Er is voldoende parkeergelegenheid over het dijkje op de pakeerplek: Oostwal

ma vanaf 18:00

1209596691 97
1357194904 84
1377321933 85
1444412029 87

1. Voor ons 40 jarig huwelijks jubileum hebben we met 35 personen in het Binnenhof gegeten Arjan en team hebben er een voortreffelijke avond van gemaakt met fantastisch diner, voor ons en wat we van de genodigde hoorde een gezellige superavond. Arjan en team nog bedankt Jacqueline en John Saija

2. Bij binnenkomst werden ee vriendelijk ontvangen.
    Van een heerlijk apretief genomen met vervolgens een amuze van het huis!
    Goede ambiance, vlotte bedieningen en altijd in voor een leuke babbel.
    Gerechten waren subliem en we zijn met een heerlijk voldaan gevoel naar huis gegaan.
    Ons zie je zeker terug!

3. Chantal

Een leuk restaurant met een zeer goede kok die van ieder bord een feestje maakt. Alleen jammer dat er geen goede gastvrouw of gastheer aanwezig is. Er gaat te vaak iets mis

4. Ons verheugd op avondje uit eten bij het Binnenhof maar wat viel het tegen. Moesten zelf om drinken vragen wat we pas kregen toen we al half uur binnen waren. Met amuse werden we overgeslagen. Voorgerecht kwam pas na ruim 1,5u. In de tussentijd kregen we wel 4x stokbrood aangeboden. Frietjes leken wel opnieuw opgewarmd. Men gaf wel aan dat er 2 man personeel niet was gekomen, maar voor deze prijzen verwacht je toch echt veel meer. Kortom prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Hier komen we voorlopig niet terug.

5. Afgelopen zaterdag weer eens bij Arjan gegeten, want dat was weer te lang geleden. Het was volle bak en we waren nogal aan de late kant (19.20 uur). Hierdoor duurde het wel erg lang voordat we weer buiten stonden (ruim na 23.00 uur). Het eerste gerecht kregen we pas na ruim een uur. Een stukje stokbrood pas op verzoek van ons, en daarna steeds tussenpozen van een uur. We zijn echt wel wat gewend, maar dit duurde wel erg lang...
    De bediening was ok, vriendelijk, maar weinig doortastend. Na een wat minder (hoofd)gerecht kregen we geen terugkoppeling vanuit de keuken. Waar het mis ging in de communicatie, blijft een raadsel. Soms waren ze ook wat te luidruchtig naar elkaar, maar ook richting keuken.
    Dan het goede nieuws, wat een top gerechten, heerlijk! Een nieuw lente menu, nou daar waren we wel voor in na alle winter ellende. Wat een fantastische eend met kreeft salade, met een perfecte dressing, jaloersmakend voor deze amateur kok. En wat een mooi pasta tussengerecht, ditmaal niet met tonijn (deze was net op) maar met zeebaars, zeker geen straf. Het hoofdgerecht met griet was mooi, maar te weinig bijzonder. Dit werd met het nagerecht met allerlei verschillende bereidingen met ananas meer dan goed gemaakt, een 10.
    Kortom, wederom verwennerij, maar de bediening en de snelheid van de keuken lieten wat steekjes vallen ditmaal. Voor ons geen reden om binnenkort weer eens naar het Binnenhof af te reizen...

6. Binnen gevallen bij het Binnenhof. Soms heb je weinig woorden nodig voor een recensie. Dit in bijzonder positieve zin. Gezellige en professionele gastheer, prettig in de bediening met een vleugje humor. Over het eten zal ik zwijgen...een absolute topper. De perfecte locatie voor een avondvullend programma.

With compliments and best regards.

7. Sfeervol ingericht restaurant, met goede en attente bediening. Kwaliteit van het eten is prima. Ook qua hoeveelheid meer dan voldoende.

8. Gister wezen eten bij Binnenhof, gevraagd om 4 gangen menu, veel was met wild maar daar was onze smaak niet zo naar... Zonder enige moeite een mooi nieuw 4 gangen menu bedacht door de gastheer. We hebben er heerlijk gegeten en gedronken.

9. Afgelopen vrijdag weer eens in het Binnenhof gegeten. We namen het 4-gangen menu samen met een wijn arrangement. Alles was van een super kwaliteit en erg lekker, de wijnen erbij pasten goed. We komen zeker snel weer terug in dit gezellige restaurant!

