Jongens van de Fant in Urk

1561918852 94
1585419784 95
1608920715 95
1620671181 95

1. Prima gebakken vis en salade. Stukjes zalm weer meegenomen.

2. K. de Vries

Jaren geleden via mijn vader uit Kraggenburg bij JONGENS VAN DE FANT terechtgekomen. Nooit meer andere vis!
    Rijden vaak op zaterdag even vanuit Muiderberg naar Urk heen en weer!
    Zeg het tegen iedereen wil je vis....ga dan naar Jongens van de Fant !!!

3. Harry Geerlings - Groningen

Vrijdag 05-02-2021 twee kilo zalm gehaald, op aanraden van een andere Urker ondernemer.

Verdeeld onder buren en vrienden, unaniem oordeel, SUPER!

Frans en je team: bedankt!

Tot gauw

4. De beste en lekkerste zalm van nederland!

5. Vandenberg

Met collega's vis gegeten was bijzonder lekker echt vers elke keer als we op Urk zijn leggen we aan

6. Annie Hazes

7. Er is 1 nadeel als je bij de jongens van de Fant vis koopt, en dat is dat je nergens anders meer vis van wilt hebben.
    Loop je ergens op de markt en koopt een bakje kibbeling, na 2 happen denk je dan was ik maar op Urk!!!

8. Altijd als wij uit Haulerwijk naar onze dochter in Vinkeveen gaan moeten wij even op Urk naar de jongens van de Fant om een partijtje vis morgen is het weer zo ver.
    Overheerlijke producten TOP!

9. Margareth De la Ruelle

Wij hadden wijtingfilet besteld. Deze was ingevroren toen we de vis ophaalden. Men had de bestelling mooi ingepakt en we kregen nog ijs in vacuumzakken mee.
    Eerst natuurlijk een portie overheerlijke kibbelingen besteld en lekker opgepeuzeld. Deze zijn bij jullie zo heerlijk, op geen andere plek kibbeling van deze kwaliteit gegeten. We rijden dan ook graag een stukje om zodat we in Urk de kibbeling kunnen eten en heerlijke zalm, makreel, zalmslaatje etc mee naar huis kunnen nemen.
    Terugkomende op de wijtingfilet, toen we thuis arriveerden hebben we de wijting direct uit de dozen gehaald. De vissen waren in mooie porties vacuum verpakt en.....nog steeds goed bevroren en dat na 2.5 uur rijden.
    Hartelijk dank voor de super kwaliteit van jullie producten en de goede service.
    Tot gauw weer.

10. Voor de 2e keer zalm en paling besteld. Gedaan wat werd aangeraden warm en koud gerookte zalm besteld. De warm gerookte is zachter van smaak en ik vind de koude gerookte lekkerder voor hapjes. En de paling wat zal ik daar van zeggen mijn man moest mij weg houden van de paling anders had ik het hele pak opgegeten. Dus alle lof voor de jongens v.d.Fant. tot de volgende bestelling.

11. Meermalen een gerookte zalm besteld. Ongelooflijk, de beste zalm die je maar kan bestellen!
    Onlangs voor een actie met hen samengewerkt, super. Top producten, top mensen!

12. Fred Sollie

Ook tijdens de Kerstdagen genoten van jullie overheerlijke gerookte zalm. Werkelijk grote klasse! Tot gauw weer!

13. Voor de kerst Zalm en paling besteld.
    Keurig verpakt op tijd geleverd.
    Top kwaliteit.
    Bedankt Arie.

14. Fantastisch grote zalm en heerlijke salade en een super vriendelijke service.
    Bedankt namens Kenbri.

15. Zo verschrikkelijk lekker de gerookte zalm is top. Een veilige keus voor de feestdagen.
    Tip: Bestel genoeg anders krijg je scheve gezichten als het laatste stukje je neus voorbij gaat🎅😀😀

16. Een kilo warm gerookte zalm besteld. Keurig op tijd gekoeld geleverd. De zalm is zalig van smaak! Top!! 👍🏻

17. Gisteren heb ik een bezoek gebracht bij de jongens.
    Mijn verbazing was groot, wat een passie en liefde deze jongens in hun vak leggen.
    Werkelijk top, lang geleden dat ik zo, een top zalm heb gegeten.
    En geloof mij ik heb meer dan 50 jaar bij een grote rokerij gewerkt.
    Maar dit slaat alles, dit is zoals ambacht bedoeld is.
    Liefde & passie, en dat proef je.

