Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Flevoland verdeeld zijn.

1. Hot en sweet ribs besteld. Helaas was er iets niet goed gegaan met de verhouding tussen sweet en hot. Veel te heet helaas. Ik houd wel van sambal maar ik wist niet waar ik het zoeken moest zo heet. Gelijk opgebeld en nog voor ik zelf een oplossing kon geven werd mij gelijk beloofd een nieuwe te brengen die minder heet zou zijn. Goede service đź‘Ś

2. West-Europees Lelystad

Toptent! Lekker eten, goede sfeer, mooi uitzicht en superattente bediening!

3. Martin

4. Internationaal Zeewolde

Bedankt Fika!
    Familie picknick op strand gehad.
    Patat goed gebakken , bitterballen waren heerlijk!
    Goede vriendelijke service!
    Tot ziens!
    J&T

5. Heidi

6. Weer heerlijke kapsalon gegeten!

7. Hsyagw

8. Aanrader!

Heerlijk gegeten met zijn vieren. Alle gerechten zagen er mooi verzorgd uit en vers! Bediening was gastvrij en vriendelijk. Komen zeker een keertje terug. Ligging mooi aan het water, parkeerplaats goed bereikbaar. Gezellige entourage, zowel binnen als buiten is het prima vertoeven.

9. Petra Veldman

Zowel de gerechten mét vlees als de vegetarische moussaka waren grandioos lekker!

10. Annelies Termeer

Personeel doet net of ze je niet zien zitten.
    En lopen elkaar af te bekken.
    Waren zeker 4 tafels aan het klagen.

11. Internationaal Dronten

Eenvoudige lunch bleek nauwelijks mogelijk in het voorste deel van dit restaurant.
    De prijzen waren ook nog aan de forse kant.
    Zonnige dag, maar geen ijs beschikbaar.

12. Prima geluncht op het terras met uitzicht op Veluwemeer.
    Helaas te weinig personeel.

13. Helaas, De Klink is achteruitgehold sinds de scepter wordt gezwaaid door een andere eigenaar. De prijzen zijn verhoogd, kippenlevers van de kaart verdwenen, personeel deels onvriendelijk. Voorlopig zien ze ons hier niet meer.

14. I. Donderwinkel

Het eten was prima en de sfeer zeer aangenaam.

15. West-Europees Lelystad

Wilma Edelijn

We hebben heerlijk gegeten. Alles tiptop voor elkaar! Gezellig restaurant!

16. Nieuw, lekker eten. Gewoon rustig aan.

17. Internationaal Zeewolde
  18. Internationaal Almere

Ton van der ERVE

Onze kl. Zoon was jarig en wij trakteerden hem op een etentje bij v.d. Valk/Almere.
    Hij een SURF & Turf, wij een ZEETONG, voorafgegaan door twee garnalen cocktails en een carpaccio en omlijst met witte wijn, koffie, desserts (dame blanches)
    nou voor de prijs hoef je dat ook niet meer bij v.d. Valk te doen, want met fooi mee, waren wij.
    € 200, = Terwijl de zeetong goed gebakken maar niet goed gekruid en de cappuccino en gewone koffie lauw was.
    De bediening was goed, maar je moest ze aanroepen om je volgende bestelling te krijgen en je moest zelf om je visbestek vragen, al met al, de volgende keer een andere eetgelegenheid!

19. Internationaal Dronten

peter niekus

Afgelopen zondag bij aan de Fontein geweest. Heel vriendelijk ontvangen en een mooie tafel gekregen waar we met z'n tweeën prima konden zitten.
    Kaart gekregen met daarbij gelijk de vraag of we iets wilden drinken. Ruime keuze op de kaart.
    Gekozen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Er werd gevraagd of we haast hadden of dat ze rustig de tijd mochten nemen. Prima, wij hadden alle tijd.
    Gerechten waren prima bereid. We hadden thee toe.

20. Komen er regelmatig en altijd zeer tevreden. Schoondochter glutenallergie maar wordt altijd prima geregeld. Ook de lunch is een aanrader. Ook personeel erg vriendelijk.
    Loes kragtwijk

21. West-Europees Lelystad

Gast vrij ontvangen en heerlijk gegeten. Bediening ook goed

22. Nu 5Ă— gegeten bij t Gordiaantje, maar ook deze avond een zeer verrassend en overheerlijk 5 gangen verrassingsmenu geserveerd gekregen. Een professional in de keuken en naar mijn mening een Michelin ster waard!

23. Fam van duin

Super lekker gegeten. 4 gangen menu gluten en lactosevrij. Elke keer weer een verrassing en altijd goed van kwaliteit. Goede bediening.

24. Met een vriend van lang geleden lekker veel herinneringen opgehaald en heerlijk gegeten! Een top locatie!

25. rodger visser

Wat een slechte servers! 1 X bestelling koud. Waar door we een nieuwe kregen. Deze bestelling kwam totaal niet overeen met wat we besteld hadden. Jammer. 2 Uur verder, en dan grote mond krijgen van de bezorger! En dan bel je en zegen ze dit is wat er besteld is. Bah! Stop er dan mee als je er geen zin in heb. Ga mij niet 2 uur laten wachten en een verkeerde bestelling geven.

26. Internationaal Dronten

Wat een fijn toprestaurant is dit. Het jonge, vriendelijke en attente personeel is duidelijk heel goed opgeleid, wat een geweldige service. Heerlijke, van uitstekende kwaliteit en mooi uitgeserveerde gerechten. Zelfs de stoelen zaten erg fijn! Drontenaren, ga echt eens proeven! Probeer eens iets anders dan een casual restaurant, want voor t zelfde geld kun je ook culinair en fijn verzorgd eten! Dank jullie wel, lief personeel van Aan de fonteyn! We raden jullie dus graag aan en we komen snel weer!

27. Gister voor het eerst gegeten. Absoluut een restaurant om aan te raden! Goeie sfeer, super goed eten en fijne bediening! Hier gaan wij vaker naartoe.

28. Prijzen zijn echt Sky high oa 16 euro voor een ouderwetse Hollandse garnalen cocktail (maw sla garnalen en een dressing in een cocktailglas)?? Pfffffff. Het is omdat we cadeaubonnen hadden maar de prijzen zijn echt te hoog. Zelf zullen we hier niet meer terugkomen met deze prijzen.

29. Vandaag geluncht bij Eindeloos. De bediening is vriendelijk, de sfeer vond ik op dit moment redelijk (enkele gasten hadden t hoorbaar gezellig).
    De Club Sandwich, ik mocht kiezen uit wit of bruin brood, vond ik enorm van formaat, veel vulling en prima qua smaken. Wat de toevoeging van die frietjes (die wel heel lekker zijn) is, snap ik niet.
    Ik had moeite om de CS de snijden, het bord had wel een slagje ruimer gemogen zodat er iets meer ruimte is om het brood met zeer krokant korstjes te snijden. Voor "uit het vuistje" vond ik de stapel te dik.
    Bij het afrekenen bood de medewerker aan de andere helft van de CS in een box te verpakken om mee te nemen. Top natuurlijk!!
    Ik ga hier weer eens naartoe, probeer ik dan iets anders van de kaart.

30. Internationaal Lelystad

Met 5 personen heerlijk gegeten, gezellig en sfeervol.