11. Ang Lay Suan

Afgelopen zaterdag hebben wij een 4 gangen diner genomen. Eerst de tegenvallers: De Sushi in het voorgerecht was niet vers, waarschijnlijk bevroren geweest. Ook zat er volgens mij geen rijst azijn in de rijst en of er sushi rijst gebruikt is waag ik ook te betwijfelen. De lams stoverij was aan de zoute kant.
    En dan nu het goede deel: De piepkuiken entree was erg goed, de kreeftensoep was uitstekend evenals de rogvleugel en het nagerecht. Dus alles bij elkaar een goede ervaring. Ze zien ons zeker nog eens terug.

12. Henk 201 punten

Leuk verstopt restaurantje met enigszins gedateerd interieur. Type huiskamerrestaurantjes. Goed eten, goede prijsstelling, goede service. Kookstijl ook niet te hip, dus dat past. Meesterlijke sauzen. Snelle bediening: gevat, geestig. Porties ook bijzonder goed.

13. Bij het Binnenhof eten is altijd een feestje! Arjan is een Topkok en het eten is altijd super, prijs/kwaliteit is goed in verhouding. Veel keuze in wijn, voor ieder wat wils.

Reinier is een gastheer en sommelier die er voor zijn klanten staat. In de zomer op het terras, dat geeft je een vakantie gevoel.

Ga zo door, we hopen nog veel bij jullie te komen.

14. Heerlijk gegeten, prettig ontvangst, gewoon perfect!

Echt een aanrader.

15. Ed Leijger

Het eten wat Arjan bereid is zalig, een kok die begrijpt wat mensen lekker vinden, Bourgondische porties met zalige sauzen en niet zoals bij veel koks een bordje tralala met druppeltjes en schuimpjes die nergens op slaan dan uitsluitend er leuk uitzien. Het restaurant mag er dan niet overdreven Wauw uitzien, maar de bediening is prettig en het eten van Arjan blijft tot nu toe voor mij en mijn vrouw favoriet!

16. Zaterdag top gegeten bij Het Binnenhof. Heerlijk viergangendiner én hele goeie wijnen erbij. Aaanrader!!

17. Familie Janssen

Mama 50 jaar! Dit gevierd bij het Binnenhof. Heerlijk binnenhof menu gegeten; genoten van gevogelte, vis en wild. Twee klanten met speciale wensen 1 lactosevrij en 1 glutenvrij. Dit zonder problemen gerealiseerd. Gezellig ontspannen gegeten!

18. Niet alleen heten hier de vriendelijke gastheer en het bedienend personeel je van harte welkom, ook de entourage doet je meteen thuis voelen. Daarbij geeft de gastheer blijk van een grote kennis op culinair gebied, heeft hij duidelijk verstand van zaken op wijngebied(en) en daarbij is hij vriendelijk en attent, zonder zich op te dringen. Het herfstmenu is echt een menu dat past bij dit jaargetijde, het is bijzonder smaakvol, de porties zijn van de juiste grootte en het geheel wordt mooi gepresenteerd. De kaart geeft een gevarieerd aanbod en wisselt regelmatig van gerechten. Al met al is Het Binnenhof een regelrechte aanrader voor wie lekker wil eten in een prettige ambiance zonder te hoeven denken dat iedere zeer smakelijke hap ook een hap uit de portemonnee zal betekenen.

19. Leo Schoonmade

20. Frans Janssens

Was super gezellig, en heerlijk gegeten. Goed advies van de sommelier, zowel mbt. de wijnen alsmede de gerechten. Hier ben je écht gast ! Mooie kaart, en blij dat er deze keer geen ingewikkeld (keuze) menu was ;-) -maar dat is persoonlijk-

21. Al bijna 2 decennia actief in Goes als ik het goed heb begrepen. Dat zegt wel iets en eerlijk is eerlijk: het is hier best goed toeven. Gewoon water standaard op tafel en een (een voudig) stukje brood. Presentatie, opmaak en smaak van de gerechten prima. Porties voldoende. De prijzen vind ik à la carte stevig: bijna 20 euro voor een voorgerecht en ca 30 euro of meer voor een hoofdgerecht. Met de keuze voor het menu kom je dan beter weg, maar dat moet je dan wel passen natuurlijk. Over het algemeen wel degelijk en klassiek gemaakt. Inrichting beetje achterhaald of misschien niet mijn smaak. Beetje huiskamerachtig en gedateerd. Bediening snel en geestig en bekwaam. Ook het lekkers bij de koffie lijkt uit eigen keuken te komen.