Rob van Veghel.

18. We hebben weer genoten van de heerlijke warm gerookte zalm en paling! Jammer dat we niet dichter bij Urk wonen, want dan zouden we iedere week langskomen! De bestelling is weer heel goed verpakt! Complimenten voor de heerlijke vis! Onze kleindochters van bijna 2 vinden het ook heerlijk!

Eén vorige recensie
  19. Arie vd Plas

Gisteren met me vrienden heerlijke warm gerookte zalmen gehaald, een ritje vanuit Katwijk, maar het was zeer de moeite waard, genieten van de zalm!! Er gaat zeker nog een vervolg komen👍

20. Godelieve Visscher

Wij wonen in Barendrecht… komen zo af en toe in Leeuwarden en op de terugweg is er altijd een stop bij de jongens. Ik koop dan heel veel, voor onze vrienden en voor onszelf natuurlijk.
    Inmiddels komen kennissen en vrienden ook bij jullie en ook zijn meer dan tevreden.
    Ik ga nu op de website kijken, heb begrepen dat ik ook kan bestellen.
    Godelieve Visscher.

21. Het is allemaal lekker wat je koopt. Gewoon super.Twee keer per jaar naar Tollebeek. Dan ook naar Urk voor ik weer naar Eexterveen ga. Het blijft altijd smullen.

22. Voor iedereen die wil weten hoe vis moet smaken.

Heb ik de oplossing.
    Bestellen of nog beter er na toe rijden. En tijdens het wachten ff snel een slaatje proeven… Ik ben beetje bevooroordeeld ik heb er wat makkers wonen. In de bijbel staat het paradijs. Maar dat is een drukfout. Moet urk zijn.

Gr uit Wijchen.

2 vorige recensies
  23. A.G.K. Miltenburg

Van daag naar Urk de jongens v/d Fant. Geen paling wat jammer maar kibbeling gegeten en meegenomen tong, zalmslaatje en makreel en zure haring gerookte zalm. Zag er goed uit we gaan zeker vaker naar de jongens.

24. Nico Markhorst.

Geweldige zalm slaatje gehad. Lekerbek van kabeljauw. Zeer goede prijsverhouding. Kan het iedereen van harte aanbevelen. Ben er nu voor de derde keer geweest. Kom gegarandeerd weer terug.

25. Als we van Drachten naar Urk gaan. Komen we altijd even langs bij de Jongens van de Fant.
    Nergens anders kun je lekkerder kibbeling eten dan daar.
    Zalm van zeer goede kwaliteit.
    Mijn vrouw is een rasechte Urker.
    En sinds 2 jaar woont onze dochter op Urk. Getrouwd met een Urker.
    Maar de broers en zusters van mijn vrouw wonen er nog.
    Dus de Jongens van de Fant kunnen ons veel vaker zien verschijnen.
    Echt heerlijke vis.

Fam. Van der Galiën, Drachten

26. Met 25 personen, waaronder, 13 beperkten hebbeb heerlijk bij jullie gegeten. Dienstverlening prima, product top. Bedankt.

