Herberg De Compagnie in Enkhuizen

1461975927 69
1472311914 69
1503319876 70

1. Carl Rammelt

Vrijdagavond het slagen van onze dochter gevierd en met 9 man gegeten bij de Compagnie wat in het begin een top tent (vorig jaar)!! Was is het nu ronduit slecht .
    Lang wachten op je drankje of niet komt word er gezegd ja de prosecco is op .
    Dan het eten , de ossenhaas (puntjes) je vraagt medium en krijgt zeer wel done te taai geen idee wat het was maar geen ossenhaas .
    Van de vier hamburgers waren er twee niet helemaal gaar...... hoe moeilijk is het om een hamburger te bakken , en als je dan zegt dit is niet ok had u eerder moeten zeggen .
    Afrekenen aan de bar staan met 4 man te dollen maar geen contact .
    Kortom NOOIT MEER . Misschien dat wij zo kritisch zijn omdat er twee koks aan tafel zaten

2,1
  2. Koos Bloem

Er staat op de kaart "halve kip", wat krijg je? Een plat geslagen kuiken twee aardappel gerechten te weten frites en een gepofte aardappel, geen groente.
    Hieruit blijkt dat zoals zoveel restaurants compleet van het pad af zijn als het over menuleer en menuregels gaat.(Waarschijnlijk nog nooit van gehoord) bediening niks op aan te merken!
    Ik zou me als (chef)kok dood schamen als dit in mijn keuken gebeurd maar ja... Als je niet beter weet.

3. Danielle

Ruim anderhalve maand van te voren geboekt om met tien personen te komen eten. Eenmaal aangekomen worden wij naar twee aparte tafels van vijf personen geleid. Maar ik heb voor tien personen geboekt en wij willen graag bij elkaar aan tafel zitten. Serveerster erop aangesproken; dat wij graag met elkaar aan 1 tafel willen zitten. Dat kan niet, aldus de serveerster want er komen nog meer gasten...? Toen ik de manager wilde spreken daarover, werden wij naar de stamtafel verwezen. Aangestaard door bedienend personeel, zeer onprettig en onprofessioneel. Helaas was het voeren van een normaal gesprek niet mogelijk vanwege de breedte van de tafel en het rumoer in de zaak. Kortom, een deceptie, dit was 1x en nooit meer.

4. R van Diepen

Eten, drinken, en bediening een "10"
    Nadeel, na de verbouwing is een groot restaurantgedeelte ontstaan waar op vrijdagavond ca 100 gasten aanwezig waren.
    Te druk om elkaar te kunnen verstaan.

5. Kappert

Menu wordt geserveerd zonder groente. Wij vinden dit erg vreemd als je dit aangeeft wordt hier niets mee gedaan. Voor ons is dit geen optie.

6. Uitstekend gegeten bij Herberg De Compagnie! Alles lekker vers bereid met huisgemaakte sauzen. De dubbele burger was zelfs voor mijn man een hele opgave om op te kunnen eten. Zowel de burger als de canneloni smaakten uitstekend, evenals de desserts. Herhalingswaardig!

7. Ontzettend lekker gegeten met een prettige sfeer. Ook de service was top. Al met al een goede avond!

8. Geweldig en heel vriendelijk personeel.

9. Zoals altijd, gezellig, lekker eten en goede bediening. En niet te vergeten heerlijke biertjes.

10. Arjan Appelman

Super gezellig met vrienden gegeten. Goede (kerst)sfeer. Eten was veel en goed!
    De serveersters doen erg hun best en zorgen voor een goede sfeer.
    Volgende keer weer!

11. marga degeling

Ossehaas van 200 gram? Was geen ossehaas, was vol zenen. Bord kwam aan, aardappel koud, geen champignons en jus te vinden, stond wel op kaart. Bord werd op verzoek weggenomen en even opgepiept in magnetron. Gevolg?? Nog steeds koude aardappel en zuurkool smaakte naar niks en ossehaas? Was heet en ?? Kwam nog wel iemand bij tafel, maar geen koffie of samen betalen oplossing. Jammer, was de laatste keer daar dineren. Is een kroeg voor heerlijke biertjes.

12. miranda visser

Gezelllg gezeten. Het eten was lekker, goed en voldoende.

13. Joop de Bruijn

Gezellig gezeten en lekker gegeten.
    Bediening attend en allert, weet wat we willen.
    Lekker glas wijn, visje en een toetje.
    We waren even lekker uit

14. We hadden een heerlijk voorgerecht (plate fingerfood). aangezien dit best veel was vroegen we aan de serveerster of ons hoofdgerecht nog even mocht wachten toen zij de tafel afruimde. De reactie hierop was dat ze daar geen invloed op had, binnen een kwartier hadden we het hoofdgerecht op tafel. Jammer want de kwaliteit van het eten is echt goed.

