't Kofschip in Grou

In de omgeving kun je parkeren.

Bus halte op twee minuten lopen, Treinstation op vijftien minuten lopen.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Kofschip

1488819962 78
1519066197 76
1532028869 80

1. Leo de Vries

Meerdere keren heerlijk gegeten. Leuk bediening en kaart.
    Een feest voor een groot gezelschap ook prima geslaagd!

2. Laatst samen met een groep vrienden uiteten geweest bij T' Kofschip. Begonnen met een carpaccio, vervolgend met een lekkere Bavette steak en afgesloten met een lentezoet. Kwaliteit was in verhouding tot de prijs goed te noemen. Er was een gezellige sfeer en het bezoek is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

3. Petra de Jong

(Met de kerstdagen hier al eens gegeten, vandaar dat we op herhaling gingen.) Ontzettend lekker en gezellig gegeten. Voor mijn partner werd voor zn verjaardag een verrassingsdessert gemaakt. De bediening was top, er werd voldoende aandacht aan de gasten gegeven. Zelfs de kok kwam nog even bij de tafel om mijn partner te feliciteren. Het was al met al een geslaagde avond.

4. Gea Hoekstra

Wij hebben er heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit naar verhouding. Goeie Kok. Echt een aanrader.

5. Meiden uit Den Haag

Gezellig restaurant, goede service, goed eten. Mogelijk om wat gerechten te combineren een beetje afwijkend van de kaart. Ook een chefkok die geïnteresseerd is in zijn klanten. Alleen jammer dat Grou zover van Den Haag af ligt 😉

6. Yke van der Schaaf

Zeer goede ervaringen met dit restaurant/ eetcafe. Gastvrouw heeft oog voor de klant, het ontbreekt je aan niets. Heerlijk eten, gezellige en ontspannen sfeer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

7. Vandaag uitgebreid de verjaardag van moeder gevierd. Begonnen met koffie met gebak, vervolgens een borreltje en daarna een heerlijk koud en warm buffet. Goede bediening en heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

8. Goed eten en bediening

9. Leuk restaurant en aardige bediening. De kipsaté leek niet helemaal gaar door het rode licht van de terraslampen. Was even een schok, maar gelukkig viel dat mee. Lekkere saté en zeker wel gaar!
    Het toetje (gekarameliseerde ananas met ijs en caramelsaus) viel echt tegen. Er lag ananas op het bord met een vaag caramel siroopje erover. Niks geen saus en de ananas was ook niet gekarameliseerd naar mijn idee. Jammer!
    Wel erg leuk was het assortiment aparte theetjes. Als thee liefhebber hou ik daar van!

10. Ricardo

Hier gegeten en als voorgerecht het schaaltje brood genomen met diverse dips.
    Was prima, maar toen kwam ons hoofdgerecht... de kipsaté.
    Je krijgt 1 spies en de kip leek niet gaar, maar het leek ook de minste soort kip wat ik in mijn leven gehad heb.
    Gemeld bij de ober en die bood ons een gratis drankje aan om het wat te compenseren. We konden het ook terug sturen, maar we stonden al op tijd en nog eens zo lang wachten hadden we geen zin in.
    Gratis drankje is nooit gekomen, maar stond bij het afrekenen wel op de bon... Na overleg is die eraf gehaald.
    Voor ons een zeer slechte ervaring en zal er ook niet weer komen.

11. KM van der Meer

We hebben afgelopen avond met 3 personen hier gegeten en zijn begonnen met brood en smeersels, lekker brood, en vooral de tapenade erg lekker.
    Voorgerechten van ons allen: knolselderijsoep met friese worst, carpaccio en mosselen, alle drie prima, portie van de mosselen wat aan de grote kant.
    De diamanthaas, volgens mij over de 200 gram, door ons alle 3 rood was erg fijn maar helaas voor 2 personen iets te ver doorgebakken (mierepieperij), maar ook medium met de portsaus nog echt zeer goed te doen.
    Dessert was voor ons alle drie een klapper (dame blanche, kinderijs, sorbet). Echt gruwelijk fijn ijs, slagroom mooi stevig, niet te ver geslagen en te zoet. De echte sorrento limoncello was ook een geweldige keuze voor bij de sorbet.
    De bediening heeft zelfs nog tijd vrijgemaakt om te laten zie hoe ze die geweldige cappucini maken.