27. Mijn invalide vrouw kwam regelmatig.
    Nu kon zij dat door een beroerte een poos niet meer.
    Deze keer waren we bovendien te laat de laatste paling was verkocht..😟 maar de jongens zagen haar en verrasten haar door de rookkast te openen en hebben mijn telefoon gevraagd, en maakten er een mooi filmpje van SCHITTEREND!
    Nu moet ik dat filmpje op deze site zien te worstelen..
    Wij zijn in elk geval twee wandelen reclame maken!
    Geweldig hoe deze jongens voor hun passie leven. En het gekke is: je proeft het!
    Corrie en Frank Wienneke

28. Gisteren op urk geweest fam.bezoek en heerlijke zalm meegenomen voor de hele familie den ham en omstreken toppie.

29. FKB 132 punten

Koelbox gekocht, speciaal voor boodschappen bij "De Jongens". Verse zalm, vacuum verpakt, thuis invriezen: net zo sappig en mals als uit de rivier. Hoe ze dat voor elkaar krijgen, geen idee maar man, wat is dat lekker! Natuurlijk gaan er ook altijd een paar pakken gerookte zalm mee, plus die heerlijke slaatjes.

Houen zo, jongens.

30. Willems

Na een paar dagen in de polder te zijn geweest, vamdaag weer terug naar Limburg. Maar eerst nog paling gekocht bij jullie. En inderdaad hij was voortreffelijk. Normaal gingen we naar Harderwijk maar helaas dit wordt nu toch echt Urk. Top kwaliteit en niet te duur!

31. F. van Elst

Gezien de positieve recensies, gisteren speciaal naar Urk gereden voor de kibbeling. De stukken vis zijn dik en van goede kwaliteit, de porties royaal. Helaas was de paneerlaag om de vis mega zout! Gewoon niet gezond meer. Jammer!

32. H v d Vegt

Paling bij jullie gekocht heeeerlijk en betaalbaar ga zo door

33. Geert Sikkema

Geweldig waar we ook vandaan komen op doorreis naar Groningen gaan wij steevast bij Urk eraf en bij de jongens langs deze week zit onze buurman in Urk en natuurlijk sturen we hem even langs om weer wat mee te nemen jullie zijn Toppers.

34. Gisteren 2 familiezakken kibbeling en 5 scholfilets gekocht. Alles was te lang gebakken en daardoor gewoon droog geworden, zijn we niet gewend van deze visboer. Volgende keer controleer ik de producten eerst en zal het weigeren indien dit weer gebeurd. Erg jammer!

3 vorige recensies
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  35. Berend

Super eten vriendelijk personeel super!

36. Ik heb jaren in Noorwegen gewerkt, en daar is de zalm lekker, maar voor mij iets te veel zout.
    Maar de zalm van de jongens van de fan benaderd de perfectie. En blijven die bestellen van uit Brugge, zelfs de bestelling is perfect. Dank u.

37. Probeer eens de gerookte makreel, heerlijk. Je proeft echt de houtsmaak. Aardige bediening ook en de zoute haring is niet duur. Volgende keer proberen we de kibbeling.
    Wel vreemd dat je foto's van Geert Wilders in je zaak gaat ophangen, maar dat is ieder zijn eigen keuze.

38. Super heerlijk gegeten een echte aanrader.

39. Hier krijg je de beste vis, betoverend lekker!! Zelfs in Alkmaar staan jullie bekend als de beste vis-shop allertijden!!

40. Mee eens met de andere resenties dat jullie prima producten leveren. Wij komen daarvoor speciaal naar Urk . Kibbeling is uitstekend. We kopen verschillende soorten vis bij jullie en dat is van prima kwaliteit. Dat de mensen gemiddelde 20 minuten bij jullie blijven klopt wel. Jullie zijn zo populair dat er altijd een rij staat waarin je moet wachten. Geeft niet want dat hebben we er graag voor over. Tot binnenkort.

41. Gewoon de beste kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

42. Fantastische kibbeling. En een grote portie. Waar voor je geld. Nog nergens lekkerder kibbeling gegeten dan hier.
    Ook de warmgerookte zalm is heerlijk. Mooie rogvleugels uit de vriezer.
    Nu voor het eerst haring meegenomen. Die gaan we vanavond proeven

43. Binie Hoving

Nog nooit in mijn leven (56) zulk heerlijke warm en koud gerookte zalm gegeten....
    Wil nooit meer anders!!!!!