22. Als je echt lekker wilt eten ga dan naar Het Binnenhof. De keuken is altijd goed. Je komt er nooit voor verrassingen te staan. Henriette

23. Siem en Marie José Pepping

Vorige week donderdag weer mogen genieten van de kookkunsten van Arjan. Reinier wordt ook steeds beter in zijn rol als gastheer. De geadviseerde wijnen bij de diverse gerechten pasten helemaal. Het Binnenhof blijft voor ons een restaurant waar we nog regelmatig zullen terugkomen.

24. cock kapaan

Een aantal keren per jaar genieten wij. Zo ook vorige week zaterdag. Wij hebben weer heerlijk gegeten. De gangen worden met de juiste tussentijd opgediend. Je zou geneigd zijn te zeggen dat van alles een ietsje meer mag zijn. Edoch op het eind heb je toch een voldaan gevoel en wel zo dat er eigenlijk niets meer bij kan. Houden zo. Gastheer meldt zich op het juiste moment aan tafel en stelt zich zeer prettig op. Al met al geen reden om weg te blijven.

25. Jos en Elsbeth Wijdemans

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Arjen is voor ons een top kok. Goede bediening gewoon top.

26. Een van de beste restaurants van Goes. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Uitstekende kok en geweldige gastheer. Heerlijke producten van Zeeuwse bodem. Met mooi weer waan je je op het terras in Frankrijk. Het is genieten hier!

27. van Helden

Heerlijk genoten van kwaliteit, met een perfecte sfeer en zeer aangename en vriendelijke service. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.

28. Blijft 1 van de betere restaurants: heerlijk, maar enigszins traditioneel, menu. Alles duidelijk vers en bijzonder smaakvol. Porties mogen wellicht iets groter. Selectie van wijnen is uitstekend te noemen en eerlijk geprijsd.

Gastheer bijzonder attent, maakt het alle gasten naar wens en weet zichzelf op juiste wijze in gesprek/tafel te mengen. Met goed weer is het heerlijk buiten vertoeven.

Conclusie, waar voor je geld. Bijzonder heden ten dage.

29. Zeker een van de betere restaurants in de wijde omtrek, hoewel interieur wat gedateerd en oubollig is en omgang met gasten zeer familiair. In de productkeuze kiest men voor zekerheidjes als eendenlever, kreeft, griet, tarbot, runderhaas. Goed bereid met krachtige sauzen. Ook in de opmaak wat traditioneel. Maar dat brood moet echt beter. Een stukje simpel stokbrood is niet meer van deze tijd. Doe eens desem. Of oerbrood of iets dergelijks. Verder prima, goede wijn, goede prijs, leuke dessertopmaak ook. Voor sterren niet verfijnd genoeg denk ik, maar in de regio een van de betere.

30. Henk Hogendorp

Zeker het beste Restaurant van Goes, eten is van geweldige kwaliteit! Personeel zeer vriendelijk, goede service. We voelden ons echt in de watten gelegd!

31. Culifanaat

Bij Esther en Arjan en hun mensen is het altijd top! Prima behandeling van topprodukten, warme gastvrijheid. Genieten!

32. Zoals altijd is het maar net wat je gewend bent, wij eten van sterren restaurants tot aan snackbar.

Wij vinden het in Binnenhof steeds minder waar voor geld en niet altijd even sfeervol. De sommelier doet zijn werk prima en houdt zich op de achtergrond, voelt e.e.a. beter aan als gastvrouw welke iets teveel kwekt. Opzich is kwekken niet erg, maar weet ook wanneer je het even niet moet doen en gasten gewoon gasten willen zijn.

Rest van personeel erg afhankelijk van wanneer je er bent, jonger personeel is dan ook niet altijd minder vriendelijk/oprecht spontaan en vice versa.

Resume; in Goes nog altijd het beste restaurant maar raakt glans kwijt.

