Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enkhuizen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Enkhuizen

Bezorgd 2 loempia’s met babi pangang erop.
    Alle ingrediënten waren dubieus. Droog bruin oud vlees. Leek wel opgepiept. Slappe zure taugé. Slap donker bladerdeeg. Stukje ei ook rare smaak. Ik heb eerst het restaurant gebeld maar die trok mijn kritiek in twijfel. Ik zou niet het juiste menu hebben gekozen. Kon wel wat anders krijgen of volgende bestelling voor halve prijs. Maar zal daar nooit meer bestellen. Geld terug was ook geen optie.

1,6
  2. Mireille

Waanzinnig lekker gegeten en goed personeel!!!

3. d van lunteren

De bediening was goed en vriendelijk en het eten was ook goed en het was gezellig voor herhaling vatbaar om daar weer terug te komen.

4. C. Bobeldijk

We hebben heerlijk gegeten, bediening was top en ondanks dat we maar met zn 2en in de zaak zaten was de sfeer prettig.

5. Heerlijk gegeten en goede corona proof, vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.

6. Heerlijk gegeten en gedronken met het gezin. De service was erg vriendelijk.

7. Gisteren heerlijk genoten van een 3 gangen High-tea arrangement. Heerlijke verse producten, onbeperkt overheerlijke thee (koffie, cappuccino ook mogelijk). De hapjes waren meer dan genoeg, gingen met volle buik de deur uit. Vriendelijk personeel, qua sfeer kunnen wij niet echt een oordeel geven. Het was er erg rustig tussen de middag, waarschijnlijk door de huidige omstandigheden,

8. Goede sfeer bij Broekhuizen, ondanks de corona-regels.
    Heerlijk gegeten, mals vlees en zalm. De groente was ook erg lekker.

9. Peter Gediking

Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening, wij gaan hier zeker vaker eten. Top

10. Heerlijk gegeten, goede bediening.
    En de prijs is ook goed.

11. Lekker gegeten. Prijs en kwaliteit is goed. Behulpzaam personeel.

12. Gisteravond zeer tegenvallend. Vleesmix taai, te droog en weinig smaak. Zalm veelste ver, dus droog. En de patat was super heet, maar melig; leek wel opgewarmd. Heel jammer, in de corona-tijd hadden we hier heel lekker eten besteld. Maar nu dus echt niet lekker.

3,1
  13. Internationaal Enkhuizen

Dit restaurant is ronduit slecht, de ober(eigenaar) wist niet wat de vis van de dag was. Geen speciale bieren van de kaart in huis.
    De uitgekozen wijn was er niet, alleen de duurste wijn was aanwezig en kwam in een belachelijke kleine hoeveelheid (terwijl er verder op het terras, bij andere klanten(vrienden/familie) volle glazen werden geserveerd).
    Het voorgerecht was een droge bietensalade zonder dressing en met minimale hoeveelheid) geitenkaas, de goed gevulde vissoep was niet meer dan een 25 gram zalm waarover een lichte kerriesoep werd gegoten.
    De hoofdgerechten waren eigenlijk net zo beroerd, ik kreeg sterk de indruk dat er helemaal geen kok in de keuken stond.

14. Internationaal Enkhuizen

John Hollenberg

15. Eten was goed. Helaas totaal sfeerloos restaurant. Kwamen hier vaker, maar was toen sfeervoller. Stond geen muziekje op, felle verlichting, open ruimte zonder afscheiding van bv. planten. Kwam niet echt professioneel over. Met z'n tweetjes zou ik hier niet weer gaan eten. Niet romantisch.
    Jammer hoor.
    Hopelijk doet de eigenaar iets met deze feedback voor klantbehoud.

5,5
  16. Heerlijk gegeten bediening was top vroeg een paar keer of het eten goed was of dat er nog wat bij moest heel rustig voor een vrijdagavond.