15. Zeer regelmatig kom ik hier, de sfeer is ongedwongen en het aanbod aan verschillende soorten bier is super!
    De reden dat ik nu een recensie schrijf is dat ik toch graag iets kwijt wil over de bediening.
    Bijna iedere keer dat ik er ben valt mij op dat het merendeel van de bediening niet erg klantvriendelijk is. Het contact is functioneel, soms zelfs kortaf. Dit werd voor mij altijd wel gecompenseerd door mijn vrienden :-), maar afgelopen donderdag was het contact met de bediening wederom onprettig/onvriendelijk en boden we ons zelfs niet echt welkom. Ik hoop dat er echt verbetering in komt, want het is zonde van zo'n leuke zaak.

16. Andre L.

Ik had hier graag een recensie geschreven over het eten maar als je na een half uur wachten nog steeds geen menukaart hebt ontvangen terwijl daarom was gevraagd, is de keus snel gemaakt: de drankjes afrekenen en wegwezen. Klacht werd niet serieus genomen. Wellicht is een cursus "omgaan met gasten" iets voor het bedienend personeel!

17. Beetje drollige bediening, het duurde heel lang allemaal. Heerlijk voorgerecht, wel erg veel. De oasehaas champignons was niet erg lekker. De rest wel. Gezellige tent.

18. Roeland

Goede tent voor doven en slechthorenden. Zeer luidruchtig publiek en een plek waar verschillende activiteiten plaatsvinden zonder afscheiding. Stil hoeft natuurlijk ook niet, maar als je jezelf niet verstaanbaar kan maken is het snel eten en snel weg.

19. Margreet Schooneman

Fijne avond gehad, goed contact met de bediening.

20. Appelman

Het eten was lekker, wel veel zoals bijvoorbeeld de patat die er bij wordt geserveerd. We zaten gezellig en de bediening was prima!

21. Heerlijk gegeten, stoofpotje is een aanrader.

22. Stephanie

Erg gezellig in de Compagnie. Het eten is lekker en als Bourgondiër kan je hier je lol op. Het ligt eraan wie je serveert, daar zit verschil in. De een heeft er nu eenmaal meer feeling voor als de ander. Het is een vak apart die niet een ieder beheert. Kijk dan maar langs de serveerd(st)er en zie de gezellige indeling en voel de warme sfeer en het is weer vergeten.

23. Gezellig gezeten en vriendelijke bediening. Eten passend bij een eetcafé. Prima. Wel wat weinig keuze.

24. Bij binnenkomst was het erg vol, we kregen een barkruk aan een hoog tafeltje en gaven aan dat we
    wat wilden eten. Drankjes kwamen snel, kaart zou komen, maar daarna gebeurde er helemaal
    niets meer... We kregen geen kaart, geen tafel aangeboden, bediening liep rond, maar zag niets. We vroegen opnieuw om de kaart, maar na studie van de wat rommelig uitziende kaart en toch beperkte keuze, besloten we ergens anders ons heil te zoeken. Pas na lange tijd kwam men vragen wat we wilden eten... We voelden ons niet welkom, ondanks of als gevolg van de drukte. Jammer!

25. Lichtjesavond in Enkhuizen en dus in het dorp zelf geen tafeltje meer te krijgen. Richting station is er dan Herberg De Compagnie. Parkeren geen probleem: op twee minuten lopen is er gratis langparkeren voor treinreizigers.

't Ziet er van buiten gezellig uit en oogt alsof er nog plek is. Nou, dat is er ook nog maar net: een keurig tafeltje voor twee voor een lange vitrine met snuisterijen. De inrichting is knus en wat gedateerd, maar daardoor ook wel weer authentiek: het is roezemoezig, druk en gezellig.

De rode huiswijn is modaal, maar kan er zeker mee door. Bestek wordt gebracht in een soort houten kano en je mag zelf je tafel indekken. Vooraf de runderbouillon. Voortreffelijk!

De wat rommelig ogende kaart vermeldt voldoende heerlijkheden in diverse prijsklassen en ik ga voor de 300 grams entrecote. Weer een topper! Ook de zalmfilet van mijn echtgenote is overheerlijk en we zitten dan ook volop te genieten. Ondanks de drukte is de bediening uitermate voorkomend en staan de gerechten binnen no-time op onze tafel.

Ondanks dat we bepaald niet de goedkoopste items van de kaart hebben genomen, valt de rekening ontzettend mee en was het zeker de prijs waard!

26. Jeroen B.

Tijdje geleden met 4 man hier gegeten. Wat een rampenplan.

Het eten was al niet lekker, maar we werden geholpen door een Aziatisch uitziende man die behoorlijk arrogant gedrag vertoonde. Het had er zelfs de schijn van dat deze man -die absoluut niet in de horeca past- zelfs een leidinggevende rol had verworven.

Hier moet je echt nooit komen, er zijn in Enkhuizen veel betere restaurants.

