Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Flevoland verdeeld zijn.

1. Internationaal Almere

Quentin

Slechte kapsalon. Klein laagje vlees met weing patat en salade. Gebeld met ze maar dat haalt niks uit. Hoort gewoon zo zeggen ze. Nooit meer bestellen.

1,4
  2. Margreet

De gordiaan pretendeert iets te zijn wat het niet is. Ze willen een sfeer neerzetten van sterrenrestaurant maar slaan de plan mis. 50 Euro voor 3 gangen, waarbij de porties ook nog te klein waren, was echt te veel. De smaken waren ok, maar ook niet meer dan dat.

3. Pizzeria Dronten

Helaas, we vonden het eten niet lekker. Er zaten ingrediënten op die niet in het menu werden vermeld. De salade had een schijf citroen bovenop liggen waardoor de salade zuur smaakte. De friet was dik, lauw en slap. De pizza had meer ui, paprika dan ham en spek en de ei die erop zat was snotterig. Jammer, dat je een uur moet wachten en dat dit het resultaat was.

4. Pizzeria Dronten

Trees

5. Surinaams Almere

Vanaf het eerste uur van Surijava mag ik met alle bescheidenheid mezelf rekenen tot een vaste klant. Met regelmaat geniet ik van een lekkere afhaalmaaltijd.

Een keer heb ik gebruik gemaakt van de catering en heb daar een goede ervaring aan overgehouden en uiteraard ook mijn gasten. Na al die jaren ben ik nog steeds tevreden en sta op het punt voor de tweede keer gebruik te maken van hun catering.
    Je wordt goed geadviseerd en er wordt met je meegedacht.

Surijava is een aanrader als je lekkere Surinaams Javaanse gerechten en snacks wil afhalen of een goede catering in de regio Almere zoekt.

6. Mariska

Het was super gezellig.
    Vriendelijk personeel.
    Goede service.
    Komen gauw nog een keer terug.
    Dan ook voor een hapje.

7. Gezellig restaurant en eten was prima. Bediening erg vriendelijk en correct.
    Muziek is alleen waardeloos, alleen maar gedreun.

8. De tomatensoep was veel te dik en smakeloos.

Verder was het eten oke.
    Bediening was goed.
    Sfeer was goed.

9. Super lekker eten, leuk en goed personeel!
    De nieuwe eigenaar ook even gesproken en dat is iemand die snapt wat je moet doen om een goede horeca uitbater te zijn!
    Echt een aanrader.

10. Amel Hope

11. Grada v Hest

Gezellig en lekker.

12. Frens Dijkman

We hebben heerlijk gegeten. De formule van een verrassingsmenu werkt perfect. Tempo en bediening erg goed. De Gordiaan is een knus en goed restaurant.

13. Barbara Henkes

De sfeer en bediening in De Gordiaan waren heel goed. De muziek ook niet te hard en alle tafels vol met aangenaam koutende mensen. Het eten viel helaas een beetje tegen, met name voor de vegetariër onder ons. Na een fine amuse volgde de eerste gang, die voor mijn vegetarische tafeldame precies hetzelfde was, maar bij haar werd de paling weggelaten zonder enig alternatief. De rib eye van het hoofdgerecht was heerlijk mals, maar het geheel was een beetje karig wat betreft groenten resp. zoiets als aardappeltjes. Mijn vegetarische tafelgenote kreeg wel een enkele verborgen aardappel en 4 groene asperges extra, wat onvoldoende compensatie bood voor ontbrekende proteïne. Wanneer de sympathieke kok iets meer plezier zou krijgen in de mogelijkheden die groenten en vegetarische gerechten te bieden hebben, dan kan het een top-restaurant worden, stil verborgen nabij het station.