44. Søren Bueters

Super verse en lekkere vis. Nog nooit een gerookte makreel gegeten die nog warm was.

45. Wij komen uit Amsterdam en rijden graag een blokje om. Om de heerlijke zalm en haring bij de jongens van de Fant te kopen. De kwaliteit van de vis, de smaak en versheid, en het prettige en hard werkende personeel zijn daar de reden voor. Ik heb de kibbeling en de haring nergens zo lekker gegeten. Deze beoordeling geef ik ondanks dat het mij stoort dat er een foto samen met Geert Wilders hangt, maar ik kan niet om de kwaliteit heen.

46. Ed Feenstra

Voor het eerst de jongens van Fant bezocht. Meestal koop ik geen kibbeling want ik weet dat ik daar last van krijg(niet zo'n sterke maag).
    Bij deze kibbeling die heerlijk was(vermoedelijke echte kabeljauw) nergens last van gehad. Het zalmslaatje was uit de kunst en de verse zalm… u raadt het al, we hebben genoten. We hadden het van horen zeggen maar we weten nu de weg en wonen niet zo gek ver weg(Giethoorn).

47. Als ik van Friesland weer naar huis in Breda rijd, dan lukt het me nooit om de afslag Urk voorbij te komen zonder bij de Jongens van de Fant aan te meren. Tja, en dan wordt het weer smullen. Neem ook nog wat voor thuis mee. Wordt keurig met een zak ijs verpakt. Ga zo door, jullie zijn top.

48. Heerlijke vis, wel jammer wanneer je 5 minuten daarvoor nog voor rond de 30 Euro vis hebt gekocht je meteen op een agressieve manier door een man van het terras wordt gestuurd omdat je een broodje haring eet die je bij de buurman hebt gekocht. Ik was een zeer tevreden klant, nu kom ik niet meer helaas.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  49. Helemaal geweldig beste viszaak waar ik ooit ben geweest supervers ruime variatie vissoorten heerlijke zalmslaatjes vriendelijke bediening ze krijgen van mij een dikke 10!! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

50. Een goed adres om verrukkelijke vis te eten. In een woord samengevat... GEWELDIG. De vis, service, sfeer en prijs/kwaliteit.
    Ik raad het iedereen aan eens langs te gaan en te smullen. Gegarandeerd u komt terug.

Vriendelijke groet en tot spoedig ziens.

Maarten Deerenberg

51. Van Craen Willy

Als Vlaming ben ik altijd ontstekend ontvangen en overmatig verzorgt met hun paling en zalm dit in hun achterwoning. In Vlaanderen heb ik veel vrienden kunnen overtuigen van hun kwaliteits producten.
    Als bourgondiër is dit toch de plaats die hoog in mijn vaandel ligt. Urk is al reeds voor mij en familie een plaats waar je met openheid word ontvangen. Bij mijn eerste contacten als Vlaming werd ik genoemd als "vreemde man". Nu ken ik daar vele mensen en bij hun feestdagen ben ik ook daar. Ook de plaats om lekkere vis te verorberen waarbij de buikomvang toeneemt. Voor het bedrijf doe verder als je nu doet .

52. Beste jongens

Een van de kinderen woont diep in België. Met verjaardagen zien de Hollanders en Belgen elkaar weer eens. De Belgen circa 20 personen feliciteren eerst de jarige en daarop komt elk jaar dezelfde vraag "Komt de familie uit Urk ook weer?" Als de jarige met ja knikt, wordt er al bij voorbaat genoten van de zalm die dan wordt meegenomen, deze is volgens die familie nergens te koop in België. Hoeveel er ook wordt meegenomen, er is altijd te kort.
    Gegroet mijne Heren van de Fant en hou jullie service en product goed voor het verdiende cijfer 10.