17. P.A. Lippe

We hebben heerlijk gegeten, kwaliteit is goed en de bediening is goed. We waren aan de vroege kant en het was er erg rustig, waarschijnlijk door de huidige omstandigheden. Dit heeft ook invloed op de sfeer, die bij een gevuld restaurant toch anders is.

18. Lekker gegeten. Zaten gezellig bij het raam. Zeer goede service waarbij het ook mogelijk is om iets wat niet op de kaart staat te bestellen.

19. Gitta Van der Sluijs

Heerlijk gegeten in een fijne gezellige sfeer! Echt een aanrader!
    We komen zeker terug!

20. Heerlijke gegeten in gezellige gastvrije omgeving, aanrader!

21. Linette

Eten lekker, bediening niet onaardig maar kan vriendelijker; er stond een tafel bijna tegen onze tafel aan wat wij gezien Corona niet ok vonden. We vroegen of die tafel ook gereserveerd was, wat inderdaad zo bleek te zijn. Pas toen we daar (twee keer) om vroegen werd dit tafeltje ietsjes (voor het idee?) verschoven, maar stond nog steeds veel te dichtbij (nog geen meter van mij af). Erg onzorgvuldig om zo makkelijk met de gezondheid van je gasten om te gaan.
    Daarnaast vind ik het bijzonder ongastvrij om als we om een karaf kraanwater vragen - let wel, we bestelden ook meteen wijn en fris voor kinderen- te zeggen “ de kraan is kapot”. Dit werd echt (!) gezegd. Zo gênant. Er was WEL chaud Fontaine zei de ober… ja… ik snap dat je mensen niet alleen maar water kunt geven, maar naast je wijn wat water vragen, is toch heel normaal. Jammer en geeft mij een onnodige onsympathieke afdronk. Jammer!

6,5
  22. Dominique

Het eten en drinken was erg lekker! Zelfs zo lekker dat er van de monchoutaart niet genoeg was, dat was jammer maar nam niet weg dat het allemaal ontzettend lekker was en we werden vriendelijk geholpen door de serveerster.

23. Een hele prettige ervaring, dit was gewoon thuiskomen, zeer amicaal en gezellig. Prima eten en vlotte bediening plus de waardering van de warenwet met vijf sterren, wat onze indruk nog eens bevestigde. Zeker een aanrader en men kan ook de reclame dagschotel uittesten voor een tientje om te proberen, van ik dacht 13.00 U tot 15.00 U om de gang na de corona er weer in te krijgen eet smakelijk wout van marle.

24. Internationaal Enkhuizen
  25. Internationaal Enkhuizen

wout van marle

Ja ik val wel buiten de algemene meningen die ik lees over NAP had gereserveert en gevraagd naar veilige plaats wegens corona. Nou daar werd niet aan voldaan, en dan neem je toch plaats fout natuurlijk maar ja rug aan rug met andere bezoekers die al opgediend waren en die lopen dan niet weg, wel reactie naar ons toe. Achteraf gezien verkeerd restaurant gekozen daar vlees tonijn en zalm niet onze voorkeur heeft, bleef over de vis van de dag zeetong, meer was er niet te kiezen en deze viel nogal hartig uit. De ober gevraagd naar onze corona veilige plaats daar werd even niet aan gedaan volstuwen die tent, nee voor mij beslist geen voldoende en bleef met een flinke kater zitten eens en niet meer.

26. Goed eten, goeie bediening.
    Zeker een restaurant om terug te komen.

27. Super leuke avond gehad. Heerlijk gegeten, ruime porties. De bediening was top. Een leuke jonge dame die haar vak verstaat. Een aanrader.

28. Gert

29. Zaterdag jl koffie gedronken op jullie terras, de serveerster staat bij ons aan tafel op halve meter afstand bestelling op te nemen, geen probleem. Wat schetst onze verbazing? Door de Corona regels moeten wij zelf onze bestelling 30 meter verder gaan halen! Bij het afrekenen stond de serveerster weer op halve meter, vreemd! Scheelt personeel denk ik,

30. Het was dik voor elkaar. Alles corona proef en evengoed de vertrouwde gezellige sfeer.