Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diffelen verdeeld zijn.

1. Wij hebben 24 januari gegeten in dit restaurant. Het restaurant is heel erg gezellig en sfeervol. De bediening bijzonder vriendelijk. We kregen vooraf een amuse en die was heerlijk. Ook de hoofdmaaltijd was echt voortreffelijk. Er werd ons steeds netjes verteld wat er voor ons lag. Ik kan werkelijk geen minpuntje bedenken. Klasse!!!

2. Vanavond weer een heerlijk kerstdiner gehad. Wat was het weer gezellig, goede sfeer en mooie aankleding.
    De kok heeft zichzelf weer overtroffen en de bediening heeft er weer voor gezorgd dat we een heerlijke avond gehad hebben, allen weer hartelijk bedankt dat jullie zo goed voor ons gezorgd hebben.
    Adriaan en Nieske

3. Arie Nuys

Verbleven daar voor drie nachten. Ontbijt het zelfde als thuis. Je verwacht wel iets anders op je vakantie. Diner kwaliteit aan de lage kant maar niet de prijzen. Het zelfde met de wijn, niet veel keuze, maar ze rekenen wel 30 Euro voor een flesje dat 5 Euro in de winkel kost. Na dat we over 400 euros de eerste avond aan het diner hadden besteed, zeiden ze de volgende avond bij de afrekening dat ze gisteren een flesje water hadden vergeten op de rekening te zetten. Je besteed over 1500 euros en zij zeuren over een flesje water. Een kopje koffie en thee in het zit plekje bij de haard kost 2.45 maar drie meter verder op aan tafel Is het op eens diner koffie en thee en Is de kost 4.75. De kamers moeten betaald worden bij aan komst. Totaal geen vertrouwen in de klant. Kijk goed op je bonnetjes als je afrekent.

4. Zeer middelmatig restaurant met opdringerig en ongeïnteresseerd personeel. Eten is ronduit slecht en het zag er raar uit. Hetgeen wij kregen aangeboden was mogelijk bedorven. Werkelijk absurd hoge prijzen en de eigenaren zijn onbeschoft als je meldt dat je het jammer vindt dat je wel heel erg lang hebt moeten wachten op het eten (1 uur!). Als je bezwaar maakt als je de rekening krijgt tegen de idioot hoge prijzen van de wijn en het aangeboden water, brood en frites, die niet op voorhand bekend was, word je regelrecht bedreigd door hen. Nog nimmer meegemaakt! Dit etablissement is een schande voor de omgeving.

5. Prima vertoeven, aardig mensen, prima eten, meer dan prima zelfs… Goede prijs/kwaliteit verhouding. Genoten!

6. Mooie locatie, ontvangst waardeloos. Reservering was niet goed doorgekomen. Moesten maar ergens een plekje zoeken. Geen prettige sfeer, ook qua bediening niet. Bestelling was niet goed doorgekomen, dus lang wachten. Eten was goed. Bij vertrek ook geen correctheid. Erg jammer...

7. Zaterdagavond weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Wij hebben gekozen voor het huis menu, een proeverij van verschillende gerechten, het was een culinaire verrassing. Bedankt voor de super gezellige avond

8. Gerrit

Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening die hun best doen om je het naar de zin te maken.

9. Altena

Begin april gegeten bij De Gloepe. Het eten was op zich prima, maar wel erg prijzig. Er was op dat moment ook een feestje in het restaurant waardoor er veel lawaai was, maar gelukkig waren we er pas om 20.00 uur dus het feestje duurde niet lang meer. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was er dus geen plek meer voor ons in het voorkamertje. Let er op dat het personeel je probeert van alles aan te bieden, maar ondertussen moet dat wel betaald worden! Wie wil er een aperetiefje van het huis? 4,75 per glas... terwijl het gebracht wordt alsof het van het huis is. Zelfde geldt voor een mandje brood. Uiteindelijk na het eten nog koffie gehad. We wilden een koffie zonder poespas hadden we duidelijk gezegd, 4,75 betalen!! Dus goed aangeven wat je wil, al hadden wij dit ook gedaan. Ze geven nl. een koffiekaart zonder prijzen, heel slim. Helaas zag ik dit alles thuis pas, toch even gemaild over de gang van zaken maar 0 reactie. Kortom het eten was prima, maar de bediening kan echt beter en eerlijker. Ik zou er door deze ervaring niet gauw weer heen gaan ondanks dat het eten wel prima was.

10. Evert Van Benthem

Voor een week of wat terug wezen eten. Kinderen mee en vrienden met Kids. Het onthaal was heel fijn en gezellig, maar we misten ruimte voor de kinderen.

Toen we aan het hoofdgerecht toe kwamen werden de kinderen verzocht bij tafel te blijven. Niet echt een optie voor hen. Vervolgens kwam het hoofd gerecht, en het eten was niet op en top. Ik had een taaie schnitzel en half koud.