53. 3 jaar bij ons bekend, als wij uit eten gaan van uit den helder onze eerste keus urk jongens van de fant!
    perfectie van hoge kwaliteit en super goed personeel!
    en uiteraard voor onze 5 kinderen nemen wij ook deze top kwaliteit vis mee naar den helder.
    dus morgen 04-04-2017 weer rondje ijselmeer met tussen stop urk.

m.v.g. willem en coby

54. fam Schippers

Wij komen uit het westland voor familie bezoek en dus altijd even naar deze jongens met de beste vis die je je, maar kan wensen super!

55. Is de lekkerste gerookte zalm die ik ooit gegeten heb en ook het zalm slaatje was verrukkelijk

56. Doet mij aan vroeger denken. Geen high-tech zaak, maar eenvoudig achteraf op een industrieterrein.
    Maar jongens wat een kwaliteit! En dan ook nog de snelle en vriendelijke service.
    Alles is van zeer hoge kwaliteit en de porties zijn niet krenterig!!

57. Jennykielstra@gmail.com

De Jongens van de Fant weten hoe kwaliteit moet smaken, dus valt nooit tegen als ik daar vis koop. Geweldig lekker en een traktatie voor iedereen die van vis houdt. Een feestje als ik weer vis gehaald heb.

58. Wij komen regelmatig in Urk bij kennissen, maar onze auto wil niet van Urk af zonder bij de Jongens van de Fant te zijn geweest voor hun heerlijke zalmsalade en de super kibbeling. En als wij weer in Urk komen, gaan wij vast weer even een pitstop maken bij de Fant.

59. Alleen al de ambachtelijke entourage en de geur rond het pand nodigen uit voor een bezoek. Maar als je één keer deze gerookte zalm hebt geproefd wil je ook niet anders meer. Dat is mij best een ritje van een uur waard. En dan tegelijk even een gebakken tongetje eten maakt het feest compleet.

Als Michelin langs komt geven ze geheid 3 sterren ***

60. Gerard en Cora

Wij komen, als het maar een beetje in onze route ligt heel graag langs om kibbeling te eten en een zalmsalade en een voorraadje gerookte zalm te kopen. Zo heerlijk en een groot succes in vele gerechten door ons gezin bereid.

61. Ik woon in Emmeloord maar ga regelmatig naar de Jongens van de Fant
    Voor zo wel Gerookte als Gebakken VIS !!!
    Zou niet weten waar ik beter kan krijgen .

62. Rodolfo Ravissant

4 oktober op een bruiloftsfeest in Lelystad de beste (gerookte- )Zalmsalade gegeten ever !!
    Ik moest maar eens op Urk aan !
    Gegroet, Rodolfo (uit Amsterdam)

63. In een woord, geweldig, nooit geweten dat vis zo lekker kon zijn.
    Een aanrader voor iedereen.wij kwamen uit Nijkerk,maar zeer de moeite waard.
    Complimenten.

64. Vandaag in Urk geweest... Heerlijke vis ingekocht en super kibbeling gegeten.
    Aardige bediening en we zijn snel geholpen.
    Het was niet overdreven druk, maar we zagen een constante aanloop van visliefhebbers... Vanuit Amsterdam de complimenten... Jullie zullen ons zeker vaker zien... Mooi weekend.

65. Hettie Schuring-van Keulen

Geweldig! Nergens betere vis!
    Beste kibbeling en zalmslaatjes van het land!

66. Remmelt Veenbaas

Afgelopen zaterdag bestelling opgehaald voor een verjaardag: een schaal met diverse stukjes heerlijke vis, een schaal met voortreffelijke salade en een aparte schaal met zoute haring in stukjes gesneden. Alles bij elkaar heeft het prima gesmaakt en is voor herhaling vatbaar.

67. foxy 222 punten

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, uitstekende gerookte zalm.

68. Cornelis Oost

In één woord super! Goede prijs verhouding. Goede service!