27. A Toxopeus

We werden vlot bediend. Prijs/kwaliteitverhouding van carpaccio was matig. Rode wijn; te weinig in glas. Tapbiertje (palm) te veel schuim. Spareribs en patat; beetje verbrand. Sla; uit een zak. Gebruik ik thuis niet meer. Zit chloorgas in. Voor de prijs verwacht ik een groente erbij. De ribeye was overheerlijk. We vonden het ongezellig omdat we elkaar en de serveerster niet konden verstaan. Slechte akoestiek. Er zaten gasten tegenover elkaar naar elkaar te schreeuwen. Ik hoop, dat jullie iets met mijn commentaar kunnen.

Vriendelijke groet,
    Annelies Toxopeus

28. Robert de Rooy

Prima gegeten hier, uitstekende kwaliteit van het vlees en precies goed op smaak. Uiteraard ook genoten van de zeer uitgebreide keuze aan bieren.

Minpunt vonden wij toch wel de snelheid van de bediening binnen. Zaten al bijna een kwartier aan onze tafel, voordat er een serveerster (op ons verzoek) naar onze tafel kwam. Toppunt was de diepe zucht van de 2e serveerster, toen we aangaven dat we ook nog wat brood met kruidenboter vooraf wilden. Zij had haar elektronische "bestelboekje" immers al weer opgeborgen na het doorgeven van het hoofdmenu... En ja, die opnieuw pakken en wat invoeren, dat bleek toch wel een opgave.

Jammer, maar het weerhoudt ons er echter niet van, om weer terug te komen, want waar we voor komen, het eten en drinken, dat is prima in orde. Wellicht 1 of 2 personeelsleden in de bediening erbij, zodat ook dit allemaal wat vlotter verloopt?

29. Heerlijke bieren. Geen uitgebreide kaart maar inmiddels alles geprobeerd en het is zeer smaakvol en constant van kwaliteit.

30. dagogert

We had to wait more than 45min and the food was very bad. As compensation after complaint we got a 7up for free. They're just not interested and food can better be avoided. Beer is OK but expensive by the way...

32. Heel erg leuke sfeer, uitstekende bierkaart, vriendelijk personeel en redelijke prijzen. Het eten vind ik bovengemiddeld en de cheesecake is een klasse apart! Aanrader!

33. Mooie zaak, erg sfeervol en gezellig. Jammer dat er een vreselijke rioolgeur uit de keuken kwam waardoor het eten niet goed smaakte. Ook moesten we wel heel erg lang wachten. Al met al beetje gemiste kans.

34. Barry Beerepoot

Doet zijn naam eer aan, de sfeer is erg intiem en gezellig, met veel historische aspecten, zoals een herberg hoort te zijn.

De menukaart is aangepast aan de ruime keuze speciaalbieren. Vriendelijk geprijsd. Gewoon goed.

De Biersommelier verstaat zijn vak en de service is goed.

Voor een gezellige avond met vrienden, lekker bier en goede steak, zeker heengaan!!

35. Op zoek naar slechte service en slecht eten, dan zit je hier goed. Afgelopen weekend met 8 man gegeten en werkelijk te triest voor woorden. De carpaccio was erg taai, niet normaal. De eigenaar (?) zei het geproefd te hebben en was het er mee eens. Zou door de dikte komen. Onzin, goed vlees is ook dik gesneden nog mals dus een kwestie van goedkope kwaliteit inkopen.... Tot twee keer toe een tournedos veel te doorbakken gekregen ipv medium/rare, bovendien zeer taai. Ook daar was de eigenaar het mee eens. Om de twee minuten staat iemand aan je tafel om je te voorzien van drinken, heel ongemakkelijk, en als pleister op de wonde zouden we een gratis rondje krijgen. Ja zo kan ik het ook.... We hebben de carpaccio dus niet betaald al moest er heel wat gepraat worden. Zelden zo ongemakkelijk gezeten en slecht gegeten.

36. Maximaal gastvrij ontvangen rond 07:30hr tesamen met een maatje, konden 'zo aanschuiven' voor ontbijt (en da's chill wanneer men al tijdje op stap is, echt waar). Zeer gastvrij dus zogezegd en al helemaal voor 10:00hr te Enkhuizen. Jammer genoeg voor mezelf zal ik nooit weten hoe die leuke serveerster nou heet...

37. Lang wachten op het eten, serveren niet top, halve tafel wordt niet gevraagd wat ze willen drinken. Eten op zich oké, maar de een krijgt een berg eten en de ander een karig bordje.

38. Dit restaurant kon wel eens een toppertje worden. Smaak en kwaliteit zijn geweldig. Kwaliteit en prijsverhouding dik in orde. Een uitzonderlijk goed broodje tonijnsalade,met rauwkost erbij, voor maar 5,75 euro. Een gelegenheid waar jong en oud welkom zijn. Ik kom zeker terug.