Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enkhuizen verdeeld zijn.

Groep van 8 gasten

We hebben met 8 personen genoten van een goedverzorde lunch, (Lunch Proeverij) waarbij rekening is gehouden met individuele wensen.
    Fijne sfeer en goede bediening.

Tineke Vaessen

Woensdag 13-12-2017 zijn we met 4 vriendinnen gaan eten bij restaurant Eighteen.
    We hebben gebruik gemaakt van de WF deal- lunch.
    Het was in één woord fantastisch. De eigenaresse geinteresseerd, bediening, de sfeer en de lunch super!
    Alles op de kaart was te kiezen. Je had niet het idee dat je afgescheept werd met een mindere kaart ivm de kortingsvoucher.
    Een opmerking: Wij hadden daar geen last van maar als je slecht ter been bent kan je moeilijk naar het toilet komen. Je moet met een trap naar boven.
    We geven dit adres door en komen vast nog wel een keer eten.

De bediening was top, eten was ook top kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Antoine Fens

Gezellige middag high tea, was goed voor elkaar de bediening was erg vriendelijk.

Nees Venekamp

Prima voor elkaar. Heerlijk gegeten met 7 personen en goede bediening. Echt waar voor je geld.

Francis Kuiper

Super ambiance, en sfeer, eten heeel smakelijk en kakel vers, we hebben enorm genoten.

Dora Alegria

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent diner and service.

Johan Woelderink

Gezellige bediening, heerlijk eten. Leuke inrichting. Komen zeker nog een keer terug👍👍👍

Erg lekker gegeten. Wel duurder geworden. Glas wijn voor € 4,- is best wel prijzig. Prijslijst voor dranken ontbreekt. Alleen de prijzen voor voor-, hoofd-, en nagerechten staan aangegeven.

Pipo is een geweldig goeie friettent!
    Het eten is goed.
    Ze zijn er erg vriendelijk.
    En je staat nooit lang te wachten.
    Ook prijs wijs is ie top!
    Goedkoop voor deze kwaliteit!

Aad Boudesteijn

Moeder en zoon maken hier de lekkerste dingen! Deze keer koos ik voor de hamburger, de lekkerste die ik ooit op heb, met een topping van de huisgerookte pulled pork en een eigengemaakte saus, geserveerd met friet en sla, Texels tapbiertje erbij, gruwelijk lekker, als je nog plek hebt, de huisgemaakte bitterkoekjesmousse is ook fingerlicking good.
    Kortom een aanrader!

We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten ook de bediening was erg vriendelijk. Top high tea middagje gehad👍🏻

Helaas een klant verloren. Wij kwamen hier regelmatig. Pizza was redelijk oké. Helaas was de laatste paar keer keer de pizza wat flauw. Geen punt, lekkere pittige olie erover, eet smakelijk. Voorheen kreeg je een fles olie op tafel erbij. Deze keer geen fles, maar een heel klein schaaltje met zelf gemaakte pittige olie op tafel. Staat er op de rekening 50 cent voor de olie. Op zich is 50 cent niet veel, maar betalen voor olie voor op de pizza, dat gaat mij te ver. Sinds die keer gaan wij ergens anders. Veel betere pizza, en olie gratis op tafel.

We waren hier met 2 wezen eten. Ik koos voor een maaltijdsalade carpaccio, rucola en pijnboompitten met een dressing van wasabi mayonaise. Mijn vriendin koos voor de Thaise beef salade met gemarineerde biefstuk sesam, uien, champignons, paprika en woksaus. We besloten de salades te delen. Eerst de beefsalade. Zat vol met rozijnen en mais. De koriander ontbrak en de sesam hebben we ook niet kunnen vinden. De asaladw die eronder lag was een salade met kerrie dressing. Buiten het feit dat we geen mais lusten, was de combinatie ook niet smakelijk. De helft laten staan. Dan mijn carpaccio salade delen. Blijkt dat het precies dezelfde salade is als de beef! Met mais, rozijnen, en geen rucola maar ijsbergsla met een dressing van kerrie. We vonden het beide niet lekker en zo staat het ook niet op de kaart anders hadden we het zeker niet genomen. We hebben dit doorgeven en als antwoord krijgen we dat de salade een basis salade is. Qua prijs 16,50 voor een salade die niet eens lekker is. Nooit meer.