69. Jeanne van Gils

Als het om correcte service gaat is het vis bedrijf van de Jongens van de Fant die de rest verslaat. Go go go vis van de Jongens van de Fant is zo!!!

70. De warm gerookte zalm is de beste zalm die ik ooit heb gegeten! Zeker een aanrader!

71. Janny van Urk

De lekkerste zalm en salades van heel Nederland!

72. Wat een heerlijke vis, het maakt niet uit wat je koopt, het ene smaakt nog lekkerder dan het andere. Wij zijn voor de derde keer bij deze winkel geweest en het maakt niet hoe druk het is, je wordt supersnel geholpen door ontzettend vriendelijk personeel met veel liefde voor het vak. Ik raad iedereen aan die dit leest ga erheen! En je zult zien en proeven dat dit bedrijf kwaliteit verkoopt. Ik geef een dikke 10 voor de kwaliteit en bediening, kortom super!

73. Wij komen uit Vianen en als wij naar Appingedam rijden nemen wij wel even de afslag naar Urk daar halen wij bij de Jongens van de Fant heerlijke gerookte zalm, mooie tussen stop.

74. Robert van Gaalen

De gerookte zalm van de Jongens van de Fant is absoluut subliem. De rokerige smaak gecombineerd met de 'vette' vis maakt dat er een ware smaaksensatie in de mond plaatsvindt. Prijs/kwaliteit is ook dik in orde. Een absolute aanrader.

75. Van der Ploeg

We waren in de buurt en zijn toevallig afgestapt bij de jongens van Fant. 2 makreeltjes gekocht en weer thuis in Den Haag vastgesteld nog nooit ergens zo'n lekkere gerookte makreeel te hebben geproefd. Echt super perfect gerookte makreel, verser dan vers. 't Is een goed uurtje rijden maar wij gaan 100% zeker met regelmaat terugkomen.

76. Super lekkere vis zoals gerookte makreel, lekkerbekjes en zalm. Ik rijd daar graag 100 km voor.

77. De warm gerookte zalm is echt een topper. Thuis nog even in de oven verwarmen (5 á 10 minuten op 100 graden) en dan aanvallen. Maar de kibbeling en de verse vis zijn ook echt een aanrader.

78. Elke hap van deze gebroeders is gewoon perfectie, heerlijk, een genot! Degene die hier geweest zijn lopen alle vis winkels voorbij, op naar urk!

79. Ton Brekelmans

Wat een top kwaliteit. Gerookte zalm en zalmsalade voor een eerlijke prijs.

80. Johan Goedemans

Na de bestelling in Roermond te hebben ontvangen, hebben wij genoten van de verrukkelijke zalm
    en heerlijke zalm salade. ( Wat een klasse ) wat heerlijk dat je het gewoon kunt bestellen. Onze grote dank hiervoor.
    Met vriendelijke groeten, Johan Goedemans

81. Rina en Gerard. uit Nijverdal

We kregen een tip van een vriendin, dat ze bij de jongens van de Fant zulke lekkere gerookte zalm en heerlijke slaatjes hadden. Wij eerst 2 slaatjes gekocht, weg gegaan en ze opgegeten. Ze waren zo lekker dat we gelijk terug zijn gegaan en er een heleboel hebben ingeslagen! En toen naar huis, een goed uur gereden, en thuis ja hoor weer een slaatje! Joh wat hebben wij gesmuld!!

82. Liesbeth Schap

Wat een genot om daar vis te halen. Vis in de puurste vorm, we komen alleen nog maar vis hier. Rijden er zeker 30 km voor maar zo smaakvol en vers hebben wij nergens anders nog gevonden. En dit vanuit ook een ooit een vissersdorp ( Huizen) .

