Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemskerk verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten en gezellige bediening.
    We komen zeker terug.

Heerlijk tapas gegeten.

Lekker eten, vriendelijk personeel, leuk voor (jonge) kinderen.

Heerlijk gegeten. Het tapas-menu is een aanrader. De volledige Griekse keuken komt voorbij in kleine hapjes.

5. Internationaal Heemskerk

Michele

Vriendelijk personeel, lekker eten (wij hadden de tapas). Erg tevreden over de service, sfeer en het eten. Wij gaan zeker nog een keer tapas eten bij Olympia. Ook erg lekkere baklava :)

Ik heb een hele leuke avond gehad, goede bediening en lekker eten👍🏽

Keurig de gereserveerde tafel gekregen, eten was prima, we hadden het driegangenmenu van 25€.
    Er was ruime keuze, de porties voldoende, kwaliteit goed.
    De bediening vlot en gastvrij, we hebben wat lang nagetafeld maar werden beslist niet weggekeken.
    Kortom, voor herhaling vatbaar.

scheelings

Slecht! Holt achteruit.
    Patat is bleek en veel harde patat. Smakeloos.
    En de bestellingen worden niet goed gelezen. Wij hebben iemand met sla allergie. En wat krijgt hij op hamburger? Precies!

Sandra

De Maphrodaphne leek aangelengd. We hadden runderhaas besteld maar dat was het niet. Eerder een runderlap. Die van mijn vrouw zoals gewenst zeer doorbakken maar die van mij helaas ook. Erg droog. Geen Griekse sfeer.

Eten smaakt wel, vriendelijk personeel, alleen jammer dat de eigenaar behoorlijk bot/zuur uit de hoek kan komen.

Heerlijk gegeten.
    Goede en snelle bediening.

Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

Was heel erg gezellig. Een zekere aanrader, heerlijk gegeten, er was genoeg.

29 augustus 2017

Ik was opnieuw van morgen jullie gast en heb de heerlijke zelfgemaakte salade genoten. Voortreffelijk! De hamburger blijft toch een punt van aandacht. Ik mis de krachtige vleessmaak. Verder een prima zaak met veel passie bij de mensen!!

Even goed rondgekeken en het valt mij op dat alles prima schoon is, zelfs de verlichting, de toiletten en de afzuiging! Dik in orde!

Vandaag een slaatje gekocht! Prijs 2,25!
    Deze was zuur en onsmakelijk en was ook niet echt koud.

Ik denk dat het de goedkoopste was van de groothandel.
    Om de smaak te vergeten heb ik een slaatje bij de slager aan de overkant genomen voor 1,50!
    Deze is zelf gemaakt en smaakte wel heerlijk!!!

Ik vond de man ook erg ongeïnteresseerd overkomen. Kan door de warmte komen. (31 graden)

Assendelvers

Super lekker eten, voor een zeer redelijke prijs. Erg vriendelijke bediening.

Enorm zeer slechte service, je besteld 2 vleeskroketten en krijgt kalfs, kan gebeuren maar als je er dan wat van zegt krijg je geen nieuwe. Terwijl jullie zelf de fout maken. 1 keer nooit meer. Chagrijnige mederwerker.

Slechte ervaring, patat slecht gebakken slap en vet. Als excuus gaf de bezorger aan dat het erg druk was. Bestelde gehaktballen waren niet geleverd omdat ze op waren en dan nog volhouden dat ze gebeld hebben voor een alternatief. ONZIN. In het kort ondanks drukte vind ik wel dat ze kwaliteit mogen leveren ipv een bestelling zo afhandelen

22. Internationaal Heemskerk

Op 01-09-2017 ons 50 jarig huwelijk gevierd. Receptie en walking diner in het aparte zaaltje. Door het mooie weer konden we ook annex het zaaltje buiten zitten. Was super geregeld. Bediening verdient alle lof en het eten was heerlijk. Hebben alleen maar positieve reacties gehad van onze gasten.

23. Internationaal Heemskerk

Een fantastische plek waar wij al enkele jaren met veel plezier komen.
    Ook zeer geschikt voor feestjes aangezien alles bij iedereen in de smaak zal vallen.

We hebben lekker gegeten, verrast door de mooie lunchroom ontvangen door een gezellige dame.
    Alles met alles toppie!

25. Internationaal Heemskerk

Vreselijk slechte high-tea. Na 20 minuten wachten een pot lauw water en nog eens 20 minuten later een etagère met 8 geroosterde broodjes/kapjes van brood wat helemaal uit elkaar viel, weinig beleg. Verder een paar brokken appeltaart die half tussen het brood lagen, wat stukjes taart en een soort toefje roze mousse (?). Geen uitleg, geen bordjes. De helft niet opgegeten en bij weggaan gezegd dat het niet was wat we ervan verwacht hadden. Het excuus was dat het druk was. Binnen echter maar één tafel bezet en buiten de helft van het terras vol. Kortom: ga hier zeker niet heen voor een high tea.

Na een fietstocht door de duinen is dit een uitstekend adres om te verpozen en wat te gebruiken, de vegetarische quish was uitstekend evenals de garnering, de cappuccino was heerlijk met schuim erop zoals het hoort. En dat allemaal op het strand met een mild zonnetje, vriendelijke bediening, TOP in een woord.

27. Italiaans Heemskerk

Fantastisch lekker en boterzachte biefstuk met Gorgonzola saus gegeten. Met een uitstekend Laguiole mes om goed te snijden! We hebben net drie weken in de Franse Medoc doorgebracht en diverse wijn chateaus bezocht, veel wijn geproefd en wij proefden bij Stelvio een hele goede huiswijn. Sfeer en bediening vriendelijk en gezellig. Een uitstekend restaurant voor een avond uit-eten.

28. Internationaal Heemskerk

W Wardenaar

Kleine kaart prima eten

29. Internationaal Heemskerk

Locatie prima, eten goed, bediening aardig. Wij hebben wel erg lang op ons eten moeten wachten. (Het toetje hebben wij maar overgeslagen) misschien niet zo verwonderlijk, het restaurant was praktisch totaal bezet. Maar dat weet je als personeel van het restaurant ook. Bij Blond wordt er veel on-line of telefonisch gereserveerd. Om 18.25 Uur gearriveerd. Om 20.35 Uur ons hoofdgerecht! De serveerster kwam wel regelmatig vragen of wij nog iets wilden drinken. Met een druk bezet restaurant een extra hulpje voor de keuken misschien?

30. Internationaal Heemskerk

Lekker eten goede prijs.
    Maar mensen wat is het daar warm..
    Gevraagd aan personeel er is airco maar die zetten ze niet aan.
    Iedereen had er last van.
    Voorlopig laatste keer.