1. Altena

Begin april gegeten bij De Gloepe. Het eten was op zich prima, maar wel erg prijzig. Er was op dat moment ook een feestje in het restaurant waardoor er veel lawaai was, maar gelukkig waren we er pas om 20.00 uur dus het feestje duurde niet lang meer. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was er dus geen plek meer voor ons in het voorkamertje. Let er op dat het personeel je probeert van alles aan te bieden, maar ondertussen moet dat wel betaald worden! Wie wil er een aperetiefje van het huis? 4,75 per glas... terwijl het gebracht wordt alsof het van het huis is. Zelfde geldt voor een mandje brood. Uiteindelijk na het eten nog koffie gehad. We wilden een koffie zonder poespas hadden we duidelijk gezegd, 4,75 betalen!! Dus goed aangeven wat je wil, al hadden wij dit ook gedaan. Ze geven nl. een koffiekaart zonder prijzen, heel slim. Helaas zag ik dit alles thuis pas, toch even gemaild over de gang van zaken maar 0 reactie. Kortom het eten was prima, maar de bediening kan echt beter en eerlijker. Ik zou er door deze ervaring niet gauw weer heen gaan ondanks dat het eten wel prima was.