Porto Vecchio in Enkhuizen

1419456673 81
1471198906 75
1487119593 75
1507020452 77

1. Echt een aanrader!! Heerlijk gegeten en super vriendelijke en attente bediening.

2. Jolanda

Prima restaurant, gezellig, goed eten.

3. Pizza spinaci met diepvriesspinazie is beneden de maat

4. Eten was fantastisch, bediening slecht.

5. Gezellig gezeten en gegeten! Goede pizza s lekkere drankjes en leuke mensen. Bedankt voor alles en tot de volgende keer!

6. Ik eet hier regelmatig, is altijd heerlijk. Diverse echte Italiaanse pasta's om uit te kiezen, lief personeel die je graag helpen en mooi aangekleed restaurant. Sfeervol. Prachtig uitzicht over de haven en het IJsselmeer. Je kunt hier voor een goede prijs lekker uiteten!

7. Op Bevrijdingsdag met zes mensen gegeten. Wat een drama. Gewoon een pizza besteld, gevraagd om extra kruiden. Hebben ruim een uur gewacht, meerdere keren gevraagd waar ons eten bleef. Men was er mee bezig. Na een uur kwamen de pizza's eindelijk. Alleen de bodem was redelijk, maar wel vrij hard. De vulling moest je met een vergrootglas vinden, er zat totaal geen smaak aan, heel flauw. Met onze klachten werd niets gedaan, in tegendeel: de eigenaar/bedrijfsleider reageerde alleen maar chagrijniger. Er kon geen excuus vanaf. Ons zie je er nooit meer terug.

8. Van Etterbeeck

Zeer lekker voorgerecht, maar dan ging het bij mij bergaf. Zalm met knoflooksaus, was een flauwe tomatensaus. Het nagerecht miste ook smaak. Alles was wel mooi opgediend. Mijn echtgenoot daarentegen had een haasjesbiefstuk, die was zeer lekker en de truffeltaart ook. Dus het hangt er een beetje vanaf wat je bestelt. Ik miste wel wat smaak!!

9. De wijn was erg lekker evenals de olijven met het brood. De ingrediënten op de pizza waren goed, maar de bodem was echt niet doorheen te komen. Aan het eind van de pizza gewoon last van mijn pols. Wel halverwege een ander mes gevraagd, maar dat hielp niet veel De lasagne was veel te nat, leek wel saus. Daar zat weinig smaak aan, proefde alles behalve vers. Er werd ook geen salade bij geserveerd. Het personeel zag en hoorde dat we niet echt tevreden waren, maar kwam niet met een tegenprestatie. Jammer, want de locatie is top!

10. Leuk/mooi aangekleed. Lief personeel, super. Eten top !

11. Na de gastvrije ontvangst hier heerlijk met 8 personen gegeten. Als hoofdgerecht werden schalen opgediend met o.a. biefstuk van de haas, gevulde kiprolletjes, lamskoteletten met mint, zeebaars, zwaardvis en vongole. Werd erg mooi opgediend, smaakte uitstekend.Voor-en nagerechten waren eveneens voortreffelijk. Alles volgens afspraak. En dat alles voor een heel redelijke prijs. Een aanrader!

12. gideon messink

Goed eten, mooie lokatie, bediening zeer matig !!!

13. Zeer slechte bediening. Veel te weinig personeel. Geduld, geduld, geduld. Geen oog voor service.

14. Annemiek

Voor het eerst in dit restaurant gegeten en wat ons betreft zeker niet de laatste keer. Met kinderen en opa en oma een gezellige avond gehad. Lekker gegeten, vlotte, attente bediening met oog voor de kinderen. Echt onwijs lekkere toetjes.

