helaas. Geen aanrader dus en veel te duur voor geleverde kwaliteit! Jammer!

4. Tjonge wat viel dat tegen zeg! Slappe patat. Vieze pindasaus, te zoete mayo stoofvlees smaakloos. En als klap op de tegenvaller zat ook nog een verkeerde bestelling in de zak mee naar huis. Bah!

5. Eite Jan

Vandaag gegeten bij de Patatoloog.

Hoge verwachtingen, grote teleurstelling.

Een zak vol opnieuw gebakken patat. De restjes van de vorige keer.

Niet voor herhaling vatbaar.
    Jammer!!!

6. Was vroeger stukken beter. Het enige wat er nog smaakt is de patat en de kroketten. We hebben er van alles geprobeerd maar de hamburger en het broodje gezond spannen de kroon in negatieve zin.

Toch maar weer naar de cafetaria in het dorp.

7. Eten smaakt wel, vriendelijk personeel, alleen jammer dat de eigenaar behoorlijk bot/zuur uit de hoek kan komen.

8. Assendelvers

Super lekker eten, voor een zeer redelijke prijs. Erg vriendelijke bediening.

9. Jan 11 punten

Op een doordeweekse dag wat gegeten.
    Eerlijk zeggen, de plate sate is heerlijk!
    Maar wel erg weinig (1 spies) voor de dus relatief hoge prijs.
    Was er met mijn vrouw, dus voor 2 personen besteld.
    Op de menukaart staat inclusief portie patat en frisse salade.
    Wij kregen dus slechts 1 portie patat bij de 2 plates sate.
    Dit is bij elkaar dus behoorlijk karig en verlieten een beetje teleurgesteld de zaak.
    Doen we zo niet meer!

10. Fam. Van der Zee

Doordeweeks komen we hier voor het springkussen en een softijsje en één keer per week halen we een gezinszak frites. Constante kwaliteit en sympathieke medewerkers; de Patatoloog is volgens ons terecht een begrip in Heemskerk en omstreken.

11. Snel en vriendelijk geholpen door de eigenaar zelf. Patat is het ff omrijden waard.

12. Fam Dijnaets

Wekelijks halen we hier patat, blijft een fijne zaak. Zou er niet zo snel terplekke gaan eten, maar voor afhalen prima. Personeel is altijd vriendelijk.
    En wat ons betreft dus de beste patat van de IJmond.

13. Y van den Hoorn

Met de wandelgroepen na een mooie wandeltocht heerlijk snert gegeten bij de Patatoloog.
    De snert is vers gemaakt( home made) en smaakte super lekker, samen met de roogebrood met spek. En de hele groep zat tegelijk aan het eten!! Een aanrader

14. Slecht.vies vet eten.de patat en snacks.onaardig personeel.je word niet geholpen.rottafelsdie instabiel zijn.wespen
    En veel te duur.nooit meer patatoloog.

15. Gaan nog al tijd een keer per week langs voor patat en plates. Toptent met echt goede patat en lekkere hamburgers Wel altijd take away want niet echt gezellig om binnen te zitten.

16. F. van Buuren

Vorige week patat gegeten bij Patatoloog. Frites waren moddervet, ronduit vies. Waarschijnlijk op te lage temperatuur gebakken. Er zaten veel vliegen in het restaurant, en de wespen vlogen om ons heen. Een afrader!

17. Vorige week zaten wij op het vrijwel lege terras te wachten om de bestelling door te geven. Er kwam echter niemand, 1 personeelslid zat heerlijk op het terras, op een bank, te praten met een dame. Het andere personeel zat met de rug naar het terras. Uiteindelijk is mijn man naar binnen gegaan om de bestelling door te geven en het excuus was:"Ja, wij zijn aan het lunchen." De klanten waren duidelijk minder belangrijk. Dit vinden wij absoluut niet
    gastvrij/klantvriendelijk.
    De houten tafel, waar wij aan zaten, was echt smerig. Peuken lagen bijeen geveegd op een hoopje op het terras. De patat was goed, maar wij zullen hier nooit meer komen.

18. Susan Hartog

Het is alweer een tijd geleden dat ik een slechte ervaring had, maar werd hieraan herinnerd bij het lezen van eerdere recensies. Bij het serveren dreef ín de koffie een dikke vlieg. Deze teruggebracht en een nieuwe koffie gekregen, met als reactie een gemompeld soort excuus dat dit niet zo hoorde.
    Bij een volgende keer appeltaart bij de koffie besteld waarbij deze vergezeld ging van een nadrukkelijke uiensmaak (uit de koelkast waar men blijkbaar onvoldoende let op goede afsluiting van etenswaren, jammer). Maar ik begrijp dat het personeel niet goed kan omgaan met klachten c.q. opmerkingen om zodoende het de volgende keer beter aan te pakken. Een cursus klantgericht handelen om de service te verbeteren, lijkt me aanbevelenswaardig.

