Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. Leuk restaurant met goed eten, de moeite waard om naar toe te gaan

2. Heerlijk gegeten. Vriendelijk en goed personeel.

3. Mona dejong

Ik heb om 4 uur een pizza besteld om 5 uur te laten bezorgen met de aanbieding van "koop er één en krijg de tweede voor €3,99" bij Domino Pizza Duiven. Ik heb de stappen op de website gevolgd en €1 extra voor de bezorging betaald, maar om 5.30 uur merkte ik dat ik geen e-mail van Domino's had ontvangen. Na twee keer mijn verhaal te hebben herhaald en 15 minuten aan de telefoon te hebben gewacht, vertelden ze me dat er een probleem was met de website en dat de aanbieding ongeldig is. Ze zeiden dat ik mijn pizza zelf moest ophalen, terwijl ik niets verkeerd heb gedaan. Ik moet verantwoordelijkheid nemen voor hun fouten, terwijl ik jonge kinderen thuis heb en het ophalen van de pizza voor mij niet mogelijk is. Ze hebben geen interesse in mijn situatie getoond en zullen mijn geld binnen drie dagen terugstorten. Ik ben zo boos op Domino's Pizza; ze geven de klant geen waarde. In plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten, zit ik nu zonder avondeten voor mijn kinderen. De klantenservice is verschrikkelijk en ik zal nooit meer bij hen bestellen. Ik ben erg teleurgesteld in deze behandeling.

4. Internationaal Duiven

Absoluut geen aanrader. Carpaccio met vreselijk veel truffelsaus. Flat irion steak was niet te snijden, lauw en als je een stukje van het vlees at was het niet te kauwen, zo taai. Soep was redelijk en snitzel half gaar.

Eten laten staan en meteen richting de kassa. De dame vroeg niet eens of alles naar wens was, Stalen gezicht, dat is dan € 95.

Eens maar nooit meer!

2,2
  5. Internationaal Duiven

Gisteravond gegeten met 7 personen. Prijs/kwaliteit slecht. Vis, verschillende soorten, droog en veel te gaar. Vegetarische aubergine ronduit smakeloos, droog. Veel te duur voor deze kwaliteit. 75 euro per persoon. Hoofdgerechten bijna 40 euro, voor en nagerechten 20 euro. Wel hele mooie borden. Ons viel op op de kaart: een extra bordje (voor sharing) kost 4 euro: heel onvriendelijk! Binnen is het heel donker en naar. Buiten slechte stoelen. Ook erg lang wachten tussendoor.

6. Jolanthe

Zoals altijd heerlijk gegeten en prima service!

7. Net personeel, snelle bediening. En lekker gegeten en gedronken.
    Bedankt voor de gezellige avond Elia 👍

8. Jacqueline span

We hebben lekker gegeten.

9. Els Günther-de Jonge

We hebben met z’n vieren een heel gezellige avond gehad bij Elia. Het eten was erg lekker. Salades waren zeer vers, lamskoteletten waren best groot dus vlees genoeg! Al met al een restaurant om weer eens vaker naar toe te gaan!

10. Madelon.Kip

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super.

11. Heerlijk gegeten, komen hier heel graag. Personeel is zo vriendelijk en het eten was heerlijk.

12. Chris

13. Heerlijk gegeten, supervriendelijk personeel, snelle bediening en goede prijzen! :)

14. Internationaal Duiven

Willemsen

Dinsdagavond 19 april 2023. 3 Gangendiner. Na al het voorgerecht genuttigd te hebben kregen we dan na ruim een half uur eindelijk ons eerste bestelde drankje. Tegen drie verschillende mensen van de bediening al gezegd dat ons bestelde drank maar niet kwam. Men liep weg met de boodschap om het uit te zoeken, maar alles wat er kwam was onze drank. Tomatensoep, schnitzel en teramizu als nagerecht. Het bijbehorende schaaltje friet en salade bij het vleesgerecht was echt belachelijk weinig voor 2 personen. De salade bestond uit 20 olijven en 5 plakjes augurk en een verdwaald blaadje sla. Qua prijs kwaliteitsverhouding was het eten echt niet oké zo. Er stond een kaart op iedere tafel dat je bij een 3 gangen diner 5 euro korting krijgt, zonder uitleg over de voorwaarden e.d. Van der Valk app installeren, account aanmaken, QR code scannen. Maar dat hielp allemaal niet echt om het voor elkaar te krijgen. Niemand van het personeel snapte ook hoe deze actie nu precies werkte. Navraag bij het management na een half uur wachten bij het betalen, werd ons verteld dat we de goedkopere menugangen hadden genomen en dat daarvoor de 5 euro korting actie niet gold. Dus of we maar even 104 euro wilde betalen! Oops, oh nee, sorry 109 euro want i.p.v. 5 euro korting kregen we blijkbaar ook nog 5 euro toeslag. Dus weer 10 minuten wachten op een nieuwe bon. Geen enkele excuses gekregen voor al het ongemak deze avond. Van der Valk Duiven, echt geen aanrader!

