Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grou verdeeld zijn.

1. Nederlands Grou

Christiaan de Haan

2. Internationaal Grou

Christiaan de Haan

3. Internationaal Grou

Netjes en vriendelijk ontvangen.
    Gedreven en beleefd personeel.
    Je krijgt de tijd en ruimte om rustig de sfeer te proeven en van je eten te genieten. Heerlijk gegeten, borden mooi en netjes opgemaakt!
    Fijne sfeer alom en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!

4. Internationaal Grou

Erg lekker eten, ook voor een vegetarier als ik. Amicaal heeft een hele fijne en gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en de service is echt top.

5. Internationaal Grou

Kim Rijpma

Een ontzettend gezellige avond gehad. Eten was bijzonder goed, niet van die standaard gerechten. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.

6. Internationaal Grou

T. Dijkstra

Altijd heerlijk eten, service is netjes en vriendelijk. Presentatie van de gerechten maakt het ook zeker af. Amicaal is het juiste woord wat bij deze zaak past!

7. Lennart Fernee

Laaste zaterdag hier heerlijk gegeten met de familie. De bediening was echt top en het eten was heerlijk. Het is hier zeer gezellig, ik raad het iedereen aan om hier te eten!

8. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en vlotte service. Zeker een aanrader!

9. Vertaal van English naar Nederlands

Delicious food! There is great variety in the menus and the staff is friendly and helpful!

10. Italiaans Grou

Zeer goed restaurant, erg gastvrij. Vriendelijke en snelle bediening! Het eten was fantastisch, echte aanrader! Voor herhaling vatbaar! Ook voor kinderen erg geschikt!
    In een woord : TOP!

11. W.Reitsema

Gezeten aan een tafeltje op het terras met uitzicht over het water. In de rook vanwege eten wat vlakbij werd bereid maar goed, daar zitten was eigen keus.
    Vriendelijke serveerster, onverwacht verrassend aperitiefje.
    Rode poon geserveerd met wat groente in dichtgevouwen aluminiumfolie. De goed gegaarde visjes zagen er goed uit maar hadden weinig smaak.
    Voor twee personen geserveerd met 1 klein kommetje friet, schaaltje mayonaise en een kommetje sla met niet passende dressing. Kortom: De service prima, het eten zeer matig.

12. Internationaal Grou

Vaak kwamen we in het oude Theehuis. Later in het tijdelijke paviljoen, wat ook heel gezellig zat aan het water. Nu weer naar het nieuwe Paviljoen. Wat een prachtige pand, alleen maar lof. Binnen schrokken we heel erg, binnen lijkt het een cafetaria. De inrichting deed ons aan Mc Donalds denken. Helaas slechte akoestiek dus veel herrie. We zaten ook bijna bovenop onze buren, weinig privacy. Het eten was prima en de bediening ook. We hopen dat het interieur ooit nog verandert.

13. Internationaal Grou

Geweldige ligging aan het meer en heerlijk eten! Super!

14. Internationaal Grou

Ed Hakbijl

Afgelopen week twee keer gegeten op het terras. Maaltijden waren uitstekend. Voldoende vlotte bediening aanwezig en straalde plezier uit in het werk.

15. Italiaans Grou

Absoluut geen aanrader..
    We zijn vlot geholpen en kregen ook al snel onze bestelling. Het eten was ook oké.
    Zodra we het op hadden werden we zeer onvriendelijk behandeld door de eigenaar.
    Hij heeft ons letterlijk weggestuurd.
    Omdat wij te lang met zn 2 een 4 persoons tafel bezet hielden (geen 2 pers tafels aanwezig)
    Voor 3 uur met een bestelling van 20 euro dat kon niet. We hadden ons drinken nog geen eens op! En toen werd er gemeld dat we op moesten schieten omdat andere mensen stonden te wachten. En dat terwijl er nog een tafeltje vrij was en we er maximaal 1,5 uur hebben gezeten.
    Wij komen absoluut niet terug en zal het zeker niemand aanraden!

4,3
  16. Internationaal Grou

Marchel Toulosee

De bediening vanmiddag tussen 15.00-17.00 Was werkelijk onder de maat.
    De dames die rondliepen met een IPad, bakten er niks van. De een liep rond met een gezicht als een eurwurm.
    Bestellingen kwamen niet bij de juiste tafel en bitterballen die je bestelde 20 en je krijgt er maar 10.
    Nachos waren een kleve koude hap, alles kwam een uur na dat we besteld hadden.
    Jammer, inrichting fantasties, maar we proberen het weer een keer.

17. Internationaal Grou

M. Dijkstra

Gebak erg duur, heel klein stukje taart voor 3,80, schandalig.