14. Het was altijd goed, maar nu... En wij bestellen altijd warme gerechten. Alles was ijskoud. Gebeld en we krijgen 20% korting op volgende bestelling. Nee, dit willen wij niet. Wij willen warm en niet ijskoud. Het was altijd goed en nu wat een domper. Drie keer gebeld, waar blijft onze bestelling? Ja, het zit in de pan, hoe kan het dan 5 minuten later ijskoud aankomen? Heeft de bezorger tussendoor nog een andere baan of wat? Erg slecht, niet voor herhaling vatbaar, ook niet voor 20% korting. Jammer, misschien de warenwet eens langs sturen?

Jammer, wij hadden jullie een goede recensie gegund, maar als je belt dat alles koud is, ja, bekijk het maar.

15. Speciaal gereden voor een zijde koud gerookte zalm…. Bij thuiskomst bleek het een warmgerookte te zijn zonder huid en extreem droog! Dit zijn we niet gewend van dit bedrijf het is altijd goed! Enorm teleurgesteld nu dit zo’n droge zijde zonder huid is. Helaas maar weer een aantal weken/maanden wachten tot we weer eens op Urk komen als “oud” Urkers jammer 😭

16. Nathan Lucassen

De pizza’s waren sompig en nat sparibs waren niet te vreten het enige wat een beetje lekker was was de koude patat.

2,2
  17. Italiaans Almere

Heerlijk gegeten, als altijd! Gezellige bediening, speciale wensen zijn bespreekbaar en er is ook af en toe tijd voor een praatje.
    Hun melanzane, hun huisgemaakte tiramisu en limoncello zijn aanraders!!!

18. Mildred Denee

Rustig plaats om uit te eten.
    Goed service aardig personeel.
    Genoeg lekker eten.

19. Marc van Rooij

Bestellen altijd spareribs, echt super smaken perfect. Vandaag zoete en hot besteld en zaten lekker te eten toe ze nog een keer aanbelde omdat ze schijnbaar een hot hadden gewisseld met een normale versie. Er lief een aardig top spare ribs en ook altijd top service.

20. Zuid-Amerikaans Zeewolde

Alles was prima in orde. Heerlijke spareribs gegeten. Hier krijg je een glas water met een ijsblokje geserveerd.

21. Kaart is weinig verrassend maar het eten is goed. Bediening is vlot en attent en zorgde dat onze glazen gevuld bleven. Zaak ziet er sfeervol uit. Aanrader!

22. In een woord fantastisch! Hele vriendelijke mensen zowel in de keuken als de bediening. Eten was buitengewoon lekker. We komen snel terug.

23. Eten was erg lekker, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar en ook nog eens betaalbaar

24. Internationaal Lelystad

Hans van Londen

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was Top

25. Dineke Meijen

Grappig dat je niet uit menukaart kan kiezen, maar de kok heeft voor een uitstekend verrassingsmenu gezorgd. Zo kan hij zich culinair uitleven. Het eten was prachtig opgediend. Het viergangen menu was gevarieerd en uitstekend van smaak
    Je voelt je heerlijk verwend. Een aanrader.

26. Sylvia van Veluw kuiper

Heerlijk eten, fijne sfeer en leuke mensen. Drinken eten ziet er goed en verzorgd uit.

27. We hadden een verrassingsmenu. Erg lekker. En fijne sfeer. Gezellig bij gekletst met drie vriendinnen.

28. Anton Oemar

Heel lekker, optijd bezorgd, vriendelijke mensen

29. Denk 2x na voor hier te eten of te bestellen. Zelfs een simpel pita broodje krijg je verkoold geleverd. Om maar te zwijgen over de aangebrande kip filet. Zelfs de patat was meerdere keren terug gegooid in het vet. Bijna alles weg moeten gooien. En telefoongegevens gewoon niet te bereiken. Dit was de laatste keer dat ik hier bestel.

1,4
  30. Zonde, maar niet te eten. Net zo beroerd als de service

Bar slecht. Bar slechte service. Niet klantvriendelijk. Nooit meer Sushi Maido. Jammer want het was de beste sushi tent in Almere. Nu is het geld verspilling en moodkilling voor als je trek heb in sushi.