Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemskerk verdeeld zijn.

De Maphrodaphne leek aangelengd. We hadden runderhaas besteld maar dat was het niet. Eerder een runderlap. Die van mijn vrouw zoals gewenst zeer doorbakken maar die van mij helaas ook. Erg droog. Geen Griekse sfeer.

Eten smaakt wel, vriendelijk personeel, alleen jammer dat de eigenaar behoorlijk bot/zuur uit de hoek kan komen.

Heerlijk gegeten.
    Goede en snelle bediening.

Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

Was heel erg gezellig. Een zekere aanrader, heerlijk gegeten, er was genoeg.

29 augustus 2017

Ik was opnieuw van morgen jullie gast en heb de heerlijke zelfgemaakte salade genoten. Voortreffelijk! De hamburger blijft toch een punt van aandacht. Ik mis de krachtige vleessmaak. Verder een prima zaak met veel passie bij de mensen!!

Even goed rondgekeken en het valt mij op dat alles prima schoon is, zelfs de verlichting, de toiletten en de afzuiging! Dik in orde!

Vandaag een slaatje gekocht! Prijs 2,25!
    Deze was zuur en onsmakelijk en was ook niet echt koud.

Ik denk dat het de goedkoopste was van de groothandel.
    Om de smaak te vergeten heb ik een slaatje bij de slager aan de overkant genomen voor 1,50!
    Deze is zelf gemaakt en smaakte wel heerlijk!!!

Ik vond de man ook erg ongeïnteresseerd overkomen. Kan door de warmte komen. (31 graden)

Assendelvers

Super lekker eten, voor een zeer redelijke prijs. Erg vriendelijke bediening.

Enorm zeer slechte service, je besteld 2 vleeskroketten en krijgt kalfs, kan gebeuren maar als je er dan wat van zegt krijg je geen nieuwe. Terwijl jullie zelf de fout maken. 1 keer nooit meer. Chagrijnige mederwerker.

Slechte ervaring, patat slecht gebakken slap en vet. Als excuus gaf de bezorger aan dat het erg druk was. Bestelde gehaktballen waren niet geleverd omdat ze op waren en dan nog volhouden dat ze gebeld hebben voor een alternatief. ONZIN. In het kort ondanks drukte vind ik wel dat ze kwaliteit mogen leveren ipv een bestelling zo afhandelen

12. Internationaal Heemskerk

Op 01-09-2017 ons 50 jarig huwelijk gevierd. Receptie en walking diner in het aparte zaaltje. Door het mooie weer konden we ook annex het zaaltje buiten zitten. Was super geregeld. Bediening verdient alle lof en het eten was heerlijk. Hebben alleen maar positieve reacties gehad van onze gasten.

13. Internationaal Heemskerk

Een fantastische plek waar wij al enkele jaren met veel plezier komen.
    Ook zeer geschikt voor feestjes aangezien alles bij iedereen in de smaak zal vallen.

We hebben lekker gegeten, verrast door de mooie lunchroom ontvangen door een gezellige dame.
    Alles met alles toppie!

15. Internationaal Heemskerk

Vreselijk slechte high-tea. Na 20 minuten wachten een pot lauw water en nog eens 20 minuten later een etagère met 8 geroosterde broodjes/kapjes van brood wat helemaal uit elkaar viel, weinig beleg. Verder een paar brokken appeltaart die half tussen het brood lagen, wat stukjes taart en een soort toefje roze mousse (?). Geen uitleg, geen bordjes. De helft niet opgegeten en bij weggaan gezegd dat het niet was wat we ervan verwacht hadden. Het excuus was dat het druk was. Binnen echter maar één tafel bezet en buiten de helft van het terras vol. Kortom: ga hier zeker niet heen voor een high tea.

Na een fietstocht door de duinen is dit een uitstekend adres om te verpozen en wat te gebruiken, de vegetarische quish was uitstekend evenals de garnering, de cappuccino was heerlijk met schuim erop zoals het hoort. En dat allemaal op het strand met een mild zonnetje, vriendelijke bediening, TOP in een woord.