12. Gisteren hier super lekker gegeten. We zaten buiten lekker onder de kacheltjes wat het mogelijk maakte dat wij lekker lang konden genieten. De geserveerde gerechten smaakten prima en wij konden aardappelen en frites bijbestellen. De bediening hield ons goed in de gaten zodat de glazen niet leeg waren. De nagerechten waren om te smullen en werden door de kok zelf gebracht. Langs deze weg wil ik het hele Kofschip team bedanken voor een zeer geslaagde avond. Super!!

13. Aangekomen in Grou dit etablissement bezocht met een fantastisch gezelschap van 14 personen.

Aldaar aangekomen Paulaner bier besteld, echter dit was de eerste deceptie van deze avond! Lauwe but! Na hongerig te worden de kaart gevraagd en besloten voor een driegangen menu te gaan! Helaas, na een uur kwam deceptie nummer 2: mosselen voorgerecht niet te eten en carpaccio bevroren!

Vervolgens maar weer een drie kwartier zitten wachten en te smachten naar een hoofdgerecht! Hoofgerechten werden geserveerd, helaas wederom ellende, taai grauw vlees, rubberen mosselen en friet die over de pan heen waren gevlogen i.p.v. erin. Uiteindelijk het dessert en iets van limoncello? Nooit witte limoncello gezien en dame blanche met chocosaus hoeft toch ook niet drie kwartier te duren.

Conclusie 500 euro lichter en thuis de bbq opgepookt!!

1,3
  14. Onlangs heerlijk gegeten bij 't Kofschip. Vlotte bediening en gezellige entourage. Echt een aanrader!

15. Ontzettend lekker gegeten, goede sfeer en bediening was top! Eten kwam snel op tafel, vlees, vegetarisch en vis hebben we geproefd. Iedereen heeft heerlijk gegeten!

16. Met de hele familie werd, na gereserveerd te hebben, ons medegedeeld dat er alleen pizza geserveerd kon worden in verband met bezetting. Had ons dan afgebeld. Oude mensen van over de 80 maak je niet blij op deze manier.

2,1
  17. Kees en Lonneke

Lekker ruim opgezet, lekker eten voor een goede prijs! Heel goede service, flexibel en meedenken zodat het ons en onze 11-maanden oude dochter aan niets ontbrak. Echte aanrader!

18. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij t Kofschip. Goed belegen pizza met allemaal verse ingrediënten. Kom hier snel weer terug voor een volgende!

19. Afgelopen zondag heerlijk in de zon op het terras gezeten lekker biertje gedronken met wat hapjes erbij. Zeer vriendelijke bediening. Rond half 6 een pizza besteld en mee genomen naar huis, de pizza was overheerlijk!! Ik kom zeker terug om hier een pizza te halen. Toptop!(:

20. T.v.d.Meulen

We hebben heerlijk gegeten in 't Kofschip in Grouw. De pizza was overheerlijk en vers gemaakt. De vis was voortreffelijk, evenals de biefstuk en de spareribs.
    Goede sfeer en bediening, kortom een voortreffelijk restaurant en een voortreffelijke kok.

21. Zeer goede ervaring. Laatst uit eten geweest met familie. Sfeer was zeer goed, eten was goed. Service was prima. Een hele leuke avond gehad. Ga er zeker weer een keer uit eten. Zal 't Kofschip ook aanraden bij familie en vrienden. Kortom Gezellig!

22. Frans Stegeman

23. hendrik

Lekker gegeten. Eten is prima voor een goede prijs! Goede sfeer en leuke bediening. We hebben na het eten lekker geborreld, 's avonds is het een leuk café met swingende muziek.

24. Afgelopen weekend met zijn 11en heerlijk gegeten bij het kofschip. Bij binnenkomst werden we zeer plezierig, gastvrij ontvangen. De gastvrouw bracht ons een drankje en de menu kaart, vertelde daarbij ook dat ze sinds kort pizza's op de kaart hebben.