33. Erwin 9008 punten

Hier onlangs gegeten. En ik moet zeggen lekker gegeten maar het is helaas niet genoeg.
    Vooraf begonnen met een salade met Iberico ham. Lekker voorgerecht. Een plakje of twee ham meer zou niet verkeerd zijn.
    Hoofgerecht gekozen voor het staartstuk. Dit heeft niets met de staart te maken maar is het laatste stukje rosbief van het rund. Dit wordt geserveerd met wat friet en een heerlijke saus. De friet is lekker maar minimaal. Met 5 personen uit een eenpersoonsbakje.
    Achteraf een ijskoude mousse van aardbei en rabarber. Ook erg lekker en mooi geserveerd.
    Ik moet er erg aan wennen dat hoe luxer het eten is hoe minder de hoeveelheid. Dat is erg jammer want behalve voor de smaak eet ik toch ook graag voor de maag.
    Misschien wat ouderwets maar dat is hoe ik het ervaar.
    Bediening is vriendelijk naar bekende gasten maar onbekende gasten worden wel wat meer alleen gelaten. Het duurt erg lang om een drankje te bestellen.
    Ook een rondje koffie wordt in delen geserveerd. Zo was mijn espresso ruim 15 minunten later geserveerd dan de andere koffie en waren de bonbons bij de koffie reeds op.
    De eigenaresse komt iedereen een hand geven. Vind ik aardig maar een beetje overbodig. Zeker als je naderhand 4 x via de mail een vraag stelt waar nog steeds niet op is gereageerd komt de vriendelijkheid in het restaurant wat gemaakt over.
    Je kan hier wel erg, erg lekker eten. Jammer van de hoeveelheid.
    De prijs is gezien de mooie gerechten zeker op zijn plaats maar de hoeveelheid mag gezien de prijs wat meer zijn.

34. We hebben ons laten verrassen met diverse gerechten die we nooit eerder hadden geproefd.
    Wat een heerlijke fijne smaak. Het is dat het zo ver bij ons vandaan is anders waren we wel vaker present. Kortom, incl. Persoonlijke bediening een aanrader voor een avondje uit.
    Doen !

35. Tom de Koning

Vorige week heerlijk gegeten. Niet alleen de smaak maar ook de opmaak van de borden zijn geweldig. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Een favoriet!

36. Ban

37. Met de hele familie hier gegeten. Ik was hier nog nooit geweest, ben een enorm kritische restaurantbezoeker en ik was zeer aangenaam verrast. Het eten was ontzettend goed, alle gekozen gerechten waren goed bereid en klopten qua porties, smaak en verhoudingen. De bediening is vriendelijk, maar slaat soms qua toon de plank een beetje mis. Niet storend verder. Prijs-kwaliteitverhouding is het beste van Goes. Voor 8 personen hadden we 3-gangenmenu's met beperkte keuze, maar voor iedereen dus prima. Mooie zaak, nog niet zo lang geleden verbouwd. Hier staat iemand in de keuken met verstand van eten en in het restaurant staat de klant centraal: perfect!

38. Op mijn nieuwe vriendin na is dit ongeveer wel het beste wat Goes te bieden heeft. Mooie ambiance, zeer gestvrij en vriendelijk en super lekker gegeten! Een echte aanrader!

39. Ik eet graag buiten de deur. Hier al een paar keer geweest.

Een waar feest. At hier laatst rauwe coquilles met plakjes ganzenlever en jus.. als ik eraan terugdenk loopt het water me in de mond.

Hier is het een waar feest om te mogen aanschuiven.

Ietwat sjieker restaurant, maar de bediening vlot toegangkelijk maar uiterst professioneel. Een echte aanrader!

40. Het eten was heerlijk maar de bediening minder.

We kwamen uit het noorden van het land en hadden gereserveerd om 18.00 uur omdat we ook nog terug moesten rijden. We waren er om 17.53 uur. De bediening stond buiten op het terras en in plaats van ons te verwelkomen werd gezegd dat ze pas om 18.00 open gingen. Heel vervelend. We mochten wel vast gaan zitten.

Later had de gastvrouw zich omgekleed en kwam ze ons een hand geven. Nou, had dat dan meteen gedaan.

Wij vroegen om een rose waarvan we op internet hadden gelezen dat ie geweldig lekker moest zijn, waarop het meiske van de bediening zei: 4 rose dus.

Eten was verder prima, terras geweldig, maar wij komen hier niet terug.

Wij gaan hier niet meer terug.

41. Het binnenhof bevind zich vlak bij het centrum van Goes. De locatie is niet bijzonder en voor de leek zelfs even zoeken. Het interieur is volledig vernieuwd. Vergeleken met voorheen een absolute vooruitgang. Buiten het feit dat het eten er prima is, is ook de opmaak van de borden perfect. De gerechten zijn er niet te groot maar zeer zeker voldoende. De bediening is naast gastvrij ook erg professioneel maar daardoor zeker niet te stug. Er is echter een punt van aandacht. De gastvrouw is te amicaal. Ons tafelgezelschap (die de gastvrouw niet kende) irriteerde zich in zeker mate aan haar gedrag en te amicale gedrag. Dit doet niks ten onder aan de gerechten en de avond...u bent alleen gewaarschuwd.

