Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enkhuizen verdeeld zijn.

1. Natasja Della Valle

Slechtste lunch ooit. Veel te flauwe groentesoep met teveel vermicelli en niet warm, broodje makreelfilet waar geen smaak aan zat (slap broodje waar makreelfilet lomp erop zat met lading veldsla), de truffelmayonaise was onvindbaar. Heb het niet opgegeten. De vis heeft waarschijnlijk heel lang in de vriezer gelegen door de lock down. Ik ga hier nooit meer heen!!!!!!

2. Internationaal Enkhuizen

Gezellig gezeten, sfeervol ingericht, lekkere hapjes en prima wijn. Vriendelijk personeel, maakte gezellig een praatje. Voor herhaling vatbaar!

3. Cor de Vries

Wat een mafklapper. 2 verschillende soorten patat kon niet. 1 oorlog met ui en eentje zonder kon ook niet. Mevrouw raakt dan in de war.

4. Internationaal Enkhuizen

Dieneke Hoogerheide

Wij hebben met 6 vriendinnen een high tea gedaan en die was super verzorgd. Voldoende hapjes en ruim thee met lekker grote glazen. Gezellige sfeer. Echt een aanrader.

5. Internationaal Enkhuizen

Heerlijk gegeten bij Foodbar 1601. Lekker compacte kaart, maar alles erop is heerlijk. We waren met een grote groep, we hebben veel uitgeprobeerd, alles vers en goed.
    De kok is een topper!

6. Internationaal Enkhuizen

Leuke en sfeervolle tent. Zeer vriendelijke bediening en goed eten. Komen zeker een keer terug.

7. Internationaal Enkhuizen

Super leuke Foidbar, heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Voor een heerlijke lunch, een aanrader!!

8. Internationaal Enkhuizen

De biefstuk en citroentaart zijn echte aanraders. Heerlijk gegeten.

9. Internationaal Enkhuizen

Annexeren Zuiderhof

Veredelde snackbar voedsel. Natuurlijk best te eten, maar geen restaurant kwaliteit. Kleine beperkte kaart. Kun je overal eten, niks bijzonders.

3,9
  10. Internationaal Enkhuizen

Prima eten, leuke intiem pandje en prima service en prijs.

11. Internationaal Enkhuizen

Ik maakte een online reservering voor een high tea, deze werd bevestigd, maar enkele uren later werd ik afgebeld omdat er geen high tea mogelijk was.

12. Internationaal Enkhuizen

Sandy van der Vijver

We waren daar voor een high tea, en wat waren de gerechten lekker! De service fantastisch en de sfeer helemaal top! De ligging van het restaurant is goed bereikbaar en makkelijk te vinden.

13. Internationaal Enkhuizen

Heerlijk eten! Smaak, bereiding, presentatie.. echt top! Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed.
    Goede service, vriendelijk personeel en een relaxte sfeer. Echt een aanrader!

14. Vreselijke, afstandelijke bediening. Bovendien niet verstaan. Niet met liefde uitgeserveerd. Hetcstonk ook nadelen rioollucht maar dat werd weggelachen. Ons visdiner voor twee bleek een waterig vissoep zonder smaak en amper vis.

15. Mocht je niet in het bezit zijn van een corona app of anderzins dan is het wel een probleem. Uiteindelijk mag je wel blijven om een of andere dubieuze regeling die getroffen is met de klant. Terwijl dit aanhoren en onze twijfels hebben.

16. Eten is altijd goed, lekker warm, goed gaar en meer als genoeg je gaat nooit met honger naar huis. Een aanwinst voor Enkhuizen.

17. Frederika

18. Wij hebben heerlijk gegeten buiten op het terras! Heel vriendelijk personeel!

19. Peter en Trijnie Baas

Het was er leuk en gezellig. Het eten was heerlijk, de bediening gastvrij en snel. Het terras onder de drommedaris sfeervol. Een unieke ervaring. We hebben genoten om als oud-henkuzers weer eens in Henkuzen te zijn. Het weer werkte ook mee.

20. 1-9-2021
    Kwaliteit van eten is goed. Vriendelijke en attente bediening.
    In de toekomst voor herhaling vatbaar.

