Bezorgrestaurants in de buurt van Fat Alice

1190600425 78
1201437960 80
1320650847 73
1667451974 83

1. Alles was prima in orde. Heerlijke spareribs gegeten. Hier krijg je een glas water met een ijsblokje geserveerd.

2. Susan vd Kort

Gisteravond hebben wij bij Fat Alice gegeten, zowel de sfeer als het eten waren goed! Ook het tafeltje naast ons hadden het naar hun zin. Dit was een gezin met 2 dochtertjes de vader bleek jarig en kreeg een ijscoupe met vuur, alle aanwezigen zongen voor hen.
    Hoe dan ook, zeker voor herhaling vatbaar

3. Great food, great place and a very very nice service.

4. Het eten was weer fantastisch en de mensen van de bediening zijn zoals altijd vriendelijk en behulpzaam

5. Heerlijk eten, gezellig zitten, en fijne bediening.

6. Wij gaan regelmatig naar Fat Alice.
    Het eten is lekker en leuke prijzen.
    Je krijgt hier tenminste wijn in je glas wat bij andere restaurants steeds minder wordt.
    Ze luisteren naar je wensen, minder zout was geen probleem! 👍
    Gegeten met vrienden die het ook lekker en gezellig vonden.

7. Greet Vogt

Héérlijk gegeten!

8. Zoals altijd een gezellig avond. Lekker gegeten buiten.

9. Jeroen Oosterveld

Heerlijk gegeten van een goede gevarieerde kaart. Leuke bediening in een sfeervolle setting. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

10. Miranda van Druten

Heerlijk gegeten, we waren wat vroeger als we gereserveerd hadden, konden gelijk een tafel buiten uitzoeken.
    Vriendelijk personeel kwamen snel met de menu kaart.

11. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Essen wa lecker, preislich okay, Service ging nur das Essen hätte schneller fertig sein können.

12. j. teeuwen

Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening, komen zeker terug.

13. M.Ofman

Heerlijk gegeten. Aardige, goede bediening.

14. Het was valentijn dus druk, helaas geen toetje genomen want na 2 uur was ik er wel klaar mee had ik dorst en was de tafel nog niet opgeruimd. Eten zelf was heerlijk, maar aangegeven te hebben een gluten intolerantie te hebben werd via de allergenen kaart aangegeven de lovers tapas GV te zijn maar 2 van de 5 waren het zoiezo niet dus dat was wel jammer. Al met al waren ze heel vriendelijk en deden hun best en zouden we wel terug komen op een rustiger moment voor een 2de kans.

15. Geweldige ambiance, vriendelijk personeel, ongelooflijk lekker eten en een gevarieerde menukaart. Dikke (fat) aanbeveling om bij Fat Alice in Zeewolde te komen eten.

16. Echt heerlijk gegeten, wij komen zeker terug!

17. Heel lekker en gezellig.

18. Jolanda Ramautar-Vlak

Lekker relaxed sfeertje. Eten was heerlijk, goed van smaak en goed bereid!
    Porties ook prima voor een gemiddelde eter. Ook op de kaart, voor de grote eters genoeg keuze.
    Prijzen prima in verhouding en een leuke, charmante bediening, in voor een grapje. Ondanks dat we een drukke avond troffen was de bediening vlot.
    Wij komen zeker nog eens!

19. Leen van den Berg

Eten goede kwaliteit en goede porties per persoon. Gezellige inrichting, alleen midden in de zaak 2 treden, slecht zichtbaar in het donker. Misschien links en rechts 2 ledjes monteren voor de zichtbaarheid.
    Bediening kan wat attenter, zelf drankjes wezen halen aan de bar.
    Prima gegeten.

20. Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Zelfs ons kleine hondje mocht mee naar binnen en gaf geen problemen. Het eten was binnen redelijke tijd klaar en werd compleet (voor onze groep) geserveerd.

21. Schaftenaar

Heerlijk gegeten, fijne bediening. We komen zeker terug.
    Van ons een verdiende 10

22. Gezellig, sfeervol en relaxed lekker uit eten geweest. Voor herhaling vatbaar.

23. Vriendelijke bediening, lekker eten en vooral voldoende eten voor een leuke prijs.

24. Gezellige ambiance, menukaart met leuke combinaties en passende benamingen, mooi opgediend en lekkere gerechten met voldoende portiegrootte en vriendelijk personeel. Een aanrader.

25. Richard & Helga

We waren voor de eerste keer bij Fat Alice. We hebben genoten van de sfeer van het Restaurant en zeer van het eten dat vonden we zeer goed daar een dikke 10 waard. En de bediening zeer beleefd tegen ons. We komen graag weer bij jullie terug om te eten.