Toen besloten we om daar niet langer te blijven, wel volle pond afgerekend. Jammer van deze ervaring.

2,8
  11. Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

We wilden met 2 gezinnen met 3 kinderen uiteten bij een restaurant waar ze ook pannenkoeken verkopen, want als een restaurant pannenkoeken heeft, heeft het ook iets voor kinderen.
    Maar nadat onze kinderen hun koude pannenkoek op hadden wilden ze spelen, maar nergens in het restaurant was er iets voor kinderen te vinden. De "eigenaar" had mijn dochter van 1 jaar al gevraagd om bij ons te blijven. (Te gek voor woorden).
    Uiteindelijk maar in gesprek gegaan met deze "eigenaar", hij vertelde ons dat onze kinderen wel bij de brandende open haard mochten spelen.

Deze man moet zo snel mogelijk uit de horeca weg, totaal ongeschikt om te communiceren. Als je geen kinderen in je restaurant wilt hebben haal dan sowieso de
    pannenkoeken van je kaart.

Bij dit verschrikkelijke restaurant komen wij nooit weer en mijn advies aan u als lezer is dan ook kijk lekker verder er zijn veel betere en vriendelijkere restaurants in de omgeving te vinden.

1,5
  12. P.van Caspel

Prima verzorgde kamers, gezellig en bekwaam personeel en een hele goede keuken.

13. Prima voor elkaar altijd. Eten, drinken en sfeer.
    Gr familie

14. Marja en familie

Wij hebben afgelopen weekend overnacht in het hotel. We werden heel gastvrij ontvangen. We hadden een super mooi uitzicht over de weilanden. Het hotel is keurig netjes. We stapten het hotel uit en konden gelijk beginnen aan een wandeling in een mooie omgeving. Hier kom je echt tot rust.

We hadden 3 dagen ontbijt en 2 dagen 3gangen diner. Ontbijt werd aan tafel geserveerd met vers gebakken brood en diverse keuze uit beleg, verse jus en koffie en thee. Genoeg keuze. Met het avonddiner hadden we een arrangement menu. We hebben heerlijk gegeten. We hadden beide dagen wat anders gekozen. En kregen hierbij ook nog een heerlijke amuse. We werden echt verrast door de smaak combinaties. Top keuken in een gezellig restaurant.

Bedankt De Gloepe voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker terug!

15. Op maandag zijn we met de hele familie wezen eten. We hadden het 4 gangen huismenu genomen met wijn arrangement. Heerlijke smaakbelevingen. Met de juiste wijnen. In 1 woord geweldig! Wij komen zeker terug.

16. Gemiste kans. Afgelopen zondag zijn mijn man en ik bij jullie uit eten geweest. Mijn man had een schnitzel en ik het 4 gangen chef menu. Nou wat een chef! De proeverij van voorgerechten, van de 4 dingen smaakten 3 hetzelfde, de marbre en het rolletje omringt met hetzelfde soort spek en het vlees zo bereid dat je de pure smaak van eend en pastrami niet kunt onderscheiden..

Alsof dat niet getuigt van weinig creatie krijg ik ook nog een kleine gehaktbal als 1 van de 4 dingen erbij, dat kan toch niet!! En zeker niet voor 47.50 Euro. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij hadden in de planning om te komen met de kerst maar bij nader inzien wordt het toch maar niet.. als ik een gehaktbal wil als voorgerecht dan kan ik die bij een snackbar vast goedkoper krijgen

2,4
  17. lekker vers alles en waar voor je geld

18. Willie

19. Heerlijk met de kleinkinderen pannenkoek gegeten bij De Gloepe elke keer weer een feest Ook wij hebben genoten van de extra gevulde pannenkoek echt een aanrader
    Om je vingers bij af te likken zo lekker .

20. Voor het eerst hier gegeten. Het restaurant staat veel te vol met allerlei spullen. De mosterd soep was wel lekker, maar werd geserveerd in een wekkom, vind het zelf een raar idee. De bediening is het net niet. De schnitzel was erg lekker. Alles bij elkaar, toen ik moest betalen viel de de prijs tegen. Veel te duur voor wat je krijgt.

21. jannie niks

We hadden na een dagje uit (met vier personen) voor dit restaurant gekozen om "lekker" te gaan eten.
    Toen de eigenaar bij ons kwam om de bestelling op te nemen waren we onderling aan het overleggen of we buiten zouden blijven zitten of naar binnen zouden gaan . Mijn man zei:"zullen we binnen gaan eten want het koelt wel snel af s'avonds antwoorde de eigenaar:"Organisatorisch gezien heb ik liever dat jullie buiten blijven zitten en koud wordt het niet want het wordt morgen warmer dan vandaag. Wat een service en zeker niet klantvriendelijk.!!!
    Tien minuten later ging ik naar het toilet bleken er in het restaurant toch een aantal tafels bezet te zijn.
    Onbegrijpelijk!!!
    Vervolgens viel het eten ook nog eens tegen. Mixed grill was niet mals en de schnitzel was daar waar een paar stukjes groente lagen heel erg bleek. Patat moest je apart bestellen en betalen bleek later.
    De kwaliteit/prijs verhouding is hier ver te zoeken.

