Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Grou verdeeld zijn.

p.p

Heerlijk en goed gegeten. Inrichting en sfeer gezellig. Leuk dat Herman ook wat aan tafel bracht, dit is een pluspunt. De heer in de bediening aardig en vriendelijk, niks om aan te merken. We komen zeker terug!

Altijd goed eten maar scherpte gaat eraf bij personeel, stondat net te wachten kwam iemand geïrriteerd terug ivm incomplete bestelling, wordt bijna niet op gereageerd, kom ikzelf thuis is mijn bestelling ook niet compleet… en druk wassen het niet.

4. Internationaal Grou

Essen war sehr gut. Die Portionen sind nicht zu groß.
    Tolles Ambiente und äußerst freundliche Bedienungen.

Vrije vertaling Eet.nu

Eten was zeer goed. De porties zijn niet te groot. De ambiance is fijn en uiterst vriendelijke bediening.

Ja, ook wij hebben alhier op deze werkelijk waar schitterende locatie aan het Pikmeer nabij Grou culinair hoogstaand en meer dan gewoon geweldig goed mogen toeven en tafelen. Ja hoor, zeer wel smakelijke en prachtig opgemaakte creaties met mooie, zeer welpassende begeleidende wijnen. Bijzonder plezierige ambiance, fijne sfeer en uitstekende service.
    Uit goed voor U en dat gaat onsinziens dus ook zeker zeker op voor een avondje in alle opzichten heerlijk mogen genieten in de Vrijheid dus.
    Enfin, niet bepaald goedkoop (zonder Groupon, haha.) en helaas ook niet echt makkelijk te bereiken zonder auto, maar overigens wat ons betrof dus toppie.
    Reuze bedankt en hopelijk (ooit) tot ziens.

6. Nederlands Grou

Deze week twee keer bij hotel oostergo wezen eten en drinken maar steeds zelf moeten vragen om te bestellen terwijl het niet druk is.
    Het schoonmaak personeel stond buiten ruzie te maken over personeelszaken.
    Wij zaten tevens de hele avond met de glazen van de vorige gasten op tafel.
    De koffie had helaas geen schuimkraag meer omdat het er al lang stond om weg gelopen te worden..
    Wel een hele mooie locatie en het eten is goed bereid!

7. Nederlands Grou

Afgelopen weken hebben wij gedurende onze vakantie een viertal keren afgemeerd bij Hotel Oostergoo.
    Voor ons iedere zomer een vaste pleisterplaats. Naast de gezelligheid op het terras en de markante eigenaar Marcel Oost en zijn vrouw Annemarie hebben wij weer mogen genieten van de keuken! Wat ons betreft zijn de 'toppers' de paling, welke dagelijks vers aangeleverd wordt door de lokale palingboer Ale, de Schol en vooral niet te vergeten de Tournedos.
    Daarnaast kent Oostergoo steigers voorzien van stroom, water en WiFi waarvoor een kleine bijdrage gevraagd wordt.
    Reken op 1 Euro de strekkende meter. Wat ons betreft een schijntje!
    Wat ons betreft een unieke aanrader.

8. Nederlands Grou

Hans Kuhne

9. Italiaans Grou

Vanavond hier gegeten. Slechtste pizza ever! Volgens mij gewoon n opgewarmde diepvries pizza. Smakeloos en weinig ingrediënten. Eens maar nooit weer dus

10. Thais Grou

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Laatst samen met een groep vrienden uiteten geweest bij T' Kofschip. Begonnen met een carpaccio, vervolgend met een lekkere Bavette steak en afgesloten met een lentezoet. Kwaliteit was in verhouding tot de prijs goed te noemen. Er was een gezellige sfeer en het bezoek is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

12. Chinees-Indisch Grou

De Graaf

We hebben hier al diverse malen gegeten, erg lekker. De porties zijn ruim voldoende.
    De bediening is vriendelijk en netjes.

Aanrader!

13. Thais Grou

Esperanza!

14. Chinees-Indisch Grou

Heerlijk gegeten gisteren. Ondanks de drukte goede en snelle bediening gehad. De rijsttafel voor 5 personen was gevarieerd en goed van smaak. Een aanrader!

Petra de Jong

(Met de kerstdagen hier al eens gegeten, vandaar dat we op herhaling gingen.) Ontzettend lekker en gezellig gegeten. Voor mijn partner werd voor zn verjaardag een verrassingsdessert gemaakt. De bediening was top, er werd voldoende aandacht aan de gasten gegeven. Zelfs de kok kwam nog even bij de tafel om mijn partner te feliciteren. Het was al met al een geslaagde avond.

