Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doesburg verdeeld zijn.

1. Joyce de Bruin

Tijdens een bezoekje aan het mooie historische stadje Doesburg het oudste café van Nederland De Waag bezocht. Naast een bijzondere locatie, perfecte service met vriendelijk personeel, heerlijke koffie met het grootste stuk chocoladetaart ooit geserveerd gegeten. Het puntje slagroom met likeur maakte service compleet. Bezoekers gingen met een glimlach weg. Dit restaurant is een echte aanrader. Reserveren voor lunch/diner gewenst omdat restaurant populair is.

2. Het eten was weer heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij. Fijnste restaurant in Doesburg.

3. Wat n verrassing dit restaurant.
    Gezellig fijn personeel.
    We hebben echt genoten waren met 8 personen top.

4. Jan kemeling

Erg gezellige avond gehad. We werden een warm welkom geheten en hadden een prachtige ronde tafel. Warm en gezellig interieur, perfecte bediening, informele sfeer. Het eten was uitstekend, de wijnen waren goed, alleen een summiere wijnkaart. Kan beter. Voor dik 500 euros /70euro pp gegeten in een groepje met 5 volwassenen en twee kleine kinderen redelijk aan de prijs voor één provinciaal dorpje. Maar een aanrader blijft het wel!

5. Het is een heel fijn avondje uit bij bistro La Boucherie. De service is van top kwaliteit. En het eten en drinken is ontzettend lekker. En het leuke is dat er zeker ook niet alledaagse gerechten te bestellen zijn.

We raden het zeer aan om er eens te gaan eten. Dat wordt gegarandeerd GENIETEN

6. Wij komen hier regelmatig eten en worden iedere keer weer verrast door de chef en zijn team. Inmiddels niet alleen een 4- maar ook een 6-gangen Dutch Cuisine diner beschikbaar en ook dit is alleen maar genieten. Verrassende ingrediënten, mooie balans in smaken en prachtig opgediend. Altijd een feestje om hier te eten.

7. Yvonne Koers

We hebben op een zaterdagavond eind oktober 2022 heerlijk buiten gegegeten! Een kleine binnentuin met voldoende heaters, dat was op zich al een mooi manier om de avond door te brengen.
    En dan moet ik nog beginnen over het eten.
    We kozen voor het 7 gangen Chef's special menu met daarbij de wijnen die onze gastheer daarbij passend vond. We werden bedankt voor ons vertrouwen en dat vertrouwen werd niet beschaamd. Wat een heerlijke gerechten, prachtige opbouw van smaak, geserveerd door zeer vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten.
    De bijpassende wijnen waren precies dat en voegden qua smaakbeleving echt iets toe aan de gerechten.
    Zeker voor herhaling vatbaar, we hebben een geweldige avond gehad!

8. Het eten was heerlijk. Gezellige en gemoedelijke sfeer met een vriendelijke bediening. Iemand met passie voor eten en drinken. Het was de eerste keer dat wij daar hebben gegeten maar waren blij verrast Een aanrader!!

9. Heel gezellig avondje uit met lekker eten en wat amuses vooraf. Fijne ontvangst en vriendelijke bediening gericht op het verzorgen van een fijn avondje uit. Gewoon goed!

10. Dit was de eerste keer in La Boucherie maar zeker niet de laatste. Prettige ontvangst. Heerlijke wijn en verrukkelijk eten. Zeker de moeite waard

11. Lucy van Beugen

De bistro ziet er vanbinnen erg gezellig uit. Eerst kregen we brood met kruidendokter etc en later nog een amuse van het huis. De bediening was erg goed ook omdat mijn vriend eerder had gebeld en gevraagd had of we paling als voorgerecht konden krijgen om mij te verrassen. Nou dat hebben ze speciaal besteld en het was heerlijk. De wijn was erg lekker en het eten ook. Leuk opgediend en genoeg. Dessert hebben we niet genomen. Al met al een fijne avond.

12. Marion en Leo

We hebben nog nooit zulk lekker vegetarisch eten gegeten! Het zag er verzorgd uit, de smaak was erg verfijnd en de combinatie met de overheerlijke wijn zorgde voor een heerlijk avondje uit eten. Gastvrouw en gastheer onderscheiden zich door aandacht voor de klant en oog voor detail.

13. Wederom heel lekker gegeten bij la Boucherie in Doesburg. Mijn favoriete restaurant. Goed, puur en vers, voor ieder wat wils en er wordt rekening gehouden met ieders wens.
    Superbediening, gezellig. Leuke sfeervolle accommodatie.

