1. Ze hebben nog steeds niet veel bijgeleerd. Een hoopje zoute aardappelpuree onder het hoofdgerecht en de diepvriesgroenten. Lekkere broodjes van de kok bij ontbijt en het avondeten, maar deze zijn zoet, bah. De boter is ook een mislukking, net een bakje crème, bah. Koffie en thee op de kamer is leuk, alleen de eerste dag wordt het niet aangevuld. Hele theekisten op de tafel, maar geen gewone thee erbij. Wie wil er nu kersen of mangothee bij het ontbijt? Rode spa is er alleen in een kannetje, prijs is schandalig. Er zijn nog vele verbeteringen mogelijk.

1. Goedenavond Liselotte,

Toch zou ik graag even reageren op jullie recensie,

Wij gebruiken uitsluitend verse groenten, Brioche broodjes zijn idd. Zoete broodjes passend bij zowel ontbijt als hartig voorgerecht.
    De roomboter wordt speciaal opgeslagen en opgespoten luxe uitstraling De standaard kamers travelbird hebben geen eenmalig koffie en thee op de kamers Vele smaken thee bij het ontbijt maar vraag rustig naar uw lieveling smaak, wij verzorgen u graag.
    Een kan spa rood bevat 3 glazen, per glas vragen we 2 euro voor een kan 4,75 dus voordeliger De bedienende dame vindt uw belediging over haar stem teleurstellend.

We gaan uw recensie dan ook netjes voorleggen aan eet.nu opdat deze niet volledig volgend de regels is geschreven.