21. 31-8-2021
    Met 2 personen. Besteld 2× hoofdgerecht. Wordt geserveerd met salade en friet.
    Vraag van het personeel: Eet u de salade ook op? Veel mensen eten de salade niet op en dan moeten we het weggooien. Wat?
    Hoofdgerecht wordt gebracht en 5 minuten later (!) de salade en de friet ook. De salade in een klein dessertkommetje, zonder bijbehorend bestek en de friet in een klein puntzakje (normaal voor 1 persoon).
    Op onze vraag of de friet voor 2 personen was, kregen we als antwoord: Ik moet nog zien of u zo’n zak friet alleen op kunt, maar als het niet voldoende is, kunt u er gratis bijkrijgen. Met de nadruk op gratis (wat zijn we toch goed). Het enige wat kwalitatief goed is, is het eten.
    Kortom: bestellen, niet zeuren, eten, betalen en wegwezen.

5,1
  22. 5 jaar lang regelmatige klant en over het algemeen wel tevreden. Meestal een Aviko patat en een verse patat met iets erbij. Twee verschillende soorten patat bestellen vond mevrouw Pipo erg lastig. Toch maar even gevraagd wat dan precies het probleem daarvan was maar zij had liever 2x Aviko of 2x verse patat. Toen heb ik gevraagd of ik dan niet maar naar een andere zaak zou moeten gaan als het haar teveel moeite was en ze vertelde doodleuk dat ik dat dan maar moest doen. Bij deze, ik zet nooit meer een poot in die zaak zolang dat klantonvriendelijke mens daar staat.

23. Per toeval een keer wat besteld daarna nooit meer ergens anders besteld, wat een klasse zaak en stipt op tijd. Echt de eigenaars kan trots op de zaak zijn en zijn personeel echt een dikke duim.

24. Erik Jan

Bediening prima en gezellig. Eten op zich lekker. Niet genoeg wat ons betreft (2 kleine schaaltjes patat voor 4 personen). Groente was ronduit te weinig (roosje broccoli, roosje bloemkool, 2 kleine snippertjes wortel en ongeveer 4 boontjes). Extra patat en een extra mayonaise wordt gewoon aangeslagen. Navraag levert een zeer onvriendelijk verhaal over dat eten niet gratis is. Dat snap ik, maar na bijna 140 euro betaald te hebben, een extra stop moeten maken bij snackbar is ook overdreven. Wij komen er zeker niet weer…

25. Vorige week na lange tijd weer uit eten geweest. Maar wat een sobere menukaart! Er is wel wat veranderd zeg! Bediening was niet enthousiast. We hadden gereserveerd, maar bij aankomst grote onduidelijkheid over waar we nou moesten zitten. We kregen 2 x de verkeerde rekening. Het is dat de entourage erg mooi is, verder is het vergane glorie.

6,1
  26. Heel erg druk, fijn voor ze, maar eten was matig. Eendenborst taai aardappeltjes niet lekker. Duurde ook lang maar dat is ze vergeven. Was druk binnen. Eten was echt beneden peil

27. Chinees-Indisch Enkhuizen

Bezorgd 2 loempia’s met babi pangang erop.
    Alle ingrediënten waren dubieus. Droog bruin oud vlees. Leek wel opgepiept. Slappe zure taugé. Slap donker bladerdeeg. Stukje ei ook rare smaak. Ik heb eerst het restaurant gebeld maar die trok mijn kritiek in twijfel. Ik zou niet het juiste menu hebben gekozen. Kon wel wat anders krijgen of volgende bestelling voor halve prijs. Maar zal daar nooit meer bestellen. Geld terug was ook geen optie.

1,6
  28. Mireille

Waanzinnig lekker gegeten en goed personeel!!!

29. d van lunteren

De bediening was goed en vriendelijk en het eten was ook goed en het was gezellig voor herhaling vatbaar om daar weer terug te komen.

30. C. Bobeldijk

We hebben heerlijk gegeten, bediening was top en ondanks dat we maar met zn 2en in de zaak zaten was de sfeer prettig.