15. Voor het eerst en zeker ook voor de laatste keer in dit restaurant gegeten, lokatie top aankleding prachtig,maar daar is dan ook alles mee gezegd. Wij hadden alleen een hoofdgerecht besteld na 1 uur te hebben gewacht kregen wij eindelijk het hoofdgerecht dan hoop je dat het lange wachten wordt beloond maar helaas. Eten viel zwaar tegen, daarnaast is de bediening onervaren en niet erg vriendelijk als je wat wilt vragen duiken ze met ze allen zo snel mogelijk achter de bar. Genoeg punten om te verbeteren succes.

16. Wanneer wij een gelegenheid kunnen verzinnen gaan we naar dit restaurant. De sfeer is goed, het personeel erg vriendelijk en het eten voortreffelijk. Of we nou pasta, pizza of vis bestellen, het is altijd goed en met verse ingrediënten. Voor ons altijd een geslaagde avond!

17. Ik ben er nu 4x geweest en het is het lekkerste Italiaanse restaurant waar ik ooit geweest ben. De 1e en 2e keer was de bediening zwaar onder de norm en dat kwam door onervaren jonge meiden. Daarna prima geholpen. De kok komt af en toe even het restaurant binnen wat ik ook wel kan waarderen en er werd tijd voor ons genomen en grapjes gemaakt. Het was erg gezellig. Het eten is echt heerlijk, mijn favoriet is de inktvispasta met zalm en mosselen. Alles is vers en staat snel op tafel. Ik ben van plan om er heel vaak te eten.

18. Met twee gezinnen heerlijk gegeten. De bedienng was vriendelijk. De Lasagna was heerlijk, beter als in Italië. Ook de pasta was vers en smaakte prima. De pizza was echt goed, heerlijke bodem en na het proeven van elkaar kwamen we tot de conclussie, hier komen wij zeker nog een keer terug. Ook het nagerecht was goed, dit varieerde van ijs voor de kinderen.Ook één bijzondere (niet voor kinderen vanwege de limoncello) namelijk coppa Basilico. Wij vonden dit heerlijk, verder espresso met een Amaretto of Limoncello. Wij en de kinderen hebben genoten dus bedankt voor de fijne avond.

19. Porto Vecchio is een zeer sfeervol restaurant. Met uitzicht over het gezelligste deel van de oude haven van Enkhuizen. Er is ook een bovenverdieping, maar daar ben ik niet geweest. Mogelijk is het uitzicht daar nog mooier. De ambiance is geweldig. De uitstraling is authentiek. Wordt gerund door een italiaan en o.a. zijn dochter serveert. De bediening is heel netjes en je wordt prima verzorgd. Het eten is ook prima. Heerlijke pizza's voor een redelijke prijs. De duurste pizza was rond de €14, gemiddeld zo'n € 12.
    Leuk detail: het witbier werd in een glas geserveerd met een plaatje van Sanctus Arnoldus. Omdat ik Arnold heet vroeg ik of ik het glas kon kopen; ik kreeg het mee als cadeau!
    Pas wel op met parkeren: rondom het restaurant is parkeerplaats voor vergunninghouders. Parkeren met parkeerschijf kan op 2 minuten loopafstand, bij de ingang van het Snoec van Loosen park of bij het station.
    Al met al een aanrader!

20. Voor de 1ste keer naar dit restaurant. We waren met z'n zessen. Het eten was goed, maar voor de rest toch teveel minpuntjes.
    Het hoofdgerecht, na lang wachten, al serveren terwijl we een voorgerecht besteld hadden.
    Geen karafje kraanwater kunnen bestellen (alleen dure flesjes).
    Daarna weer heel lang wachten om het nagerecht te kunnen bestellen, wat we maar niet meer afgewacht hebben, dus nee, ons zien ze hier niet meer terug!