26. gonnyverheijdt

Het eten is altijd heerlijk. Zaterdag waren de beenham en de spare ribs iets minder zo van het bot afvallend als we gewend zijn maar het was ook druk. Kruiding was perfect.

27. Familie van Gool

We hebben heerlijk gegeten op 4 mei en de bediening was erg vriendelijk. Er was voldoende tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht en het was goed gekookt. wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

28. Lekker eten in een ongedwongen sfeer, bediening reuze vriendelijk en behulpzaam.

29. Het was gelukkig weer gezellig druk in het restaurant. Maar het personeel kon dat duidelijk niet aan. Het voor gerecht kwam na een redelijke tijd op tafel. Op het hoofd gerecht hebben we anderhalf uur moeten wachten. Het eten was goed, sfeer gezellig.

30. Ines Hogewind

Heerliijk gegeten, vriendelijke bediening.
    We komen graag nog een keer terug.

31. Warme sfeer! Sparerib porties verschilden nogal en een enkel stuk was wat droger. Maar overall een prima sparerib. Varkenshaas sate was erg lekker. Salade niet geweldig, wat gewoon. Toetjes wel ok maar mis net iets wat het af maakt. Een sausje, nootje, crunch etc.

32. Vriendelijke en vlotte medewerkers lekker eten goed verzorgt.
    Komen zeker terug.

33. Martin Evers

Het eten was heerlijk op een iets te rauwe vis na, maar dit werd direct en naar behoren goed gemaakt. Fijne locatie en als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer aanschuiven.

34. Eten en drinken ok.
    We hadden de dessert kaart bekeken en wilde hier nog wat uit bestellen. Helaas was er na 20 minuten nog niemand geweest om de bestelling op te nemen, waarna we maar hebben besloten te vertrekken. Bij het afrekenen vroeg de bediening of we niets van het dessert hadden willen bestellen, waarop wij antwoordden dat we daar op al lang hadden zitten wachten. Geen reactie verder van het personeel. Excuusje was wel op zijn plaats geweest.

35. Spareribs vielen tegen en de bediening kon ook beter.

36. Els Telman

Het is een gezellig en sfeervol restaurant, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, prijs is normaal.
    Ga er zeker nog is naar toe.

37. Marc oet Zittert

Met 6 personen hebben wij prima gegeten bij Fat Alice. Wat ikzelf kan aanraden is “Having it all”! 😉

38. Dirk bovenschen

Een goede ervaring, bediening goed, sfeer goed, eten ook goed. Voor iedereen een aanrader.

39. Het was een gemoedelijke sfeer, eten was heel goed en de medewerkers erg vriendelijk.

40. A.de kam

Goede service, kwaliteit goed.

41. Hans Kwestroo

We waren op vakantie bij de Eemhof. We wilden uit eten gaan als afsluiting van de vakantie.
    We zijn gaan op Google gaan zoeken en kwamen terecht bij Fat Alice.
    Het eten was top. De prijzen zijn goed en betaalbaar. De sfeer was lekker knus en de bediening is top. De volgende keer als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.

42. Kick Weber

Goede kwaliteit heerlijke spareribs aardige bediening kom volgende week weer met enkele kennissen terug.

43. Helaas zowel de spareribs en de schnitzels in de prullenbak gegooid. Spareribs zie foto’s schandalig voor een restaurant. De schnitzels waren een vette papperige zooi. Taaie patat. Een grote bestelling gedaan en alles weg kunnen gooien. De spareribs niet eens durven eten hier word je al misselijk van als je ze ziet.
    Aan de telefoon werden we al zeer onprettig geholpen mevrouw aan de telefoon had er geen zin in. Desondanks toch de positiviteit erin gehouden. Jongedame bij het afrekenen hielp erg prettig en vriendelijk. Maar wat er in de achtergrond in de keuken gebeurde was erg apart. Er werd letterlijk met alles gesmeten en terwijl je zit te wachten word je er erg ongemakkelijk van.

Helaas een hele erge domper!

Nog een kleine tip, spareribs in een aluminiumfolie rollen en in een papieren tas gooien niet erg handig, onderkant van de tas doordrenkt met vet.

44. Quillermo Pellicaan

Prima gegeten. De steaks waren goed, de beenham was lekker mals. De vissoep was prima van smaak, maar had iets meer gevuld mogen zijn.

De enige echte tip is dat ze, heel prettig, pittige sausjes op tafel hadden staan. Maar juist die waren het minst lekker. Beetje zoute sausen zonder verder echte smaak.

45. Samen met mijn vrouw ons veertigjarig huwelijk gevierd. Het eten was goed. Een hele leuke vlotte bediening zorgde echt voor een feestmaal om op terug te kijken. Mijn vrouw had de spareribs en ik had de steak met nog een lekker ijsje na. Formidabel. Wij zullen dus wel vaker terug komen.

