Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enkhuizen verdeeld zijn.

We hebben hier heerlijk gegeten. Uitgebreid menu, veel keuze voor vegetariërs en verschillende sporten vlees. We konden voor ieder gerecht kiezen of we het mild, medium of pittig wilden. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten was lekker en niet duur.

Netjes en goed geholpen.
    Lekker eten.
    Was onze 2e keer.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

J. Verhoef

Lekker gegeten, in een ontspannen sfeer.

Wij, een gezin met 2 kinderen, hebben hier heerlijk gegeten. Voor de kinderen was er een kleurplaat met kindermenu. Maar zij mochten ook uit bepaalde gerechten van de gewone kaart kiezen in een kinderportie zoals spareribs of sliptong. Het eten was echt lekker en ruim voldoende. De bediening was prettig en vlot. Na ons bezoek aan sprookjesbos Enkhuizen was dit een mooie afsluiting van de dag.

Robert Mocca

Wat een troep die patat, korte bruine stukjes en opengebarste "patat" en enorm veel harde reststukjes. We konden alles gelijk in de prullenbak gooien bij thuiskomst, toen we de zak open maakten dachten we echt dat die aardige meneer de verkeerde zak had meegegeven. Een zak met resten wat hij wou opruimen ha ha. Oplichter.

Altijd huiselijk en gezellig of je nu aan de lees tafel zit of bij de haard, big femmelie.

W.Peereboom

Lekker eten, bediening te traag.

Jojanneke Buschgens

Heerlijk gegeten in een ontzettend leuke en knusse entourage. Service top! Echt een aanrader!

Gisteren 28-12-2017 hebben wij onze trouwdag daar gevierd. Wij komen daar al jaren te eten en sturen onze gasten daar naar toe. Maar onze trouwdag was 1 groot fiasco. Bij binnenkomst werden we niet gefeliciteerd! We hadden een afgesproken bedrag per gast, we moesten vragen of we nog de gebak bij de koffie zouden krijgen. Ondertussen zaten de medewerkers te eten en continue bezig met de verlichting die niet werkte. 1 Van de medewerkers, de persoon met wie we deze afspraak hebben gemaakt, die we al lang kennen, zat in joggingpak/pyama.
    We hadden aansluitend aan de koffietafel een special lunch. Totaal 22,50 euro p.p..
    Zondag 24-12-17 hebben wij op verzoek van eigenaresse het aantal personen doorgegeven. 15Pers. Kijk 1 pers had ernstig de griep! 3 Pers kwamen niet opdagen, maar wij hebben gewoon voor 15 pers betaald!
    Het zou tot ca 14.30. U. duren. Om 13.15 U. werd er al gevraagd of we uitgegeten waren. Ze wilden ons gewoon weg hebben! Doggiebags hadden ze zgnd niet. Het gebak waarvoor we betaald hebben kregen we niet mee.
    En savonds 29-12-2017 terwijl we aan t eten koken zijn worden we gebeld, gezegd geen tijd, ben aan t koken en toch door blijven gaan om er over te willen praten onder t genot v koffie. Nou dat is weer koffie van ons betaalde geld. En weer is ons eten verpieterd. En de desbetreffende medewerkers waren helemaal over de rooie! Dat wij daar even rekening mee moesten houden! Etc.

Vaarwel Markerwaard, wij komen nooit meer bij jullie! Etc.

Heerlijk gegeten! Ondanks dat ze helemaal vol zaten verliep alles op rolletjes. Geen te lange wachttijden tussen de gangen en bovenal héél kindvriendelijk. Een aanrader voor iedereen! Kaart is niet heel uitgebreid maar dat maakt de keuze eenvoudiger en het is ook betaalbaar.

Groep van 8 gasten

We hebben met 8 personen genoten van een goedverzorde lunch, (Lunch Proeverij) waarbij rekening is gehouden met individuele wensen.
    Fijne sfeer en goede bediening.

Tineke Vaessen

Woensdag 13-12-2017 zijn we met 4 vriendinnen gaan eten bij restaurant Eighteen.
    We hebben gebruik gemaakt van de WF deal- lunch.
    Het was in één woord fantastisch. De eigenaresse geinteresseerd, bediening, de sfeer en de lunch super!
    Alles op de kaart was te kiezen. Je had niet het idee dat je afgescheept werd met een mindere kaart ivm de kortingsvoucher.
    Een opmerking: Wij hadden daar geen last van maar als je slecht ter been bent kan je moeilijk naar het toilet komen. Je moet met een trap naar boven.
    We geven dit adres door en komen vast nog wel een keer eten.

De bediening was top, eten was ook top kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Antoine Fens

Gezellige middag high tea, was goed voor elkaar de bediening was erg vriendelijk.

Nees Venekamp

Prima voor elkaar. Heerlijk gegeten met 7 personen en goede bediening. Echt waar voor je geld.

Francis Kuiper

Super ambiance, en sfeer, eten heeel smakelijk en kakel vers, we hebben enorm genoten.

Dora Alegria

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent diner and service.

Johan Woelderink

Gezellige bediening, heerlijk eten. Leuke inrichting. Komen zeker nog een keer terug👍👍👍

Erg lekker gegeten. Wel duurder geworden. Glas wijn voor € 4,- is best wel prijzig. Prijslijst voor dranken ontbreekt. Alleen de prijzen voor voor-, hoofd-, en nagerechten staan aangegeven.

Pipo is een geweldig goeie friettent!
    Het eten is goed.
    Ze zijn er erg vriendelijk.
    En je staat nooit lang te wachten.
    Ook prijs wijs is ie top!
    Goedkoop voor deze kwaliteit!

Aad Boudesteijn

Moeder en zoon maken hier de lekkerste dingen! Deze keer koos ik voor de hamburger, de lekkerste die ik ooit op heb, met een topping van de huisgerookte pulled pork en een eigengemaakte saus, geserveerd met friet en sla, Texels tapbiertje erbij, gruwelijk lekker, als je nog plek hebt, de huisgemaakte bitterkoekjesmousse is ook fingerlicking good.
    Kortom een aanrader!