15. Amerikaans Duiven

Irma

16. Het restaurant is niet zo heel groot, maar dat maakt het juist knus en gezellig. Personeel is vriendelijk. Het eten was heerlijk en ruime porties. Als we in de buurt zouden wonen is het zeker voor herhaling vatbaar.

17. Gisteren weer gegeten bij Elia in Duiven.
    Ik had meloen als voorgerecht en 3 vleesspiesen als hoofdgerecht.
    Beiden smaakten heerlijk.
    Ik heb hier al. Diverse keren met veel plezier gegeten.
    Het was wel erg rustig. Dit restaurant.
    Kan zeker wel wat extra bezoekers gebruiken dus probeer het eens uit.

18. Heerlijk gegeten daar, we komen er vaker. Heel aardig personeel en snel het eten op tafel.

19. Internationaal Duiven

Els Lagerweij Aalbers

Zaterdagavond 11 maart gegeten, teleurstellend. Zeetong met melig beslag, slappe frites (voor 2 personen hele kleine portie). Sla niet fris met cocktailsaus. Partner at ree biefstuk, die was goed met heel bot mes, een karwij, maar de groente onder vlees, die was klef geworden. Jammer hoor wel goed, lekker knapperig stokbrood met kruidenboter, lekkere wijn en dat voor ca. € 100,00 Geen aanrader.

20. Internationaal Duiven

De Haan

Sfeer en bediening prima. Slechte kaart. Geen biefstukje of mosselen. Mag best wat uitgebreider. Eten was lauw en kaas op de penne niet gesmolten. Gewoon opgewarmd in de magnetron. Hetzelfde gold voor de noodles. Jammer. Voor ons geen Van der Valk meer.

1,6
  21. Gezellige avond, goede sfeer, lekker eten, nette bediening.

22. Prima eten voor een leuke prijs. Vriendelijke bediening. Ietwat gedateerd interieur.

23. We hebben heerlijk gegeten gisteravond! De porties waren precies goed, de keuze voldoende, de service snel, vriendelijk personeel en wat ziet het er sfeervol uit! Wij komen zeker binnenkort terug en dan met de vriendengroep! :)

24. Internationaal Duiven

Ivanka Pouwels

Zaterdag 28 januari tafel voor 4 gereserveerd voor lunch om 12.00 Uur. Mijn schoonouders hadden zich erop verheugd. Moesten lang wachten bij ingang restaurant, schoonouders kunnen niet zolang blijven staan, zijn in de lobby gaan zitten.

Eindelijk kwam een engels sprekende kelner om naar ons gereserveerde tafel te leiden. Geen garderobe voor jassen, over stoel hangen of op vensterbank. Onder de tafel lagen nog de ontbijt resten, niet gestofzuigd? Nederlands sprekende jongeman aangesproken, zei dat het kwam door ontbijt en ze waren nog niet in de gelegenheid om schoon te maken. We moesten het ermee doen. Er kon geen excuses vanaf. Als onze schoonouders er niet bij waren geweest… dan waren wij vetrokken.

Lunch was goed niets van te zeggen, maar ik had toch wel verwacht dat onze gereserveerde tafel er netjes bij zou staan. Mijn schoonouders zijn binnenkort 60 jaar getrouwd en waren van plan om hier bij van der valk in Duiven een feestje te geven. Maar na dit komen wij hier nooit meer. Ben erg ontevreden!

25. Koen van Esterik

26. Helaas vind ik de kwaliteit achteruit gegaan. Schotel van 15 euro besteld, kebab was niet gegrild, gewoon gebakken? Was echt niet lekker. Sla, klein bakje met 2 olijven, 3 stukjes feta, 1 schijfje komkommer…
    Vroeger was het beter, jammer.

27. Maarten

28. Had me juist verheugd op de lekkere rijst. We hadden mixed grill besteld en dan kan je kiezen voor rijst of patat erbij. Helaas geen rijst. Voor een bedrag rond de 40 euro is dat jammer. Verder was het lekker.

29. Het eten was 15 min. te laat en daardoor was alles koud. We hoefden het pas om 19.00 uur te hebben dus niet in de “spitsuren”. Voor een bedrag van zo’n 50 euro is dat teleurstellend.

30. J. van Amersfoort

Vandaag besteld: plate boerenschnitzel. Volgens de beschrijving met onder andere "warme groenten". Dat klinkt aantrekkelijk, dius dan ook nog eens 1,50 betaald voor de optie extra "warme groenten". Wel, groot was de teleurstelling toen die "warme groenten" bleken te bestaan uit: (halve ui) gebakken uiienringen, drie champignons, twee strookjes paprika, een schijfje courgette en welgeteld 8 maiskorrels. Wow! Daarnaast was de schnitzel te doorbakken en dus maar de helft opgegeten. Er was wel een grote hoeveelheid patat en mayonaise, had juist wel weer wat minder gekund. Dit was de eerste ervaring met het Bakhuus. Voor nota bene bijna twintig euro en zeker niet voor herhaling vatbaar!

3,1