46. Bij de bar stond een bordje, kwaliteit kost tijd. Toen dachten we al oh, oh!
    Het voorgerecht duurde 45 minuten (2 gerechten!) en het hoofdgerecht duurde 60 minuten! Het personeel loopt wel steeds langs of je wat wilt drinken, nee, eten graag! Het eten was heel lekker, we hadden lovers dish vooraf, dat was heel verrassend. Spare ribs en snitzel waren lekker, de mix viel tegen. Voor 5 personen 2 bakjes sla en 2 bakjes friet. Qua prijs, kun je beter de aanbieding nemen. Desert hebben we niet meer gedaan, we waren blij dat we weg konden. De kids waren vervelend geworden. Toen we bij het betalen geen fooi gaven, omdat het al duur zat was en we nog nooit ergens zolang gewacht hadden, kon er geen lachje of doei meer af!

47. Ien van Diepen

Gezellige entourage, lekker gegeten (wel beetje weinig groente: klein bakje sla en idem patatjes voor 3).
    En tja, de dame ‘in charge’ was bepaald kortaf.
    Had wellicht haar dag niet...

48. Jaap Kampen

Heerlijke gulle vleesgerechten!

49. Interieur is gedateerd, eten redelijk, voorgerecht champignons in knoflook zeer matig saus is romig zonder knoflook aroma waardoor er weinig smaak aan het gerecht zit. Spareribs aan de droge kant. Kan allemaal vast beter. Bediening was vriendelijk. Wanneer deze punten verbeteren een leuke gelegenheid om te eten.

50. Wij kwamen op vrijdagavond. Het duurde lang voor het voorgerecht kwam en om brood moesten we speciaal vragen. Continue liep bediening bij passeren tegen rugleuning stoel aan, ondanks diverse malen stoel verzetten.

Hoofdgerechten vielen tegen. Hadden rib eye dunne plakjes op elkaar gelegd, hadden blue gevraagd, was bijna doorbakken. Jammer.

Dessert ging wat sneller maar toen werd het ook zeer koud in het restaurant. Jammer, want door de kou wil je meteen weg eigenlijk, is niet gastvrij.

Als ik geen AH restaurant zegels had gehad, had ik het erg veel geld gevonden voor het aanbod.

51. Gisteravond bij jullie gegeten. Het eten was prima, maar minimaal friet en rauwkost. Het personeel liep gestresst rond. Wat de sfeer onrustig maakt.

52. Onlangs met partner een ribeye gegeten, zal er veel belovend uit echter er zat heel veel vet en pees in het vlees echt niet mals. kleine glaasjes wijn, klein portie sla en altijd die zelfde frieten. of het gesmaakt had? nee klacht doorgegeven, antwoord: de slager zou op de hoogte worden gesteld. jammer je betaald toch genoeg geld.

53. Fam. de Vreede

Heerlijk gegeten na een dag Walibi. Leuke gezellige sfeer, gastvrije en vriendelijke bediening en bovenal en niet onbelangrijk heerlijk eten voor een fatsoenllijke prijs.

54. Afgelopen zaterdag heerlijk bij Fat Alice gegeten na de z tot z tocht. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, en klantgerichte, behulpzame bediening. Al met al voor herhaling vatbaar!

55. Heerlijk gegeten, maar de domper was toch wel de ongemotiveerde norse bediening op zaterdagavond 12 september.

6,7
  56. Heerlijk gegeten, de biefstuk was heerlijk mals. Sfeer is absoluut top, gezellige muziek wat bij de uitstraling van het restaurant past en de service is uitstekend. Ik kom zeker terug :)

57. Lekker gegeten, bediening matig, één uur wachten en nog alleen een stokbroodje wat niet meer dan een bolletje was is niet ok. Karaf huiswijn liter niet op de kaart kunnen vinden maar is er vreselijk duur. Een fles is stukken goedkoper, hier kunnen ze beter duidelijk in zijn. Was ook geen liter naar mijn idee. Te gek voor worden dat je voor een dot mayo apart moet betalen. Het was niet eens mayo maar fritessaus, en niet eens zelf gemaakt als je het mij vraagt.

5,5
  58. ricardo

Een gezellige leuke avond gehad met me vriendin en heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en bij klachten direct wat mee doen super dus!!

60. 2e kerstdag komen eten met het gezin. Heerlijk genoten van het 'wild' vlees en de vlotte, attente bediening. Ook de voorgerechten waren goed op smaak. Wij komen hier graag terug!

61. Wij komen hier eigenlijk alleen voor de spareribs met een lekker voorgerecht, wat ze prima verzorgen.
    De spareribs zijn echt hun specialiteit. Al met al prima restaurant.