2,1

Was weer erg fijn om te kunnen genieten van het lekkere eten, de prima sfeer en bediening. Tot de volgende x.

Het is goed eten maar de inrichtig is te donker meer Sfeer maken de rest is goed het was de eerste keer dat wij na -20jaar weer daar komen en niet de laatste keer tot December.

Heerlijk gegeten tijden de mosselweek. Smakelijk mosselmenu van 3 gangen voor slechts 27,50. De mosselen waren super. Mijn vrouw had de sliptong ook een aanrader. 3 Flinke sliptongen lekker krokant gebakken. Personeel erg vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker teug om lekkere verse vis te eten.

Heerlijk gegeten afgelopen zomer, leuke tent met prachtig uitzicht! Een verassende en uitgebreide kaart, bediening is vriendelijk en er wordt vooral goed aan de kleintje gedacht! Een gigantische strand/ zandbak, met super veel speelgoed, een uitgebreide kinderspeelhoek binnen en een kinderkaart. De prijzen zijn keurig, en zeker met een gezin of grotere groep kan je hier voor een nette prijs uit eten. Een aanrader en wij komen zeker weer een keer terug.

Eind Juli kwamen we met z'n achten, we bestelden 2 porties mosselen en wat andere gerechten. Toen de deksel van de mossel pan open werd gemaakt, rook ik een stank geur, en de mossel was licht zuur van smaak, duidelijk niet meer goed. We gaven dit aan bij de serveerster, er werd aan ons gevraagd of we wel eens eerder mosselen hebben gegeten. We gaven aan dat het echt niet vers is, toen naam ze een stuk mee naar de keuken en kwam terug met het verhaal dat er meer dan 60kg mosselen per dag werd verkocht, dat ze echt vers ware. Wij zijn allemaal seafood liefhebbers, we weten echter wel wat we eten. We hebben die 2kg mosselen maar laten staan, 2 mensen hadden alleen maar frites gehapt. Dit was de eerst en laaste keer voor ons hier dus...

1,1

Leuk restaurantje met een leuke sfeer, Vriendelijk ontvangst en uitsekend eten. Ik kom zeker nog een keer terug.

We hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten en het restaurant had een fijne, aangename sfeer.

Debby Bakker

Fijne sfeer, vriendelijk personeel, heerlijke koffie en lekker eten. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Komen hier erg graag.

Els de Lange

We hebben er met 5 personen gegeten en ze waren allemaal vol lof. We zijn er al vaker geweest en het is altijd dik voor elkaar.

Met de hele familie uit eten geweest in de proeftuin, alleen de drankjes werden snel gebracht, op het eten moesten we lang wachten, dat was een teleurstelling en dat er ondanks aandringen er maar geen eten werd gebracht, heel slecht, en de eigenaresse zei telkens dat het heel goed was! Nou dame de klant heeft altijd gelijk! Dit was DE LAATSTE KEER in De Proeftuin.

Zaterdagavond gezellig op het terras gezeten en heerlijk gegeten. De eendeborst was echt goed. Bediening vriendelijk en de prijs-kwalitietsverhouding is meer dan in orde. Hier gaan we terugkomen.

Met groep van 8 man gegeten, eten was lekker. Ik had van de tipan ossenhaas maar heel weinig gegeten en vroeg of ik het restant mee kon nemen. Met een woedend gezicht haalde de serveester een plastic bakje, schepte aan tafel het vlees er in, liet het bakje staan en liep weg. Nog nooit zoiets idioots meegemaakt.

30. Internationaal Enkhuizen

We hebben lekker gegeten, bediening vriendelijk, hadden alleen een hoofdgerecht. We vonden wel de hoeveelheid aan de krappe kant. Eigenlijk hadden we een voor- en nagerecht moeten nemen om een voldaan gevoel te hebben. Jammer want hierdoor is de prijs wat aan de hoge kant.