14. De sushi was best lekker, maar er twee uur op moeten wachten vonden we echt onacceptabel!

4,1
  15. Nancy en Wim

Vandaag voor het eerst na de overname gegeten bij Het Arsenaal. Op de site is de overname niet vermeld en staat er nog een foto met de vorige eigenaren. Helaas was onze ervaring zeer teleurstellend. Om kort te gaan: de ziel, gezelligheid en goede prijs/kwaliteitsverhouding zijn verdwenen. De huidige eigenaar maakt de indruk uit te zijn op een Michelin ster: iets waar de vaste gasten en Doesburg volgens ons niet op zitten te wachten. De smaak was uitstekend maar de hoeveelheid veel te weinig. Daarnaast streeft men naar een ‘one size fits all’ concept: lees het vier gangen chef’s menu. Economisch waarschijnlijk zeer verantwoord maar het gevolg is dat we voortdurend om ons heen het personeel dezelfde, duidelijk uit het hoofd geleerde, toelichting hoorden proclameren. Daarnaast probeert men ‘onderweg’ de nodige supplementen ‘te verkopen’. Heel erg jammer dat dit op deze prachtige locatie plaatsvindt: aan ons zijn zijn ze twee vaste gasten kwijtgeraakt.

16. Aaldering Boudewijn

Wat een geweldig avondje. Top eten. Geweldig wijn arrangement hoe krijg je het voor mekaar om de wijn zo in het gerecht op te laten gaan. In een woord geweldig. Dank jullie wel. Het was weer top.

17. roelofsen

Wij hebben samen met vrienden een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk. De bijbehorende wijn ook. Gepassioneerd personeel. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een echte aanrader. Het restaurant bevindt zich ook nog eens op een prachtige plek in het centrum van Doesburg. Een klein stukje lopen vanaf de grote gratis parkeerplaats.

18. Beatrix

Het voelde er vandaag anders en dat is het ook. Wat blijkt? Een andere eigenaar die als persoonlijk doel heeft een michelinster te halen. Wat bestaande klanten daar van vinden of dat zij daar in Doesburg op zitten te wachten, maakt niet uit (vrees ik). Wij werden verrast met een terras waar je alleen wat kunt drinken, geen hapjes en geen gebak! Een negatieve verrassing dus. Voor hapjes wordt je doorverwezen naar een cafeetje ernaast (grote bar, 5m2, drie tafels). Alle veranderingen zijn wennen, maar vandaag is men twee klanten kwijtgeraakt! Het doel zou moeten zijn: Voldoen aan de verwachting van de klant of deze overtreffen. Grote teleurstelling.

19. Fam. van Londen

We hebben een geweldige avond gehad! Dankzij het enthousiasme en de kennis van de sommelier bij het wijnarrangement werd het écht een culinaire beleving! Nooit geweten dat de juiste wijn zo'n smaakexplosie kan veroorzaken. Het eten was heerlijk, hier wordt je echt in de watten gelegd! Dankjewel lieve mensen voor een geweldige culinaire ervaring! ❤

20. I. van Loon

Aan de buitenkant ziet het het restaurant er onopvallend en simpel uit maar binnen is het gezellig. Met een mooi binnenplaatsje waar wij buiten hebben gedineerd. Vriendelijke bediening en een interessante verrassende kaart. Er was aandacht besteed aan het eten. Ieder bord zag er mooi uit en smaakte heerlijk.

21. Heerlijk gegeten met een 7 gangen verassingsmenu van de chef. Persoonlijke bediening. Eten wat ook past bij een bistro. Gezellig!

22. Arjan Sigger

Het was een verrassing voor me vrouw.
    Hadden een 4 gangenmenu.
    Dus lieten we de de hele avond verrassen, het was alles bij elkaar top en mooie wijnen bij elke gang.
    BEDANKT voor deze mooie avond.

23. Egberink

Super leuk en gezellig geholpen en de tuin is heel Frans. Aanrader!

24. Ralf Zimmermann

Food with love. Best Food and Service, atmosphere. Insider Tipp!

25. Jacqueline Gerritsen

Goed eten en drinken. Fijne sfeer. Vriendelijke bediening.

26. Nederlands Doesburg

Adrie Klöne

Vriendelijke ontvangst.
    Heerlijk gedronken.
    Goede uitleg over Diner Card.

27. Greunlinx Paul

Het eten was prima. Vlees en vis gegaard naar wens. De smaak van de groentjes was jammer genoeg niet scherp genoeg. We denken dat ze tezamen gegaard werden waardoor de smaak geneutraliseerd wordt. De wijnen waren perfect. Dat mocht wel aan 10 euro per glas. De service was vlot en goed. De locatie prima.

28. We werden gastvrij ontvangen en begeleid van binnen naar de binnentuin en weer terug het restaurant in om daar van ins eten te genieten. Het eten was prima.

29. Fam. A Bloemendaal

Het weer was prima, de sfeer gezellig en het eten geweldig.

30. Maarten Versteegh

Het was heel gezellig, geweldige gastvrijheid, lekker eten.
    We komen zeker nog eens terug!