17. Italiaans Heemskerk

Fantastisch lekker en boterzachte biefstuk met Gorgonzola saus gegeten. Met een uitstekend Laguiole mes om goed te snijden! We hebben net drie weken in de Franse Medoc doorgebracht en diverse wijn chateaus bezocht, veel wijn geproefd en wij proefden bij Stelvio een hele goede huiswijn. Sfeer en bediening vriendelijk en gezellig. Een uitstekend restaurant voor een avond uit-eten.

18. Internationaal Heemskerk

W Wardenaar

Kleine kaart prima eten

19. Internationaal Heemskerk

Locatie prima, eten goed, bediening aardig. Wij hebben wel erg lang op ons eten moeten wachten. (Het toetje hebben wij maar overgeslagen) misschien niet zo verwonderlijk, het restaurant was praktisch totaal bezet. Maar dat weet je als personeel van het restaurant ook. Bij Blond wordt er veel on-line of telefonisch gereserveerd. Om 18.25 Uur gearriveerd. Om 20.35 Uur ons hoofdgerecht! De serveerster kwam wel regelmatig vragen of wij nog iets wilden drinken. Met een druk bezet restaurant een extra hulpje voor de keuken misschien?

20. Internationaal Heemskerk

Lekker eten goede prijs.
    Maar mensen wat is het daar warm..
    Gevraagd aan personeel er is airco maar die zetten ze niet aan.
    Iedereen had er last van.
    Voorlopig laatste keer.

Wij eten hier regelmatig.
    Of je nu 3 gangen diner, A la Carte of Griekse tapas kiest, het is allemaal super lekker!
    Nooit een teleurstelling.
    Mooi weer , dan heerlijk op het terras.
    Echt een aan rader

Wij hebben hier onze verjaardagen gevierd en ons 40 jarig huwelijksfeest.
    Bij de keren heerlijk op het terras, met een drankje naar keuze. Aangevuld, met heerlijke verrassende Griekse hapjes.
    Zeer attente, vriendelijke bediening.
    Een geweldige ambiance.
    Heel relaxt!
    Met een prettige rekening na afloop.
    Een topper, voor herhaling vatbaar.

Mol

Weer heerlijk gegeten met goede bediening.

Jan

Op een doordeweekse dag wat gegeten.
    Eerlijk zeggen, de plate sate is heerlijk!
    Maar wel erg weinig (1 spies) voor de dus relatief hoge prijs.
    Was er met mijn vrouw, dus voor 2 personen besteld.
    Op de menukaart staat inclusief portie patat en frisse salade.
    Wij kregen dus slechts 1 portie patat bij de 2 plates sate.
    Dit is bij elkaar dus behoorlijk karig en verlieten een beetje teleurgesteld de zaak.
    Doen we zo niet meer!

B.Pekel

We hebben heerlijk gegeten, eerst lekker op het mooie terras gezeten, later binnen een heel goed 3 gangen menu voor een leuke prijs. En een fijne bediening.

26. Internationaal Heemskerk

Daniel Stravers

Onwijs leuke ervaring gehad. Bij In de kas mijn verjaardag gevierd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Genoeg bar personeel en de hapjes waren heerlijk en goed getimed, voor ieder wat wils. Professionele bediening en gezellige sfeer!

27. Chinees-Indisch Heemskerk

Jannie leurs

Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Goede service. Bediening super

28. Internationaal Heemskerk

het eten was goed zeker voor weer een keer terug te komen.
    en mijn vrouw en ik hebben gezellig en heerlijk gegeten.
    en de prijs was goed te doen voor wat je krijgt.

Ronald, Esther en Bram

Al 19 jaar eten we hier heerlijk!! Zomers lekker op het terras. Vandaag voor het eerst een nieuw koksduo en ook dit zijn TOPPERS.

Stefan van Egmond

Weer heerlijk tapas gegeten, altijd een feestje. Kinderen zijn er ook gek op. Bediening is prima, relaxte sfeer.