21. Vrijdag hier met zijn 2en gegeten. Op het laatste moment nog even kunnen reserveren en een leuk tafeltje op het terras gekregen.
    Het is een klein, maar sfeervol restaurant. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zeer uitgebreide kaart. Wij bestelde beiden een pizza, en ik moet eerlijk zeggen; nog nooit heb ik zulke perfecte pizza's gezien. Prachtig deeg, netjes gebakken, niks te melig of verbrand.
    De calzone zat vol met verse ingredienten, en was ook heerlijk.
    Het waren behoorlijke pizza's, dus helaas geen plek meer voor een dessert, wat gezien de kaart en de voorbijkomende desserts erg jammer was. Gaan wij snel nog eens proberen!

22. ik ben nu 2x geweest en heb heerlijk gegeten en prima wijn gedronken. de bediening was zeer vriendelijk en de sfeer zat er goed in!! het enige minpuntje vond ik de tira missou, die was waterig ( net of t uit de vriezer kwam en ontdooit was. Ik vertelde dit de 2ex dat we er waren maar mn vriendin zou en moest de .... je raad het al. en weer was het nagerecht waterig. erg jammer want dat nemen we dus nooit meer en we vinden dat juist zo lekker. we hebben evengoed een mooie avond gehad. Bedankt!

23. Iet en Bart

Porto vecchio is een heerlijke restaurant op een mooi gelegen plek. De sweer, eten en het personeel zijn Fantastisch!

24. Het was op een vrijdagavond het werd druk en men opende voor ons de bovenverdieping (had ons maar weggestuurd) voorgerecht was wel lekker, alles werd weer opgeruimd ook de servetten ( we kregen geen nieuwe meer) onze jongste bestelde het kindermenu met kipfilet maar kreeg na 1,5 uur een bordje patat zonder mayo, ketchup en kip. Specialiteit van de chef smaak met garnalen (zat geen smaak aan) met personeel konden we geen kontakt maken etc etc etc.. Nadat we het even aan de eigenaar hadden gemeld ( het is een nieuw restaurant) werd dank je wel gezegd en dat was het. Ik zou zeggen als u de volgende keer komt krijgt u van ons het dessert dan kom je ieder geval terug om nog een keer te proeven nu hoeven we de komende jaren dus niet meer.

25. Goed eten voor een goede prijs. Vriendelijke eigenaar en gastvrij. Goede ambiance. 1 klein minpuntje: sommige serveersters kunnen wel een etiquette cursus gebruiken

26. Hele gezellige en smaakvolle avond gehad! Iedereen erg vriendelijk en namen ook de tijd voor je. Zeker van te voren reserveren want het was super druk!

27. Kelly

28. Libelle P.

Een heerlijk restaurant met verrassende gerechten op de kaart.
    Misschien een te brede kaart, maar alle gerechten zijn overheerlijk.
    De sfeer in het restaurant is top!
    Om het kort te houden wij gaan zeker nog eens heen.
    Wel verstandig om van te voren te reserveren, want het zit regelmatig vol.

Een aanrader dus.

29. Wiesje en Maarten

Wij hebben al een aantal keer gegeten bij Porto Vecchio te Enkhuizen. Het eten is erg lekker alleen de bediening is wat traag, we zaten lang met lege glazen en misschien lag het ook aan de keuken maar het eten duurde ook erg lang (1 uur gewacht op het voorgerecht!!). Als dit van te voren gemeld wordt dan kun je er rekening mee houden en zit je even goed gezellig maar het ging nu erg rommelig.

30. Evelyn de Vroede

Het eten is zo perfect van smaak en de service is zeer goed. De lokatie is oké, alleen zou de ruimte die er is in het restaurant iets groter kunnen, maar dan zou al gauw de sfeer kapot kunnen gaan als deze ruimte te groot wordt.
    Wij hadden verschillende gerechten besteld en aan alles was zo perfect van smaak en ieder gerecht was heerlijk.
    Wij gaan gauw weer eten in dit restaurant met haar familie gerechten, ik kijk er nu alweer naar uit je waant je gewoon in Italie met zijn zon en zee en de warmte in de gerechten.

Bedankt mensen van Porto Vecchio te Enkhuizen