Joop

Het eten was goed, prettige bediening. Top. Inrichting inderdaad erg gehorig, een kapstok zou ook geen kwaad kunnen.

17. Internationaal Grou

Amicaal is exact wat de naam aangeeft: een gezellig ruim restaurant in Grou. Bij binnenkomst een hartelijk welkom in het restaurant wat het midden houdt tussen een bruin cafe en de woonkamer van een dame op leeftijd. Gezellige sfeer en het personeel draagt daar zeker aan bij: ze zijn ontspannen, spontaan en niet storend aanwezig in de ruimte.

We aten met 4 personen een voorgerecht, hoofdgerecht en (deels) een nagerecht. Het eten was perfect, mooie balans tussen verschillende smaken, mooie combinaties ook. Wat opviel was de fraaie opmaak van de borden. Er wordt tijd besteed aan de opmaak van het eten. Maar bij de eerste hap weet je ook dat er in de keuken aandacht en liefde voor het product is.

Een aanrader voor wie de tijd wil nemen om in een rustige, gezellige sfeer te eten. Wij komen zeker terug om de rest van de kaart te onderzoeken.

Gea Hoekstra

Wij hebben er heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit naar verhouding. Goeie Kok. Echt een aanrader.

p.p

Meiden uit Den Haag

Gezellig restaurant, goede service, goed eten. Mogelijk om wat gerechten te combineren een beetje afwijkend van de kaart. Ook een chefkok die geïnteresseerd is in zijn klanten. Alleen jammer dat Grou zover van Den Haag af ligt 😉

21. Thais Grou

Eten was lekker, maar aan de dure kant.
    Er was meer dan genoeg en omdat wij het zonde vinden dat eten weggegooid wordt, konden we de rest mee naar huis nemen.
    Bediening prima.
    De ambiance daarentegen vond ik een afknapper. Daar zouden ze echt wat aan moeten doen.

Yke van der Schaaf

Zeer goede ervaringen met dit restaurant/ eetcafe. Gastvrouw heeft oog voor de klant, het ontbreekt je aan niets. Heerlijk eten, gezellige en ontspannen sfeer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Vandaag uitgebreid de verjaardag van moeder gevierd. Begonnen met koffie met gebak, vervolgens een borreltje en daarna een heerlijk koud en warm buffet. Goede bediening en heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

24. Internationaal Grou

Petra Siebenga- Popma

Zaterdag 12 september zouden wij gaan eten bij het theehuis in Grou, maar ik werd ziek en kon alleen stokbrood eten en een beetje water drinken, terwijl de rest van het gezelschap heerlijk zaten te eten. Tot mijn verbazing hoefden wij alleen het eten van mijn man te betalen, stokbrood was van de zaak. Wij vonden dit erg geweldig omdat we er maar een uurtje gezeten hebben. De service en bediening was grandioos en wat ik ervan gehoord heb, het eten heerlijk, dus dit doen we nog een keer over. Nogmaals bedankt voor de geweldige sevice en gastvrijheid.

Goed eten en bediening

26. Internationaal Grou

heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening

27. Chinees-Indisch Grou

Afgelopen week heerlijk gegeten met de hele familie voor ons 25 jaar jubileum. Attend personeel die ons gratis ijs met vuurwerk gaf als kado. Heerlijk buffet: gevarieerd en royale porties. Een echte aanrader!

Leuk restaurant en aardige bediening. De kipsaté leek niet helemaal gaar door het rode licht van de terraslampen. Was even een schok, maar gelukkig viel dat mee. Lekkere saté en zeker wel gaar!
    Het toetje (gekarameliseerde ananas met ijs en caramelsaus) viel echt tegen. Er lag ananas op het bord met een vaag caramel siroopje erover. Niks geen saus en de ananas was ook niet gekarameliseerd naar mijn idee. Jammer!
    Wel erg leuk was het assortiment aparte theetjes. Als thee liefhebber hou ik daar van!

29. Italiaans Grou

In een woord geweldig!! Super bediening, en super eten. En ik ben in vele restaurants geweest in Italië, maar de koks in dit restaurant zijn echt super koks met passie voor hun vak!
    Heerlijk heerlijk heerlijk!! Een dikke 10!!

30. Italiaans Grou

Het was heerlijk eten daar en een vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Het smaakte allemaal voortreffelijk. Ik ga graag nog een keertje eten bij Mio Amore. Ook de prijzen ten opzichte van de menu's zijn goed. Een aanrader.