Best regards,

Elements.

42. Djoeke Altena

Heerlijke maaltijd.

Goede service.

De Rose was geniaal.

43. Een afsluitend diner met vrienden in dit restaurant! Wat een belevenis! Allemaal Belgen en allen enthousiast over de bediening - het eten en de sfeer in het restaurant. Wij zijn fan... proficiat aan de chefkok en alle medewerkers. Graag tot een volgende keer!

44. We hadden een superavond met 6 mensen. Een geweldige beleving van smaak en sfeer!

45. Chef Arjan is een natuurtalent, hij weet als geen ander om met zijn gerechten de nodige zintuigen te prikkelen. Gastvrouw Esther is met haar lieftallige verschijning en vakvrouwschap een sieraad in het restaurant.

Het is daarom altijd een feest om hier te mogen dineren.

Het interieur heeft wel weer eens een beurtje nodig, maar dat is voor mij bijzaak, niet meer niet minder.

46. Ruud R.

47. Geertje en Floris

We hebben hier al een paar keer heerlijk gegeten, zowel het vegetarische als het vis menu zijn uit de kunst!

Prettige bediening en goede uitleg over het menu.

Maar mis af en toe wel een licht achtergrond muziekje, misschien wat Barokmuziek?

48. We worden er altijd zooooooo blij van.

Een waar feestje voor je smaakpapillen en een prima sfeer.

49. elements

50. wijnand en edith/oss

Heerlijk gegeten op een gezellig terras bij een restaurant waar men begrijpt wat een gast is.

51. Onlangs heerlijk gegeten hier. Personeel zeer vriendelijk en correct zonder dat het overdreven is.

52. Els

53. Een van onze favoriete restaurants in Goes, nu een paar maal geweest en steeds meer dan tevreden. Is wat duurder als de rest maar het ook dubbel en dwars waard. Leuke slogan die ze hanteren, eerst water, de rest komt later. Ook prettig in de omgang, gastvrij, persoonlijk maar zeker niet amicaal.
    Interieur zou wel wat up to dater mogen, de vloer past niet echt bij dit soort gelegenheid.

54. Echt een aanbeveler, met kerst hier een echte avond uit gehad.

Er wordt weer gekookt volgens de franse Augustte Escoffier,

Schitterend wijn arrangement, alles prima.

55. ton en rier van berlo

Veel te amicaal. Kennelijk heeft de gastvrouw zich in het hoofd gehaald dat ze erg bijzonder is. Kon handjes niet thuishouden, ongevraagd tutoyeren. Neerbuigend toen we afrekenden met een dinerbon: goh, en dat hier!

56. Wij hebben voor dat we naar de film gingen hier gegeten, was echt super. Was lang geleden dat ik zo met smaak gegeten heb.

57. Altijd een feestje om hier te eten.

Nog nooit teleurgesteld.

Blijft mijn favoriete restaurant.

58. Een 4 gangen menu voor 45 euro. Het was erg lekker. Ook de wijnkaart is prima. Bediening vriendelijk en OK. Beter krijg je het niet in Goes.

59. Onovertroffen in service en kwaliteit! De hartelijke ontvangst en service en natuurlijk de fantastische creative keuken is wat ons telkens weer op dit adres doet belanden.

60. els en leo

het was weer geweldig.Alleen het aperatiefje was vrij prijzig, maar lekker. Tot gauw

61. schitterend gegeten en gedronken. byzonder professionele en aangename bediening

62. Heel erg gezellig restaurant, en de bediening maakt echt persoonlijk tijd voor je en je kan er super lekker vers eten, elk gerecht word verrassend mooi opgediend. Ga zo door!

63. Gino Husson

Een uitermate prettige ambiance, gecombineerd met een zeer hoog culinair niveau maakte van onze trouwdag een feest. Het team van het Binnenhof zorgt dat je je uitermake welkom voelt en uit alles blijkt dat zij met plezier en passie voor de klanten het restaurant uitbaten. Niets dan lof, een absolute aanrader!

64. van Oosten

In dit sfeervolle restaurant gaan geweldig eten/drinken hand in hand met een zeer persoonlijke sfeer. Wij zijn er nu 2 keer geweest, en iedere keer staat een bezoek aan "Het Binnenhof" garant voor een geslaagd avondje uit met geweldig eten, goede wijn en een zeer prettige ontvangst en bediening! Ook de locate is perfect. Liggend midden op klein pleintje, zonder doorgaand verkeer. Zeer zeker een aanrader.