19. Edith den Elzen

Een paar keer per jaar logeren we een paar dagen in Wijk aan zee óf Heemskerk. Op één van de avonden gingen we altijd (al jaren) een maaltijdsalade bij de Patatoloog eten, maar begin september '14 is de laatste keer geweest: de tafels waren vies, de salades waren niet meer wat het ooit geweest is en de bediening liet ook te wensen over. Zo is er een eind gekomen aan een lange traditie, jammer!

20. Zag er van de buitenkant uitnodigend uit. Eenmaal binnen was 't volle bak met mensen en vliegen. Echt smerig!
    Het regende buiten en binnen no-time ook op onze tafel. Zijn maar gaan verzitten. Maar zetten net zo makkelijk weer iemand aan die tafel.
    Personeel is erg jong en hangt wat rond aan de counter. Gezellig praten en roddelen. En met 5 man 'n vat bier verwisselen. De enige die de benen onder z'n kont uit liep was de kok!

21. De appel taart was heerlijk met slagroom en de koffie was zeer goed en een koud glas fris. Lekker gezeten op het terras. Een leuke tent. Service was ook top.

22. R van Kruistum

Heerlijk gegeten!! De sate is goed en de rib-eye was nog beter!! Hier kom ik vaker langs.

23. Met een clubje van tien man even gezellig eten? Mooi buiten terras in de zon, moesten heel lang wachten tot er iemand kwam, hadden in tussentijd wel twee keer een rondje met drinken kunnen geven.
    Voor zover ik het weet hebben ze pas de keuken verbouwd? Uiteindelijk eten besteld, duurde ook heel lang tot er iets kwam: de eerste had het al lang op, maar de laatste twee hadden nog niets.
    Denk de volgende keer wel na voordat we weer iets gaan eten, moeten wel iets doen aan de keuken en voldoende personeel bij mooi weer.

24. We hebben zaterdag ons zelf weer eens heerlijk verwend op een patatmaaltijd bij de patatoloog. Heerlijk gegeten, lekkere friet, goed bereid en perfecte locatie en nu helemaal met het uitgebouwde terras. Prima te parkeren. Een echte aanrader voor een lowbudget eetuitje.

25. Verbrande pannenkoeken, niet 1 keer maar 2 keer, waarna de kok zei: "Meneer, ik moet u helemaal gelijk geven." Bij het afrekenen stonden ze nog op de rekening. De eigenaar zelf komt en vertelt: "ik heb die pannenkoeken gemaakt en ze waren prima!" Als je zwarte pannenkoeken prima vindt, tja.
    Waarna hij het nog nodig vond om mij schaapachtig te vertellen dat ik maar beter kon ophoepelen !

26. Gisteren patat gehaald bij de patatoloog, een tent waar ik vaak langs reed en steeds dacht daar moet ik een keer wat gaan halen, nou had ik het maar niet gedaan, ondanks alle goede recenties was de patat gewoon vet, oud en van slechte kwaliteit aardappelen gemaakt. Veel kleine onbruikbare stukjes, veel patatjes met roestvlekken, nee erg lekker was het niet.
    Daar komt bij dat er iets mis is met de hygiëne, het leek wel of alle vliegen zich verzameld hadden bij de patatoloog, gewoon zeer vies om zoveel vliegen binnen te zien.
    Wij zijn daarom buiten gaan zitten om van de vliegen af te komen.
    Jammer, want ik had gehoopt dat ik hier een hele goede patat kon krijgen, maar dat ik zeker niet zo.

27. Gisteren met man en kinderen gelunched bij de vernieuwde Patatoloog.
    We wilden de huisgemaakte frieten wel eens proeven.
    Nou het moet gezegd: patat om voor om te rijden!
    Zelden zulke goede frieten gegeten.
    Leuk geserveerd in puntzak in houder, met de mayo apart in een bakje.
    De bediening was vriendelijk, maar bedienig en/of keuken leek niet heel georganiseerd. De bestelde gerechten kwamen niet tegelijk, maar in kleine plukjes na elkaar naar onze tafel. Eerst de bestelling van 1 persoon, daarna 1 hamburger en 1 friet. Andere friet weer daarna. Kroket en 2e hamburger nog weer later (toen de eerst bediende persoon het eten al op had.)
    De kwaliteit van het eten maakt dit echter ruimschoots goed!
    Wij gaan zeker weer van deze lekkerste friet van de regio (of van Nederland?) genieten!

28. Gezellig met z'n allen voor de lunch. Nu voor de 8ste keer! Alles was prima! Prettige persoonlijke bediening. Iedereen tevreden, maar zeker mijn bruin brood met rosbief was buitengewoon lekker!

29. Helemaal top. Alles is daar geweldig, goede sfeer en prima bediening.

30. Gewoon heel erg lekker, vooral zijn hapjes, zowel warm als koud overheerlijk!
    Echt eens proberen en wat dacht je van de lekkere broodjes tot in de puntjes verzorgt. Geweldig!

31. Prima frietjes!

32. J.v.d.Boom

Gewoon goede kwaliteit en vriendelijk personeel