We hebben zowel pizza's gegeten als van de normale menu kaart. De hoofdgerechten waren zeer smaakvol en zagen er mooi uit, evenals de pizza's.

Wij komen zeker weer!

26. Vandaag 2 pizza's besteld die rijkelijk belegd waren met verse producten en die een mooie krokante bodem hadden en waar het om gaat, ze waren heerlijlk !!
    De pizza bakkers van t Kofschip verdienen een dikke tien.

27. Op weg naar huis even een hapje gaan eten bij 't Kofschip, het was Thaise avond en erg druk.

Het voorgerecht was koud, gemeld maar werd niets mee gedaan.

Het vlees van het hoofdgerecht was zo droog dat we het niet weg konden krijgen, jammer want we hadden er al bijna twee uren op zitten wachten (huisvlijt opgewarmd in de oven of magnetron waardoor het gort droog werd). Wederom gemeld, waarna we totaal genegeerd werden. Onze volle bakjes zijn op een gegeven moment door een ander personeelslid van tafel gehaald. De kokin kwam langs de tafels, maar wij werden overgeslagen.

Moesten het volle pond betalen, en men kan niet met kritiek om gaan, er werd geen enkele moeite gedaan om ons op ons gemak te stellen of iets anders aan te bieden. Zeer slechte ervaring gehad en hongerig naar huis gegaan.

28. Las op "de Grouster": Bij eetcafé-restaurant 't Kofschip in Grou zijn vanaf heden ook pizza's verkrijgbaar. Zondag 4 stuks besteld en wat een heerlijke pizza's !! Beter dan bij welke pizzeria ik deze zomer ook had gegeten. 't Kofschip, ga zo door, een aanwinst voor Grou en omgeving. Tot de volgende bestelling en wat mij betreft zegt het voort :)

29. Zojuist een heerlijke (afhaal) pizza gegeten. Ben erg tevreden!

30. Onlangs familiefeest voor 112 personen gehad bij 't Kofschip. Heerlijk buffet gehad. Captains diner. Goede sfeer, erg gezellig. Vriendelijke bediening. Avond afgesloten met fijne muziek en een lekkere borrel.

31. J.A. van der Boer

Lekker gegeten, snelle service. Na het eten nog een gezellige borrel aan de bar gedaan, ruime keus aan speciaal bieren.

32. A. de Vries

Naar aanleiding van de positieve recentie in de Leeuwarder Courant, zijn wij afgelopen weekend uit eten geweest bij het Kofschip. Dit is zeer goed bevallen. Alle gerechten die we hadden besteld waren erg lekker. Vooral de gestoomde zalm viel in de smaak. De bediening was alert en vriendelijk. Het interieur (bruin café) zorgt voor een gezellig huiselijk sfeertje, waardoor je je gelijk op je gemak voelt. Oftewel, prima eetcafé!

33. Heerlijk gegeten, we werden snel geholpen en de bediening was goed! We hebben een leuke avond gehad en komen zeker nog een keer terug

34. Vriendelijk personeel, we werden snel geholpen ondanks dat het erg druk was. Het eten was goed en werd ook snel geserveerd. Gezellig restaurant.

35. Joop 47 punten

Gezellig restaurant, leuke bediening tegen schappelijke prijs.

36. rik kornet

De biefstuk was goed gebakken, de smaak was echter zuur. Deze werd dan ook teruggestuurd. De nieuwe en tweede poging was net zo slecht als de eerste. Als compensatie werd 1 glas wijn niet gerekend. Al met al bijzonder teleurstellend, met name de afhandeling. Men had meer moeite moeten nemen om de gast een fijne herinnering te laten hebben aan het verder gezellig ingerichte restaurant.

37. Zeer goed eten.
    De bediening is heel vriendelijk en hebben goed verstand van wijnen. De sfeer is hier heel goed en gezellig.
    het eten word snel uitgeserveerd.
    een avondje uit eten is niet mega duur.

Kortom een Prima restaurant.