83. Al heel wat jaren kopen wij de heerlijke kibbeling, gebakken tong en gerookte producten bij de Jongens van de Fant, en genieten er nog steeds iedere keer van. Wij hopen nog heel veel jaren in goede gezondheid te mogen verkeren om hier van te kunnen genieten. Ook aardig wat van onze buren weten de weg naar deze zaak te vinden.

84. Trefpunt Medische Geschiedenis op Urk

Ons Trefpunt wordt door tientallen medici uit heel Nederland bezocht. Vis van De Fant is onze standaardlunch. Altijd juichende reacties! Wie eenmaal het adres heeft, rijdt nooit meer huiswaarts zonder even bij De Jongens van De Fant een maaltje vis voor thuis (en de familie) mee te nemen! Top zaak.

85. N.t.klappe

Als ex visserman en palingroker zijn de producten van de Jongens van de Fant alles overtreffend.

86. In een woord geweldig!!! Wat een lekkere vis hebben die jongens. 👍👍👍

87. Prima aanrader voor alle vis en salade. Was de moeite waard om 40km voor te rijden.

88. Hilly & Ron

We komen er al jaren en willen niet anders dan gerookte zalm van de jongens van de Fant. Heerlijke vis en top kwaliteit. Goed wijnadvies. Super leuk personeel. We nemen de koelbox mee, en die gaat weer gevuld naar Amsterdam!

89. Wij, mijn vrouw en ik zelf, komen al jaren een paar maal per jaar op Urk. Op verschillende plaatsen hebben we van alle soorten vis gegeten. Eind juni waren we voor onze Koi's weer op Urk en op advies van Urkers bij de Jongens van de Fant terecht gekomen.

We hebben buiten gezellig kibbeling en een slaatje opgepeuzeld, en gerookte zalm en makreel mee genomen. Wij hebben nergens in Nederland tot nu aan toe die hoeveelheid en nog belangrijker kwaliteit van de producten mee gemaakt.

We komen binnenkort weer vanuit Enschede naar Urk en zeer zeker weer bij de Jongens van de Fant.

90. Wij rijden graag van Almere naar Urk om bij de Jongens van de Fant heerlijke verse vis te kopen. Een traktatie voor de hele familie!

91. Geweldig, kom speciaal uit Hoogkarspel naar Urk. Die zalm en dan die vers gerookte Makreel. Heerlijke kibbeling. Wat moet ik nog meer zeggen.

92. Beste jongens van de fant,

Gisteren kocht ik bij jullie gerookte paling en zalm, ongelooflijk verslavend lekker. Smaakt naar nog veel meer. Proficiat met jullie lekkere vis!

Wim uit Antwerpen

93. Gijs&Annelies van der Hoorn Almere

Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met jullie heerlijke producten, wij moeten er een eindje voor rijden maar dat is zeker de moeite waard. Bij de eerste hap van onze lekkerbek keken mijn man en ik elkaar aan en zeiden, dit is echt heel erg lekker. Meteen een voorraadje van div. vissoorten mee naar huis genomen.

94. Gezellige jongens en meiden die je vriendelijk bedienen. Het assortiment vis en visproducten is super.

95. Hartstikke lekkere producten waarvoor we speciaal van uit Utrecht naar de Breehorn op Urk rijden.

96. Roy Koorndijk

Moet heel vroeg vis kopen om speciaal naar Suriname te sturen voor familie. De lekkerste vis ooit gegeten in Nederland. Dan moet je bij de Jongens van de Fant op Urk zijn.

97. Ben erg blij met de Fant, voor een fatsoenlijke prijs erg goede kwaliteit.

98. theo van de loo

Per toeval was ik in Urk en dan wil je vis eten. Na wat zoeken de jongens van de Fant gevonden.

Wat een vriendelijke mensen met passie voor hun vak. Nu als ik in Urk moet zijn moet ik voor het halve bedrijf vis mee nemen naar Brabant; ook daar genieten we van hun vis.

99. Willem Eckhardt

Heb hier de lekkerste zalm van Nederland gekocht.

100. Angela Pasterkamp

Volgende pagina