62. Op 29-03-2014 met nog een stel heerlijk gegeten. Alle 4 een verschillend hoofdmenu en alle 4 vonden hun gerecht heerlijk, voldoende en het zag er leuk uit. Desert was ook heerlijk. De bediening was behulpzaam en vriendelijk.

63. Leuke ongedwongen sfeer en prima bediening! Waren met vijf man die allemaal wat anders namen. Alle gerechten (van starter tot dessert) goed en lekker. Wat ons betreft een aanrader!

64. Op 15 januari hier heerlijk met zijn 4-en gegeten. Het was heerlijk, gezellig, bediening was prima. Als je een lekker stukje vlees wil, dan kom je hier prima aan je trekken.

Voor herhaling vatbaar.

65. Marjolein en Ferry

Wij komen hier geregeld, en het is iedere keer weer een feestje. Heerlijk eten, goede sfeer, vlotte bediening. Goede prijs/kwalitiet verhouding. Helemaal toppie.

66. via vakantieveiling hier fajita's gegeten...mooi en gezellig restaurant , aardige bediening . het eten was wel erg budget....de vulling zou kip met ui en paprika zijn...de volgorde was iets anders...het was ui , ui , ui met paprika en kip , hoewel de meeste kip gevlogen was...
    de smaak was wel lekker maar erg veel , had ik het al gezegd :-) , UI !!!

67. Vorige week met partner en zoon komen eten.
    Voorgerecht van garnalen en de champignons waren voortreffelijk.
    Ook de biefstuk was heerlijk, precies goed en de sfeer was gezellig.
    Bediening door de jonge dames was perfect.
    Prijs /kwaliteitverhouding mooi in balans.
    We komen zeker terug en vinden dit restaurant beslist een aanrader.

68. Lekker om te eten en te drinken.
    Afhalen is ook heel goed.

69. Is een leuk restaurant om er te eten. Het eten is er niet zo duur. Ook zijn de cocktails er erg lekker. De bediening vond ik niet erg aardig en klantvriendelijk. Al verschilde dat wel per bediende. Je moet wel even wachten voordat je je drinken en eten krijgt, maar de kwaliteit is super. Het vlees is er heerlijk! Het is leuk, maar niet luxe of bijzonder. Wel een aanrader!

70. Theo Kalsbeek

Ik was hier nog nooit geweest en vond het na het lezen van de verslagen zelfs best een beetje spannend. Maar echt, het was super! Het eten was heerlijk, de bediening was vlot en spontaan en de sfeer was top!
    Ik was er op 28/04/2011 en ik genoot enorm van m'n chickenwrap als voorgerecht en m'n steak casanova. Het nagerecht (Alaska chocolat) overtrof ook echt mijn verwachtingen! Mijn tafelgenoot genoot van 'chicken in a basket' en de combo spareribs (zó mals, zó mooi op smaak) en eveneens van de Alaska chocolat. Kortom: hier gaan we zeker vaker komen!

Theo Kalsbeek.

71. cindy klaassen

Afgelopen weekend hier gegeten, ik vond het verschrikkelijk!

De bediening was zeer slecht, het eten ook, vlees was taai en niet goed bereid! Hier komen we nooit weer!

1,4
  72. Vriendelijke bediening en het eten is altijd goed!

Goede service!

Gezellig bedrijf en ook kinderen zijn welkom!

73. Marloes

De kwaliteit van het eten is nogal wisselend. Ik heb helaas 2 of 3 keer last van mijn darmen gehad na afloop. Ik heb dit probleem echter alleen na het eten van een vleesgerecht gehad, niet met vis of vegetarisch. De vegetarische Burrito is wel prima, de vulling is erg lekker en vooral de sausjes zijn zeer smakelijk. Van mij zouden er echter wel twee van die wraps op het bord mogen liggen ipv eentje. Bediening is vriendelijk, restaurant altijd rustig en gezellig. Muziek is prima. Wij voelen ons met 2 hele jonge kinderen zeer welkom.

6,7
  74. Slecht gegeten. Biefstuk rood besteld, we kregen hem zo goed als doorbakken. Er zaten veel peesjes in het vlees dus de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven.
    De bediening wenken/oogcontact zoeken had geen zin, ze hadden het te druk met elkaar en de jongens in de keuken.
    Er was alleen gelegenheid om wat te drinken te bestellen als ze aan tafel kwamen om uit te halen of gerechten te brengen. Jammer dat we dan toch naar een andere plaats moeten om een lekkere biefstuk te eten in een Steak-house entourage. Voor ons geen Fat Alice meer!

2,7
  75. Huis tuin en keuken tent. Veel lawaai, weinig aandacht voor klanten

76. J Schipper

400gr steak vond ik wat weinig maar smaakte goed.

77. Geweldig cajun-restaurant, gezellige sfeer met goede en bijpassende muziek