1,9
  22. Super goed eten, heel gastvrij en top service!

23. Een leuk en gezellig restaurant. We hebben 3 nachten in het hotel gezeten en dus ook heerlijk lekker in het restaurant gegeten. Alleen jammer dat het niet echt goedkoop is, dus verder ergens anders gegeten waar we een stuk goedkoper uit waren. Verder geen klachten over het restaurant, goede bediening, goede service, heerlijk gegeten en gedronken en een gezellige sfeer.

24. Ik vind het eten heerlijk! Ik kom zeker vaker!

25. Nooit meer een kerstdiner voor dat tarief. De kwaliteit stond niet in verhouding tot de prijs.

4,3
  26. In 1 woord wat een prachtlocatie!!! We hebben 2 heerlijke dagen gehad in het compleet nieuwe hotel. Sfeervolle en ruime kamers en goed geïsoleerd! Erg goede hygiëne in de kamers en ook het ontbijt en de dames van het ontbijt zijn uitmuntend! De horeca is zeer goed, de koks hebben er verstand van. Je krijgt waar voor je geld! Ook de bediening is professioneel en adequaat! Ook maak ik graag een compliment voor de ondernemers, wat knap dat ze in deze tijd er een compleet nieuw hotel neer durven zetten! Kortom een dikke pluim voor iedereen! Graag tot ziens!

27. Leuk weekend in hotel De Gloepe gehad. Mooie kamers, ziet er allemaal prima uit, leuk terras, gezellig restaurant.
    Maar helaas het restaurant, je kan er lekker eten maar de prijs staat niet in verhouding met hetgeen je hebt besteld. Een biefstukje te droog gebakken, met een schaaltje koolsalade voor 27 euro, voor zo'n prijs mag je toch wel wat verwachten.
    De jus d'orange lijkt uit pak terwijl je iedere keer te horen krijgt huisgemaakt. En als je de rekening krijgt staat er een flesje water op van 0,5 liter voor 4,95 euro en een bakje niet "huisgemaakte" patat voor 3,95 euro. Jammer, het is een mooie locatie, maar doe wat aan de prijzen. Het geeft je achteraf zo'n rot gevoel.

28. M. Poelman van Scherrenburg

3 heerlijke nachten vertoeft in september 2015. Helemaal geweldig, leuke kamer, schoon, heerlijk gegeten, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, komen beslist terug. Zondag 4 oktober gaan we al terug om de mosterdsoep te eten, en de olijven waar ik helemaal gek van ben geworden. Wij kunnen ons dus niet vinden in de mindere positieve opmerkingen. Wij zijn in verschillende hotels geweest dit jaar, maar dit hotel spant de kroon

Mia en Martin

29. Afgelopen weekend zijn we hier uit eten geweest.

De sfeer is prima dankzij de mooie ligging van het restaurant.

De bediening is slecht. Wij hebben drie kwartier op de kaart moeten wachten en vervolgens nog eens drie kwartier op de bestelling. Vaste klanten werden eerder geholpen en ook hartelijk verwelkomd door de eigenaren en kregen alle aandacht. Er werd zelfs aan tafel gezellig bijgepraat. Prima dat hier aandacht aan wordt besteed, maar vergeet de andere gasten dan niet!!

Bij elk vlees/vis gerecht horen aardappels met een groentegarnituur. Vier personen hadden hiervoor gekozen, maar kregen voor twee personen aardappels en voor drie een groentegarnituur (wat vooral uit gesneden kool bestond). Maar niets van gezegd omdat het druk was, maar wel voor betaald. Naar de kaart voor de pannenkoeken moest gevraagd worden. Blijkbaar verkopen ze deze niet graag.

Het eten is goed maar wel erg duur. Het toetje hebben we ergens anders genuttigd, omdat we ons niet echt 'gast' voelden.

4,7
  30. Ze hebben nog steeds niet veel bijgeleerd. Een hoopje zoute aardappelpuree onder het hoofdgerecht en de diepvriesgroenten. Lekkere broodjes van de kok bij ontbijt en het avondeten, maar deze zijn zoet, bah. De boter is ook een mislukking, net een bakje crème, bah. Koffie en thee op de kamer is leuk, alleen de eerste dag wordt het niet aangevuld. Hele theekisten op de tafel, maar geen gewone thee erbij. Wie wil er nu kersen of mangothee bij het ontbijt? Rode spa is er alleen in een kannetje, prijs is schandalig. Er zijn nog vele verbeteringen mogelijk.