18. Internationaal Grou

Zijlstra Henk en jitty

Na pech met de boot kwamen we terecht in het theehuis te grou. Mijn partner wou een leffe, die hadden ze Niet, toen maar voor een Palm. Ook die hadden ze Niet. Uiteindelijk werd het een wieckse witte. Op een gegeven moment besloten om te blijven eten, dit besloten na enig overleg aangezien de prijzen erg hoog zijn. Oa. 19 Euro voor een broodje hamburger, daarop gevraagd aan de ober of dit het wel waard was. Kon hij niet duidelijk met ja of nee beantwoorden. Vervolgens, positief als we zijn, bedacht als de prijzen zo hoog zijn het wel van een uitmuntende kwaliteit moet zijn. Echter, het tegendeel is waar. Entrecote was veel te taai, het broodje hamburger veel en veel te zout. De spareribs daartegen bijna niet gekruidt. Na de maaltijd vroeg de ober ons of het had gesmaakt waarop we bovenstaande hadden benoemd. Zijn opmerking was: dit hadden jullie vooraf al bepaald, vanwege ik had opgemerkt dat het voor die prijs wel uitzonderlijk goed zou moeten zijn. Wij vonden hem zeer arrogant en een drankje of een koffie van de zaak kon er niet vanaf. Het spijt ons theehuis, wij komen niet weer.

19. Leo de Vries

Meerdere keren heerlijk gegeten. Leuk bediening en kaart.
    Een feest voor een groot gezelschap ook prima geslaagd!

20. Internationaal Grou

B. Gleis

Wij waren er voor het eerst weer na de brand en vonden het Theehuis er erg leuk uitzien. Boven was een feest bezig, dus daar hebben we niet gekeken. We begrepen dat het oude noodpaviljoen nog weg zal en dat je dan een mooiere blik over het water hebt. Het eten was goed. We hebben gesmuld van de spareribs. De ontvangst en de bediening was uiterst hartelijk. Kaasplankje lekker gevarieerd en precies genoeg.

21. Het eten was slecht.
    De milkshake was niet goed, zat veel te veel melk in waardoor je de smaak moeilijk kon proeven heel jammer.
    Dan het eten ik bestelde een braadworst met dubbel curry en ik kreeg een braadworst met enkele curry (blijkbaar is een enkele curry een dubbel portie). De kleine frikandel speciaal smaakte totaal niet, zat helaas geen smaak aan.
    Dan een frietje oorlog, daarbij werd gevraagd of er uitjes erbij moesten waarop ik ja zei maar het helaas niet gekregen heb op het patatje oorlog. Daarna bij het afrekenen zei ze dat ik geen frietje oorlog had besteld terwijl ze aan het begin vroeg of het maar 1 frietje moest zijn. Dus schijnbaar kunnen ze niet werken onder een zware druk.
    Heel erg jammer vind ik dit.

22. Luisa Fernanda

23. Wij hebben genoten van een heerlijk verzorgde lunch op een prachtige lokatie in Grou!

24. Rietje van Dijk - Bentschap Knook

Aardige, leuke serveerster, eten heel matig, de biefstuk was prima, maar de frites slap, de paté niet lekker, de vis te gaar, de rauwkost een onherkenbaar prutje in een kommetje.
    Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen. Ook ontvingen wij geen bevestiging van Oostergoo dat er een tafeltje was gereserveerd, zelfs niet nadat we via e-mail hierom hadden verzocht.

25. Internationaal Grou

Kokkie

Wederom aten wij in dit restaurant.
    Deze keer met een groep van 7 personen en op een avond dat het druk was.

Aan de kwaliteit van het eten was niet te merken dat de keuken druk was: de eendenbouten waren super en ook de kalfsnek was goed qua gering en smaak.

Rondom het nagerecht ging het even mis maar dat is, met een vol restaurant, te vergeven.

Dikke pluim voor de bediening die snel zaken regelt en ach ja, er valt wel eens wat van een dienblad: het heeft onze beleving niet negatief beïnvloed!

26. Eten besteld en zou om 16:50 klaar staan, kom je daar 16:53 moet hij er nog aan beginnen wat is dan het nut van bestellen, vervolgens wordt gevraag "wat heb je besteld" ik geef de bestelling nogmaals door en bij thuiskomst blijkt dat de saus ontbrak… kortom niet echt een aanrader voor mensen die service belangrijk vinden.

27. Uitstekend gegeten in oostergo! Zeer vriendelijke en service gerichte bediening. Alles is mogelijk als je vraagt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Alleen houdt er rekening mee dat de porties niet echt Fries van omvang zijn. 😁

28. Internationaal Grou

p.p

29. Internationaal Grou

Gisterenavond hier gegeten met vrienden. Heerlijk. Gezellig resaurant. Leuke avond gehad.

30. Heerlijk en goed gegeten. Inrichting en sfeer gezellig. Leuk dat Herman ook wat aan tafel bracht, dit is een pluspunt. De heer in de bediening aardig en vriendelijk, niks om aan te merken. We komen zeker terug!